SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En hoe zuur zou je zijn als Grace wint zaterdag? Want dat soort dingen kan ik dan wel weer van genietenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef mijntjexx het volgende:
Wat ik prachtig zou vinden is dat Grace er morgen uit gaat. Zo niet dan ook prachtig...als ze zaterdag als 3e afvalt en de 2 maten met zijn 2en wacht op wie er van hun twee gaat winnen![]()
Dat is toch die 3000 plus, die hij heeft gewonnen, geen gouden sleutel , maar wel de prijs waar hij heeft op gedrukt..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heeft Grace niet goed geluisterd bij de vragen. BB vroeg wat iedereen met de jackpot ging doen en er werd specifiek bijgezegd dat Salar dan nog meer geld zou krijgen, buiten de jackpot
klopt en ging niet van de pot af..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef suzi1 het volgende:
3100 ja. en bb zei dat het netto was toen hij de vraag stelde of het netto zou zijn
not gonna happenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
En hoe zuur zou je zijn als Grace wint zaterdag? Want dat soort dingen kan ik dan wel weer van genieten
Ik snap het wel. Ze hebben ook nooit een probleem met elkaar gehad en je zit er nu toch. Ze vonden ook dezelfde personen grotendeels leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:09 schreef Silves het volgende:
Snap dit duo niet, hebben nooit een klik gehad, en nu kiezen ze elkaar als nr 1 als winnaar..
quote:
Apenfilm verhaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:17 schreef engine het volgende:
Grace praat ineens heel verstaanbaar. Leuk gesprek.
Jonny 20 euro verdiendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |