Oh, dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn toch zijn zoons uit een eerder huwelijk dacht ik te horen?
Rondje Google leert dat hij dat inderdaad is ja. Scherp van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:10 schreef zijle het volgende:
Foute gast die Vasco, zat hij ook niet achter die NL’se crypto scam?
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Dus dit is een flinke sneer naar diegene die hij heeeft opgelicht![]()
Benieuwd of er nog reuring komt dan naar aanleiding van zijn verschijnen in dit programma
Ok. Aandachtsgeil dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.
Dit kan toch niet in een programma van de EO? Doen die lui dan geen background check ofzo???quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd of er nog reuring komt dan naar aanleiding van zijn verschijnen in dit programma
En bekend van:quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.
Vasco is een oplichter en een fantast die geld verdient ten koste van anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Blijkbaar niet genoegquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit kan toch niet in een programma van de EO? Doen die lui dan geen background check ofzo???
Een oplichter dus wekelijks op tv. Wtfquote:
De opnames begonnen kennelijk zo rond maart vorig jaar (bloeiende meidoorn). Toen was Vasco nog niet "exposed" als crypto-oplichter. Zal bij de EO vast niet lekker zijn gevallen dat hij daarna zo slecht in het nieuws kwam. Maar goed, hij loopt nog vrij rond en hij is pas schuldig aan oplichting als dat bewezen is. Hopelijk krijgt hij nog wel een strafrechtelijk onderzoek aan z'n broek.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef HMS het volgende:
EO laat zijn slechte research wederom zien. Met een vorige zelf-made miljonair was ook al wat mis, en nu weer. Ook die 130K inkomen, dat wordt niet verder onderbouwt waar dat dan vandaan komt elke maand. 75K van een notaris, dat kan je niet als inkomsten zien, maar als losse transactie. 25K staat er als crypto-inkomsten snel in beeld. Dat kan ook nooit zo kloppen, dat is nooit zo een mooi afgerond bedrag, plus ik denk niet dat er rente of iets van dividend wordt uitgekeerd door crypto. Dus allemaal erg fictief en echt opening van zaken over hoe hij 130K per maand aan inkomsten heeft ??????
En we gaan er even flink tegenaan om dat op te hogen naar meer dan het dubbele hoor je ze zeggen. Dus, het is wachten op de volgende oplichting slag van Vasco, want de interieurdesigner moet nog betaald worden. Of zou die ook worden opgelicht?
Het is wel jammer dat ze daar zo weinig uitleg bij hebben gegeven. Ik vroeg me dat bijvoorbeeld ook af bij dat christelijke stel, of deel van hun inkomsten huurinkomsten zijn van hun beleggingspand. En ik was wel benieuwd hoeveel iedereen precies werkt. Maar de nadruk ligt volgens mij meer op hoe het gezinsinkomen wordt uitgegeven dan hoe het tot stand komt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef HMS het volgende:
EO laat zijn slechte research wederom zien. Met een vorige zelf-made miljonair was ook al wat mis, en nu weer. Ook die 130K inkomen, dat wordt niet verder onderbouwt waar dat dan vandaan komt elke maand. 75K van een notaris, dat kan je niet als inkomsten zien, maar als losse transactie. 25K staat er als crypto-inkomsten snel in beeld. Dat kan ook nooit zo kloppen, dat is nooit zo een mooi afgerond bedrag, plus ik denk niet dat er rente of iets van dividend wordt uitgekeerd door crypto. Dus allemaal erg fictief en echt opening van zaken over hoe hij 130K per maand aan inkomsten heeft ??????
Je vraagt je inderdaad af of hij weer wat dubieuze projecten gaat lanceren om snel aan geld te komen.quote:En we gaan er even flink tegenaan om dat op te hogen naar meer dan het dubbele hoor je ze zeggen. Dus, het is wachten op de volgende oplichting slag van Vasco, want de interieurdesigner moet nog betaald worden. Of zou die ook worden opgelicht?
EO was niet bereikbaar voor commentaar. Dit krijgt vast nog wel een staartje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:52 schreef superniger het volgende:
OPHEF
https://www.ad.nl/show/kr(...)ze-het-van~ab0bfe5a/
Nog zo een virtuele windhandel. Wat de gek ervoor geeft maar dat moet wel gehyped worden.......Marketing at work om weer geld te genereren waar nu niets is. Dan kan niet goed gaan. Maar daar is crypto ook op gebaseerd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:37 schreef Jantienus het volgende:
Het enige voordeel hierbij is dat Vasco weer eens negatief in het nieuws komt.
Al vraag ik me wel af of het hem iets boeit want die kerel heeft echt een bord voor zijn kop dat bleek wel uit de Podcast Crypto Cowboys waarin hij een discutabele hoofdrol speelde.
In de tussentijd gaat het hij gewoon door met z'n scams en heeft tegenwoordig zijn pijlen gericht op de NFT handel.
https://www.crypto-inside(...)to-projecten-hebben/
We weten in ieder geval wel waar hij het van doet: Crypto en NFT pump en dumps.quote:
Nee, daar zijn cryptovaluta niet op gebaseerd. Het heeft er alle schijn van dat hij iemand is die zich bezighoudt met malafide praktijken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:58 schreef HMS het volgende:
[..]
Nog zo een virtuele windhandel. Wat de gek ervoor geeft maar dat moet wel gehyped worden.......Marketing at work om weer geld te genereren waar nu niets is. Dan kan niet goed gaan. Maar daar is crypto ook op gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |