Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleefquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig zo te zien... TT kan wel een paar dagen blijven staan
Zo lang blijft het geen woensdagquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleef
Wat een fijn plaatjequote:
OK dan kan het wel ... Zag ook een veldje vol met bloesems staan maar vergeten een foto te nemenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht dat het tot zaterdag mooi weer bleef
En wel weer wennen zeker.. heerlijk weer om buiten pauze te houdenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een fijn plaatje
Goedemiddag. Hier na maanden weer eens een dagje op kantoor. Zonet in de pauze met wat collega's gewandeld. Lekker zo.
Ja is wel even wennen, maar vond het wel weer lekker om in de auto heen te zitten met een podcast aanquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wel weer wennen zeker.. heerlijk weer om buiten pauze te houden
Dat is hier op het werk ook het motto soms.quote:
In de koffiekamer...?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is hier op het werk ook het motto soms.
Mezelf verstoppen ook wel eens ja. Of als je ergens een deukje of krasje op maakt het onderdeel zo neerleggen dat je het niet zo snel ziet.quote:
Ah ok op die manier ...quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mezelf verstoppen ook wel eens ja. Of als je ergens een deukje of krasje op maakt het onderdeel zo neerleggen dat je het niet zo snel ziet.
Ik heb door de jaren heen een heleboel bladwijzers, maar ik ga die allemaal niet meer nalopen of ze het nog doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens bladen vol bladwijzers naar sites die je 'nog bekijken' wil?
Nooit eens zin om ze op te ruimen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren heen een heleboel bladwijzers, maar ik ga die allemaal niet meer nalopen of ze het nog doen
Misschien ooit...quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit eens zin om ze op te ruimen?
Ben ze hier nu maar aan het doorgaan.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens bladen vol bladwijzers naar sites die je 'nog bekijken' wil?
Pinguïns zijn cool.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:11 schreef engine het volgende:
Vanaf nu zijn de pinguïns van Burgers Zoo te volgenZe chillen in het zonnetje
![]()
Jupquote:
Daar zijn wel mooie beelden van te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Het leukste is eigenlijk als ze elkaar achterna zitten onderwater maar dat zal wel moeilijk te zien zijn.
Oh dat zal wel ja!quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn wel mooie beelden van te vinden.
quote:
Ik ga even checkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:11 schreef engine het volgende:
Vanaf nu zijn de pinguïns van Burgers Zoo te volgenZe chillen in het zonnetje
![]()
Dat zou mooi zijn. Volgens Star Trek Voyager is dat ding beland in de Delta Quadrant...quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool: Researchers Discover Wreck that Could Finally be Amelia Earhart Plane.
Ik ken die aflevering.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Volgens Star Trek Voyager is dat ding beland in de Delta Quadrant...
Interessantquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool: Researchers Discover Wreck that Could Finally be Amelia Earhart Plane.
Met falafel?quote:
En dat is?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
Swiebelsuppe..
Und denn Putengeschnetzeltes in Rahmsose und Reis mit Salat
Duitsquote:
Met kebab en donerquote:
Beide lekker.. Shoarma ben ik niet zo weg van..quote:
Jawohlquote:
Nee, met zwarte bonen. Recept ging van vegetarische shoarma uit, maar ik heb nog nooit een variant gehad die ik lekker vondquote:
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:22 schreef chufi het volgende:
Ja maar dan is het geen kapsalon meer toch
Ik eet vegetarische dierenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben toch
Ja maar bedenk dan wat andersquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ook vegetarisch eten moet een naam hebben toch
Een dure omschrijving voor kipfilet met een sausje, een bak rijst en een bordje salade.quote:
Kaninchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |