Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleefquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig zo te zien... TT kan wel een paar dagen blijven staan
Zo lang blijft het geen woensdagquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleef
Wat een fijn plaatjequote:
OK dan kan het wel ... Zag ook een veldje vol met bloesems staan maar vergeten een foto te nemenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleef
En wel weer wennen zeker.. heerlijk weer om buiten pauze te houdenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een fijn plaatje
Goedemiddag. Hier na maanden weer eens een dagje op kantoor. Zonet in de pauze met wat collega's gewandeld. Lekker zo.
Ja is wel even wennen, maar vond het wel weer lekker om in de auto heen te zitten met een podcast aanquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wel weer wennen zeker.. heerlijk weer om buiten pauze te houden
Dat is hier op het werk ook het motto soms.quote:
In de koffiekamer...?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is hier op het werk ook het motto soms.
Mezelf verstoppen ook wel eens ja. Of als je ergens een deukje of krasje op maakt het onderdeel zo neerleggen dat je het niet zo snel ziet.quote:
Ah ok op die manier ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mezelf verstoppen ook wel eens ja. Of als je ergens een deukje of krasje op maakt het onderdeel zo neerleggen dat je het niet zo snel ziet.
Ik heb door de jaren heen een heleboel bladwijzers, maar ik ga die allemaal niet meer nalopen of ze het nog doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens bladen vol bladwijzers naar sites die je 'nog bekijken' wil?
Nooit eens zin om ze op te ruimen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren heen een heleboel bladwijzers, maar ik ga die allemaal niet meer nalopen of ze het nog doen
Misschien ooit...quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit eens zin om ze op te ruimen?
Ben ze hier nu maar aan het doorgaan.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens bladen vol bladwijzers naar sites die je 'nog bekijken' wil?
Pinguïns zijn cool.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:11 schreef engine het volgende:
Vanaf nu zijn de pinguïns van Burgers Zoo te volgenZe chillen in het zonnetje
![]()
Jupquote:
Daar zijn wel mooie beelden van te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Het leukste is eigenlijk als ze elkaar achterna zitten onderwater maar dat zal wel moeilijk te zien zijn.
Oh dat zal wel ja!quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn wel mooie beelden van te vinden.
quote:
Ik ga even checkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:11 schreef engine het volgende:
Vanaf nu zijn de pinguïns van Burgers Zoo te volgenZe chillen in het zonnetje
![]()
Dat zou mooi zijn. Volgens Star Trek Voyager is dat ding beland in de Delta Quadrant...quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool: Researchers Discover Wreck that Could Finally be Amelia Earhart Plane.
Ik ken die aflevering.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Volgens Star Trek Voyager is dat ding beland in de Delta Quadrant...
Interessantquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool: Researchers Discover Wreck that Could Finally be Amelia Earhart Plane.
Met falafel?quote:
En dat is?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
Swiebelsuppe..
Und denn Putengeschnetzeltes in Rahmsose und Reis mit Salat
Duitsquote:
Met kebab en donerquote:
Beide lekker.. Shoarma ben ik niet zo weg van..quote:
Jawohlquote:
Nee, met zwarte bonen. Recept ging van vegetarische shoarma uit, maar ik heb nog nooit een variant gehad die ik lekker vondquote:
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:22 schreef chufi het volgende:
Ja maar dan is het geen kapsalon meer toch
Ik eet vegetarische dierenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben toch
Ja maar bedenk dan wat andersquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben toch
Een dure omschrijving voor kipfilet met een sausje, een bak rijst en een bordje salade.quote:
Kaninchenquote:
En best te eten uit de frituurpanquote:
1 van de weinige die ik nog niet geproefd hebquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En best te eten uit de frituurpan
Vogelspinnetjes ook lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de weinige die ik nog niet geproefd heb
koe en hert ligt in de vriezerquote:
garnalenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:33 schreef drakin het volgende:
Wat voor dier of niet dier hebben jullie gegeten vandaag?
En wat verder bij het eten?
Ah kip met rijst en saus is meestal altijd wel lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een dure omschrijving voor kipfilet met een sausje, een bak rijst en een bordje salade.
Rahmsoße is roomsaus, en kokkie dacht leuk te doen door gewoon 'een' sausje te fiksen en er een dot slagroom op te doen.. uiteraard de Germaanse versie; zonder suiker
![]()
Maar.. het was eetbaar.. -ish.
2 laatjesquote:
bambi smaakt primaquote:
Half koe, half varkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:33 schreef drakin het volgende:
Wat voor dier of niet dier hebben jullie gegeten vandaag?
En wat verder bij het eten?
half om half gehaktquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Half koe, half varken![]()
Met macaroni, wortel, spitskool, spinazie, prei, ui, pesto en knoflook
Biefstuk, gadverdamme.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Biefstuk, pastinaakfriet en rode kool hier
Lekker juist. Met flink wat zout en klont echt goede roomboterquote:
Geen peper?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker juist. Met flink wat zout en klont echt goede roomboter
pas op voor de grote boze wolf... das een carnivoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Drakin verdwaald in het bos?
[ afbeelding ]
Ik was idd in het bos afgelopen weekend, maar je zou privé foto's hier niet posten weet je nog?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Drakin verdwaald in het bos?
[ afbeelding ]
Ik wil het wel met je uitproberenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
hmmm, de geschiedenis van Nederland.
Nu over slavenhandel. Iedereen aan boord deed het.
Zit me af te vragen of ik het zou doen.
Oke, dan ga ik jou verkopen.quote:
Je denkt echt dat ik mijn Marcslaaf in opstand laat komen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik jou verkopen.
Nu nog een prijs bepalen,
Dat ziet eruit als Utrechtquote:
Nou idd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
had wel een terrasje willen pakken vandaag
jammer genoeg wordt het nu nog snel fris, anders was ik na het eten ff gegaanquote:
Wat heeft je gelet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
had wel een terrasje willen pakken vandaag
zeker niet, ik hou van m'n werk...quote:
Op een terrasje gaan werken Koenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker niet, ik hou van m'n werk...
maar met dat heerlijke weer vanmiddag had een terrasje toch wel een + gekregen
Ik vond hem matig, maar het was warm en eetbaar..quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kip met rijst en saus is meestal altijd wel lekker
Je kunt het ook allebei regelenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker niet, ik hou van m'n werk...
maar met dat heerlijke weer vanmiddag had een terrasje toch wel een + gekregen
U bouwt windmolens?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt het ook allebei regelen![]()
[ afbeelding ]
ik kom wel een keertje daar werken op een terrasje, kan je ook meewerkenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt het ook allebei regelen![]()
[ afbeelding ]
Dan vragen we onze mod straks om de TT aan te passen aan de dag van het hedenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh,
moet dit topic niet vol vandaag? Of gaat het een week mee?
Jep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Soms gaat de rem stukkie, dan doen ze heel even een beetje raarquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens meegemaakt @:sounddragon?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep.ok NICE ... Ben vroeger wel eens in 1 binnen geweest , maar die waren nog niet zo groot als ze nu bouwen .... was zo.n 15 jaar terug in Spanje bij ZaragozaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 jaar is inmiddels al aardig oud, en de ontwikkelingen gaan vrij vlot inderdaad.. ze zijn nu echt huge..en offshore bouwen ze nóg veel grotere..quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ok NICE ... Ben vroeger wel eens in 1 binnen geweest , maar die waren nog niet zo groot als ze nu bouwen .... was zo.n 15 jaar terug in Spanje bij Zaragoza
Flevoland begint ook aardig vol te lopen. Hoop nog steeds dat er snel een alternatief bedacht wordt dat niet zo horizon vervuilend isquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Soms gaat de rem stukkie, dan doen ze heel even een beetje raar![]()
Gelukkig niet meegemaakt, maar zulke dingen gebeuren wel.. hier bij de Oosterburen staan zó gruwelijk veel van die dingen, da's echt gestoord. Zou heel naïef zijn om te denken dat er nooit iets mis kan gaan natuurlijk
Hier in het havengebied staan ook een paar en dan denk elke keer weer dat ze dichterbij staan (ik zie dan alleen het topje )quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
15 jaar is inmiddels al aardig oud, en de ontwikkelingen gaan vrij vlot inderdaad.. ze zijn nu echt huge..en offshore bouwen ze nóg veel grotere..
Sja, het is inderdaad verre van mooi, zeker als je die onbehouwen windparken hier ziet waar soms wel 4 o f 5 generaties van die dingen door elkaar staan. Er wordt nu veel gesloopt en vervangen heb ik de indruk. heel vaak bouw je naast de oude fundering de nieuwe turbine op. Ik sta nu bovenop een bult, en als ik een rondje draai is er eigenlijk nergens een stuk waar ik niet van die dingen zie staan. En ik kan echt tientallen kilometers ver kijken.. insane, echt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flevoland begint ook aardig vol te lopen. Hoop nog steeds dat er snel een alternatief bedacht wordt dat niet zo horizon vervuilend is
Maar dan ben jij weer ergens anders mee bezigquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, het is inderdaad verre van mooi, zeker als je die onbehouwen windparken hier ziet waar soms wel 4 o f 5 generaties van die dingen door elkaar staan. Er wordt nu veel gesloopt en vervangen heb ik de indruk. heel vaak bouw je naast de oude fundering de nieuwe turbine op. Ik sta nu bovenop een bult, en als ik een rondje draai is er eigenlijk nergens een stuk waar ik niet van die dingen zie staan. En ik kan echt tientallen kilometers ver kijken.. insane, echt.![]()
De ploeg waarmee ik de vorige bouwde gaan er nog 2 in elkaar bouten hier, en daarna hebben ze een projectje in Friesland ergens langs de westkust.
Ja ze zijn groot. zeker als je ernaast staat als die troep nog beneden ligt/staat. zo'n blad is zomaar 50 - 60 meter lang.. de kophoogte van een turbine is doorgaans rond de 165 meter, dus zet daar een blad rechtop bovenop, en je zit zomaar op 210 - 220 meter.. omgerekend; de 73e verdieping?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in het havengebied staan ook een paar en dan denk elke keer weer dat ze dichterbij staan (ik zie dan alleen het topje )
Ja, nummer 4 bouwen, ga ik morgen mee beginnen als het goed is.. maar ik bouw maar net iets meer dan de helft vd torens.. ik ben de sterke grote kraan, na mij komt de lange grote kraan, die doet het bovenste stuk en de bladen enzo.. hij kan die zware onderste delen niet hebben, en ik kan niet bij het bovenste stukjequote:Op woensdag 23 maart 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan ben jij weer ergens anders mee bezig
Zal wel goed komen zolang er geen schaarste van onderdelen komt ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ze zijn groot. zeker als je ernaast staat als die troep nog beneden ligt/staat. zo'n blad is zomaar 50 - 60 meter lang.. de kophoogte van een turbine is doorgaans rond de 165 meter, dus zet daar een blad rechtop bovenop, en je zit zomaar op 210 - 220 meter.. omgerekend; de 73e verdieping?
Zijn ook heel serieuze kraantjes. Dat ding op de foto heeft 70+ vrachtwagenritjes nodig om 500 meter verderop te komen.
[..]
Ja, nummer 4 bouwen, ga ik morgen mee beginnen als het goed is.. maar ik bouw maar net iets meer dan de helft vd torens.. ik ben de sterke grote kraan, na mij komt de lange grote kraan, die doet het bovenste stuk en de bladen enzo.. hij kan die zware onderste delen niet hebben, en ik kan niet bij het bovenste stukje![]()
Maar dit is ook mijn laatste hier op het project, geen idee waar de wind me dan weer naartoe blaast. Altijd weer een verrassing.
Ja geen idee..... autorijders krijgen verlaging van de belastingen op benzine maar met de trein gaan of op de fiets wordt niet goedkoperquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
we zondigen
Wat voor straf zal er nu volgen?
Vooral dat de trein niet goedkoper wordt snap ik echt nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee..... autorijders krijgen verlaging van de belastingen op benzine maar met de trein gaan of op de fiets wordt niet goedkoper
Geen idee waar het over gaat, maar naakt door de straten lopen. Shame shame shamequote:Op donderdag 24 maart 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
we zondigen
Wat voor straf zal er nu volgen?
Je weet dat jij dat dan ook moet door hier te posten hequote:Op donderdag 24 maart 2022 00:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar naakt door de straten lopen. Shame shame shame
De verbruiker betaalt was het principe, maar nu weer niet .....quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral dat de trein niet goedkoper wordt snap ik echt niet
quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat jij dat dan ook moet door hier te posten he
Rutte heeft geen principes, dus dat is niet verrassend.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De verbruiker betaalt was het principe, maar nu weer niet .....
Ja echt ..... Dit gaat nog een dingetje worden ....quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rutte heeft geen principes, dus dat is niet verrassend.
En met wat geluk snappen ze nu ook dat de Jonge echt een gevaar is voor de samenleving en krijgt die alsnog zijn zeer verdiende rotschop de regering uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ..... Dit gaat nog een dingetje worden ....
Smerig zooitje zit daar ....quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met wat geluk snappen ze nu ook dat de Jonge echt een gevaar is voor de samenleving en krijgt die alsnog zijn zeer verdiende rotschop de regering uit.
Yep.quote:
De rest is ook erg betrouwbaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep.
Snap ook dat deel van NL niet dat erop blijft stemmen.
Neuh, niet echt nee.quote:
Met alles en iedereen als het ze maar uitkomt ........quote:
kijk Lust .... vage shit ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met alles en iedereen als het ze maar uitkomt ........
Ergens hieronder bij abos klikken en naam wijziging aanvragen of zo .. 15 ¤ dacht ikquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga mijn naam hier veranderen als ik uitvind hoe dat werkt
Dakduif word mijn nieuwe naamquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens hieronder bij abos klikken en naam wijziging aanvragen of zo .. 15 ¤ dacht ik
We zien je wel komenquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dakduif word mijn nieuwe naam
Snoeihard door posten dus,zijnwe er zovanaf.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:26 schreef chufi het volgende:
@:DEES graag de TT veranderen.. donderdag ipv woensdag
Beetje aaien dan koelen ze wel afquote:
Dit ziet er wat vriendelijker uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje aaien dan koelen ze wel af
[ afbeelding ]
2 flessen vodka, hij nam het er wel van_O-quote:
Daar ging je fout he,quote:
Een beetje haha. Dat topic staat nog wel in mijn AT lijst en kwam blijkbaar ineens boven dit topic waardoor ik die aankliktequote:
Had ik van de week ook ,zit ik elders te COSsenquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje haha. Dat topic staat nog wel in mijn AT lijst en kwam blijkbaar ineens boven dit topic waardoor ik die aanklikte
Ja dat gebeurd mij ook nog wel eensquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik van de week ook ,zit ik elders te COSsen
Morguh Enginequote:Op donderdag 24 maart 2022 07:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd mij ook nog wel eens
Goedemorgen
Morguh Domniquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
(van de FP)
Vrolijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
(van de FP)
quote:
Morguh damesquote:
Is er al, want de bladen komen uit Chinezië, dus dat gaat regelmatig mis.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel goed komen zolang er geen schaarste van onderdelen komt ...
Morguhquote:
A dat is mooi kudt Espriquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:30 schreef espri het volgende:
Straks maar eens gaan testen…meneer espri heeft me toch aangestoken helaas.
We zouden vandaag dus op vakantie gaan, kan wel janken
Thnx, wat koortsig en flinke keelpijn, kan zo naar de teststraat dus scheelt weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is mooi kudt Espri
Dubbel pech.Ik las van de week dat je de vakantie naar juno of juli hebt kunnen verzetten. Dan heb je gelukkig wel iets om naar uit te kijken.
Maar flink balen, hopelijk valt het ziek zijn mee
Beterschap
Klagen doe je ook niet. Je baalt gewoon dat je net op dit moment corona moet krijgenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef espri het volgende:
[..]
Thnx, wat koortsig en flinke keelpijn, kan zo naar de teststraat dus scheelt weer.
Ja we gaan in juni en ons dan maar extra verwend, ipv 8 dagen gaan we dan 15 dagen. Mag niet klagen eigenlijk.
Is ook zo hoor, we moesten dan ook gisteren testen en op het schip krijg je ook nog een test, daar waren we nooit door heen gekomen. Beter dan op deze manier.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klagen doe je ook niet. Je baalt gewoon dat je net op dit moment corona moet krijgen
Maar aan de andere kant kan je ook blij zijn dat jullie het kregen voor je bent gegaan.
Stel dat je daar zit en je krijgt het dan heb je helemaal niets aan je vakantie.
Nu maar hopen dat jullie snel beter zijn allebei
Ai, sterkte.. al schijnt die shit wel mee te vallen tegenwoordig, maar als het je je vakantie kost, is het wel extra klote.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:30 schreef espri het volgende:
Ja nu heb je tenminste nog iets leuks in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:58 schreef espri het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, we moesten dan ook gisteren testen en op het schip krijg je ook nog een test, daar waren we nooit door heen gekomen. Beter dan op deze manier.
Dankjewel, na 2 spuiten en een booster vind ik ook dat het wel mee mag vallen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ai, sterkte.. al schijnt die shit wel mee te vallen tegenwoordig, maar als het je je vakantie kost, is het wel extra klote.
Balen zeg.. beterschap en op naar de volgende pogingquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:30 schreef espri het volgende:
Jeh, ik heb ook alles, maar nog steeds een beetje voorzichtig.. moet sws wel, want hier in Deutschland is alles gewoon nog 2G en overal FP2 kappies op je bakkes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:00 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, na 2 spuiten en een booster vind ik ook dat het wel mee mag vallen...![]()
We ,mochten gelukkig gratis omboeken hoor dus eigenlijk geen nood aan de man, we schuiven het gewoon ff op.
Wie weet is het in juni niet meer nodig om te testen en de mondkapjes.. win win dan.
Ik doe nog steeds een mondkapje op hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ik heb ook alles, maar nog steeds een beetje voorzichtig.. moet sws wel, want hier in Deutschland is alles gewoon nog 2G en overal FP2 kappies op je bakkes.
Het zou lekker zijn als je over een paar maandjes gewoon zomaar op vakantie zou kunnen zonder allerlei gekkigheid en brandende hoepels
Even snel volposten dan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:30 schreef chufi het volgende:
Nog steeds lopen we een dag achter met de TT
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds een mondkapje op hoor
Ben te vaak in de buurt met corona patiënten de laatste tijd lijkt wel.
JE weet nooit of je zelf besmet bent geraakt.
Dus om het zekere voor het onzekere te nemen blijf ik ze voorlopig nog wel even dragen.
Van de week zei iemand waarom doe je dat ding nog op. stond in de rij bij de kassa.
Ik zeg was eergisteren bij mij dochter nu heeft ze corona, wie weet heeft ze mij besmet en besmet ik u
Ze ging gelijk een paar stappen achteruit
Miauw.quote:
die duckbekkiesquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]ja, iedereen doet achteloos en laconiek, totdat er iemand een hoestbui krijgt in de buurt..
Ik leef een redelijk solitair leven als kraanmachinist, ik zit overdag in mijn eigen quarantaineunit, heb een eigen keet (die ik niet gebruik) zit in mijn uppie in het hotel (waar ik dus gewoon die bekbikini nog op moet), ik hóef niet bij mensen in de buurt te komen, en als dat niet hoeft doe ik dat ook gewoon lekker niet.. soms eens naar de supermarkt, maar ook daar knikkeren ze je buiten als je dat ding niet op hebt..
En hier is het ook geen modekapjes, maar ekte ekte FP2 maskers.. dus ook niet die goedkoopies, serieus spul..
Dan leef je redelijk save. Maar wel saai als je helemaal alleen werktquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]ja, iedereen doet achteloos en laconiek, totdat er iemand een hoestbui krijgt in de buurt..
Ik leef een redelijk solitair leven als kraanmachinist, ik zit overdag in mijn eigen quarantaineunit, heb een eigen keet (die ik niet gebruik) zit in mijn uppie in het hotel (waar ik dus gewoon die bekbikini nog op moet), ik hóef niet bij mensen in de buurt te komen, en als dat niet hoeft doe ik dat ook gewoon lekker niet.. soms eens naar de supermarkt, maar ook daar knikkeren ze je buiten als je dat ding niet op hebt..
En hier is het ook geen modekapjes, maar ekte ekte FP2 maskers.. dus ook niet die goedkoopies, serieus spul..
O dat is goed nieuws, maar wat had jij snel de uitslag dan?quote:
Ja ze zeiden morgen maar dit ging supersnel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed nieuws, maar wat had jij snel de uitslag dan?
Ja, dat is zeker supersnel, nou beter dan weet je wel gelijk waar je aan toe bentquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ze zeiden morgen maar dit ging supersnel.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker supersnel, nou beter dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent
Zeker, nouja, dan heb ik een doodordinair verkoudheidje te pakken, is ook alweer 2 jaar geleden haha.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker supersnel, nou beter dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent
Jep, prijzig en oncomfortabel..quote:
Ik heb mijn haakslaafjes buiten lopen, dus ik ben niet alleen-alleen.. maar mijn hok zit een metertje of 6 boven de grond, en je kunt alleen omhoog met een hydraulische trap, die ik omhoog moet doen met draaien, dus ik zit echt in een prive kasteeltje zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leef je redelijk save. Maar wel saai als je helemaal alleen werkt
Ik draag FFP2 maskers
Dat zeker jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:30 schreef aloa het volgende:
[..]
We houden de moed erin![]()
En de week is doormidden.
Maar woon je daar ook eigenlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb mijn haakslaafjes buiten lopen, dus ik ben niet alleen-alleen.. maar mijn hok zit een metertje of 6 boven de grond, en je kunt alleen omhoog met een hydraulische trap, die ik omhoog moet doen met draaien, dus ik zit echt in een prive kasteeltje zeg maar![]()
Ben dat alleen rondhangen wel gewend.. hier valt het nog mee, Duitsers zijn goed te verstaan, Polski's spreken doorgaans prima engels.. heb ook wel een tijdje als enige kaaskop in Rusland gezeten, daar lult iedereen alleen maar wodkaans, en dan heb je wel eens van de dagen dat je je nogal Remy voelt.. maar gelukkig is er interwebz en hebben we allemaal een pokkie, dus de wereld zit in je broekzak
Nein, ik heb ergens nog een huis in NL waar ik soms ben in het weekend.quote:
Dat is positiefquote:
Jeeejquote:
nou enquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat moet iedereen maar lekker zelf weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mario390
Ik weet het in ieder gevalquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat moet iedereen maar lekker zelf weten
Dus volgende week weer nachtvorst en winterse buien is niet goed?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
wat een heerlijk weer. Zo tot aan Kerstmis graag.
Helemaal mee eens, dit is topquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
wat een heerlijk weer. Zo tot aan Kerstmis graag.
Ach dat hebben ze in Spanje nu ook en overstromingen en zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus volgende week weer nachtvorst en winterse buien is niet goed?
Die overstromingen mogen ze daar houden hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat hebben ze in Spanje nu ook en overstromingen en zo
Die hebben ze regelmatig ... Maar daar zeuren ze niet zo als hier ...quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die overstromingen mogen ze daar houden hoor
Precies.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze regelmatig ... Maar daar zeuren ze niet zo als hier ...
Wodkaansquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb mijn haakslaafjes buiten lopen, dus ik ben niet alleen-alleen.. maar mijn hok zit een metertje of 6 boven de grond, en je kunt alleen omhoog met een hydraulische trap, die ik omhoog moet doen met draaien, dus ik zit echt in een prive kasteeltje zeg maar![]()
Ben dat alleen rondhangen wel gewend.. hier valt het nog mee, Duitsers zijn goed te verstaan, Polski's spreken doorgaans prima engels.. heb ook wel een tijdje als enige kaaskop in Rusland gezeten, daar lult iedereen alleen maar wodkaans, en dan heb je wel eens van de dagen dat je je nogal Remy voelt.. maar gelukkig is er interwebz en hebben we allemaal een pokkie, dus de wereld zit in je broekzak
IN hoeverre is spanje een 3e wereldland?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze regelmatig ... Maar daar zeuren ze niet zo als hier ...
Nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IN hoeverre is spanje een 3e wereldland?
In veel opzichten zekerquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn ze 'beter' dan nederland
Wat een goed ideequote:Op donderdag 24 maart 2022 16:52 schreef espri het volgende:
Zo, ik heb weer voor 3 dagen gekookt dus eet vanavond friet, ff genoeg er van
quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:52 schreef espri het volgende:
Ik heb voor een week soep ... Ik ga ook voor snackenquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:52 schreef espri het volgende:
Joh ik heb van die bakjes van Bol.com, kook dan een middagje en gooi daarna alles in de vriezer, straks makkelijk voor op de camping.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een goed idee![]()
Ik ga dat voorbeeld eens volgen later. Moet nog even aan de bak dus heb sowieso al weinig tijd
Klopt, gaat de vriezer inquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kookt voor 3 dagen maar eet er dan niet van?
Oja, heb nog courgette liggen, ga ik morgen ook soep van maken en daarna..... jaja in de vriezerquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb voor een week soep ... Ik ga ook voor snacken
Waarom niet er nu van eten dan? Lekker versquote:
Ik heb nog kroketten in de vriezer bedenk ik me nuquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook.... Moet wel weer wat ontdooien want mijn vriezer zit behoorlijk vol
Nou wij hadden er juist veel uitgegeten dus schoonmaken en nu weer opnieuw gaan vullen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook.... Moet wel weer wat ontdooien want mijn vriezer zit behoorlijk vol
Omdat ik vaak vol zit van de geur van eten bereiden.. klinkt raar maar heb ik vaker, vandaar dat ik straks friet eet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet er nu van eten dan? Lekker vers
Tenzij curry, die is vaak later beter.
Oh op een wit broodje met veel mosterdquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog kroketten in de vriezer bedenk ik me nu![]()
Gaat goed met die frieten later
Friet is ook lekker hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:03 schreef espri het volgende:
[..]
Omdat ik vaak vol zit van de geur van eten bereiden.. klinkt raar maar heb ik vaker, vandaar dat ik straks friet eet.
Zeker weten zo af en toe.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Friet is ook lekker hoor, daar niet van
Niet goed hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij leven nu allemaal in zonde hier
Een mckroketquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, na het sporten langs de mac misschien
Die vind ik dan weer matig. Als ik een kroket eet is het een kwekkeboom oid.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, na het sporten langs de mac misschien
Het is het enige wat ik lekker vind van de mc, thuis heb ik het liefst van Dobbe.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer matig. Als ik een kroket eet is het een kwekkeboom oid.
Zeker wel. Herkenbaar...quote:
Eerder wel hoor, maar een tijdje terug een gehad en die vond ik niet lekkerquote:
T is ook gemeen hier hoor,quote:
En dan tijdens het sporten tegen jezelf zeggen, niet naar de mac niet naar de macquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook gemeen hier hoor,
ze zitten echt direct naast elkaar, de mac en mijn sportschool.
Als ik op bepaalde apparaten zit kijk ik er direct naar
Vaak heb je na het sporten toch wel honger gekregen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan tijdens het sporten tegen jezelf zeggen, niet naar de mac niet naar de mac
Ojee dan heb je net een misser gehad, dan wil je nooit meer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerder wel hoor, maar een tijdje terug een gehad en die vond ik niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |