Thanks! Ik had al inderdaad voor de 2e optie gekozen, we zijn langslapersquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:10 schreef FlyingFish het volgende:
Klinkt als een goede planning LMN! Mocht je kunnen kiezen dan zou ik overigens voor de tweede ontbijtshift gaan, dan kun je daarvoor redelijk rustig de attracties doen in de early Magic time, en als het druk wordt ga je ontbijten en ben je daarna mooi op tijd klaar om direct aan te sluiten bij de 30-jaar dansshow voor de deur (is er nu tijdelijk niet, maar komt weer terug en is erg de moeite waard! Leuker dan de parade).
Wij zijn druk bezig met onze planning voor WDW, en dan vooral qua restaurants want die moeten we over drie weken vast gaan leggen. Ze hebben echt teveel (dure!) opties
Je kan naar de first aid gaan als het niet gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn er nu, laatste dagje. Helaas is jongste dochter ziek.
Mijn man is in het hotel gebleven, ik ben met de oudste in de Studio's. Hopelijk voelt jongste zich straks beter.
Ze is aan het spugen geweest. Hebben ze daar iets voor bij first aid?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Je kan naar de first aid gaan als het niet gaat.
Die zit in het park naast Plaza Gardens, bij de studio services en naast de Sportsbar
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze is aan het spugen geweest. Hebben ze daar iets voor bij first aid?
Ok. Gaan we daar zo naartoequote:
Beste wat je kan doen, een ritje Space Mountainquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze is aan het spugen geweest. Hebben ze daar iets voor bij first aid?
Whaha het wordt een ritje terug naar het hotel helaas.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:21 schreef linebear het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen, een ritje Space Mountain
vervelendquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whaha het wordt een ritje terug naar het hotel helaas.
Waarschijnlijk mei zeiden ze gisterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:27 schreef MorganLeFay het volgende:
Weet iemand wanneer "It's a Small World" weer open gaat?
Op vrijdag 3 maart 2023 09:31 schreef Vicky het volgende:
Thanks. Ik wilde in de meivakantie gaan, maar vrees dat dat dan net een weekje te vroeg isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:01 schreef MorganLeFay het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 3 maart 2023 09:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mei zeiden ze gister
die vooraf registratie van je bezoek heeft voor mij grotendeels de lol eraf gehaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:07 schreef nils7 het volgende:
Dit weekend bennen we er weer.
Zo ook vrijdag avond met de abonnementhouders avond
Ja ik moet toegeven dat van alle pogingen die ik heb gedaan nog nooit geweigerd ben (ook als ik geen reservering heb).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
die vooraf registratie van je bezoek heeft voor mij grotendeels de lol eraf gehaald
Niet normaal he...quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
Kan aan mij liggen maar dat Disney Marvel hotel is wanstaltig duur. 2 volwassenen en 1 van 2 jaar kost gewoon ¤ 3000 voor 4 dagen ( 3 nachten ) ongeveer. GoeiesmorgensIs dat inclusief kaviaar etc?
Is dat altijd zo? Willen graag met zijn drieën gaanquote:
Newport was ook belachelijk duur wat ik zag voor 3 nachten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
En qua kamer merk je weinig verschil tov Newport Bay, het extra geld niet waard imo. Ik zou het er zelf iig nooit voor neerleggen.
Nee is gewoon heel duur. Periode ansich maakt niet veel. ¤ 1500 voor 3 nachten Newportquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Hangt een beetje af van welke periode en hoever van tevoren je boekt denk ik?
Is dat hotel ook in het park?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:
Wij boekten 4 dagen/3 nachten in Seqouia, 4 personen (2 kinderen van 17 en 13) voor ¤ 1400 in de voorjaarsvakantie.
Newport is zeker duurder. Seqouia was goedkoper dan Cheyenne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |