quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Als het een grap of test is haat ik @:maxi-mus vanaf nu.
quote:
Ik haat jou.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
Mare of Easttown gezien. 8/10 @:ggmm @:coco
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.quote:
Na dit compliment haat ik je niet meer. Al is het eigenlijk een kut opmerking verstopt in een compliment maar dat negeer ik gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.
Het is een compliment met een flauw grapje er achteraan! Maar ik meen het wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na dit compliment haat ik je niet meer. Al is het eigenlijk een kut opmerking verstopt in een compliment maar dat negeer ik gewoon.
Dit is een test.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een compliment met een flauw grapje er achteraan! Maar ik meen het wel.
het feyenoord transfermarkt effectquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het feyenoord transfermarkt effect
Matig cijferquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:21 schreef Coco het volgende:
Peaky Blinders Seizoen 6
Aflevering 3:
7.5/10
@aTypisch schijnt het leuk te vinden als er twitterfitties van ZKA gepost wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Doe mij maar de Woordle scores van verschillende users. Of wat ze 's avonds gaan eten. Veel interessanter.
@:Drizzt @:tong80
Hoezo dan? Kent hij hem of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch schijnt het leuk te vinden als er twitterfitties van ZKA gepost worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |