Hij geeft andere manieren om Ukraïne te helpen, zoals inderdaad sancties op allerlei bedrijven en personen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Klopt sinds deze week, gaat hij - Zelensky - landen vertellen dat ze hun partners in Rusland moeten lozen.
Nogmaals dat hij dat doet, is zijn goed recht maar het is wmb aan een land zelf om dat te mogen bepalen en niet omdat de Zelensky (als geplande missie) de publieke opinie bestuurt.
Ik sta werklijk met verbazing te kijken hoe parlementen als één man staan te klappen zonder dat hierin een discussie ter afweging is of dingen wel zo verstandig zijn.
Ik vind het ook wat bizar dat er geen afweging meer is omtrent wat zelf (als land) wel en niet zinnig is. Het gevoel bij mij ontstaat dat je als land alleen maar (mag) meeknikken.
Niks moet hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Klopt sinds deze week, gaat hij - Zelensky - landen vertellen dat ze hun partners in Rusland moeten lozen.
Nogmaals dat hij dat doet, is zijn goed recht maar het is wmb aan een land zelf om dat te mogen bepalen en niet omdat de Zelensky (als geplande missie) de publieke opinie bestuurt.
Ik sta werklijk met verbazing te kijken hoe parlementen als één man staan te klappen zonder dat hierin een discussie ter afweging is of dingen wel zo verstandig zijn.
Ik vind het ook wat bizar dat er geen afweging meer is omtrent wat zelf (als land) wel en niet zinnig is. Het gevoel bij mij ontstaat dat je als land alleen maar (mag) meeknikken.
Heb je gezien hoe Mariupol erbij ligt? Dat kan niet duizend keer meer kapot. En dat geldt voor nog veel meer steden en gebieden daar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen als de NAVO erbij wordt betrokken gaat Oekraïne duizend keer meer kapot dan nu en zullen er ook veel en veel meer slachtoffers zijn. Dus vragen om bijvoorbeeld die no fly zone heeft totaal een averechts effect.
Je moet gewoon lekker stilletjes Oekraïne gaan helpen.
Het concept dat het blijkbaar Zelensky is die op de vingers getikt moet worden, en niet putin, is wat het stuitend maakt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe ik praat. Als je moeite hebt met de toon moet je ergens anders heen gaan. Ik bedoel er verder niets mee. Als ik schofterig ga doen dan merk je het echt wel.
Zie je wat je doet ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niks moet hoor.
De vraag is alleen of jouw houding juist niet bizar is.
Het ziet er zeker heftig uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hij heeft helemaal gelijk.
Hij vecht voor zijn land, zijn landgenoten, de veiligheid van de kinderen. Dit is Mariupol nu:
[ twitter ]
Natuurlijk gooit hij alles in de strijd om te redden wat er nog te redden valt van zijn land. En nee, overgave en onder een Russisch juk verder leven is geen reeële optie.
Mooi om te zien dat je het zo snel herkentquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zie je wat je doet ?
Mij met een suggestie in een hoek pogen te zetten omdat wat ik zeg jou niet beva(l)t ? GFY.
Denk dat de mensen die daar woonde er anders over denken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je nu de boel gewoon opruimen, en dan wat mooie nieuwbouw neerzetten als de oorlog voorbij is, je mist niks aan die oude flats.
Ik heb het gevonden. Een draadje over hem.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De hoge pief onder Jeltsin die Putin aan de macht heeft geholpen destijds
Ja ja! Daar hebben we hem: Karl-Klaus Panzerfaust!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Vorige week had Ukraine al 17k anti tank wapens. Gisteren kwam daar 5k van Zweden en 2k van Duitsland bij en nu weer 6k van UK.
[ twitter ]
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Mariupol erbij ligt? Dat kan niet duizend keer meer kapot. En dat geldt voor nog veel meer steden en gebieden daar.
Kunnen we mooi als voorwaarde opnemen dat ze de nieuwe flats goed isoleren en voorzien van een warmtepomp om de planeet te redden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Het ziet er zeker heftig uit.
Maar vergeet niet dat dit allemaal ontzettend verouderde flats waren, in Nederland zouden deze flats allang afgebroken zijn of iig. een grondige renovatie hebben gehad.
Wat dat betreft kan je nu de boel gewoon opruimen, en dan wat mooie nieuwbouw neerzetten als de oorlog voorbij is, je mist niks aan die oude flats.
Ze hebben nu meer anti-tank wapens ontvangen dan dat Rusland tanks heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja ja! Daar hebben we hem: Karl-Klaus Panzerfaust!!!
Met jouw positieve inslag is niets mis maar in dit geval gaat het om het hele hebben en houden van mensen. Dat dit in jouw ogen oude rommel is en ze er niets aan zouden missen is.. tja een beetje onmenselijk zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat dit allemaal ontzettend verouderde flats waren, in Nederland zouden deze flats allang afgebroken zijn of iig. een grondige renovatie hebben gehad.
Die noflyzone gaat er niet komen, of Rusland moet extreem gaan escaleren waardoor wo3 onvermijdelijk is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En dus breekt de pleuris uit, of denk je dat Rusland zegt: 'Oh ja, shit! Sorry!'
Ah, het is niet alleen een bevrijdingsoperatie die Rusland uitvoert, maar ook hulp bij de sloop van oude flats.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn onderwerp. Typisch die drogreden van als je iets anders zegt dat je dan gelijk Poetin-versteher bent. Het is gewoon een drogredenering. Punt uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het concept dat het blijkbaar Zelensky is die op de vingers getikt moet worden, en niet putin, is wat het stuitend maakt.
Ongeacht hoe jij "praat".
Met jouw positieve inslag is niets mis maar in dit geval gaat het om het hele hebben en houden van mensen. Dat dit in jouw ogen oude rommel is en ze er niets aan zouden missen is.. tja een beetje onmenselijk zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Is die beste man nu tegen Putin aan het keren? Dat zou goed nieuws zijn. Ook al is het om zijn eigen hachje te redden, dat zien we dan later wel weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Een draadje over hem.
Hik is gevlucht uit Rusland.
[ twitter ]
Plottwist: die flats zijn helemaal niet gebombardeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:28 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Met jouw positieve inslag is niets mis maar in dit geval gaat het om het hele hebben en houden van mensen. Dat dit in jouw ogen oude rommel is en ze er niets aan zouden missen is.. tja een beetje onmenselijk zeg maar
[..]
Is die beste man nu tegen Putin aan het keren? Dat zou goed nieuws zijn. Ook al is het om zijn eigen hachje te redden, dat zien we dan later wel weer
Precies maar zeg dat en je wordt weggezet als pro-Poetin.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nu ophouden Volodymyr , foei! Nog 1x zeuren en we worden boos!quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap niet waarom we Zelensky niet op de vingers tikken met dat idiote gedrag van hem "No fly zone, militaire hulp, tanks, vliegtuigen, etc. Dan zeggen we dat het begrijpelijk is dat ie daarom vraagt. Hij weet heel goed dat we dat niet gaan doen, dus waarom zou je de boel gaan opstoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |