Omeprazol... is dat wel veilig?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ik quote je post, het zijn je eigen woorden:
[..]
Je hebt nog even zitten doorrazen zie ik:
[..]
Misschien moet je omeprazol overwegen, sterkte.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed
quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed maar vergeet de biolabs niet! Doet het ook erg goed.
Nou, als je jezelf op bewezen onzin moet beroepen om een argument te kunnen maken is het tijd voor wat zelfreflectie, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste steunpilaar om deze inval te kunnen rechtvaardigen. Zonder blijft er bar weinig over. Wat nazis onzin.
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...quote:
Jawel hoor. Het is ook helemaal geen nieuw verhaal en Putin maakt er gewoon handig gebruik van.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar daar zei de grote leider Putin zelf niets over, toch?
Mijn bijdrage aan de samenleving bestaat thans vooral in het blootleggen van desinformatie en propaganda.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
Ik kan me nog een programma herinneren van Jelle Brandt Corstius dat er in Rusland behoorlijk wat mensen Mussolini vereren. Die zal waarschijnlijk dan volgens de pro Poetin aanhangers niet Nazi genoeg geweest zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...
Even zien, verkiezingen 2019...
Neo-nazi partij Svoboda won maar liefst (tromgeroffel):
1 (zeggen en schrijven één) zetel.
Van de 450.
Zoals ik al zei: desinformatie.
Wordt dit gemaakt in een biolab in Oekraine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
Wat een top post is dit.quote:Zal ook weer niet dat de "Covid is a hoax"-club diep in de aars van een Russische dictator kruipt; lekker dwars, lekker recalcitrant, lekker 'kritisch denkend'. Een mondkapje en een prikje zijn dictatoriaal en schenden de rechten van de mens; een land aanvallen en platbombarderen uit paranoia? Moeilijk... nuance... water bij de wijn... niet escaleren... Kun je eindelijk een keer echt een vuist maken tegen tirannie, geef je niet thuis... dubbel jammer, want al die spandoekjes (met spelfouten) en nep-veteranen zijn er al.
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem wasquote:
Ook wel een drogreden genoemd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem was
Niet dat er geen nazis daar zijn maar het is niet de reden dat Putin de invasie begon. Het is gewoon één van zijn excuses daarvoor.
Kop liever geen nuke. Jij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat een top post is dit.
Vooral het dikgedrukte.
Hypocrisie 100/100
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problemquote:Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...
Even zien, verkiezingen 2019...
Neo-nazi partij Svoboda won maar liefst (tromgeroffel):
1 (zeggen en schrijven één) zetel.
Van de 450.
Zoals ik al zei: desinformatie.
En die moeten wij zeker dalijk opvangen!quote:
Want andere landen hebben geen nazi probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problem
As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.
Ze ronselen zelfs kinderen, zie video in link.
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Neo-Nazis are exploiting Russia’s war in Ukraine for their own purposes
https://www.washingtonpos(...)eo-nazi-ukraine-war/
Ik maak me een beetje zorgen om je.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problem
As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.
Ze ronselen zelfs kinderen, zie video in link.
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Neo-Nazis are exploiting Russia’s war in Ukraine for their own purposes
https://www.washingtonpos(...)eo-nazi-ukraine-war/
#justfacinggulagproblemsquote:Op donderdag 24 maart 2022 02:18 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
In eens problemen met zijn hart....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |