Nee, gewoon lekker smooth und luchtigquote:
Toen ik m'n ereader laatst kwijt was lag hij in de papierbak. Ga daar eens kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
Godsamme heb tijdje terug een boek gekocht. Had toen geen tijd het te lezen maar dacht dat ligt i vast klaar. Nu wil ik het lezen. Nergens dat kutboek te vinden. Is met de tijdelijke verhuizing enz vanwege de vloer dis ergens goed opgeborgen
Altijd leuk, dingen structureel kwijt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
Godsamme heb tijdje terug een boek gekocht. Had toen geen tijd het te lezen maar dacht dat ligt i vast klaar. Nu wil ik het lezen. Nergens dat kutboek te vinden. Is met de tijdelijke verhuizing enz vanwege de vloer dis ergens goed opgeborgen
Dan ben ik al te laat want die is leegquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik m'n ereader laatst kwijt was lag hij in de papierbak. Ga daar eens kijken.
Dank je wel, dat stel ik op prijsquote:
Na 6 jaar afwezigheid is mijn Fok!s een beetje roestigquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
Ik wil nog ff de "so so hirlak" test op astro_boy uitproberen. Bij dezen dus :$
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, en nu hou ik op. Denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik vond knijn nooit zo lekker, back in the days. Misschien nu wel, maar dat weet ik nietquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALS ik ooit een konijn zou aanschaffen, dan wordt 't zo'n enorme, ja
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wilde ik eerst ook maar die hebben echt enorm veel ruimte nodigquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond knijn nooit zo lekker, back in the days. Misschien nu wel, maar dat weet ik niet
[..]
ALS ik ooit een konijn zou aanschaffen, dan wordt 't zo'n enorme, ja
True. En logisch ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook maar die hebben echt enorm veel ruimte nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |