Wat bedoel je “met een ellendig product zitten”quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man... Viaplay: "het was echt een topweekend, alles ging goed en we hebben ons eigen record verbroken"
Echt 0,0 respect voor de klanten die met een ellendig product zitten. Dit bedrijf gaat in Nederland echt niet overleven zo.
Geen idee hoe groot het % is van klanten die met storingen te maken hadden, daar hoor ik gelukkig niet bijquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je “met een ellendig product zitten”
Los van alles waar mensen persoonlijk last van hebben, is het niet aanbieden van FHD anno 2022 gewoon slecht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je “met een ellendig product zitten”
Ik vond het prima kwaliteit hoor, zeker op tv. Tuurlijk was Ziggy beter, maar als je dan iets streamt dan is dit gewoon best wel ok.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van alles waar mensen persoonlijk last van hebben, is het niet aanbieden van FHD anno 2022 gewoon slecht.
Wie biedt er geen FHD aan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Los van alles waar mensen persoonlijk last van hebben, is het niet aanbieden van FHD anno 2022 gewoon slecht.
FHD is meer dan alleen het aantal pixels. Je kan wel lekker stoer doen met 1080p (1080i via dat lineaire kanaal trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wie biedt er geen FHD aan?
Viaplay zendt uit in 1080p 50fps 5mbit.
F1TV Pro in 1080 60 fps 6mbit.
Ik kan geen bewijs vinden dat F1TV live streamde op 12Mbit. Bepaalde herhalingen op de app waren 12Mbit. Voor de live streams vind ik bewijs voor van alles rond 6Mbit, maar niets hogers.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FHD is meer dan alleen het aantal pixels. Je kan wel lekker stoer doen met 1080p (1080i via dat lineaire kanaal trouwens), maar als je een bitrate gebruikt die zelfs voor 720p nog laag is, dan heb je er geen ene kut aan.
F1TV vind ik ook slecht. Dat was vorig jaar 12Mbit, dus die zijn achteruit gegaan.
Ik heb het ook nog even opgezocht omdat ik het niet meer zeker wist los van een post op Tweakers, maar kan geen bewijs vinden voor beiden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:53 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik kan geen bewijs vinden dat F1TV live streamde op 12Mbit. Bepaalde herhalingen op de app waren 12Mbit. Voor de live streams vind ik bewijs voor van alles rond 6Mbit, maar niets hogers.
kortom het is allemaal kut maar we zullen er mee moeten leven, van mij had die verandering ook niet gehoeven maar last heb ik ook weer niet vanquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog even opgezocht omdat ik het niet meer zeker wist los van een post op Tweakers, maar kan geen bewijs vinden voor beiden.
Ik vind het ook geen handige reactie. Even los van of je iets verandert of niet, gewoon erkennen dat mensen klachten hadden zorgt voor goodwill. Mensen voelen zich graag gehoord. Doen alsof het allemaal perfect was, terwijl er overduidelijk veel klachten waren, strijkt mensen tegen de haren in. Gewoon zeggen "Het ging een beetje stroef, sorry daarvoor. We horen jullie en gaan het beter doen" klinkt zoveel beter. Nu denken mensen "oké, het blijft dus zo, wegwezen".quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man... Viaplay: "het was echt een topweekend, alles ging goed en we hebben ons eigen record verbroken"
Echt 0,0 respect voor de klanten die met een ellendig product zitten. Dit bedrijf gaat in Nederland echt niet overleven zo.
Wat ging er dan precies stroef?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen handige reactie. Even los van of je iets verandert of niet, gewoon erkennen dat mensen klachten hadden zorgt voor goodwill. Mensen voelen zich graag gehoord. Doen alsof het allemaal perfect was, terwijl er overduidelijk veel klachten waren, strijkt mensen tegen de haren in. Gewoon zeggen "Het ging een beetje stroef, sorry daarvoor. We horen jullie en gaan het beter doen" klinkt zoveel beter. Nu denken mensen "oké, het blijft dus zo, wegwezen".
wat is het % dan? Op twitter zie je alleen maar schreeuwers maar dat is toch geen maatstafquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen handige reactie. Even los van of je iets verandert of niet, gewoon erkennen dat mensen klachten hadden zorgt voor goodwill. Mensen voelen zich graag gehoord. Doen alsof het allemaal perfect was, terwijl er overduidelijk veel klachten waren, strijkt mensen tegen de haren in. Gewoon zeggen "Het ging een beetje stroef, sorry daarvoor. We horen jullie en gaan het beter doen" klinkt zoveel beter. Nu denken mensen "oké, het blijft dus zo, wegwezen".
Heb je ff?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ging er dan precies stroef?
Die totaal ongenuanceerde reviews neem even niet serieus als je het niet erg vindt. Ik denk dat als je daarvan uitgaat dat je het nooit goed zou kunnen doen. Het waren er minder geweest als je het hele format precies hetzelfde had gehouden, puur omdat mensen blijkbaar gewoon slecht tegen verandering kunnen, maar dat is geen reden om niet een nieuwe weg in te slaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je ff?
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nl
Als ze gemiddeld een 1,1 krijgen dan zal er vast wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die totaal ongenuanceerde reviews neem even niet serieus als je het niet erg vindt. Ik denk dat als je daarvan uitgaat dat je het nooit goed zou kunnen doen. Het waren er minder geweest als je het hele format precies hetzelfde had gehouden, puur omdat mensen blijkbaar gewoon slecht tegen verandering kunnen, maar dat is geen reden om niet een nieuwe weg in te slaan.
eens. dit is allemaal huilie huilie gedoe want vroegah was alles beterquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die totaal ongenuanceerde reviews neem even niet serieus als je het niet erg vindt. Ik denk dat als je daarvan uitgaat dat je het nooit goed zou kunnen doen. Het waren er minder geweest als je het hele format precies hetzelfde had gehouden, puur omdat mensen blijkbaar gewoon slecht tegen verandering kunnen, maar dat is geen reden om niet een nieuwe weg in te slaan.
Ik heb geen persoonlijke ervaring (wij kijken F1TV), maar het is toch duidelijk dat er veel klachten waren. Hoeveel % van de mensen dat is boeit niet. Als social media vol staat met klachten, is het handig om dat te erkennen. Dat wekt sympathie op. En dat wil je, want je wil zoveel mogelijk abonnementen verkopen. Mensen die nog geen abo hadden (zoals mijn schoonouders) die nemen het nu niet, omdát ze zien dat er veel klachten zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ging er dan precies stroef?
Dat kun je vinden, maar met 1 ster op Trustpilot en al dagen een regen van klachten op Twitter, vind ik het tot nu toe allemaal niet bijster handig gespeeld van Viaplay. Zeker niet als je daarna trots roept dat het een weergaloos succes is en je je blijkbaar niks van de kritiek aan wil trekken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de eerste uitzending van Ziggo ging?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je ff?
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nl
klachten over de streamkwaliteit vind ik iets heel anders dan "hadden we Olav nog maar"quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar met 1 ster op Trustpilot en al dagen een regen van klachten op Twitter, vind ik het tot nu toe allemaal niet bijster handig gespeeld van Viaplay. Zeker niet als je daarna trots roept dat het een weergaloos succes is en je je blijkbaar niks van de kritiek aan wil trekken.
Ik vraag me af hoeveel abonnees ze straks aan het eind van het jaar hebben, ook gezien het feit er in juni Nederlands commentaar aan F1 TV wordt toegevoegd. Ik hoop dat ze een lange adem hebben, want ik denk dat het wel even gaat duren voordat ze op deze manier de brede doelgroep die Ziggo wist te bereiken ook aanspreken.
Dat was toen nog Sport1, en dat was zo treurig slecht dat dat hele bedrijf een jaar later gereorganiseerd werd om de verliezen op te vangen. Eerste uitzending onder Ziggo was daarna echt een geweldige vooruitgang, maar de lat lag ook wel heel laag toen. Sinds dien is het alleen maar beter en beter geworden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de eerste uitzending van Ziggo ging?
Tja, die zaten wel in een heel andere situatie, he. Er keek voordat Max lekker meedeed natuurlijk geen hond naar F1, op een groepje diehards na.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de eerste uitzending van Ziggo ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |