abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 maart 2022 @ 11:48:14 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202279
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Een objectief kader is gewoon lastig, Nederlandse fans zullen doorgaans wat positiever zijn over Nederlandse talenten. Maar als ik kijk wat er doorgaans van die talenten in het buitenland terecht komt dan is dat denk ik wel het meest objectieve kader wat we hebben. En dan zie je dat het vies tegenvalt. Ik ben niet de enige die dit opvalt.

[ twitter ]

Daarom vind ik dat bescheidenheid ons past. Ik ben blij met de miljoenen maar zie zelden een jongen waarvan ik denk: Dat is echt bijzonder.
Oh ja, als een Juventusfan met 85 volgers het zegt.
  donderdag 24 maart 2022 @ 11:48:18 #77
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_204202280
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ben niet de enige die dit opvalt.

[ twitter ]
Nee als Roby Baggio van Twitter het zegt dan zal het wel zo zijn
Makkelijk tweede.
pi_204202312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oh ja, als een Juventusfan met 85 volgers het zegt.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee als Roby Baggio van Twitter het zegt dan zal het wel zo zijn
Omdat men er blijkbaar graag tegenin wil gaan en deze tendens van de laatste jaren niet erkent ben ik benieuwd Maxi: Wat is jouw referentiekader voor grote talenten? Op basis waarvan denk jij dat spelers de buitenlandse top of subtop kunnen halen?

Is dat het aantal passes vooruit? Kijk je naar statistieken? Of kijk je naar Ajax-RKC waarbij Rensch een paar keer per wedstrijd opstoomt en leuk meevoetbalt?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Redactie Sport donderdag 24 maart 2022 @ 11:50:38 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204202313
Ook alsof Blind en Dumfries hier als bijzondere talenten werden gezien. Voor Memphis (prima gepresteerd in Lyon), Frenkie (draait gewoon goed mee in Barcelona, maar misschien geen wereldtop waar je op hoopte) en Matthijs (ook die is zeker niet onbesproken in Turijn, maar kan daar wel mee) kun je een case maken, en vd Beek lijkt me wel een zekerheidje ja, die heeft gewoon nooit meer kunnen brengen wat hij bij Ajax deed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 maart 2022 @ 11:51:19 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
Omdat men er blijkbaar graag tegenin wil gaan en deze tendens van de laatste jaren niet erkent ben ik benieuwd Maxi: Wat is jouw referentiekader voor grote talenten? Op basis waarvan denk jij dat spelers de buitenlandse top of subtop kunnen halen?

Is dat het aantal passes vooruit? Kijk je naar statistieken? Of kijk je naar Ajax-RKC waarbij Rensch een paar keer per wedstrijd opstoomt en leuk meevoetbalt?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oh ja, Sjoerd Mossou. Ik heb net als gister niet zo'n zin in zo'n discussie met jou met wederom een negatieve insteek als je het niet erg vindt.
pi_204202335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[..]

Nou zeg.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 24 maart 2022 @ 11:52:52 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook alsof Blind en Dumfries hier als bijzondere talenten werden gezien. Voor Memphis (prima gepresteerd in Lyon), Frenkie (draait gewoon goed mee in Barcelona, maar misschien geen wereldtop waar je op hoopte) en Matthijs (ook die is zeker niet onbesproken in Turijn, maar kan daar wel mee) kun je een case maken, en vd Beek lijkt me wel een zekerheidje ja, die heeft gewoon nooit meer kunnen brengen wat hij bij Ajax deed.
Frenkie is toch gewoon wereldtop op zijn positie.

De Ligt heeft een uitstekend seizoen trouwens, ondanks de laatste CL pot. Een jongen van 22 die bij Juventus alles speelt, als dat al niet slagen is.(en na een moeizaam begin waar hij ook moest wennen aan een andere manier van verdedigen)

Van de Beek had ik al niet verwacht dat hij aan zou haken bij dat niveau.

(Dumfries heb ik persoonlijk compleet onderschat geef ik meteen toe trouwens, dat had ik nooit zo verwacht)
pi_204202341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Toch vind ik dit opvallend. Zelfs PSV-fan Lange Lans breekt een lans voor doorsnee talentjes die nationaal leuk meehobbelen maar internationaal nooit aan de bak gaan komen.

Wat is ons referentiekader vraag ik me dan af?

Mijn persoonlijke visie is dit:

Verdedigers van Ajax zijn voetballend behoorlijk ontwikkeld maar komen weinig in lastige verdedigende situaties terecht door de grote dominantie in wedstrijden. Hierdoor hebben we eigenlijk geen enkel beeld hoe ze er op staan tegenover sterke verdedigers in topcompetities en maken we een te hoge inschatting van hun verdedigende niveau.

Middenvelders van Ajax (Bazoer en Gravenberch vind ik behoorlijk vergelijkbare spelers) worden op een voor mij raadselachtige manier hoog in de rangorde geplaatst. Hoe dit komt? Omdat ze een buitengewone techniek hebben? Ik zie het niet. Het zijn 13 in een dozijn-spelers met een aardige fysiek en een redelijk loopvermogen maar verder is het weinig bijzonders. Nogmaals, ik houd ze langs de internationale Premier League-meetlat, niet langs de eredivisie-meetlat.

Wat betreft aanvallers, en dat vind ik meer een nationaal probleem hebben we echt een heel groot probleem. Al 15 jaar zie ik geen enkele speler die technisch ook maar in de buurt komt van de grote spelers van weleer. Nou moet ik toegeven dat het aantal hypes hier de laatste jaren meevalt maar jongens als Brobby (ook 13 in een dozijn) krijgen toch ook teveel credits wat mij betreft.
Ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar iemand kan een bovengemiddeld talent zijn en het niet waarmaken en het tegenovergestelde komt natuurlijk ook voor.

Ik krijg graag jeugdvoetbal en soms vallen daar spelers op. Weet je wie in de jeugd bij PSV echt te boek stond als groot talent? Jorbe Vertessen. Kan er natuurlijk niet heel erg veel van. Gakpo heeft nooit te boek gestaan als toptalent. Toch denk ik dat iedereen die geen stront in zijn ogen heeft - en ongeacht zijn of haar clubvoorkeur - kan zien dat die jongen het nog wel eens heel ver zou kunnen gaan schoppen. Ruud van Nistelrooy, misschien nog wel een beter voorbeeld. Ik kan legio voorbeelden opnoemen van talenten die het niet gemaakt hebben. Dat maakt echter niet dat ze ooit te boek hebben gestaan als groot talent. En als je 20 bent, ben je nog steeds sterk in ontwikkeling en mag dat de titel talent hebben. Maar er komt zoveel meer bij kijken.

Dus ja, Rensch vond ik in de jeugd erg goed en wil ik best betitelen als toptalent. Veel meer dan Mazraoui destijds (die overigens in de jeugd niet op rechtsback speelde) Rensch komt er nu even niet uit. Gravenberch heeft alles wat een goede b2b tegenwoordig moet bezitten. Die gaat het ook op een hoger podium laten zien. Van de gebroerders Timber vond ik Quinten eigenlijk altijd beter, maar ik kan niet ontkennen dat de tandem Martinez-Timber een hele goede is. Brobby ben ik nooit zo fan van geweest. Unuvar wel. Toptalent. Weet echter niet of die het ooit gaat waarmaken. Nogmaals, er komt meer bij kijken.
pi_204202349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Een objectief kader is gewoon lastig, Nederlandse fans zullen doorgaans wat positiever zijn over Nederlandse talenten. Maar als ik kijk wat er doorgaans van die talenten in het buitenland terecht komt dan is dat denk ik wel het meest objectieve kader wat we hebben. En dan zie je dat het vies tegenvalt. Ik ben niet de enige die dit opvalt.

[ twitter ]

Daarom vind ik dat bescheidenheid ons past. Ik ben blij met de miljoenen maar zie zelden een jongen waarvan ik denk: Dat is echt bijzonder.
Dit is een andere discussie. Dit gaat niet over toptalenten. Dunfries speelde op zijn 17e nog bij de amateurs. :D
  donderdag 24 maart 2022 @ 11:57:10 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204202383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar iemand kan een bovengemiddeld talent zijn en het niet waarmaken en het tegenovergestelde komt natuurlijk ook voor.

Ik krijg graag jeugdvoetbal en soms vallen daar spelers op. Weet je wie in de jeugd bij PSV echt te boek stond als groot talent? Jorbe Vertessen. Kan er natuurlijk niet heel erg veel van. Gakpo heeft nooit te boek gestaan als toptalent. Toch denk ik dat iedereen die geen stront in zijn ogen heeft - en ongeacht zijn of haar clubvoorkeur - kan zien dat die jongen het nog wel eens heel ver zou kunnen gaan schoppen. Ruud van Nistelrooy, misschien nog wel een beter voorbeeld. Ik kan legio voorbeelden opnoemen van talenten die het niet gemaakt hebben. Dat maakt echter niet dat ze ooit te boek hebben gestaan als groot talent. En als je 20 bent, ben je nog steeds sterk in ontwikkeling en mag dat de titel talent hebben. Maar er komt zoveel meer bij kijken.

Dus ja, Rensch vond ik in de jeugd erg goed en wil ik best betitelen als toptalent. Veel meer dan Mazraoui destijds (die overigens in de jeugd niet op rechtsback speelde) Rensch komt er nu even niet uit. Gravenberch heeft alles wat een goede b2b tegenwoordig moet bezitten. Die gaat het ook op een hoger podium laten zien. Van de gebroerders Timber vond ik Quinten eigenlijk altijd beter, maar ik kan niet ontkennen dat de tandem Martinez-Timber een hele goede is. Brobby ben ik nooit zo fan van geweest. Unuvar wel. Toptalent. Weet echter niet of die het ooit gaat waarmaken. Nogmaals, er komt meer bij kijken.
Sterker nog. Mazraoui ging steeds nipt door naar volgende jeugdteam. Er werd altijd aan hem getwijfeld. Heeft zelfs een tijdje zonder contract bij Jong Ajax gespeeld. En nu gaat ie wellicht naar Barcelona.

Het kan verkeren wat jij al zegt. Lijstjes zijn leuk maar niet meer dan dat.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:01:20 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204202425
De Nederlandse jeugdopleidingen zijn gewoon al jarenlang erg matig, vandaar dat die al decennia geen nieuwe topspelers (op verdedigers na) leveren, maar dat is een andere discussie die vaker gevoerd is en waar we het waarschijnlijk niet over eens worden.

Riedewald en Tete zijn nooit gezien als enorme talenten, Bazoer werd inderdaad wel zwaar overrated.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:01:45 #87
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_204202430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
Omdat men er blijkbaar graag tegenin wil gaan en deze tendens van de laatste jaren niet erkent ben ik benieuwd Maxi: Wat is jouw referentiekader voor grote talenten? Op basis waarvan denk jij dat spelers de buitenlandse top of subtop kunnen halen?

Is dat het aantal passes vooruit? Kijk je naar statistieken? Of kijk je naar Ajax-RKC waarbij Rensch een paar keer per wedstrijd opstoomt en leuk meevoetbalt?
O ik heb de discussie overgeslagen, vond het totaal niet relevant. Ik vond het gewoon grappig dat je zei ‘ik ben niet de enige die zo denkt’ en er dan een random Twitter account bij haalt als bewijs.
Makkelijk tweede.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:02:13 #88
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204202434
Wat is dit een kut discussie zeg.
  Redactie Sport donderdag 24 maart 2022 @ 12:02:59 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204202438
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Frenkie is toch gewoon wereldtop op zijn positie.

De Ligt heeft een uitstekend seizoen trouwens, ondanks de laatste CL pot. Een jongen van 22 die bij Juventus alles speelt, als dat al niet slagen is.(en na een moeizaam begin waar hij ook moest wennen aan een andere manier van verdedigen)

Van de Beek had ik al niet verwacht dat hij aan zou haken bij dat niveau.

(Dumfries heb ik persoonlijk compleet onderschat geef ik meteen toe trouwens, dat had ik nooit zo verwacht)
Ja ik vind dat je dan ook erg kritisch bent op Memphis, De Jong en De Ligt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:03:56 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:01 schreef -XOR- het volgende:
De Nederlandse jeugdopleidingen zijn gewoon al jarenlang erg matig, vandaar dat die al decennia geen nieuwe topspelers (op verdedigers na) leveren, maar dat is een andere discussie die vaker gevoerd is en waar we het waarschijnlijk niet over eens worden.

Riedewald en Tete zijn nooit gezien als enorme talenten, Bazoer werd inderdaad wel zwaar overrated.
Bazoer had toen ook gewoon exceptionele kwaliteiten voor een speler van zijn leeftijd, dat zagen ze bij PSV ook trouwens. Maar zoals @Lange_Lans aangeeft is dat slechts één van de 'tools' die je nodig hebt om te slagen in het topvoetbal.
pi_204202453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:01 schreef -XOR- het volgende:
De Nederlandse jeugdopleidingen zijn gewoon al jarenlang erg matig, vandaar dat die al decennia geen nieuwe topspelers (op verdedigers na) leveren, maar dat is een andere discussie die vaker gevoerd is en waar we het waarschijnlijk niet over eens worden.

Riedewald en Tete zijn nooit gezien als enorme talenten, Bazoer werd inderdaad wel zwaar overrated.
Jawel, je verwoordt juist exact wat ik ook vind. Dit is mijn hele punt.

Maar we doen wel alsof we die toptalenten (voor de topclubs) volop paraat hebben. En dat doen niet alleen wij, dat doet ook de buitenlandse pers.

quote:
'Oei, De Ligt', kopt La Gazzetta dello Sport. 'De waarheid is dat Nederland, net als Italië, te weinig weerstand heeft gekregen in de groepsfase. Maar in tegenstelling tot Italië heeft Nederland niet de kwaliteit en het karakter om aan de top te blijven in Europa. Ze zullen bij zichzelf te rade moeten gaan.' Gazzetta noemt de keuze van De Boer voor Maarten Stekelenburg 'rampzalig'. 'De vloek duurt voort. Dit is een nieuwe dreun voor de fans van Oranje en voor een ploeg die barst van het talent, maar niet van het karakter.'
Ik begrijp heus wel dat er nuances zijn maar de algehele teneur vind ik toch dat talenten voor veel te hoge prijzen worden verkocht en dat het 9 van de 10 keer zwaar tegenvalt. Ik verwacht daarom dus ook helemaal niets van de huidige Ajax-talenten in het buitenland.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:04:30 #92
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja ik vind dat je dan ook erg kritisch bent op Memphis, De Jong en De Ligt.
Huh? Oh laat maar ik snap 'm.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:05:01 #93
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204202458
Ten Hag gaat op Cursus Engels
  Redactie Sport donderdag 24 maart 2022 @ 12:06:21 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204202467
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Huh? Oh laat maar ik snap 'm.
"Ik vind dat als je die mening hebt zoals die random twitteraar, je ook wel erg kritisch bent over Memphis, De Jong de De Ligt"

Zo, nu is er geen twijfel meer mogelijk!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:07:15 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204202477
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook alsof Blind en Dumfries hier als bijzondere talenten werden gezien. Voor Memphis (prima gepresteerd in Lyon), Frenkie (draait gewoon goed mee in Barcelona, maar misschien geen wereldtop waar je op hoopte) en Matthijs (ook die is zeker niet onbesproken in Turijn, maar kan daar wel mee) kun je een case maken, en vd Beek lijkt me wel een zekerheidje ja, die heeft gewoon nooit meer kunnen brengen wat hij bij Ajax deed.
waarom kan Ajax af en toe mee doen europees, dat is puur omdat er een team staat waar spelers in hun kracht functioneren, Blind is in balbezit echt 1 van de beste spelers van de eredivisie maar als Feyenoord zoals afgelopen zondag alle passlijnen goed afdekt blijft verdedigend een middelmatige back over al moet ik zeggen dat er geen enkele back is die als hij in de 16 van de tegenstander staat een buitenspeler nog kan inhalen die op de middenlijn de bal krijgt.

De Jong gaat naar Barca maar op zijn plek plek staat 1 van de besten ter wereld dus wat doen ze, Rakitic eruit en Frenkie moet dan als een type Rakitic gaan voetballen, dat kon Rakitic beter.

De Ligt idem ditto, een voetballende CV moet een voorstopper worden a la Jaap Stam, dan hoef je De Ligt niet te halen.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:08:04 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204202487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
"Ik vind dat als je die mening hebt zoals die random twitteraar, je ook wel erg kritisch bent over Memphis, De Jong de De Ligt"

Zo, nu is er geen twijfel meer mogelijk!
^O^ . Dan zijn we het helemaal eens, gezellig.
pi_204202508
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
waarom kan Ajax af en toe mee doen europees, dat is puur omdat er een team staat waar spelers in hun kracht functioneren, Blind is in balbezit echt 1 van de beste spelers van de eredivisie maar als Feyenoord zoals afgelopen zondag alle passlijnen goed afdekt blijft verdedigend een middelmatige back over al moet ik zeggen dat er geen enkele back is die als hij in de 16 van de tegenstander staat een buitenspeler nog kan inhalen die op de middenlijn de bal krijgt.

De Jong gaat naar Barca maar op zijn plek plek staat 1 van de besten ter wereld dus wat doen ze, Rakitic eruit en Frenkie moet dan als een type Rakitic gaan voetballen, dat kon Rakitic beter.

De Ligt idem ditto, een voetballende CV moet een voorstopper worden a la Jaap Stam, dan hoef je De Ligt niet te halen.
Toch vind ik de keuze van De Ligt voor de Italiaanse competitie een goede. Dat medogenloze miste hij echt.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:11:54 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204202519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:01 schreef -XOR- het volgende:
De Nederlandse jeugdopleidingen zijn gewoon al jarenlang erg matig, vandaar dat die al decennia geen nieuwe topspelers (op verdedigers na) leveren, maar dat is een andere discussie die vaker gevoerd is en waar we het waarschijnlijk niet over eens worden.

Riedewald en Tete zijn nooit gezien als enorme talenten, Bazoer werd inderdaad wel zwaar overrated.
opleiden is sowieso overrated en je zit met het probleem dat de aanvallende talenten jong weggehaald worden door de City's van deze wereld
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:13:36 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204202545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Toch vind ik de keuze van De Ligt voor de Italiaanse competitie een goede. Dat medogenloze miste hij echt.
ik vind hem niet beter geworden, hij was echt een baken van rust en dat is hij wel kwijt
pi_204202575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar iemand kan een bovengemiddeld talent zijn en het niet waarmaken en het tegenovergestelde komt natuurlijk ook voor.

Ik krijg graag jeugdvoetbal en soms vallen daar spelers op. Weet je wie in de jeugd bij PSV echt te boek stond als groot talent? Jorbe Vertessen. Kan er natuurlijk niet heel erg veel van. Gakpo heeft nooit te boek gestaan als toptalent. Toch denk ik dat iedereen die geen stront in zijn ogen heeft - en ongeacht zijn of haar clubvoorkeur - kan zien dat die jongen het nog wel eens heel ver zou kunnen gaan schoppen. Ruud van Nistelrooy, misschien nog wel een beter voorbeeld. Ik kan legio voorbeelden opnoemen van talenten die het niet gemaakt hebben. Dat maakt echter niet dat ze ooit te boek hebben gestaan als groot talent. En als je 20 bent, ben je nog steeds sterk in ontwikkeling en mag dat de titel talent hebben. Maar er komt zoveel meer bij kijken.

Dus ja, Rensch vond ik in de jeugd erg goed en wil ik best betitelen als toptalent. Veel meer dan Mazraoui destijds (die overigens in de jeugd niet op rechtsback speelde) Rensch komt er nu even niet uit. Gravenberch heeft alles wat een goede b2b tegenwoordig moet bezitten. Die gaat het ook op een hoger podium laten zien. Van de gebroerders Timber vond ik Quinten eigenlijk altijd beter, maar ik kan niet ontkennen dat de tandem Martinez-Timber een hele goede is. Brobby ben ik nooit zo fan van geweest. Unuvar wel. Toptalent. Weet echter niet of die het ooit gaat waarmaken. Nogmaals, er komt meer bij kijken.
De discussie wordt bemoeilijkt omdat als ik zeg dat een Riedewald als supertalent werd bestempeld de wedervraag is: Oh ja door wie dan?

Waren er inderdaad 17 miljoen Nederlanders die dat op dat moment vonden? Nee, maar er verschenen wel met regelmaat artikelen waarin dat woord genoemd werd door "experts".

Mijn algehele inschatting is toch dat die experts vaak veel te hoog zitten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')