abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2022 @ 13:44:00 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204191046

quote:
Met het verliezen van de Formule 1-rechten aan streamingplatform Viaplay komt er voor klanten van Ziggo ook een eind aan de optie om F1 TV Pro te ontvangen via Ziggo, zo laat de provider exclusief weten aan GPFans. De Formule 1-liefhebber die klant is van Ziggo heeft vanaf volgend jaar alleen de mogelijkheid om te kiezen voor het gloednieuwe Viaplay.

Lange tijd bleef er veel onduidelijk rondom de mysterieuze nieuwe uitzender van de Formule 1, maar woensdag zijn de meeste puzzelstukjes op zijn plek gevallen. De Nordic Entertainment Group heeft bekendgemaakt dat fans van de koningsklasse het nieuwe platform voor ¤13.99 per maand kunnen ontvangen. Daarbij werden ook experts Giedo van der Garde, Tom Coronel en Christijan Albers bekendgemaakt en liet men de verdere invulling van het pakket naar buiten komen.
Prijs Viaplay bij Ziggo nog niet bekend
Voor de Formule 1-fan die ergens in de afgelopen jaren klant van Ziggo is geworden puur wegens de Formule 1-rechten, verandert er dus het één en ander. Viaplay en Ziggo hebben inmiddels aangekondigd de handen ineen te slaan voor een samenwerking, waardoor de Formule 1 alsnog via het nieuwe platform via Ziggo bekeken kan worden. Daarvoor kan het Viaplay-pakket dus toegevoegd worden aan een televisie-abonnement. Hoe duur dat gaat zijn, is nog niet bekend, zo meldt Ziggo op de eigen website.

F1 TV Pro
Dan is er nog de kwestie rondom F1TV Pro. Abonnees op Ziggo Sport Totaal kregen dit seizoen gratis een koppeling van het bekende streamingsplatform bij hun abonnement. Die koppeling wordt na de laatste race in Abu Dhabi automatisch stopgezet, en deze speciale actie keert in 2022 ook niet meer terug, waardoor de klant van Ziggo alleen de optie overhoudt om een abonnement op Viaplay aan te schaffen

Dat laat een woordvoerder van Ziggo exclusief weten aan GPFans. "De overeenkomst met Formule 1 stopt en dat gaat naar NENT. Daarom stopt ook de automatische koppeling. Dat betekent ook dat er voor volgend jaar niks aan komt. Zo wordt het verder door NENT ingericht. Dat betekent dat het hele F1 TV Pro-gedeelte vervalt. Daar komt bij ons volgend jaar ook niks nieuws voor", klinkt het vanuit het Ziggo-kamp.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
pi_204191090
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:41 schreef Jane het volgende:

[..]
Echt, precies dit.

Viaplay wil abonnementen verkopen aan de Max-fans, maar maakt vervolgens een programma voor het elitegroepje dat hoe dan ook F1 volgt en neerkijkt op de 'successupporter'. Ja, dat botst dus.

En dat terwijl juist de doorgewinterde F1-fan in feite ook beter aan z'n trekken komt bij F1TV, met hun hele archief vol oude races en F1-docu's.
Je ziet dit ook echt bij F1 fans vooral. Als 'nieuwe' fan of als iemand die het af en toe volgt durf je bijna niets over de sport te zeggen want je wordt meteen afgemaakt als je niet de historie van afgelopen 30 jaar kent.
Viaplay kijkt net zo neer op die fans terwijl zij juist het grootste gedeelte van de kijkers zijn. Geloof totaal niet dat er '1.8 miljoen kijkers' waren. Denk eerder 800.000 max.

Prijs zou op 5.95 moeten liggen tot Juni. Dan kan je daarna verhogen. Maar mensen heb je al meteen weggejaagt met de hoge instapprijs. Die gaan dat niet betalen voor 2x per maand een race (meeste kijken echt alleen QF en race zelf).

Sportliefhebbers voor ESPN laten betalen is al zo moeilijk in Nederland. Laat staan voor zoiets als F1 met nog zo'n beperkt aanbod er verder naast. Meeste zoeken nu gewoon stream en hangen laptopje met hdmi aan tv en kijken het zo nog een beetje dit jaar denk ik.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 maart 2022 @ 13:49:04 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204191114
De echte doorgewinterde F1 fan staat ook boven wat Viaplay nu aanbiedt, want die houdt zelf nieuws en dergelijke in de gaten en heeft hooguit wat aan analyses die op Ziggo ook gewoon gegeven werden.

Het is het groepje minder extreme fans of voormalig successupporters die toch een stapje verder willen die de doelgroep vormen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 13:49:45 #4
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204191124
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:31 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat kun je vinden, maar met 1 ster op Trustpilot en al dagen een regen van klachten op Twitter, vind ik het tot nu toe allemaal niet bijster handig gespeeld van Viaplay. Zeker niet als je daarna trots roept dat het een weergaloos succes is en je je blijkbaar niks van de kritiek aan wil trekken.

Ik vraag me af hoeveel abonnees ze straks aan het eind van het jaar hebben, ook gezien het feit er in juni Nederlands commentaar aan F1 TV wordt toegevoegd. Ik hoop dat ze een lange adem hebben, want ik denk dat het wel even gaat duren voordat ze op deze manier de brede doelgroep die Ziggo wist te bereiken ook aanspreken.
Als ze het in de kasstroom gaan merken zullen ze wellicht wel bepaalde veranderingen gaan doorvoeren, maar ik zou me zeker niet schikken aan een bepaald stel toetsenbordhelden op een reviewwebsite. Dan is men hier nog gelukkig genuanceerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef RipCity het volgende:
Snap de insteek ook niet. Max kampioen dus je kan MEGA meeliften op het succes maar in plaats daarvan maken ze uitzendingen voor de 'f1 elite'/kenners. Juist NU had je je kunnen neerzetten als 'de sportzender voor Nederland' met Max specials. F1 uitzendingen waar heel Nederland voor klaar gaat zitten etc. Nee je gaat een zender neerzetten waar nu alleen mensen die echt de gehele F1 boeiend vinden voor gaan betalen. Je had ook mee kunnen gaan op de max hype maar wel een mooi analyse programma na de race kunnen neerzetten voor mensen die er echt dieper op in willen gaan. Ze ontnemen zich zo tienduizenden of misschien wel honderduizenden extra abonnees. Die volgen het nu wel via een 'AD live blog' of zien het pushbericht na de race en kijken samenvatting wel op youtube of studio sport.

Snap dat fanatieke F1 volgers neerkijken op F1 leken/noobs die alleen kijken voor Max nu maar die leveren wel het grote geld op en zorgen wel voor constante geldstroom. Nu is denk ik 70% gewoon afgehaakt. Ook voor de sport zelf jammer.
Ze liften toch ook mee op de Max hype? Hoe had jij het dan anders willen zien
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 23 maart 2022 @ 13:49:58 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204191126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef RipCity het volgende:
Snap de insteek ook niet. Max kampioen dus je kan MEGA meeliften op het succes maar in plaats daarvan maken ze uitzendingen voor de 'f1 elite'/kenners. Juist NU had je je kunnen neerzetten als 'de sportzender voor Nederland' met Max specials. F1 uitzendingen waar heel Nederland voor klaar gaat zitten etc. Nee je gaat een zender neerzetten waar nu alleen mensen die echt de gehele F1 boeiend vinden voor gaan betalen. Je had ook mee kunnen gaan op de max hype maar wel een mooi analyse programma na de race kunnen neerzetten voor mensen die er echt dieper op in willen gaan. Ze ontnemen zich zo tienduizenden of misschien wel honderduizenden extra abonnees. Die volgen het nu wel via een 'AD live blog' of zien het pushbericht na de race en kijken samenvatting wel op youtube of studio sport.

Snap dat fanatieke F1 volgers neerkijken op F1 leken/noobs die alleen kijken voor Max nu maar die leveren wel het grote geld op en zorgen wel voor constante geldstroom. Nu is denk ik 70% gewoon afgehaakt. Ook voor de sport zelf jammer.
Ik denk dat dit zo'n beetje wel de kern raakt, ja. In plaats van in te zetten op de "gewone man" die gezellig met z'n gezin naar Max wil kijken, richten ze zich op de echte liefhebber. Terwijl dat juist dezelfde doelgroep is waar F1 TV zich op richt.

Het feit dat er naar schatting 700.000 F1-kijkers zijn afgehaakt zegt eigenlijk al genoeg.
  woensdag 23 maart 2022 @ 13:52:03 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204191159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:47 schreef RipCity het volgende:
Viaplay kijkt net zo neer op die fans terwijl zij juist het grootste gedeelte van de kijkers zijn. Geloof totaal niet dat er '1.8 miljoen kijkers' waren. Denk eerder 800.000 max.
op basis waarvan deze conclusie? Ik vond juist dat ze nog veel uitlegden en sinds ziggo kijk ik eigenlijk zo min mogelijk vooraf en achteraf en dat heb ik afgelopen zondag dan ook niet gedaan maar had zeker niet het idee dat het commentaar voor de elite was
pi_204191180
quote:

[..]
Je ziet dit ook echt bij F1 fans vooral. Als 'nieuwe' fan of als iemand die het af en toe volgt durf je bijna niets over de sport te zeggen want je wordt meteen afgemaakt als je niet de historie van afgelopen 30 jaar kent.

Prijs zou op 5.95 moeten liggen tot Juni. Dan kan je daarna verhogen. Maar mensen heb je al meteen weggejaagt met de hoge instapprijs. Die gaan dat niet betalen voor 2x per maand een race (meeste kijken echt alleen QF en race zelf).

Sportliefhebbers voor ESPN laten betalen is al zo moeilijk in Nederland. Laat staan voor zoiets als F1 met nog zo'n beperkt aanbod er verder naast. Meeste zoeken nu gewoon stream en hangen laptopje met hdmi aan tv en kijken het zo nog een beetje dit jaar denk ik.
Dit is inderdaad wel waar. Zeker met een streamingdienst als ViaPlay kan je nog op meerdere paarden wedden qua uitzending. Dus maak een Viva Hollandia uitzending en als je echt de diepte in wil gaan pak je een ander streampje/voorbeschouwing.
  woensdag 23 maart 2022 @ 13:59:06 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204191224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
op basis waarvan deze conclusie? Ik vond juist dat ze nog veel uitlegden en sinds ziggo kijk ik eigenlijk zo min mogelijk vooraf en achteraf en dat heb ik afgelopen zondag dan ook niet gedaan maar had zeker niet het idee dat het commentaar voor de elite was
Ze weten wel dat de Max-fans kijken (keken?), maar gieten het vervolgens wel in het zakelijke format dat alleen de 'elite' kan waarderen. Denk dat dat het is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 23 maart 2022 @ 13:59:09 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204191226
quote:

[..]

Meeste zoeken nu gewoon stream en hangen laptopje met hdmi aan tv en kijken het zo nog een beetje dit jaar denk ik.
Ik denk dat er ook aardig wat mensen F1 TV voor nog geen 5,50 per maand nemen en daar Grand Prix Radio bij aanzetten voor Nederlandstalig commentaar.

Ik zag bijvoorbeeld een "Office 365 coach" op YouTube die blijkbaar zo gefrustreerd was over de F1-situatie dat-ie z'n kanaal heeft gebruikt om uit te leggen hoe je zonder Viaplay naar de F1 kan kijken. Normaal gesproken krijgt-ie een paar honderd views per video, maar nu zat-ie in no time over de tienduizend. Dat zegt toch wel iets, lijkt mij.

Moderator / Redactie Sport woensdag 23 maart 2022 @ 14:00:04 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204191235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit dus. Het is bijna hetzelfde als Ziggo maar dan allemaal gescript, andere poppetjes en helemaal ontdaan van alle sfeer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 23 maart 2022 @ 14:03:21 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204191266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als ze het in de kasstroom gaan merken zullen ze wellicht wel bepaalde veranderingen gaan doorvoeren, maar ik zou me zeker niet schikken aan een bepaald stel toetsenbordhelden op een reviewwebsite. Dan is men hier nog gelukkig genuanceerd.
Het is natuurlijk een beetje koffiedik kijken, want Viaplay maakt niet bekend hoeveel abonnees ze nou hebben. Maar ze hebben in elk geval wel de hoofdprijs voor de uitzendrechten betaald, terwijl het aantal kijkers nu lager is dan toen het nog bij Ziggo zat. Uiteindelijk moet dat toch gaan schuren, zou je denken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 maart 2022 @ 14:04:45 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204191277
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 14:03 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een beetje koffiedik kijken, want Viaplay maakt niet bekend hoeveel abonnees ze nou hebben. Maar ze hebben in elk geval wel de hoofdprijs voor de uitzendrechten betaald, terwijl het aantal kijkers nu lager is dan toen het nog bij Ziggo zat. Uiteindelijk moet dat toch gaan schuren, zou je denken.
Een bedrijf dat 300% meer biedt wil dat natuurlijk terugverdienen. En dat gaat per definitie ten koste van de kijker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 23 maart 2022 @ 14:04:52 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204191279
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:59 schreef Jane het volgende:

[..]
Ze weten wel dat de Max-fans kijken (keken?), maar gieten het vervolgens wel in het zakelijke format dat alleen de 'elite' kan waarderen. Denk dat dat het is.
Ik herken dat echt niet, het is anders maar zakelijk voor de elite zie ik er echt niet in. Nogmaals het had van mij niet allemaal veranderd hoeven worden maar het is wat het is, Olav mis ik niet, Jack mis ik nog minder.

En of ze het vol houden gaan we zien, ik heb het mede genomen omdat de Premier League ook bij Viaplay komt, anders had ik ook wel F1TV overwogen.
pi_204191328
"We gaan kijken als de abonnees gaan lopen wat ze dan gaan doen, de arrogantie druipt er vanaf"

"Vanuit bedrijfseconomisch perspectief vind ik het niet logisch dat er geen toenadering gezocht wordt naar de klant. Er wordt geen enkele poging gedaan. Het zijn wij die ons moeten aanpassen aan hoe zij het willen. Het is goed om een bedrijfsvisie te hebben maar die visie moet wel onderbouwd zijn met feiten en onderzoek. Het hoeft ook niet perfect volgens de oude formule van Ziggo te gaan, maar het is wel belangrijk dat er wat wordt gedaan met de feedback."

"Met een afname van 700.000 Nederlandse kijkers zou je zeggen dat je deze er liever bij hebt. Kritiek naast je neerleggen .... m.a.w. je kop in het zand steken. Meer dan arrogant gedrag."

"Ik kijk geen viaplay omdat het beeld simpelweg erg slecht is. Ook vind ik het apart dag viaplay zo reageert… laat blijkbaar zien dat ze alleen om hunzelf geven en niet om de belangen van hun klanten. Kan heel goed begrijpen dat mensen Olav missen omdat hij natuurlijk de Nederlandse stem is van de Nederlandse Formule 1."

"Ik vind het een vrij arrogante houding van Viaplay. Volgens mij moet je je aanpassen aan wat de kijker wil. Daarbij deed ziggo het vele malen beter. Niet voor iedereen, maar wel voor de grootste groep. Er valt dan ook allemaal nogal wat op aan te merken. Natuurlijk willen ze het zakelijker en doen ze dat ook. Persoonlijk vind ik het kil, het commentaar moeilijk om naar te luisteren, wat vooral te maken het met de rotstem van Nelson Valkenburg. Datzelfde heb ik bij Mika. Die praat zo slecht Engels met een naar accent, dat ik niet meer hoor wat die zegt. Coronel is in ene keer heel serieus, terwijl we weten dat hij eigenlijk voorzitter is van de max fanclub. En dan dat meisje in de pits... ik kan me niet voorstellen dat ze die serieuzer nemen als Jack plooij, los van wat je daar dan weer van vind. Samengevat: ik mis passie en beleving, die ik bij ziggo wel had."

"Je zou toch zeggen dat na alle ophef men op zijn minst met een reactie zou komen waarin men de zaken nuanceert. VP is in opbouw in NL, niet alles loopt daardoor heel goed, afhankelijk van de reacties, abonnementen, praktijk zou en moet je dingen aanpassen. Als ze nu als enige reactie met de hakken al in het zand gaan ga ik het denk ik niet hier uitzingen. Ik wil het best een kans geven maar dan moeten zaken wel aan de praktijk aangepast en als bepaalde mensen anders in de praktijk scoren moet je er wat mee gedurende het traject. Jammer, gemiste kans, niet de-escalerend."

"Voor velen is dit het tegenovergestelde van innovatie en haken kijkers in groten getale af... Als het krijgen van meer kijkers het verdienmodel is, zou ik hier toch wat serieuzer naar kijken en de reactie van een overgroot deel van je klanten niet in de wind slaan. Anno 2022 is customer experience ongeveer het belangrijkste element wat bepaalt of iets succesvol is of niet. Weer een gemist kans ViaPlay!"

Even op viaplay gegoogled en dit staat er allemaal n.a.v. die reactie van Viaplay op dit weekend.
"'Wij willen innoveren'
In gesprek met Bright legt een woordvoerder van de streamingdienst uit: "Het is niet onze stijl om hetzelfde te doen als andere bedrijven. We willen innoveren." Daarmee sluit het bedrijf een verandering van het programma, meer in de richting van hoe Ziggo het deed, uit. Het commentaar tijdens de wedstrijden wordt dit seizoen verzorgd door Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Toch moeten veel kijkers hieraan wennen. "Voor de komende seizoenen hebben we een geweldig team van commentatoren en experts aangetrokken, met wie we erg blij zijn", legt de woordvoerder uit. Het commentaar op het duo wordt dan ook weggewoven: "Iedereen heeft recht op zijn mening. Maar we zijn erg trots op onze line-up."

Waarsch. een PR-bureau dat ze daarvoor inhuren. Je merkt dat het vanuit Scandinavie gerund wordt. Daar werkt dit concept echt SUPER. Ook in Engeland werken deze uitzendingen. Daar worden paardenraces tegenwoordig ook heel woke en serieus besproken terwijl het eerst veel 'fun' en plezier was maar dat is allemaal weggedaan. Kijkers haken daar ook massaal af maar de 'serieuze' kijker blijft alleen nog over. In Nederland is F1 nou eenmaal geen populaire sport maar kan dat het wel zijn maar dan moet je iig wel een BEETJE meegaan in de sfeer van Nederlanders. Die willen massaal videootjes kijken waar de commentator het uitgilde toen Max won en in tranen was. Dat werd MASSAAL gedeeld en ging viral en kwam in alle tv-uitzendingen langs. Daar wil je dan ook onderdeel van uitmaken en dus ging opeens iedereen met gehele gezin naar F1 kijken. Zelfs moeders die zoiets normaal nooit zou kijken. Allemaal kijkers die je geld opleveren qua reclame inkomsten etc.

Viaplay probeert hetzelfde te doen als John de Mol. SBS is compleet ingezakt sinds hij het overnam. Hij keek neer op de 'camping' module van SBS terwijl bijv. die zondagavond echt als een malle scoorde met wegmisbruikers/undercover/peter r de vries/red mn vakantie etc. Nee moest allemaal weg en er mocht nergens kritiek zijn en iedereen moest net doen of het fantastisch was en ze gingen alles beter doen etc. Resultaat: niemand keek meer naar SBS en ergerde zich kapot aan arrogante gedrag en dat john totaal niet doorhad hoe 'Nederlanders' waren. SBS kijker staat imo grotendeels voor de huidige generatie f1 kijkers. Ongeveer zelfde profiel maar Viaplay behandeld ze al net zo dom als John deed. Of zie het programma 'M'. Helemaal woke gemaakt en iedereen maar klagen en aangeven dat iets anders willen. Gezelligheid/meer sfeer/toegankelijker om 7uur ned1. Nee NPO luistert niet en doet alsof kijker achterlijk is en zegt dat 'M' fantastisch is maar niemand kijkt meer en dus inmiddels gestopt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 14:10:51 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204191338
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:59 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat er ook aardig wat mensen F1 TV voor nog geen 5,50 per maand nemen en daar Grand Prix Radio bij aanzetten voor Nederlandstalig commentaar.

Ik zag bijvoorbeeld een "Office 365 coach" op YouTube die blijkbaar zo gefrustreerd was over de F1-situatie dat-ie z'n kanaal heeft gebruikt om uit te leggen hoe je zonder Viaplay naar de F1 kan kijken. Normaal gesproken krijgt-ie een paar honderd views per video, maar nu zat-ie in no time over de tienduizend. Dat zegt toch wel iets, lijkt mij.

Dat blijft een paar GP's een ding en wordt echt wel steeds minder, dat kun je alvast wel intekenen. Logisch ook, die paar euro per volledig raceweekeinde om het gewoon op TV te kijken is uiteindelijk toch makkelijker natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 23 maart 2022 @ 14:19:57 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204191403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 14:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat blijft een paar GP's een ding en wordt echt wel steeds minder, dat kun je alvast wel intekenen. Logisch ook, die paar euro per volledig raceweekeinde om het gewoon op TV te kijken is uiteindelijk toch makkelijker natuurlijk.
Denk je? Ik denk dat mensen er juist steeds meer aan wennen als ze het een paar keer zo gedaan hebben.
En die vaste TV-kanalen verdwijnen toch weer, begreep ik? Daarna moet iedereen sowieso streamen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 14:23:43 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204191440
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2022 14:19 schreef Jane het volgende:

[..]
Denk je? Ik denk dat mensen er juist steeds meer aan wennen als ze het een paar keer zo gedaan hebben.
En die vaste TV-kanalen verdwijnen toch weer, begreep ik? Daarna moet iedereen sowieso streamen.
Maar hoe lang blijft Olav Mol dat nog doen via GP Radio? En hoe handig blijft het om elke keer alvast twee devices erbij te moeten hebben? Etc.

Uiteindelijk wennen mensen er ook aan dat je op je box naar kanaal X gaat om een app te starten en daar te kijken, alsof je een uitzending op Netflix gaat kijken.

Begrijp me niet verkeerd: ik kan ook niet zo goed tegen verandering en had het daarom ook liever gehouden zoals het was, maar zo dramatisch als sommigen (vooral op social media) het doen overkomen is het ook weer niet allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 23 maart 2022 @ 14:24:43 #18
12221 Tijn