Waarom maken die negers hier stennis?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:27 schreef Zipportal het volgende:
Weer een wedstrijd van Nederland.
[ afbeelding ]
SOON.
Sp-ar-taGod gespot.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:27 schreef Zipportal het volgende:
Weer een wedstrijd van Nederland.
[ afbeelding ]
SOON.
Hadden ze toch beter een andere tegenstander ipv Duitsland uit kunnen kiezen voor die 2e pot lijkt mequote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een extra dimensie aan deze twee oefenwedstrijden na de uitschakeling van Italië; mocht Portugal ook verliezen dan hebben WE nog een kans om in pot 1 te komen via de wereldranglijst. Momenteel staan we 10e.. Onze concurrenten hiervoor zijn nummer 9 Denemarken en Nummer 11 Duitsland, en laat dat nou net de tegenstanders van deze twee potten zijn.
Bron: https://www.vi.nl/pro/mag(...)et-italiaanse-fiasco
Ik ben allergisch voor Maarten Wijffels.quote:
Logischquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
Hij ziet dus Blind en Aké in deze systemen als de LCV’s.
Ik ben bang dat de Vrij weer de lul is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
Hij ziet dus Blind en Aké in deze systemen als de LCV’s.
Hij is ook weer eens op een strategisch moment geblesseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de Vrij weer de lul is.
Ook matig bezig de laatste potten die ik keek maar hij heeft ook die rechtszaak die speelt natuurlijk. Maar met Van Dijk/ De Ligt / De Vrij / Timber etc zitten we hier niet krap in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook weer eens op een strategisch moment geblesseerd.
Ik hoop, helemaal in dit systeem, eigenlijk ook wel dat Timber speeltquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook matig bezig de laatste potten die ik keek maar hij heeft ook die rechtszaak die speelt natuurlijk. Maar met Van Dijk/ De Ligt / De Vrij / Timber etc zitten we hier niet krap in ieder geval.
Blind/Aké - Van Dijk - Timber danquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop, helemaal in dit systeem, eigenlijk ook wel dat Timber speelt
Ik zou zelf kiezen voor Van Dijk - De Vrij - Timber maar wie ben ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop, helemaal in dit systeem, eigenlijk ook wel dat Timber speelt
Ik hou van die man.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
Louis geeft even een Belg op zijn flikker
En dat heeft Louis hem ook even verteld. Ging over Gakpo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik was trouwens een beetje half aan het meekijken, over wie had hij het nou toen het over die speler ging die wel heel vaak geblesseerd is?
Nee totaal niet eigenlijk. Heb meer het idee dat hij iets rustiger is geworden en daardoor wat langer nadenkt soms voordat hij reageert, niets mis mee. Heeft sowieso niets met zijn tactische kwaliteiten te maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer mensen die Louis toch iets minder scherp over vinden komen in de persmomenten? Moet vaak nadenken over woorden, wordt regelmatig aangevuld door journalisten als het allemaal te lang duurt.
De jaren gaan duidelijk ook tellen bij hem. In 2014 vond ik het nog een tactisch genie, nu valt het toch wat tegen lijkt het.
Dat laatste is waar maar je hebt wel een beetje scherpte van geest nodig om snel te kunnen handelen tijdens wedstrijden lijkt me.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk. Heb meer het idee dat hij iets rustiger is geworden en daardoor wat langer nadenkt soms voordat hij reageert, niets mis mee. Heeft sowieso niets met zijn tactische kwaliteiten te maken.
Dit wordt een 2-1 overwinning.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:El-Stinho
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
1-2, 2x Daneman ERIKSENquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-3quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Frimpong maar uit het gips trekken dan. Niet zeiken maar gewoon voetballen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ideale opstelling:
Flekken
Frimpong - Timber - V Dijk - De Vrij - Wijndal/Malacia
Gravenberch - De Jong - Wijnaldum (eventueel Koopmeiners voor Gravenberch)
Depay - Malen/Danjuma
Hier moet u het mee doen.
Laat me met rust.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Ik zeg ook IDEALE opstelling bafhaasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frimpong maar uit het gips trekken dan. Niet zeiken maar gewoon voetballen.
Oke. Tragisch toekomstbeeld als dit het ultieme team is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg ook IDEALE opstelling bafhaasFRIMPONGGOD @:Caland
Wie komt er nog, in de komende 3 jaar oid, aan die 1 van deze spelers gaat vervangen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Tragisch toekomstbeeld als dit het ultieme team is.
5-1quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Chagrijn.quote:
Dat lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Na Van Dijk onze beste speler.
Hoop ik ook op. Dan nog is het FC Middelmaat natuurlijk. Achteraf gezien mogen we echt blij zijn met de makkelijke kwalificatieloting want in een groep van Italië of Portugal waren we met deze ploeg niet eens naar het WK gegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Flekken; Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Blind - Malacia; De Jong - Koopmeiners; Berghuis; Danjuma - Depay.
Hier hoop ik eigenlijk op vanavond, ben eigenlijk wel heel benieuwd naar Koopmeiners die het uitstekend doet bij Atalanta. Maar verwacht niet dat Van Gaal Wijnaldum gaat passeren.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:46 schreef Bolasie het volgende:
Onze aanvallers zitten op de bank bij hun club, wat leuk.
Memphis en Danjuma wel erg hetzelfde type. Maar hij had ook Malen ipv Bergwijn kunnen doen.quote:
Hooguit als ik doe alsof ik kijk wat ik graag voor je over heb.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat goede vriend @:littlerabbit tijdens de wedstrijd hier bij ons in dit topic aanwezig is.
jammerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
Boys, ik kijk op aanraden van @:coco gezellig mee!
KNVB houdt niet van echte stadions.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Waarom spelen we niet in De Kuip? @:dombohetolifantje1
De bobo's willen warme krokettenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KNVB houdt niet van echte stadions.
Definieer kutloting.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah we krijgen dus vrijwel zeker een kutloting? Potje 2?
Misschien kan er iemand een vak in de fik zetten of zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Lampen gaan uit in de ArenA. Massa aanrandingen nu.
Die ontloop je dan in elk geval vast in de 1/8 finale.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Definieer kutloting.
1 ander sterk land is niet zo'n ramp
Ze doen zelfs mee, ze schieten op doel!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
Hebben Oekraïners gratis kaartjes gekregen?
Als het maar niet die Belgen worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Definieer kutloting.
1 ander sterk land is niet zo'n ramp
Schandalig inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
Waar is de minuut stilte voor Piet Paulusma?
Oant Moarn!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
Waar is de minuut stilte voor Piet Paulusma?
Jij bent wel vaker niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik volg al jaren het voetbal maar ken maar 2 spelers.
Ik zit al jaren te wachten op een Nederland - België (en dat het ergens om gaat).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als het maar niet die Belgen worden.
Slijmbalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een weinig neutrale observatie voor een (overigens uitstekende) mod.
GGMM is geen mod.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een weinig neutrale observatie voor een (overigens uitstekende) mod.
Ook met dit waardeloze Oranje? Had ze liever in de tijd van Robben/Van Persie getroffen maar toen hebben we ze nooit geloot.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te wachten op een Nederland - België (en dat het ergens om gaat).
De helft van hun EK opstelling is er niet of zit op de bankquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik volg al jaren het voetbal maar ken maar 2 spelers.Hoe kunnen die Denen 9e staan?
Ik zit al jaren op VBL en ken maar één VBL-moderator.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik volg al jaren het voetbal maar ken maar 2 spelers.Hoe kunnen die Denen 9e staan?
Hij staat al bijna weer opquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
Beetje overdreven om ook met het Nederlands elftal stil te staan bij Wim Jansen. Zeker nu nog.
De Oekraïense nazi's!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie gaat deze oorlog winnen, @:pietjepuk2000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben niemand die beter is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef -XOR- het volgende:
Blind in de basis is wel een verschikking. Kom op, dat kan echt niet meer.![]()
Eens, stil staan doe je maar in de rij voor de kassa.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
Beetje overdreven om ook met het Nederlands elftal stil te staan bij Wim Jansen. Zeker nu nog.
Zo lang pa Blind zich met Oranje bemoeit komen we niet van die hartpatiënt af.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef -XOR- het volgende:
Blind in de basis is wel een verschikking. Kom op, dat kan echt niet meer.![]()
Dan zie ik maar 1 oplossing.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo lang pa Blind zich met Oranje bemoeit komen we niet van die hartpatiënt af.
Eens. Overschatte draverquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Geen Gini in de basis kan ik wel waarderen eigenlijk
Laat Frenkie met rust, hij is een goede jongen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel passen naar voren zal Frenkie geven?
A) 1
B) 2
C) 3
Ik ook wel. Neemt niet weg dat Koopmeiners ook subtop van de subtop is en hetzelfde geld voor Berghuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Geen Gini in de basis kan ik wel waarderen eigenlijk
En een lol dat Henk en Ria hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gooien in 5 minuten even alle cliche liedjes er doorheen.
Dacht dat jij maar twee spelers kende?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Neemt niet weg dat Koopmeiners ook subtop van de subtop is en hetzelfde geld voor Berghuis natuurlijk.
Frenkie zit in de NFT-business.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Frenkie met rust, hij is een goede jongen.
Haten op De Jongquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel passen naar voren zal Frenkie geven?
A) 1
B) 2
C) 3
Doelde uiteraard op de Denen. Oranje ken ik volledig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dacht dat jij maar twee spelers kende?
Wie is die keeper?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op de Denen. Oranje ken ik volledig.
Okequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op de Denen. Oranje ken ik volledig.
Hij heeft 65 interlands gespeeld. Niet meer dan normaal dat hij een eerbetoon krijgt bij oranje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
DEN - NED.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:50 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Als je NED - DEN omdraait krijg je hetzelfde!
Bij Ajax gespeeld hoor! Dat verandert je mening vast!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ooit nog bezongen in deze aids-plaat van Hazes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij heeft 65 interlands gespeeld. Niet meer dan normaal dat hij een eerbetoon krijgt bij oranje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wel eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun Antony een dubbele beenbreuk.
Al is dit offtopic.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]Moet goedkomen zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Tadic mag ook wel eens een klapje krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun Antony een dubbele beenbreuk.
Al is dit offtopic.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]Uit de andere neus snuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 klapje dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tadic mag ook wel eens een klapje krijgen.
quote:Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe
best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens
mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat
ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien
doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!
Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.
Is het normaal dat het zo plakt?
Ze moeten een oorlog winnen, geen tijd voor plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:55 schreef RipCity het volgende:
Die Oekraïners hadden geen zin ofzo? Halve vak leeg
Kamilletheequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu thee zetten
welke smaak zal ik nou nemen...
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is een piemel-hatjoe?
Gewoon doorademen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah.
Denk niet dat ik de rust ga redden.
Bizon-lijm zo te lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is een piemel-hatjoe?
Louis maakt van brandhout goud. Deed hij in 2014 ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:02 schreef Kriegel het volgende:
We zijn prima begonnen hoor, had ik niet verwacht.
Sowquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3rr0r is beter in gifjes maken dan haxballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |