Cool. Cool, cool, cool.quote:
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die me een key-site weet aan te raden? Of misschien wel een betrouwbare verkoper kan benoemen? Mag uiteraard ook in DM.
Ja, die locatie is wel tof (Sulani World), beetje Hawaīaans tintje. Wat leuk is is dat je basically met alle woningen aan het strand woont en je moet "zwemmen" naar je burenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.
Je moet wel altijd even op een paar dingen letten, zoals het juiste platform (pc, Xbox, PlayStation etc.), de juiste "locale" (sommige keys zijn alleen bruikbaar in specifieke landen, maar dan staat het er echt expliciet bij) en de juiste app. Sommige games kun je op Steam kopen, maar ook in de EA app, of in de uPlay app, of in de Windows Store, of in de Epic Game Store, etc. Steeds meer uitgevers komen met hun eigen "launcher" dus vaak moet je dan ook een key hebben voor die launcher. Voor Sims 4 (pc-versie) geldt dat je zowel keys kunt krijgen voor Steam als voor de EA app (waar Steam naar verwijst), dus dat maakt verder niet uit.
Waar je als uitgangspunt zou kunnen kijken is een topic op Tweakers, daarin zijn een heleboel gamekey-sites geīnventariseerd en beoordeeld op betrouwbaarheid: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625. Dat topic is oud, en lang geleden voor het laatst geüpdatet, maar ik vermoed dat het meeste nog wel accurate info is.
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).quote:ACTIVATE WITH ORIGIN CLIENT:
FOR WINDOWS:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Click the Origin menu
Select Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
FOR MAC:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Go to your computer’s top menu to select Games and Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Nee, ik zag de instructie inderdaad. Maar op het moment dat ik kijk bij system requirements staat er enkel Windows.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,quote:
Klopt. Ik heb geen mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,.
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb geen mac.
Als ik de EA site moet geloven, maakt het niet uit als je de pc versie koopt, want het is gewoon hetzelfde spel.
https://help.ea.com/nl/he(...)4-on-mac-and-pc-faq/
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.
Geen idee,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja die speel ik ook nooitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ik zou MC Command Center downloaden https://deaderpool-mccc.com/#/releasesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Purrito het volgende:
Hoe pas ik familierelaties aan buiten cas? Die code die ik op sites lees werkt niet (meer).
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Elvi het volgende:
Je kunt ook off-grid leven met Eilandleven, en dat is wel weer een leuke uitdaging. Er zitten ook een aantal nieuwe banen bij.
Wel een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |