SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
En net zoals vorige week flink teruggevallen. Nu P8quote:
Beter vroeg dan laatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
F2 race om 13:30 uur
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:24 schreef heywoodu het volgende:
F2 mag wel eens gewoon de grid online zetten
quote:
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2022-2005quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Is dat niet gewoon makkelijk te vinden op de officiële site? MotoGP en co heeft dat toch altijd wel heel veel beter voor elkaar..
Zal zijn opmerking de vorige race niet leuk gevonden hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nissany bij Verschoor weer (bijna)..
3quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Uhhh, in welke ronde zitten jullie?
Ik loop echt gigantisch achter.
Ik loop ook achter op de rest. (nu ronde 2)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Uhhh, in welke ronde zitten jullie?
Ik loop echt gigantisch achter.
Geniet ervanquote:
Dan is het het lineaire kanaalquote:
Je zou het bijna niet verwachten in Saoedi-Arabiëquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:43 schreef StephanL het volgende:
Haha zag ik nou een moskee staan daar bij het circuit?
40 seconden tot er überhaupt iemand was. Maar dat is natuurlijk véél te lang.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Het duurde gisteren minuten (!) tot er iemand bij Bolukbasi was?
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou het bijna niet verwachten in Saoedi-Arabië
Zandvoort heeft ook geen stratencircuit. Of een grote stad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Er staat toch ook geen kerk op Circuit Zandvoort?
Dat is waar,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort heeft ook geen stratencircuit. Of een grote stad.
Wel op, volgens mij, Oulton Parkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Er staat toch ook geen kerk op Circuit Zandvoort?
Wel duinen en een strandquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort heeft ook geen stratencircuit. Of een grote stad.
En een mooi circuitquote:
Arme Spa, terwijl door de Max Verstappen Spa genoeg kaarten verkooptquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een mooi circuit
Eentje die Spa de kop lijkt te gaan kosten, spijtig genoeg
en een crash achterinquote:
Niet meerquote:
Klopt. Kwam even tussendoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Was mijn stream nou bagger, of werd er één frame van die crash getoond tijdens de herstart zelf?
Helaas niet genoeg om de schandalige fees te betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arme Spa, terwijl door de Max Verstappen Spa genoeg kaarten verkoopt
Libertyquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg om de schandalige fees te betalen.
Nee, dit was gewoon lomp.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lijkt heel erg op die ene Italiaanse gp in 2020 (F1), die crash
Ik zat hem niet geheel toevallig net even op te zoeken om hier te laten zienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lijkt heel erg op die ene Italiaanse gp in 2020 (F1), die crash
Doohan dacht dat iedereen ging, maar daarvoor hielden ze weer in.quote:
Nope! Eigen foutquote:
Hij ging nog af op SC door pitlane.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat hem niet geheel toevallig net even op te zoeken om hier te laten zien
Dus moet hij volgenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij ging nog af op SC door pitlane.
Als kon ie ook zelf zien dat die auto toch echt rechtdoor ging...
Ja dat bedoel ikquote:
Ik zag het nu ook. In dat geval is het erg verwarrend geweest.quote:
Dan nog hoeft hij niet door de pitstraat want niet achter de SC.quote:
Ja maar VT3 F1 moet doorgaanquote:
Had ik het toch nog goed.quote:
Dat maakt niet uit, aangezien er dan een maximum tijdsduur is.quote:
De race wordt toch niet meer uitgereden. Met een rode vlag was het opruimen een stuk sneller gegaan.quote:
Wss krijgt ie een penalty lolquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Dit moeten ze echt even heel rap fixen, en dat kan alleen door Hauger op één te zetten voor we weer gaan racen.
Ze moeten maar in de leer bij de Marshalls in Monacoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef heywoodu het volgende:
En wat zijn die werkers in Jeddah fucking traag zeg, hebben ze dekking moeten zoeken voor een raket of wat?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Hauger 10s stop and go, flikker toch op man
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Zoals altijd gaat het systeem voorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik meen me nog een Q te herinneren uit 2021 inderdaad...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat het systeem voor
Oh, wacht ...
Die is al wegquote:
De persoon verantwoordelijk voor het geblunder met gelapte auto's in Abu Dhabiquote:
Dezelfde als in Abu Dhabi vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef heywoodu het volgende:
En wat zijn die werkers in Jeddah fucking traag zeg, hebben ze dekking moeten zoeken voor een raket of wat?
Welk geblunder? Er stond in de regels ANY cars (dus willekeurig kiezen)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon verantwoordelijk voor het geblunder met gelapte auto's in Abu Dhabi
Nou ja kan zo weer een nieuwe sc komen natuurlijk al weet ik niet hoeveel tijd ze nog hebben nu ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:04 schreef Zorro het volgende:
Ik zou uitstappen.
Dit heeft toch geen zin meer zo
De zweepslagen werken blijkbaar niet goed genoegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dezelfde als in Abu Dhabi vorig jaar
Het ging hoe dan ook niet goed. Het had niet zo laat pas moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welk geblunder? Er stond in de regels ANY cars (dus willekeurig kiezen)
Lewis fans kunnen dat niet begrijpen
Dat kon niet anders, de baan was nog niet vrijgegeven...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging hoe dan ook niet goed. Het had niet zo laat pas moeten gebeuren.
Dat wel, maar het zou meer zijn vanuit de gedachte "Zoek het lekker uit met je gekluns, ik doe hier niet meer aan mee"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja kan zo weer een nieuwe sc komen natuurlijk al weet ik niet hoeveel tijd ze nog hebben nu ?
Daar heb je een punt (ben ik ook mee eens), maar ja die marshalls op de baan zijn niet zo snel met opruimenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moesten wachten tot alles opgeruimd was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen punt. De baan was nog niet vrijgegeven, dus het kon niet eerderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt (ben ik ook mee eens), maar ja die marshalls op de baan zijn niet zo snel met opruimen
Eindelijk weer eens een Williams die een race kan winnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Nou, mazzelaar Williams mag het gaan proberen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een Williams die een race kan winnen.
Nou zou ik daar weer een Williams opmerking over kunnen maken...quote:
Die grappen mogen alleen over McLaren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou zou ik daar weer een Williams opmerking over kunnen maken...
Maar die doen niet mee...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die grappen mogen alleen over McLaren.
Zeker. Echt jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:18 schreef Starflyer het volgende:
Hauger had gewoon deze race moeten winnen
Allard en z'n maat waren nog niet echt wakker neequote:
De race zou tot 1 minuut geleden + 1 ronde duren volgens mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Dus die race op tijd hoeft ook niet meer? Het wordt steeds lachwekkender
Krijg je ervan als je Masi ontslaatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Dus die race op tijd hoeft ook niet meer? Het wordt steeds lachwekkender
Ik denk eerder de wedstrijdleiding. Volgens mijn klok waren die 40 minuten ook al voorbijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard en z'n maat waren nog niet echt wakker nee
Die plus 1 ronde was er vorige week ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race zou tot 1 minuut geleden + 1 ronde duren volgens mij.
Als Hamilton nu genaaid was, was heel Engeland woedendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die plus 1 ronde was er vorige week ook niet.
Nu heel Noorwegenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Hamilton nu genaaid was, was heel Engeland woedend
Ik dacht even aan piepschuim ve "rembord"/"afstand tot de bocht-bord"quote:Op zondag 27 maart 2022 15:35 schreef Sabata het volgende:
Ik dacht even wie strooit hier grind op de baan
Zijn dat niet dezelfde stewards, misschien bedoelde hij dat?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nwe regels voor de F1 Allard. Of toch ook voor de F2? Volgens mij niet. Zou niet logisch zijn voor een opstapklasse
Nee, compleet andere stewards (en wedstrijdleider afaik).quote:Op zondag 27 maart 2022 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde stewards, misschien bedoelde hij dat?
Watskeburt? Werd afgeleid daarnetquote:Op zondag 27 maart 2022 15:50 schreef Sabata het volgende:
draaideur crimineel Boschung doet het nogmaals
Sneed weer af en kreeg strafquote:Op zondag 27 maart 2022 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Watskeburt? Werd afgeleid daarnet
Boschung sneed twee keer af en gaf de plek niet terugquote:Op zondag 27 maart 2022 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Watskeburt? Werd afgeleid daarnet
Bij Red Bull in de leerquote:Op zondag 27 maart 2022 15:59 schreef Sabata het volgende:
net teveel getrut in de stop. Beter oefenen Trident
Hij zat er een autolengte achter bij pit exit. Met koude banden verlies je dan idd heel veelquote:Op zondag 27 maart 2022 16:01 schreef Starflyer het volgende:
Verschoor dus flink verloren tijdens de pitstop
Drugovich had ook koude banden na zijn stop.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij zat er een autolengte achter bij pit exit. Met koude banden verlies je dan idd heel veel
Je ziet hoe het verschil is als je reeds een rondje gereden hebtquote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drugovic had ook koude banden na zijn stop.
Verloor vooral veel tijd bij de stop zelf. Ging rechtsachter niet goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij zat er een autolengte achter bij pit exit. Met koude banden verlies je dan idd heel veel
Maar dat verschil had niet zo groot moeten zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat ook Drugo dat rondje op koude banden heeft gehad. Ligt dus ergens anders aanquote:Op zondag 27 maart 2022 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je ziet hoe het verschil is als je reeds een rondje gereden hebt
mwah, je moet niet te veel pushen in het beginquote:Op zondag 27 maart 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat ook Drugo dat rondje op koude banden heeft gehad. Ligt dus ergens anders aan![]()
Dan ligt het toch aan "niet te veel pushen" door Verschoor en niet aan de "koude banden" die Drugo ook had?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, je moet niet te veel pushen in het begin
Hij kwam al te ver achter Drugovich uit na zijn stop. Dus was zijn pitstop niet goed genoeg, aangezien die van Drugovich ook niet optimaal was.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Verschoor het na de stop even rustig aan gedaan heeft om de banden op temperatuur te krijgen
(Omgekeerd dan)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |