SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
knap hequote:Op woensdag 23 maart 2022 09:53 schreef Lillfex het volgende:
Ze heeft geen geld maar wil direct nieuwe haren nagels enzv Grace waar haal je het geld vandaan
Zo kan Grace al eens wennen hoe het buiten zal zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:48 schreef spapaars het volgende:
Kristof speelt weer de opperbaas.
Ze moeten buiten ontbijten.
Neuh....quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Kristoff hoort helemaal niet in de finale ,dat had gewoon Nawel moeten zijn,of Tobi
Grace deed niet anders dan Tobi na pratenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:59 schreef zodeju het volgende:
Mag toch wel hopen van niet.....maar het zal wel.
Voor mij is het Salar de winnaar.
Grace zag het goed wat Kristoff betreft.....maar die mag er vandaag ook uit.
En Kristoff mag toch echt wel even achter zijn oren krabben dat BB hem heel veel "geluk" heeft gegeven.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Kristoff hoort helemaal niet in de finale ,dat had gewoon Nawel moeten zijn,of Tobi
fixedquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Kristoff hoort helemaal niet in de finale ,dat had gewoon Kittymoeten zijn,of Leroy
![]()
![]()
![]()
ftfyquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
Kristof hoort er wel samen met salar
Nee eerst Grace die is nog een tikkeltje erger dan Nouchquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:03 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk straks die achterlijke Nouch eruit
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Grace naar huis. Grace naar huis. Grace naar huis. Grace naar huis.
Ja maar ik wil zaterdag een Vanessa momentjequote:Op woensdag 23 maart 2022 10:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee eerst Grace die is nog een tikkeltje erger dan Nouch
kan vandaag alquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja maar ik wil zaterdag een Vanessa momentje
Werkloos, zielig doen maar intussen aan allerlei dingen geld uitgeven die je niet doet als je weinig geld hebt, ze zal dan ergens anders geld vandaan halen, ik zie haar wel als een soort parasiet van de samenleving die profiteert van alles waarvan te profiteren valt en andere mensen omver praat met haar zielige verhalenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:53 schreef Lillfex het volgende:
Ze heeft geen geld maar wil direct nieuwe haren nagels enzv Grace waar haal je het geld vandaan
Heb een oude aflevering terug gekeken vanochtend...daar waar Nouchine en Kristof aan de ronde tafel zaten...BB zei ook zelf dat het goede finalisten waren maar bij Kristoff zei hij speciaal en ook veel geluk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace deed niet anders dan Tobi na praten
en geen eigen mening hebben
en wat mij betreft zat ze er ook compleet naast
met een hele hele slechte onderbouwing
Grace is er enkel doorgekomen omdat de meesten elke keer Nawel nomineerden
en zij een beetje bij iedereen slijmde
geld eveneens voor Nous
Gaat gebruik maken van sponsors waarschijnlijk. Veel ex utopianen en Jill doet het ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Werkloos, zielig doen maar intussen aan allerlei dingen geld uitgeven die je niet doet als je weinig geld hebt, ze zal dan ergens anders geld vandaan halen, ik zie haar wel als een soort parasiet van de samenleving die profiteert van alles waarvan te profiteren valt en andere mensen omver praat met haar zielige verhalen
Dat stoort mij dus verschrikkelijk. Alleen Salar heeft zijn plek verdiend. De anderen drie staan alleen in de finale omdat ze geluk hebben gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace deed niet anders dan Tobi na praten
en geen eigen mening hebben
en wat mij betreft zat ze er ook compleet naast
met een hele hele slechte onderbouwing
Grace is er enkel doorgekomen omdat de meesten elke keer Nawel nomineerden
en zij een beetje bij iedereen slijmde
geld eveneens voor Nous
Toen de ex-bewoners op bezoek kwamen en zeiden dat ze eigenlijk ook voor een acte de presence waren gevraagd, was Grace eerste vraag: "En wordt je daar voor betaald ?".quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Werkloos, zielig doen maar intussen aan allerlei dingen geld uitgeven die je niet doet als je weinig geld hebt, ze zal dan ergens anders geld vandaan halen, ik zie haar wel als een soort parasiet van de samenleving die profiteert van alles waarvan te profiteren valt en andere mensen omver praat met haar zielige verhalen
Kristof en Nous mochten na het ronde tafel gesprek alleen met elkaar daar over pratenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb een oude aflevering terug gekeken vanochtend...daar waar Nouchine en Kristof aan de ronde tafel zaten...BB zei ook zelf dat het goede finalisten waren maar bij Kristoff zei hij speciaal en ook veel geluk.
Later toen Kristoff samen met Nouchine in de badkamer waren en Grace daar wat nodig had, betrapte ze die twee en zei later tegen Tobias dat ze het idee kreeg dat Nouchine alleen aan het luisteren was en Kristoff op een bepaalde manier aan het praten was....Een houding die zij wel vaker bij hem gezien had.....
En dat zag ze goed.....ze vertelde het aan Tobias en verwoorde het beter als ik het kan.
Als dat onder een SL verloopt, dan zou dat pas belachelijk zijn. Na de SL zie je wie er niet meer is.quote:
snap ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat stoort mij dus verschrikkelijk. Alleen Salar heeft zijn plek verdiend. De anderen drie staan alleen in de finale omdat ze geluk hebben gehad.
Kristof en Nouchine hadden een geheime opdracht. Nouchine is vaak onzeker en heeft twijfels wat te doen. Kristof is een goede prater, weet wat hij wil en gaat dan overtuigen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb een oude aflevering terug gekeken vanochtend...daar waar Nouchine en Kristof aan de ronde tafel zaten...BB zei ook zelf dat het goede finalisten waren maar bij Kristoff zei hij speciaal en ook veel geluk.
Later toen Kristoff samen met Nouchine in de badkamer waren en Grace daar wat nodig had, betrapte ze die twee en zei later tegen Tobias dat ze het idee kreeg dat Nouchine alleen aan het luisteren was en Kristoff op een bepaalde manier aan het praten was....Een houding die zij wel vaker bij hem gezien had.....
En dat zag ze goed.....ze vertelde het aan Tobias en verwoorde het beter als ik het kan.
Vind hem ook geen winnaar hoor. ALs hij niet al weken een vrijstelling heeft was hij allang weggeweest denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Dat mag niet. Ik ben aan het werk maar heb pauze van half 1 tot 1, dus geen sl graagquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat onder een SL verloopt, dan zou dat pas belachelijk zijn. Na de SL zie je wie er niet meer is.
als Nous Grace had gekozen(want ze is zo zielig en kan het geld zo goed gebruiken) was zij echt een backstabber geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kristof en Nouchine hadden een geheime opdracht. Nouchine is vaak onzeker en heeft twijfels wat te doen. Kristof is een goede prater, weet wat hij wil en gaat dan overtuigen.
Nouchine wilde inderdaad Grace kiezen maar het moest unaniem. Dus werd het Salar.
Hebben Salar en Grace hem net gisteren weer uit moeten pakkenquote:
bijna iedereen stemt in NL en BEquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:12 schreef spapaars het volgende:
Kristof zal wel hopen dat Nouche moet gaan.
Is hij de enigste Belg in de finale, en worden de Nederlandse stemmen verdeeld over 2.
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja maar ik wil zaterdag een Vanessa momentje
salar had evenveel kans om die sleutel te winnen, alleen die bezweek onder de drukquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat stoort mij dus verschrikkelijk. Alleen Salar heeft zijn plek verdiend. De anderen drie staan alleen in de finale omdat ze geluk hebben gehad.
Daar gaat hij wel er van uit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna iedereen stemt in NL en BE
en andersom net zo
en je gaat er van uit dat een nederlander op een nederlander stemt
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie de baas spelen in dit huis meer het voortouw nemen , van Kristof dan
Denk je dat ze daar een verdeelsleutel voor gemaakt hebben ?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
+ de stemmen van de belgen tellen zwaarder mee
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar een verdeelsleutel voor gemaakt hebben ?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Salar pakt alles in inclusief de hangers. Hij is er helemaal klaar mee.
Ik denk zomaar dat hij nog nooit zo hard heeft moeten werken als in BB.
mag ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Natuurlijk leiderschap noem ik het. Overwicht.
quote:
past net nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet de pannen en het fornuis ook inpakken dan
Daar gaat mijn koffie !quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet de pannen en het fornuis ook inpakken dan
tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
Salar is net als Kristof toneel aan het spelen.
Die is hem wat beloofd met telkens weer Kristof van de nominaties te halen.
We denken er beide anders over....hoe komt het dat Kristof vanaf het begin die rol heeft gekregen, ook bij kijkers...ik zelf zie hoe hij nog bij die rode knop wilde komen. En niet een keer maar zowat alle keren. Zelfs door de ramen. Hij was dominant . |Probeerde alle uitdagingen naar zijn hand te zetten en luisterde niet naar de andere. Bv die gieter. Waarom ging niemand hem helpen omdat binnen ieder zijn idee kon uiten en niet bij Kristof. Hij zal een hele goede leider zijn maar dan bij kinderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof en Nous mochten na het ronde tafel gesprek alleen met elkaar daar over praten
en als er 1 iemand nous elke keer weer beinvloedde was het Grace wel
de rol die kristof vanavf het begin door een aantal mensen is toebedeeld
(de baas spelen) is zo zwaar overtrokken en uiteindelijk vooral gebaseerd op hun eigen falen.. degene die dat hebben gezegd wilden vooral zelf de baas spelen(Leroy Julio Tobias en ook Grace )
Agree to disagreequote:Op woensdag 23 maart 2022 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
We denken er beide anders over....hoe komt het dat Kristof vanaf het begin die rol heeft gekregen, ook bij kijkers...ik zelf zie hoe hij nog bij die rode knop wilde komen. En niet een keer maar zowat alle keren. Zelfs door de ramen. Hij was dominant . |Probeerde alle uitdagingen naar zijn hand te zetten en luisterde niet naar de andere. Bv die gieter. Waarom ging niemand hem helpen omdat binnen ieder zijn idee kon uiten en niet bij Kristof. Hij zal een hele goede leider zijn maar dan bij kinderen.
Later had hij dat een beetje door en werd wat rustiger.
Maar dat is BB.....ieder heeft gelukkig met de een iets meer dan met de ander. Anders zou er niet eens gestemd hoeven te worden.
Iedereen kreeg de keuze om het geld in de pot te steken of om voor de sleutel te gaan. Remember?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
Met de Gouden Sleutel (pas bekend gemaakt na het gamen) waren die 2 in de DBK als winnaars.
Zo toevallig weer.
Je hebt gelijk. Kristof walste over iedereen heen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
We denken er beide anders over....hoe komt het dat Kristof vanaf het begin die rol heeft gekregen, ook bij kijkers...ik zelf zie hoe hij nog bij die rode knop wilde komen. En niet een keer maar zowat alle keren. Zelfs door de ramen. Hij was dominant . |Probeerde alle uitdagingen naar zijn hand te zetten en luisterde niet naar de andere. Bv die gieter. Waarom ging niemand hem helpen omdat binnen ieder zijn idee kon uiten en niet bij Kristof. Hij zal een hele goede leider zijn maar dan bij kinderen.
Later had hij dat een beetje door en werd wat rustiger.
Maar dat is BB.....ieder heeft gelukkig met de een iets meer dan met de ander. Anders zou er niet eens gestemd hoeven te worden.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kristof in de keuken tegen salar je doet me dat niet aan hé maat wijzend op de dames lachend
Neeeeee later ik moet 12 uur bij kapper.zijn kon vroegerquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
ik zeg 12 uur mooie tijd
bye bye Grace
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kristof in de keuken tegen salar je doet me dat niet aan hé maat wijzend op de dames lachend
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Salar geeft meer om Nouchine dan Nouchine om Salar.
Nouchine is gaandeweg enorm beïnvloedt door Nawel en Grace die Salar niet vertrouwen.
Die zou zelfs het rose pak van Kitty in haar koffer gestopt hebben als Kitty die had laten liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:35 schreef suzi1 het volgende:
nouss heeft iedereens poloshirt zegt ze, en die gaan dus ook netjes in haar koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |