SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@SfanctaU MAD?
Zoveel mogelijk geprobeert afstand te houden en een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb jij wel zelf voldoende afstand gehouden en constant een mondkapje op?
Testen bij de GGD heeft geen zin, bij een positieve zelftest en bovendien verspeel je voor drie maanden het recht op een booster bij een officiële positieve GGD-test.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ga nou eerst maar naar de GGD, misschien is de uitslag daar anders en kan je toch lekker fietsen.
Had je ook buiten kunnen doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk geprobeert afstand te houden en een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.
Oh, okee. Balen voor je dan. Beter je best doen met afstand houden de volgende keer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Testen bij de GGD heeft geen zin, bij een positieve zelftest en bovendien verspeel je voor drie maanden het recht op een booster bij een officiële positieve GGD-test.
Ik heb 3x Pfizer gehad, laatste keer op 10 januari 2022.quote:
China is een beetje extreem, ik heb meer respect voor het Duitse en Italiaanse coronabeleid.quote:
Moeten er minimaal 4 inzitten nu hč. Ik zou toch snel een afspraak maken voor de volgendequote:Op donderdag 24 maart 2022 08:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb 3x Pfizer gehad, laatste keer op 10 januari 2022.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef de_boswachter het volgende:
@:pferdfahrer is gisteren ook positief getest.Waar is die latente gek eigenlijk? Nickchange naar @Bruinie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:sfancta
Allemaal passanten jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waar is die latente gek eigenlijk? Nickchange naar @:Bruinie ?
Ja triest man. Zo vroeg. Hoor allemaal van dit soort gekke verhalen van jonge mensen die overlijden. Zijn ook allemaal gevaccineerden denk ik….quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dea echte vanne Kemp blijft strijden. RIP je huisarts
Stukje Posbank. Stukje trimmen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:08 schreef nattermann het volgende:
Je mag gewoon lekker gaan fietsen op de Veluwe met een positieve test. Verbiedt niemand je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |