... en wie werd er nou uit zijn huis gesleurd ?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt meer ervaring dan 1 maand met een bezetter in je moederland? Wat klagen die mensen inderdaad. Stelt allemaal niks voor als de boze buurman in een maand tijd het halve land in puin legt. Die mensen moeten blij zijn dat ze verlost worden van het Nazistische regime.
Er wordt specifiek over een collaborateur gepraat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... en wie werd er nou uit zijn huis gesleurd ?
Nogmaals, in tijden van bezetting en miserie gaan bepaalde mensen uit overlevingsdrang samenwerken met de bezetter.
Maar hoe zou dat hier zitten dan ? Russen schieten vanop afstand stad kapot ... en dan ? Ik snap het niet zo goed? Geven die burgers informatie door aan russische artillerie ofzo ?
Of uiten zij mss pro-russische mening of gedachten ?
Het kan zelfs per ongeluk zijn he. Een tweetje, filmpje of upload over militaire doelen en ze kunnen o.b.v. geolocatie al een bommetje sliden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... en wie werd er nou uit zijn huis gesleurd ?
Nogmaals, in tijden van bezetting en miserie gaan bepaalde mensen uit overlevingsdrang samenwerken met de bezetter.
Maar hoe zou dat hier zitten dan ? Russen schieten vanop afstand stad kapot ... en dan ? Ik snap het niet zo goed? Geven die burgers informatie door aan russische artillerie ofzo ?
Of uiten zij mss pro-russische mening of gedachten ?
Tsss zwakte argumentquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:09 schreef fathank het volgende:
Er wordt specifiek over een collaborateur gepraat.
Ik snap dat dat een moeilijk woord is.
We gaan andere users niet beschuldigenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tsss zwakte argument![]()
De definitie ken ik wel hoor maar blijkbaar interesseert jou de praktische invulling niet eens.
Lol how low can you go.quote:
Kan, en hoe komen Oekrainers dit dan te weten dat ze die mensen daarvoor aanpakken ?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het kan zelfs per ongeluk zijn he. Een tweetje, filmpje of upload over militaire doelen en ze kunnen o.b.v. geolocatie al een bommetje sliden.
Eensquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol how low can you go.
Totdaar onze communicatie
nee dat heeft hij vast nietquote:
En gaan we nou eindelijk Rusland platnuken of hoe zit het ?quote:LIVE OORLOG OEKRAÏNE. VN: “Beelden uit Boetsja wijzen op het bewust treffen van burgers” - Zelensky spreekt vandaag Veiligheidsraad toe
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky spreekt vandaag de VN-Veiligheidsraad toe. Dat heeft hij maandag gemeld in zijn dagelijkse videoboodschap. Uit een analyse van satellietbeelden door The New York Times blijkt dat de vele doden die in de Oekraïense stad Boetsja zijn gevonden er al weken liggen. Die conclusie spreekt de Russische claim tegen dat de lichamen er op of rond 30 maart zijn neergelegd, nadat de Russische troepen vertrokken waren. Volg alle ontwikkelingen rond het conflict in Oekraïne in onze liveblog.
https://www.hln.be/buiten(...)dsraad-toe~ad320e5b/
Vreemd en vooral behoorlijk huiveringwekkend. Begrip opbrengen voor mishandeling, onder het motto van: 'Ja, maar de andere partij doet het ook'.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat hier met NSB'ers gebeurde zeg maar.
Ik keur dit soort daden niet goed, maar begrijpen doe ik ze wel tot op zekere hoogte.
Als ze jouw familie uit je huis komen trekken op aanwijzen van je buurman, wat doe jij met die buurman? Bed bad brood klaarzetten?
doe nou niet ... je verstoort het collectief narratief.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat heeft hij vast niet
misschien wil hij deze wel kijken
[ twitter ]
Ja joh, maar weer geen woord over Bucha.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, "de enige goede Rus is een dode Rus" dat soort teksten.
Maar ondertussen wel juichen als die nazi's uit Rusland-west weduwen van een gevallen Russische soldaat per telefoon bespotten.
2 april lagen ze er dus nog niet?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok gelukt
en nogmaals : op de wreedheden van de Oekrainers is er sprake van een bloedbad...bloed stroomt over straat ... in de beelden van Boetsja daaarentegen zie ik geen druppel... enkel lijken
... lijken die er trouwens -volgens de NewYork Times- al 3 weken zouden liggen (in tegenstelling tot wat Rusland beweert) ... 3 weken ? enig idee wat er op zo'n tijd met een lijk gebeurt ?
* greysbones loopt naar de voordeurquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
doe nou niet ... je verstoort het collectief narratief.
Binnenkort plakken ze jou ook tegen een boom jij collaborateur
Wil je nou beweren dat de beelden vanuit Bucha waarin talloze mannen zijn gevonden die zijn geëxecuteerd, met de handen op de rug vastgebonden, nep is?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat heeft hij vast niet
misschien wil hij deze wel kijken
[ twitter ]
ik beweer niksquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat de beelden vanuit Bucha waarin talloze mannen zijn gevonden die zijn geëxecuteerd, met de handen op de rug vastgebonden, nep is?
Aha, op basis van 1 filmpje terwijl er talloze filmpjes rondgaan met honderden lijken? Bijzonder.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik beweer niks
ik trek het enkel in twijfel
Toen lagen ze er ook: als je kijkt naar de staat van de lichamen dan is dat niet van vandaag of gisteren. Dat laatste is bevestigd door meerdere onafhankelijke journalisten van verschillende media. Overigens is ook met satellietbeelden aangetoond dat ze er al een tijdje liggen. Misschien wat minder nepnieuws van obscure charlatans op Twitter consumeren?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 april lagen ze er dus nog niet?![]()
[ twitter ]
op basis van 1 filmpje.. dat is jou aannamequote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Aha, op basis van 1 filmpje terwijl er talloze filmpjes rondgaan met honderden lijken? Bijzonder.
ah jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toen lagen ze er ook: als je kijkt naar de staat van de lichamen dan is dat niet van vandaag of gisteren. Dat laatste is bevestigd door meerdere onafhankelijke journalisten van verschillende media. Overigens is ook met satellietbeelden aangetoond dat ze er al een tijdje liggen. Misschien wat minder nepnieuws van obscure charlatans op Twitter consumeren?
Aha, er zijn meer filmpjes van die erop lijken te wijzen dat de executies in Bucha niet hebben plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
op basis van 1 filmpje.. dat is jou aanname
Hier is inderdaad weinig te zien op veel materiële schade na. Maar dit betreft natuurlijk ook niet heel dat stadje. Dat creëert ook weer een vertekend beeld. Het ging volgens mij om één specifieke straat waar al die slachtoffers waren aangetroffen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 april lagen ze er dus nog niet?![]()
[ twitter ]
Dat klopt. Die heeft nog wel eens de neiging om de Holocaust in twijfel te trekken en noemt revisionisten 'hele belangrijke historici'.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah ja
die joost Niemoller wat een charlatan is die man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |