Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Even Q volgen voor de complete ervaring.
Kan nooit meer lang duren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie al besmet zijn op zijn werk?
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het echt de schuld van de Rabobank.
Tsja, dit zijn dezelfde vrouwen die alt-right propageren waar misogynie ongeveer de holy grail is. Die zijn nog meer in de war dan een transgender.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar de dames hier zouden zich er misschien ook eens in moeten verdiepen, want we zijn inmiddels zo ver :
[ afbeelding ]
quote:“Worden jullie onderdrukt?”
“Dat moet ik aan mijn man vragen”
Vaste lurkee natuurlijkquote:
Precies datquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
OK, fair, tieten zijn uiteraard een beter onderwerp dan woke.
quote:
SPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewarenquote:
Wat een zelfbeheersing.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is woke ook al de strijd aangegaan met sexy vrouwen in games en media, maar ik zal het voor een volgende keer bewaren.
Ik sla toe als je het het minste verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik wat anders te doen heb op dat moment.
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sla toe als je het het minste verwacht.
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een CTRL-F4 niet is op te lossen.
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet in elke post gewoon een paar goeie tieten, succes.
Subliminal messaging, it worksquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik dan nog op de tussenliggende posts let.
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...quote:
Blijf dat vooral denkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Het vereist enige subtiliteit. En als jij ergens niet over beschikt...
quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Word ik gecancelled als ikSPOILER: Omdat topless in R&P niet mag... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe?
Not sure if legal...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |