38 jaar, als je tegen mij zei 50 zou ik het ook gelovenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:38 schreef praadje het volgende:
Apart vrouwtje die Nadia. Beetje smoezelig typetje ook.
Yup.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
38 jaar, als je tegen mij zei 50 zou ik het ook geloven
Lekker baantjequote:Op woensdag 23 maart 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Dus de interieur designer heeft er baat bij als hij het lekker duur maakt, perverse prikkel
Die Ferrari moet ook rokenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Dus de interieur designer heeft er baat bij als hij het lekker duur maakt, perverse prikkel
Die tech/crypto miljonair declareert hij helemaal leeg als het aan hem ligt.quote:
Bizar die technische ruimte die ik zag. Tig beeldschermen, schuifpanelen. Camera’s.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar komt genoeg geld binnen zo te zien.
Lijkt meer een bewuste keuze dan noodgedwongen uit armoede.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:02 schreef StephanL het volgende:
Lijkt mij verschrikkelijk om te moeten leven als Nadia.
Ja denk ik ook, maar lijkt mij alsnog geen pretje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Lijkt meer een bewuste keuze dan noodgedwongen uit armoede.
Is wel fiscaal aftrekbaarquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, maar lijkt mij alsnog geen pretje.
Sow 550 naar de kerk
Oh, dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn toch zijn zoons uit een eerder huwelijk dacht ik te horen?
Rondje Google leert dat hij dat inderdaad is ja. Scherp van jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:10 schreef zijle het volgende:
Foute gast die Vasco, zat hij ook niet achter die NL’se crypto scam?
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Dus dit is een flinke sneer naar diegene die hij heeeft opgelicht![]()
Benieuwd of er nog reuring komt dan naar aanleiding van zijn verschijnen in dit programma
Ok. Aandachtsgeil dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.
Dit kan toch niet in een programma van de EO? Doen die lui dan geen background check ofzo???quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd of er nog reuring komt dan naar aanleiding van zijn verschijnen in dit programma
En bekend van:quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ze schijnen ook meegedaan te hebben aan Steenrijk Straatarm las ik elders.
Vasco is een oplichter en een fantast die geld verdient ten koste van anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
Blijkbaar niet genoegquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit kan toch niet in een programma van de EO? Doen die lui dan geen background check ofzo???
Een oplichter dus wekelijks op tv. Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |