Graag een review.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef Coco het volgende:
Even de meltdown in het haxtopic doorlezen.
Dank voor het melden. Ik heb het ook gelezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef Coco het volgende:
Even de meltdown in het haxtopic doorlezen.
Ik sluit me hierbij aan. Wat is @ChevyCaprice toch een ontzettend zielige kutuser. De tering hoe serieus neem je zo'n kutspelletje.quote:
Snap op zich dat je dit denkt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxbal spelen hebben zonder uitzondering een kleine piemel.
e-sports. Haxball. Gelachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat jullie verder niet snappen wat e-sports inhoudt kan ik ook niks aan doen.
Stel er is n of andere gek in je voetbalteam die steeds ballen in eigen doel schopt zou je die gas op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
Het is ook een e-sport. Veel beter dan FIFA waar geluk een veel grotere factor is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
e-sports. Haxball. Gelachen.
Oh en gas
Ja loop maar lekker mee met je circle-jerk rukkertjes, die act ken ik nu onderhand wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou die eigen doelpunten trouwens tegen proberen te houden, mocht ik op goal staan.
Het is een compleet infantiel spelletje wat een kind van 4 kan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is ook een e-sport. Veel beter dan FIFA waar geluk een veel grotere factor is.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja loop maar lekker mee met je circle-jerk rukkertjes, die act ken ik nu onderhand wel.
Ik snap best dat jullie Haxball spelen. Vast leuk voor als je niks te doen hebt. Maar dat jij zo serieus bent over zo'n kutspelletje en helemaal flipt omdat iemand een keer wat foutjes maakt. Wat voor een intens triest leven moet je hebben als je hiervan wakker ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat jullie verder niet snappen wat e-sports inhoudt kan ik ook niks aan doen.
Stel er is n of andere gek in je voetbalteam die steeds ballen in eigen doel schopt zou je die gas op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
Een kind van 4 kan ook kartenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een compleet infantiel spelletje wat een kind van 4 kan.
Die gast zit gewoon opzettelijk de boel de verstieren, dan mag ik daar toch wat van zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie Haxball spelen. Vast leuk voor als je niks te doen hebt. Maar dat jij zo serieus bent over zo'n kutspelletje en helemaal flipt omdat iemand een keer wat foutjes maakt. Wat voor een intens triest leven moet je hebben als je hiervan wakker ligt.
Oh je meende het oprecht?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon opzettelijk de boel de verstieren, dan mag ik daar toch wat van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |