Vond die eerste goal geen enorme zeperd, dat is nou typisch zo'n goal die Cil ook weleens tegenkrijgt. Net niet top allemaal, maarja wat verwacht je van een keeper die nog nooit een internationale wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:31 schreef Kriegel het volgende:
Ook goede keepers verkijken zich weleens op een hoge voorzet (hoi André). Hij mag toch wel één fout maken zonder meteen afgeserveerd te worden?
Als ie over een langere periode van die Veltmannetjes blijft houden, dan wordt het wat anders.
Het had ook geholpen als Blind een beetje als een vent had gesprongen. Maar goed, een topkeeper moet in principe zo'n bal hebben zodat er ook niet verzaakt kan worden door een verdediger.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond die eerste goal geen enorme zeperd, dat is nou typisch zo'n goal die Cil ook weleens tegenkrijgt. Net niet top allemaal, maarja wat verwacht je van een keeper die nog nooit een internationale wedstrijd heeft gespeeld.
Ik weet niet of het weleens onderzocht is maar volgens mij is het al een paar jaar wel een trend bij Oranje dat ongeveer elke bal die we tegen krijgen erin gaat.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het had ook geholpen als Blind een beetje als een vent had gesprongen. Maar goed, een topkeeper moet in principe zo'n bal hebben zodat er ook niet verzaakt kan worden door een verdediger.
Van Breukelen?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:03 schreef tong80 het volgende:
De tijd van wereldkeepers is voorbij. Van Beveren, Schrijvers, Sar.
Hateboerquote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom nog Blind in het team.
Met Malacia en Wijndal is een oproep van Blind niet meer nodig.
En wie was de reserve rechtsback achter Dumfries ? Want dit systeem is perfect voor Karsdorp.
Omdat Blind aanvallend tenminste nog iets toevoegt. Eens dat Blind als het op verdedigen aankomt niet de beste optie is. Overigens werd Malacia in de korte tijd dat hij meedeed ook gewoon 3x voorbijgelopen door dezelfde speler die Blind eruit liep bij de 3-2.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En wie was de reserve rechtsback achter Dumfries ? Want dit systeem is perfect voor Karsdorp.
Idd die schmeichel kreeg er wel 4 langs ‘m maar hield er ook flink wat knap tegenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het weleens onderzocht is maar volgens mij is het al een paar jaar wel een trend bij Oranje dat ongeveer elke bal die we tegen krijgen erin gaat.
Ik kan mij in ieder geval geen wedstrijden herinneren waar we achteraf dachten: Goh hier heeft onze keeper een wereldpot gekeept of allerlei kansen eruit gehaald. En dan heb ik het dus echt al over een periode van een jaar of 8. (Sinds WK 2014)
Het rendement van tegenstanders ligt hoger dan je op basis van de kansen mag verwachten en statistisch gezien heeft dat vaak met de doelman te maken. Het is bij Oranje vaak net niet. En dat geldt niet alleen voor Flekken, ook Cillissen, Krul en Steek lieten allerlei goals door waarvan je dacht "het is geen blunder maar top gekeept is het ook niet." Recente voorbeelden zijn bijvoorbeeld die tegengoal op Bijlow tegen de Turken, Steek matig tegen Tsjechië, Krul matig tegen Turkije uit en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Goed maar niet werelds.quote:
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fijn voor je dat je hebt moeten lachen het ding is we hebben twee talentvolle jonge backs waarom dan die oudere matige er elke keer bij doen.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.
Zelden zo gelachen.
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat bleek inderdaad toen Malacia erin kwam.
Zelden zo gelachen.
Omdat Blind met Aké ook de optie voor LCV is en aanvallend iets toevoegt wat melaatsia niet doet.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |