abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:44:43 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204693544
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:03 schreef E.T. het volgende:

[..]
Orlando-freedom tickets kopen.. kan je ze allemaal doen ;)
VB heeft denk ik wel toffere glijbanen, maar vorige week was een echt rustige week, maar nog steeds minimaal 3 uur wachten voor je in de Krakatau mag (de aquacoaster). En zonder schaduwplekjes is dat te lang. TL heeft meer begroeiing. Als je puur voor glijbanen gaat, is Aquatica ook een aanrader :Y (maar nog minder schaduw dan VB)
Waar kan ik die halen en kom je daarmee ook WDW in?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:45:42 #92
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_204695903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef nils7 het volgende:

[..]
Waar kan ik die halen en kom je daarmee ook WDW in?
https://www.attractiontic(...)tion-ticket-packages

(het wil nog wel eens de moeite lonen om de site met diverse extensies te proberen.. attractionticketsdirect.ie .de .co.uk en soms met een streepje tussen tickets en direct. Het is allemaal dezelfde site, maar door andere wisselkoersen kan het wel eens schelen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 mei 2022 @ 08:35:09 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_204701655
Nu we Parijs en Orlando hebben uitgespeeld staat Tokio hoog op de bucket list. Iemand al eens in Disney Tokio geweest?
pi_204702009
Ik ben in Disney Tokio geweest. Alleen 1 dag in Disney Sea. Erg leuk park met totaal andere attracties dan hier, dat ik zeker aan kan raden! En Japan is sowieso een geweldig land om te reizen. Nergens voordringers, overal nette wachtrijen en iedereen komt in stijl naar Disney (de mensen zonder Disneykleding of mutsen waren in de minderheid). Het park is ook perfect onderhouden, wij waren er op een regenachtige dag, en zodra het even stopte met regenen kwam er iemand de bankjes droog maken, die 10 minuten later weer nat regenden :D maar dat is ook typisch Japan an sich.

De parken schijnen wel heel druk te zijn en in de zomer regelmatig uitverkocht. En in Tokyo is druk ook echt druk. Check dus goed wanneer je gaat. En houd er ook rekening mee dat in Japan alles veel krapper opgezet is. Hotelkamers zijn standaard heel erg klein, dus selecteer op m2.

En ik zou ook zeker Universal in Osaka meenemen. Met de bullettrain ben je vanuit Tokyo zo in Osaka, en daar hebben ze Nintendoland. Ik ben daar zelf nog nooit geweest, maar het ziet er heel tot uit en mijn kinderen willen daar misschien nog wel liever heen dan naar wdw :D Maar ik kan heel Japan aanraden als reisbestemming. Prachtig land, zeer goed bereisbaar door toeristen en met een zeer vriendelijke bevolking (al draait mijn opa zich nu waarschijnlijk om in zijn graf…).

Voor de liefhebbers een uitgebreider verslag van onze dag Disney Sea (toen nog kinderloos): http://superkoei.nl/blog/2014/dag-22-disney-sea/
  Public Relations / Redactie Film woensdag 11 mei 2022 @ 09:57:44 #95
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204702266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu we Parijs en Orlando hebben uitgespeeld staat Tokio hoog op de bucket list. Iemand al eens in Disney Tokio geweest?
Ja. Goed om te weten:

- Je kan de eerste twee dagen niet hoppen tussen de parken. Je kiest op je ticket dus welk park je op de eerste dag bezoekt en welk park je op de tweede dag bezoekt. Op de derde dag kan je vrij hoppen.
- De parken liggen met de kont tegen elkaar, dus de ingangen zijn ontzettend ver van elkaar. Hiervoor gebruik je de metro.
- Halfuur voor openingstijd bij de ingang staan.
- Tokyo DisneySea is waanzinnig spectaculair!!
- Disneyland is bekend, en tov de Westerse broertjes hier en daar wat verouderd. Men vernieuwd maar de tijd gaat sneller. Zo staat er nog de oude versie van de Dumbo-molen. Waarin het park zich onderscheidt is de geweldige parades! Mis die dus niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 mei 2022 @ 18:16:01 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_204707676
Dank beide! Ja zeker DisneySea staat hoog op de bucket list en inderdaad wil ik dan uiteraard meer van Japan zien. Universal in Osaka zal ik dan waarschijnlijk ook meenemen.

Ja zo druk joh :o
pi_204742276
stom vraagje maar wat zijn nu de regels in frankrijk en disney omtrend corona?
wat ik zo terug zie alleen in OV en medische instellingen nog mondkapjes?
pass sanitair en een erewoordverklaring om het land in te komen ?

tis mij niet helemaal duidelijk helaas..
pi_204742293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:42 schreef mschol het volgende:
stom vraagje maar wat zijn nu de regels in frankrijk en disney omtrend corona?
wat ik zo terug zie alleen in OV en medische instellingen nog mondkapjes?
pass sanitair en een erewoordverklaring om het land in te komen ?

tis mij niet helemaal duidelijk helaas..
Alleen in het OV en de pendelbussen is een mondkapje verplicht. Verder zijn er geen regels, tenzij je iemand in het zieken- of verzorgingshuis gaat opzoeken...dan wel een coronapas geloof ik ;)
pi_204742344
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:45 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Alleen in het OV en de pendelbussen is een mondkapje verplicht. Verder zijn er geen regels, tenzij je iemand in het zieken- of verzorgingshuis gaat opzoeken...dan wel een coronapas geloof ik ;)
oh oke, prima dan , moet wel zorgen dat ik wat mondkapjes meeneem voor de zekerheid dan :P
pi_204749525
Mondkapjes worden vanaf maandag afgeschaft in het OV !!

Mag je nu vrijwillig dragen
pi_204750237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef psv-gomes het volgende:
Mondkapjes worden vanaf maandag afgeschaft in het OV !!

Mag je nu vrijwillig dragen
:o thnx voor de info :)
wat een timing om te gaan dan :D

heb ze zeer waarschijnlijk nog wel voor thalys nodig maar voor de rest scheelt hetwel dan
pi_204751266
Nee hoor trein, bus en vliegtuig afgeschaft
pi_204751878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:41 schreef psv-gomes het volgende:
Nee hoor trein, bus en vliegtuig afgeschaft
thalys heeft nog geen gewijzigd beleid aangekondigd

quote:
Your journey with Thalys
When traveling with Thalys, you need to wear a face mask (also for children aged 6 years and older) in order to be granted access to our trains. This rule applies to every journey, regardless of the destination.
pi_204752420
Dat zal er binnenkort dan daar ook wel afgaan.

Er wordt sowieso niet meer zo streng op mondmaskers gecontroleerd
Ook in de bus bij Disney niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door psv-gomes op 14-05-2022 23:15:25 ]
pi_204772610
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]
thalys heeft nog geen gewijzigd beleid aangekondigd
[..]

Vanaf 16 mei 2022 zal het dragen van een mondmasker (ook voor kinderen vanaf 12 jaar) verplicht zijn aan boord van Thalys-treinen tussen Brussel en Duitsland.

Voor de meeste van onze landen van bestemming is nog steeds een geldig Europees digitaal COVID-certificaat vereist.
Reizigers van buiten de Europese Unie moeten een vergelijkbaar document kunnen voorleggen.
pi_204773273
Maar als je met de auto direct naar Disney rijdt, heb je toch geen vaccinatie/herstelbewijs nodig?
Dat was per 15 maart afgeschaft.
pi_204773294
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:13 schreef vencodark het volgende:
Maar als je met de auto direct naar Disney rijdt, heb je toch geen vaccinatie/herstelbewijs nodig?
Dat was per 15 maart afgeschaft.
Dit komt af van de Thalys website

[ Bericht 5% gewijzigd door psv-gomes op 16-05-2022 21:58:35 ]
pi_204773312
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:14 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Dit komt af van de Thalys website
Oh, ik schrok even. :)
pi_204774120
Het is niet meer zo streng in Frankrijk hoor:)
pi_204779697
Iemand tips voor restaurants met lekkere vegetarische opties en fatsoenlijke prijs?
Niet de hoofdprijs dus. :P

We hebben voor 3 avonden iets nodig, eind juli. :)
pi_204779809
Buiten het Disney Park dus? Want binnen betaal je overal de hoofdprijs, behalve bij de fastfood cafetaria’s, maar zelfs daar is het relatief duur.

Ik zou je iig heel snel in gaan lezen als je een restaurant in het park wil, die zijn heel snel uitverkocht op gunstige tijden. Alle menu’s staan ook op Disney’s eigen website. Wij zijn vooral vleeseters, dus aan mijn mening heb je dan weinig. Ik weet wel dat Captain Jack en de restaurants van hotel Newport Bay gericht lijken op visgerechten. Elk restaurant dat wij gezien hebben had wel een vegetarisch menu overigens.
pi_204781304
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:30 schreef vencodark het volgende:
Iemand tips voor restaurants met lekkere vegetarische opties en fatsoenlijke prijs?
Niet de hoofdprijs dus. :P

We hebben voor 3 avonden iets nodig, eind juli. :)
Het Agrabah Café bij links van het Doornroosje-kasteel was heel erg vegetarisch. De vlees zat in aparte bakken. Moet je wel van couscous en groenten houden natuurlijk, want dat is daar volop aanwezig.

Ik heb ook bij Cape Cod gegeten en echt veel vegetarisch was er niet. Maar inderdaad veel vis :9

Vond het niet zo schrikbarend duur. Was beide avonden rond de 100 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind. Nadeel is wel dat je voor een kind altijd moet betalen, ook al "lusten" ze bijna niks in een restaurant.

Maar ach die van mij heeft 20 macarons op een avond weggewerkt, dat compenseert een beetje :')
pi_204782022
Downtown restaurant in New york hotel heeft ook vega opties. Wij hadden ook een vegetariër mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_204789003
aan zon geen gebrek :o
pi_204790086
Binnen het Disney park. :)
En we hebben half pension dus ‘een deel’ is al betaalt, of hoe zeg je dat. :)
Ik begreep namelijk dat als je duurder uitkomt, je moet bijleggen.
En er is vast verschil tussen het ene restaurant binnen Disney qua prijsklasse en het andere.
Vandaar dat ik dit erbij benoemde.
pi_204790403
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 14:38 schreef mschol het volgende:
aan zon geen gebrek :o
Lekker benauwd ook
pi_204790459
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:19 schreef vencodark het volgende:
Binnen het Disney park. :)
En we hebben half pension dus ‘een deel’ is al betaalt, of hoe zeg je dat. :)
Ik begreep namelijk dat als je duurder uitkomt, je moet bijleggen.
En er is vast verschil tussen het ene restaurant binnen Disney qua prijsklasse en het andere.
Vandaar dat ik dit erbij benoemde.
Alle ( service aan tafel en buffel)restaurants zijn inbegrepen. Of je nou standaard, plus of extra plus hebt.
Je moet echter wel het menu nemen en niet a la carte.

Het enige waar je bij moet betalen als je standaard en plus hebt is bij het middag en avond eten met de prinsessen en bij het ontbijt en avondeten in Plaza gardens met de personages

Je kan ook eten in de fastfood restaurants met half pensioen ( maar da's een beetje prijs verlies)

Vergeet niet tijdig te reserveren
pi_204790484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:51 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Lekker benauwd ook
vond ik eigenlijk nog wel meevallen, nederland was erger..

nu even uitpuffen in hotel en even snel wat boodschapjes doen..
pi_204790505
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:54 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Alle ( service aan tafel en buffel)restaurants zijn inbegrepen. Of je nou standaard, plus of extra plus hebt.
Je moet echter wel het menu nemen en niet a la carte.

Het enige waar je bij moet betalen als je standaard en plus hebt is bij het middag en avond eten met de prinsessen en bij het ontbijt en avondeten in Plaza gardens met de personages

Je kan ook eten in de fastfood restaurants met half pensioen ( maar da's een beetje prijs verlies)

Vergeet niet tijdig te reserveren
Aah zo. :)
Dat maakt het wel overzichtelijker.
Is A La Cart überhaupt geen optie of kies je dan gewoon voor extra betalen?
pi_204791619
Nee dat werkt volgens mij echt alleen met menu's en met het buffet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')