abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204199415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef Za het volgende:

[..]
Ik quote je post, het zijn je eigen woorden:
[..]
Je hebt nog even zitten doorrazen zie ik:
[..]
Misschien moet je omeprazol overwegen, sterkte.
Omeprazol... is dat wel veilig?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204199418
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed maar vergeet de biolabs niet! Doet het ook erg goed.
twitter

Vanwege corona volg in nog steeds deze man. Die is er vrij uitgesproken over. Dus kan niet wachten op de gekken die dit weer gaan geloven.
pi_204199419
Odesa innemen gaat nog een stukje moeilijker worden. Aardig wat chokepoints richting de stad en in de stad zelf. Dat wordt een stukje moeilijker nog dan Mariupol.
pi_204199420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Het is de belangrijkste steunpilaar om deze inval te kunnen rechtvaardigen. Zonder blijft er bar weinig over. Wat nazis onzin.
Nou, als je jezelf op bewezen onzin moet beroepen om een argument te kunnen maken is het tijd voor wat zelfreflectie, lijkt me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204199422
quote:
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...

Even zien, verkiezingen 2019...

Neo-nazi partij Svoboda won maar liefst (tromgeroffel):

1 (zeggen en schrijven één) zetel.

Van de 450.

Zoals ik al zei: desinformatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204199426
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Maar daar zei de grote leider Putin zelf niets over, toch?
Jawel hoor. Het is ook helemaal geen nieuw verhaal en Putin maakt er gewoon handig gebruik van.

US biolabs unacceptable: Putin

Russia demands information on research in Ukraine
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204199428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

Omeprazol... is dat wel veilig?
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
  donderdag 24 maart 2022 @ 02:06:12 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204199431
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:

[..]
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
Mijn bijdrage aan de samenleving bestaat thans vooral in het blootleggen van desinformatie en propaganda.

Zoals zojuist, door aan te geven dat je nieuwste brokje bagger, dat Nazisme een enorm probleem zou zijn in Oekraïne, op niets is gebaseerd. Uit de laatste verkiezingen is gebleken dat de overgrote meerderheid van de stemmen naar liberale en EU-georiënteerde partijen is gegaan - waaruit ook nog eens blijkt dat Oekraïners helemaal niet verleid of misleid zijn door de EU, maar actief zelf aansluiting zoeken (en terecht ook).

Geen dank.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204199432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Van de 450.

Ik kan me nog een programma herinneren van Jelle Brandt Corstius dat er in Rusland behoorlijk wat mensen Mussolini vereren. Die zal waarschijnlijk dan volgens de pro Poetin aanhangers niet Nazi genoeg geweest zijn.
pi_204199433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:

[..]
Wordt dit gemaakt in een biolab in Oekraine?
  donderdag 24 maart 2022 @ 02:06:57 #13
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204199434
quote:
Zal ook weer niet dat de "Covid is a hoax"-club diep in de aars van een Russische dictator kruipt; lekker dwars, lekker recalcitrant, lekker 'kritisch denkend'. Een mondkapje en een prikje zijn dictatoriaal en schenden de rechten van de mens; een land aanvallen en platbombarderen uit paranoia? Moeilijk... nuance... water bij de wijn... niet escaleren... Kun je eindelijk een keer echt een vuist maken tegen tirannie, geef je niet thuis... dubbel jammer, want al die spandoekjes (met spelfouten) en nep-veteranen zijn er al.
Wat een top post is dit.

Vooral het dikgedrukte.

Hypocrisie 100/100
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204199435
Die verhalen over nazis en biolabs zijn net zo opzichtig debiele bullshit. Je moet wel erg 'spesjul' zijn wil je daar enige waarde aan hechten :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204199438
quote:
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem was :D

Niet dat er geen nazis daar zijn maar het is niet de reden dat Putin de invasie begon. Het is gewoon één van zijn excuses daarvoor.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204199440
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem was :D

Niet dat er geen nazis daar zijn maar het is niet de reden dat Putin de invasie begon. Het is gewoon één van zijn excuses daarvoor.
Ook wel een drogreden genoemd.
pi_204199441
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:06 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Wat een top post is dit.

Vooral het dikgedrukte.

Hypocrisie 100/100
Kop liever geen nuke. Jij?
  donderdag 24 maart 2022 @ 02:12:11 #18
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204199442
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204199444
Je vind nazis -helaas- in vrijwel ieder land, net zoals laboratoria. Misschien moet Putin daar dan ook maar wat vrijheid komen brengen dmv het massaal bombarderen van woonwij munitieopslagplaatsen.
pi_204199445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

Van de 450.

Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problem

As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.
Ze ronselen zelfs kinderen, zie video in link.

https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY

Neo-Nazis are exploiting Russia’s war in Ukraine for their own purposes

https://www.washingtonpos(...)eo-nazi-ukraine-war/
pi_204199446
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ook wel een drogreden genoemd.
En die moeten wij zeker dalijk opvangen!
pi_204199447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:

[..]

As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.

Want andere landen hebben geen nazi probleem?
pi_204199448
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:

[..]

Ik maak me een beetje zorgen om je.
pi_204199449
twitter

In eens problemen met zijn hart....
pi_204199450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 02:18 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
In eens problemen met zijn hart....
#justfacinggulagproblems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')