abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204204478
twitter
pi_204204482
Begint hier weer aardig persoonlijk gejank te worden.

Wellus/niettus kinders.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 15:13:40 #128
5428 crew  miss_sly
pi_204204485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Vallon het volgende:

[..]
Klopt sinds deze week, gaat hij - Zelensky - landen vertellen dat ze hun partners in Rusland moeten lozen.
Nogmaals dat hij dat doet, is zijn goed recht maar het is wmb aan een land zelf om dat te mogen bepalen en niet omdat de Zelensky (als geplande missie) de publieke opinie bestuurt.
Ik sta werklijk met verbazing te kijken hoe parlementen als één man staan te klappen zonder dat hierin een discussie ter afweging is of dingen wel zo verstandig zijn.

Ik vind het ook wat bizar dat er geen afweging meer is omtrent wat zelf (als land) wel en niet zinnig is. Het gevoel bij mij ontstaat dat je als land alleen maar (mag) meeknikken.
Hij geeft andere manieren om Ukraïne te helpen, zoals inderdaad sancties op allerlei bedrijven en personen.
Als je vecht voor je vrijheid, je veiligheid, je land, voor mensen die je lief zijn, kinderen, historie van jouw land, dan doe je wat moet. Dan ga je de strijd aan met je vijand en probeer je van je vriend te krijgen wat je nodig hebt om die strijd te winnen. Verstandig? Misschien niet. Logisch en begrijpelijk? Wat mij betreft volledig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204204490
quote:

[..]
Klopt sinds deze week, gaat hij - Zelensky - landen vertellen dat ze hun partners in Rusland moeten lozen.
Nogmaals dat hij dat doet, is zijn goed recht maar het is wmb aan een land zelf om dat te mogen bepalen en niet omdat de Zelensky (als geplande missie) de publieke opinie bestuurt.
Ik sta werklijk met verbazing te kijken hoe parlementen als één man staan te klappen zonder dat hierin een discussie ter afweging is of dingen wel zo verstandig zijn.

Ik vind het ook wat bizar dat er geen afweging meer is omtrent wat zelf (als land) wel en niet zinnig is. Het gevoel bij mij ontstaat dat je als land alleen maar (mag) meeknikken.
Niks moet hoor.
De vraag is alleen of jouw houding juist niet bizar is.
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 15:15:02 #130
5428 crew  miss_sly
pi_204204498
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen als de NAVO erbij wordt betrokken gaat Oekraïne duizend keer meer kapot dan nu en zullen er ook veel en veel meer slachtoffers zijn. Dus vragen om bijvoorbeeld die no fly zone heeft totaal een averechts effect.

Je moet gewoon lekker stilletjes Oekraïne gaan helpen.
Heb je gezien hoe Mariupol erbij ligt? Dat kan niet duizend keer meer kapot. En dat geldt voor nog veel meer steden en gebieden daar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:16:03 #131
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204204507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is gewoon hoe ik praat. Als je moeite hebt met de toon moet je ergens anders heen gaan. Ik bedoel er verder niets mee. Als ik schofterig ga doen dan merk je het echt wel.
Het concept dat het blijkbaar Zelensky is die op de vingers getikt moet worden, en niet putin, is wat het stuitend maakt.

Ongeacht hoe jij "praat".
Scorched earth
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:16:08 #132
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204204509
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:13 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Niks moet hoor.
De vraag is alleen of jouw houding juist niet bizar is.
Zie je wat je doet ?
Mij met een suggestie in een hoek pogen te zetten omdat wat ik zeg jou niet beva(l)t ? GFY.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:20:33 #133
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204204536
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En hij heeft helemaal gelijk.
Hij vecht voor zijn land, zijn landgenoten, de veiligheid van de kinderen. Dit is Mariupol nu:

[ twitter ]

Natuurlijk gooit hij alles in de strijd om te redden wat er nog te redden valt van zijn land. En nee, overgave en onder een Russisch juk verder leven is geen reeële optie.
Het ziet er zeker heftig uit.
Maar vergeet niet dat dit allemaal ontzettend verouderde flats waren, in Nederland zouden deze flats allang afgebroken zijn of iig. een grondige renovatie hebben gehad.

Wat dat betreft kan je nu de boel gewoon opruimen, en dan wat mooie nieuwbouw neerzetten als de oorlog voorbij is, je mist niks aan die oude flats.
pi_204204548
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:16 schreef Vallon het volgende:

[..]
Zie je wat je doet ?
Mij met een suggestie in een hoek pogen te zetten omdat wat ik zeg jou niet beva(l)t ? GFY.
Mooi om te zien dat je het zo snel herkent
pi_204204550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan je nu de boel gewoon opruimen, en dan wat mooie nieuwbouw neerzetten als de oorlog voorbij is, je mist niks aan die oude flats.
Denk dat de mensen die daar woonde er anders over denken.
pi_204204555
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:07 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De hoge pief onder Jeltsin die Putin aan de macht heeft geholpen destijds
Ik heb het gevonden. Een draadje over hem.

Hik is gevlucht uit Rusland.

twitter
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:24:32 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204204567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 14:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Vorige week had Ukraine al 17k anti tank wapens. Gisteren kwam daar 5k van Zweden en 2k van Duitsland bij en nu weer 6k van UK.

[ twitter ]

Ja ja! Daar hebben we hem: Karl-Klaus Panzerfaust!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:25:32 #138
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_204204572
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ja dat zeg ik
En dus breekt de pleuris uit, of denk je dat Rusland zegt: 'Oh ja, shit! Sorry!'
pi_204204576
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe Mariupol erbij ligt? Dat kan niet duizend keer meer kapot. En dat geldt voor nog veel meer steden en gebieden daar.
Moet jij eens opletten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:26:05 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204204577
quote:

[..]
Maar vergeet niet dat dit allemaal ontzettend verouderde flats waren, in Nederland zouden deze flats allang afgebroken zijn of iig. een grondige renovatie hebben gehad.

Kunnen we mooi als voorwaarde opnemen dat ze de nieuwe flats goed isoleren en voorzien van een warmtepomp om de planeet te redden.

Anders geen EU.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204204581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja ja! Daar hebben we hem: Karl-Klaus Panzerfaust!!!
Ze hebben nu meer anti-tank wapens ontvangen dan dat Rusland tanks heeft.
pi_204204584
quote:

[..]

Met jouw positieve inslag is niets mis maar in dit geval gaat het om het hele hebben en houden van mensen. Dat dit in jouw ogen oude rommel is en ze er niets aan zouden missen is.. tja een beetje onmenselijk zeg maar
pi_204204588
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En dus breekt de pleuris uit, of denk je dat Rusland zegt: 'Oh ja, shit! Sorry!'
Die noflyzone gaat er niet komen, of Rusland moet extreem gaan escaleren waardoor wo3 onvermijdelijk is.

Maar tanks en migs ed ik zie het probleem niet.
pi_204204591
Tsjetsjenen zijn alweer naar huis lees ik. :')
pi_204204597
quote:

[..]

Ah, het is niet alleen een bevrijdingsoperatie die Rusland uitvoert, maar ook hulp bij de sloop van oude flats.
Beetje jammer dat soms de bewoners nog niet vertrokken zijn, maar een kniesoor die daarop let. Het gaat om de intentie: bevrijding, denazificatie en renovatie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204204600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het concept dat het blijkbaar Zelensky is die op de vingers getikt moet worden, en niet putin, is wat het stuitend maakt.

Ongeacht hoe jij "praat".
Dat was niet mijn onderwerp. Typisch die drogreden van als je iets anders zegt dat je dan gelijk Poetin-versteher bent. Het is gewoon een drogredenering. Punt uit.

Natuurlijk ben ik tegen Poetin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204204602
quote:

[..]

Met jouw positieve inslag is niets mis maar in dit geval gaat het om het hele hebben en houden van mensen. Dat dit in jouw ogen oude rommel is en ze er niets aan zouden missen is.. tja een beetje onmenselijk zeg maar
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:23 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik heb het gevonden. Een draadje over hem.

Hik is gevlucht uit Rusland.

[ twitter ]
Is die beste man nu tegen Putin aan het keren? Dat zou goed nieuws zijn. Ook al is het om zijn eigen hachje te redden, dat zien we dan later wel weer
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:30:08 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204204619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 15:28 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
[..]
Is die beste man nu tegen Putin aan het keren? Dat zou goed nieuws zijn. Ook al is het om zijn eigen hachje te redden, dat zien we dan later wel weer
Plottwist: die flats zijn helemaal niet gebombardeerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:30:13 #149
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_204204622
quote:

[..]

Precies maar zeg dat en je wordt weggezet als pro-Poetin.

Goh, in welk recent debat hebben we dit eerder gezien.
pi_204204625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap niet waarom we Zelensky niet op de vingers tikken met dat idiote gedrag van hem "No fly zone, militaire hulp, tanks, vliegtuigen, etc. Dan zeggen we dat het begrijpelijk is dat ie daarom vraagt. Hij weet heel goed dat we dat niet gaan doen, dus waarom zou je de boel gaan opstoken?
Nu ophouden Volodymyr , foei! Nog 1x zeuren en we worden boos!

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')