Want daar heeft de Russische marine zulke goede ervaringen meequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
De brand oo het achterste schip lijkt me niet heel gunstig voor de integriteit van de constructie. Drydock time.
https://twitter.com/op1np(...)r-voor-dan-we-denkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2022 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt hoe sterker de positie van Zelinsky wordt die gaat echt niet toegeven. Welke militaire doelen heeft Rusland op dit moment onder controle dan?
https://twitter.com/op1np(...)r-voor-dan-we-denkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2022 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt hoe sterker de positie van Zelinsky wordt die gaat echt niet toegeven. Welke militaire doelen heeft Rusland op dit moment onder controle dan?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook leuk deze interviews en hoe verschillend men daar naar kijkt
https://op1npo.nl/2022/03(...)tair-moet-ingrijpen/
En die koblenko is irritant
Levchenkoquote:
Hij heet Evgeniy Levchenko.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
ach ja natuurlijk ze hebben dezelfde achternaam.doh!
Maar neemt niet weg dat die dame ook schijtirritant is.
Rusland is bijna 2x zo groot als heel Europa.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een bedreiging voor heren als Hitler , Stalin en Poetina
Europa heeft geen behoefte aan meer lebensraum , Rusland wel
Ah ja alleen Mariopul is dus omsingeld voor de rest niks. Voor de rest zegt meneer alleen maar als als als en niks concreets.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
https://twitter.com/op1np(...)r-voor-dan-we-denken
Wat hij zegt
Die proxy wars voeren ze maar in de zandbak.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:13 schreef Gunner het volgende:
Zelensky vraagt NAVO om meer militaire steun
De Oekraïense president Zelensky heeft in een videoverbinding met de NAVO-top in Brussel de leiders van de landen opgeroepen om meer militaire steun te geven aan Oekraïne. Hij vroeg onder meer om straaljagers, tanks en wapenafweersystemen. "Als wij die krijgen, dan biedt dat zowel ons als jullie volledige veiligheid."
Ook waarschuwde Zelensky dat Rusland het aanvallen van NAVO-landen als volgende doel heeft. "Rusland wil militair verder gaan tegen oostelijke leden van de NAVO, tegen de Baltische staten en zeker tegen Polen."
Hij meldde ook dat Rusland fosforbommen heeft ingezet tijdens een bombardement. "Russische fosforbommen hebben opnieuw volwassenen en kinderen gedood." Zelensky onderbouwde zijn beschuldiging niet met bewijsmateriaal.
NOS.nl
Ja je kan het altijd vragen vlod. Maar krijgen doe je ze niet.
Waarom heeft hij dat nodig? En hoe kan Rusland verder?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:13 schreef Gunner het volgende:
Zelensky vraagt NAVO om meer militaire steun
De Oekraïense president Zelensky heeft in een videoverbinding met de NAVO-top in Brussel de leiders van de landen opgeroepen om meer militaire steun te geven aan Oekraïne. Hij vroeg onder meer om straaljagers, tanks en wapenafweersystemen. "Als wij die krijgen, dan biedt dat zowel ons als jullie volledige veiligheid."
Ook waarschuwde Zelensky dat Rusland het aanvallen van NAVO-landen als volgende doel heeft. "Rusland wil militair verder gaan tegen oostelijke leden van de NAVO, tegen de Baltische staten en zeker tegen Polen."
Hij meldde ook dat Rusland fosforbommen heeft ingezet tijdens een bombardement. "Russische fosforbommen hebben opnieuw volwassenen en kinderen gedood." Zelensky onderbouwde zijn beschuldiging niet met bewijsmateriaal.
NOS.nl
Ja je kan het altijd vragen vlod. Maar krijgen doe je ze niet.
Laat me raden, dit symboliseert "de ineengeslagen handen van de lidstaten" ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:09 schreef tjoptjop het volgende:
Navo heeft wel een enorm kantoor zeg, sodeju
[ afbeelding ]
Precies. Waarom tanks vragen? Ze staan daar beschikbaar op elke straathoek.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat nodig? En hoe kan Rusland verder?
Als ik o.a. de verhalen hier moet geloven wordt het Russische leger al in de pan gehakt.
'Het slot op de deur van de vrije wereld'quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat me raden, dit symboliseert "de ineengeslagen handen van de lidstaten" ofzo?
Dat vraag ik mij ook af. Maar goed hoe meer steun hoe beter het is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat nodig? En hoe kan Rusland verder?
Als ik o.a. de verhalen hier moet geloven wordt het Russische leger al in de pan gehakt.
De vraag om steun valt heel goed te begrijpen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Maar goed hoe meer steun hoe beter het is.
Ah, geld voor mensenrechten en persvrijheid.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:30 schreef Aether het volgende:
Amerika komt met nieuwe sancties tegen Rusland en hulppakket voor Europa
Amerika stelt nieuwe sancties in tegen Rusland en zet tientallen bedrijven en mensen op de zwarte lijst. Onder hen zijn 328 leden van de Doema, het Russische parlement.
De VS trekt nog eens een miljard dollar uit om Europa te helpen met de vluchtelingencrisis. Er gaat ook geld naar de ondersteuning van mensenrechten en persvrijheid in Oekraïne en omringende landen. Amerika zegt ook dat het tot 100.000 Oekraïense vluchtelingen zal opvangen.
Het lukt niet eens in de Oekraïne. Hoe wil hij in godsnaam met 175.000 tot 200.000 troepen waarvan al een groot deel zijn slagkracht is verloren volgens de berichten Polen binnenvallen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De vraag om steun valt heel goed te begrijpen.
De claim dat Poetin bijvoorbeeld Polen binnenloopt is een beetje een vreemde in het licht van zijn 'militair falen' dat overal wordt gekenschetst.
Even gezocht, en ik heb gewonnen!quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Het slot op de deur van de vrije wereld'
quote:The North Atlantic Council decided at the 1999 Washington Summit to replace NATO’s headquarters, which had been in use since 1967. Due to a significant rise in memberships over the years, the organization was relying partially on temporary structures to meet its needs for office space. An ensuing architectural competition was based around the ideas of flexibility, functionality, security, and sustainability.
SOM’s design proposal, selected in 2003, represents NATO’s growing focus on unification and integration in the 21st century. The campus is located on what was Belgium’s first airfield, which was occupied by German forces in 1915 and again during World War II by German and Allied forces. NATO’s peace-driven ambitions are represented through the building’s eight long and four short office wings (seven floors in the long wings, four in the short) intersecting with a central atrium—like fingers interlaced in a symbolic clasp of unity and interdependence. The atrium provides visibility for the office wings and serves as transitional space to common areas, such as the conference centre and staff canteen.
Stel je aan zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap niet waarom we Zelensky niet op de vingers tikken met dat idiote gedrag van hem "No fly zone, militaire hulp, tanks, vliegtuigen, etc. Dan zeggen we dat het begrijpelijk is dat ie daarom vraagt. Hij weet heel goed dat we dat niet gaan doen, dus waarom zou je de boel gaan opstoken?
Ik gok dat het voor een groot deel voor binnenlandse consumptie is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap niet waarom we Zelensky niet op de vingers tikken met dat idiote gedrag van hem "No fly zone, militaire hulp, tanks, vliegtuigen, etc. Dan zeggen we dat het begrijpelijk is dat ie daarom vraagt. Hij weet heel goed dat we dat niet gaan doen, dus waarom zou je de boel gaan opstoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |