quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:44 schreef jcdragon het volgende:
@:mammietje Niet corred. Maar ben wel benieuwd naar wat je voor me had
Hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ook nog steeds niet snotterig ofzo? Jemig... wat jammer.![]()
Gelukkig blijft dit topic gewoon open, al zou het maar zijn zodat jij toch nog iets hebt om naar uit te kijken als het eenmaal zover is!![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu weer beetje gezelliger, fijner en gezonder leven met mensen om je heen endezo?
Heel fijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Vooral dat het gewoon allemaal weer kan.
Er is een groot lerarentekort, dus genoeg functies elders.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:30 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-gate-hugo-de-jonge
De Telegraaf praat al over aftreden. Erg mooi.
Ik ben het overigens niet helemaal eens met de staatsrechtelijke duiding. De Kamer kan wel degelijk de aanwezigheid van een minister eisen.
De grote Hugo als leraar? Dat kan echt niet meer, z’n ego past niet in het lokaal.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er is een groot lerarentekort, dus genoeg functies elders.
Warm bad @fetXquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:05 schreef OProg het volgende:
Nou, bedankt allemaal voor de invulling de afgelopen twee jaar. Met name als ik zo overdag in mijn thuiskantoor een beetje deze topics kon volgens terwijl ik voor mijn gevoel zo ongeveer permanent in Teams zat. Zonder dat er uitzicht was op bijvoorbeeld na werktijd even een biertje in de kroeg en dat soort zaken.
Is er al iets bekend over een parlementaire enquête die dit jaar plaats zou moeten gaan vinden?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:30 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-gate-hugo-de-jonge
De Telegraaf praat al over aftreden. Erg mooi.
Ik ben het overigens niet helemaal eens met de staatsrechtelijke duiding. De Kamer kan wel degelijk de aanwezigheid van een minister eisen.
Schoenen op tafel kan echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:50 schreef Molo het volgende:
Heb vanmiddag vanaf het strand aan jullie en het afsluiten van de cijferaccounts hier gedacht![]()
Dank voor alle inspanningen, gezelligheid en het delen van lief en leed!![]()
[ afbeelding ]
Pinkt een traantje weg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:50 schreef Molo het volgende:
Heb vanmiddag vanaf het strand aan jullie en het afsluiten van de cijferaccounts hier gedacht![]()
Dank voor alle inspanningen, gezelligheid en het delen van lief en leed!![]()
[ afbeelding ]
Respect dat je de laatste bent die er 1 draagt!quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:38 schreef _serial_ het volgende:
Aantal mondkapjes in mijn IC direct trein : 1
Erg mooi
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Respect dat je de laatste bent die er 1 draagt!
Was je op weg naar een IC-bedje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:38 schreef _serial_ het volgende:
Aantal mondkapjes in mijn IC direct trein : 1
Erg mooi
Ik zat in een IC ja. Maar deze IC was net wat anders dan een IC bedje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was je op weg naar een IC-bedje?
is dat nog nieuws eigenlijk, vroeg of laat zijn we allemaal aan de beurtquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:12 schreef nattermann het volgende:
KLB / Positieve test
Een van de boegbeelden van COR is nu ook ten prooi gevallen aan het killervirus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |