Waar kan ik die halen en kom je daarmee ook WDW in?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Orlando-freedom tickets kopen.. kan je ze allemaal doen![]()
VB heeft denk ik wel toffere glijbanen, maar vorige week was een echt rustige week, maar nog steeds minimaal 3 uur wachten voor je in de Krakatau mag (de aquacoaster). En zonder schaduwplekjes is dat te lang. TL heeft meer begroeiing. Als je puur voor glijbanen gaat, is Aquatica ook een aanrader(maar nog minder schaduw dan VB)
https://www.attractiontic(...)tion-ticket-packagesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar kan ik die halen en kom je daarmee ook WDW in?
Ja. Goed om te weten:quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu we Parijs en Orlando hebben uitgespeeld staat Tokio hoog op de bucket list. Iemand al eens in Disney Tokio geweest?
Alleen in het OV en de pendelbussen is een mondkapje verplicht. Verder zijn er geen regels, tenzij je iemand in het zieken- of verzorgingshuis gaat opzoeken...dan wel een coronapas geloof ikquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:42 schreef mschol het volgende:
stom vraagje maar wat zijn nu de regels in frankrijk en disney omtrend corona?
wat ik zo terug zie alleen in OV en medische instellingen nog mondkapjes?
pass sanitair en een erewoordverklaring om het land in te komen ?
tis mij niet helemaal duidelijk helaas..
oh oke, prima dan , moet wel zorgen dat ik wat mondkapjes meeneem voor de zekerheid danquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:45 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Alleen in het OV en de pendelbussen is een mondkapje verplicht. Verder zijn er geen regels, tenzij je iemand in het zieken- of verzorgingshuis gaat opzoeken...dan wel een coronapas geloof ik
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef psv-gomes het volgende:
Mondkapjes worden vanaf maandag afgeschaft in het OV !!
Mag je nu vrijwillig dragen
thalys heeft nog geen gewijzigd beleid aangekondigdquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:41 schreef psv-gomes het volgende:
Nee hoor trein, bus en vliegtuig afgeschaft
quote:Your journey with Thalys
When traveling with Thalys, you need to wear a face mask (also for children aged 6 years and older) in order to be granted access to our trains. This rule applies to every journey, regardless of the destination.
Vanaf 16 mei 2022 zal het dragen van een mondmasker (ook voor kinderen vanaf 12 jaar) verplicht zijn aan boord van Thalys-treinen tussen Brussel en Duitsland.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
thalys heeft nog geen gewijzigd beleid aangekondigd
[..]
Dit komt af van de Thalys websitequote:Op maandag 16 mei 2022 21:13 schreef vencodark het volgende:
Maar als je met de auto direct naar Disney rijdt, heb je toch geen vaccinatie/herstelbewijs nodig?
Dat was per 15 maart afgeschaft.
Het Agrabah Café bij links van het Doornroosje-kasteel was heel erg vegetarisch. De vlees zat in aparte bakken. Moet je wel van couscous en groenten houden natuurlijk, want dat is daar volop aanwezig.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:30 schreef vencodark het volgende:
Iemand tips voor restaurants met lekkere vegetarische opties en fatsoenlijke prijs?
Niet de hoofdprijs dus.![]()
We hebben voor 3 avonden iets nodig, eind juli.
Alle ( service aan tafel en buffel)restaurants zijn inbegrepen. Of je nou standaard, plus of extra plus hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:19 schreef vencodark het volgende:
Binnen het Disney park.![]()
En we hebben half pension dus ‘een deel’ is al betaalt, of hoe zeg je dat.![]()
Ik begreep namelijk dat als je duurder uitkomt, je moet bijleggen.
En er is vast verschil tussen het ene restaurant binnen Disney qua prijsklasse en het andere.
Vandaar dat ik dit erbij benoemde.
vond ik eigenlijk nog wel meevallen, nederland was erger..quote:
Aah zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:54 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Alle ( service aan tafel en buffel)restaurants zijn inbegrepen. Of je nou standaard, plus of extra plus hebt.
Je moet echter wel het menu nemen en niet a la carte.
Het enige waar je bij moet betalen als je standaard en plus hebt is bij het middag en avond eten met de prinsessen en bij het ontbijt en avondeten in Plaza gardens met de personages
Je kan ook eten in de fastfood restaurants met half pensioen ( maar da's een beetje prijs verlies)
Vergeet niet tijdig te reserveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |