SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Te beleefd, wordt tijd dat hij eens van zich afspreekt..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
en wederom legt Kris het ook bij zichzelf
ik had echt gezegd
zoek het uit
malloot
Een cocosnoot.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
en wederom legt Kris het ook bij zichzelf
ik had echt gezegd
zoek het uit
malloot
Kan hij beter niet doen, wordt de haat tegen hem nog groterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Te beleefd, wordt tijd dat hij eens van zich afspreekt..
Van de kijker of de trut van brasil?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen, wordt de haat tegen hem nog groter
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Weet niet of het hier al besproken is maar hebben jullie het filmpje van Grace haar moeder gezien?
Heb je een link?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
Grace komt er niet goed vanaf op twitter![]()
![]()
Morgen exitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
![]()
Jij hebt het gezien dus,echt niet goed hoor.quote:
Maar Tobias heeft blijkbaar niet genoeg gezien, want hij is al vertrokken als ziener.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Grace zegt dat Tobias een hoop heeft gezien.
Denk dat de kijker, dit nu toch wel in de gaten hebben..de streamers ook, anders was die toob niet voor niks als laatste gekozen..en nu neemt ze het over..we zijn niet achterlijk toch?quote:
En terecht zeg, wat een malloot is ze.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
![]()
Met zijn oude ziel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar Tobias heeft blijkbaar niet genoeg gezien, want hij is al vertrokken als ziener.
ik vind er wel wat van jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt het gezien dus,echt niet goed hoor.
Duidelijk genoeg.quote:
nou fijn dat er kijkers zijn , die niet blijven hangen in een opmerking van een tig weken geleden..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Lillfex het volgende:
Ik mocht Kristof in het begin totaal niet om zijn opmerkingen die op het randje waren maar krijg steeds meer waardering voor hem. Als Salar niet kan winnen dan mag hij van mij winnen
Ze bedoeld die keer denk ik dat Tobias en Julio even mee mochten kijken in het huisquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar Tobias heeft blijkbaar niet genoeg gezien, want hij is al vertrokken als ziener.
Maar dat was totaal niet boeiend, dat heeft Tobi totaal overtrokken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze bedoeld die keer denk ik dat Tobias en Julio even mee mochten kijken in het huis
komt omdat ze er niet uit komtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:16 schreef Alocanda het volgende:
Zo misselijk om erbij te halen hoe anderen over Kris dachten. Houd het gewoon bij jezelf met eigen argumenten.
Dit ja. Duidelijk een zwakte bod en ook nog eens erg gemeen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:16 schreef Alocanda het volgende:
Zo misselijk om erbij te halen hoe anderen over Kris dachten. Houd het gewoon bij jezelf met eigen argumenten.
duidelijk ook wederom door iemand gezegd die zelf graag overal boven staatquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan vragen beantwoorden van kijkers.
Er cirkelde idd een vliegtuigquote:
Zojuist gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Weet niet of het hier al besproken is maar hebben jullie het filmpje van Grace haar moeder gezien?
Wat ben je snel met posten zeg?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:17 schreef Jockari het volgende:
Bewoners zien een vliegtuigje cirkelen
[ afbeelding ]
Ik had dezelfde reactie.quote:
FTFY.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen kennis maken met hun sterrenstatus
Fans hebben vragen mogen stellen, BB heeft er een paar geselecteerdbedacht.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
EErste vraag "Hoe lukt het je om zo lang de bijbel niet te lezen", vraagt een fan aan Grace
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:24 schreef Jockari het volgende:
Sterrenstatus![]()
![]()
Maak Grace en Nouch nog zotter.
Haar antwoord: "blablablablabla..." Of zoiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
EErste vraag "Hoe lukt het je om zo lang de bijbel niet te lezen", vraagt een fan aan Grace
En niet eens een liveshow, gewoon door de achterdeurquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:25 schreef juul. het volgende:
Wat zal Grace op haar neus kijken wanneer ze morgen haar koffers moet pakken, kan niet wachten
Alleen haar eigen kruisquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
Yeah goldigger over de rug van jezus...oja ze gelooft niet in het kruis...
Tja wat moet je hier nu over zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft God gezien en gevoeld in het huis, ze voelt hem in haar hart en in haar ziel.
Haar sambal poenie.quote:
ze kun je alles goed pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja wat moet je hier nu over zeggen.
Wil niemand zijn geloof belachelijk maken, maar dit gaat wel ver.
Goh weer hetzelfde 🤣🤣quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
sommige mensen zijn echt kansloos
Inkoppertje.quote:
Oeps,quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:30 schreef Silves het volgende:
Horen we nu een nous zometeen een hele zin uitspreken of weer bla bla amai
Ze praten ook niet erg duidelijk. Ik kon de vraag aan Nouch ook niet verstaanquote:
ja de brazil way..achterbaks iemand onderuit halen..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:30 schreef Was-beer het volgende:
Salar: ik vond hem ook niet zó dominant
Grace: jawel, niet liegen
Ik had ook van de derde vraagsteller een cap, maar heb hem verwijderd om die persoon tegen zichzelf te beschermen. Weet niet in welke instelling ze die fans gaan zoeken zijn.quote:
Ik wil het niet weten ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nous is open gebloeid ?? heb ik gemist
Netjesquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had ook van de derde vraagsteller een cap, maar heb hem verwijderd om die persoon tegen zichzelf te beschermen. Weet niet in welke instelling ze die fans gaan zoeken zijn.
Nu heb ik het weer gedaan zeker?quote:
van achterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nous is open gebloeid ?? heb ik gemist
ja de vragen die iedereen wil horen, ja bb is weer bezig met zijn promotiefilmpje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:43 schreef Jockari het volgende:
Waarom geen concretere vragen zoals "bij wie heb je genoten dat die uit het huis vloog ?", "met wie wil je absoluut nooit meer in het huis zitten ?" ...
Okee,post is weg.quote:
quote:
neenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
Feesten!!! mss je moeder verzorgen, ja mantelzorg..krijg je ook nog geld voor..
Belachelijk ja. Alsof zij dat voor een ander kan bepalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:30 schreef Was-beer het volgende:
Salar: ik vond hem ook niet zó dominant
Grace: jawel, niet liegen
Grace welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:46 schreef tiki het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Alsof zij dat voor een ander kan bepalen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
hier niet in ieder geval
een reep chocola op mantelzorg dag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Jockari het volgende:
Allemaal knappe mensen zegt Nouch. Krijgen die andere beelden te zien dan wij ?
Ik hoef de bijbel ook niet te lezen.Ken het allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geloof ook in God. Ieder zijn ding toch. Loop er trouwens niet mee te koop
haar moeder mag wederom lekker thuis op haar stoel zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
Moet je horen wat Grace zegt Waar is in dit antwoord haar moeder. Ze wil na BB feesten, zuipen en op vakantie
Schijnheilig gedoequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef humpty het volgende:
naar de fans nieuwe wereld verlang heel erg daar heen
Ik heb ooit 250 euro gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
hier niet in ieder geval
een reep chocola op mantelzorg dag![]()
![]()
een jaar of 8 geleden kreeg je hier inderdaad nog zoietsquote:
PGBtje aanvragenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
Feesten!!! mss je moeder verzorgen, ja mantelzorg..krijg je ook nog geld voor..
Ja, valt mij toch tegen van de berekenende Grace. Hier had ze natuurlijk punten kunnen scoren door te zeggen dat ze meteen naar haar zielige moeder toe zou gaan om haar verder te verzorgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
Moet je horen wat Grace zegt Waar is in dit antwoord haar moeder. Ze wil na BB feesten, zuipen en op vakantie
precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace gevoel volgen en dat tijd het belangrijkste is.
Waarom zit je dan niet bij je zieke moeder?
Verkeerde programma gekozen.quote:
misschien is haar volgende keus dan Expiditie Robinsonquote:
Suikerpappiesquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Grace feest 2 a 3 keer in de maand
waarvan dan?????
Echte dames in the jungle was wel hilarisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is haar volgende keus dan Expiditie Robinson
(net als Nawel)![]()
![]()
arme kind heeft het zo slechtquote:
Alles draait om de centen bij Gracequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
arme kind heeft het zo slecht
2 a 3 x per jaar op vakantie
2 a 3 x per maand naar een feest
tig alie pakketjes
Ik denk oprecht dat de helft gelogen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
arme kind heeft het zo slecht
2 a 3 x per jaar op vakantie
2 a 3 x per maand naar een feest
tig alie pakketjes
pfffquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles draait om de centen bij Grace
waar betaald ze dat van dan, vraag ik mij af?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
al zou ze 1 x per jaar naar Brazil gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat de helft gelogen is.
PP gaf het antwoord al.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waar betaald ze dat van dan, vraag ik mij af?
Ieder programma met Michella was hilarisch, zelfs shopping queens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echte dames in the jungle was wel hilarisch.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoef de bijbel ook niet te lezen.Ken het allemaal wel.
Jij weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ieder programma met Michella was hilarisch, zelfs shopping queens.
Grace zal vast liggende gelden hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
al zou ze 1 x per jaar naar Brazil gaat
dat is al stervensduur
Dat heeft hij vaker gezegd dat hij met zijn exvriendin elke avond de aflevering keekquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer proberen ze bij BB kansloze TV te maken
Nu heeft Salar vorig jaar elke dag gekeken![]()
Heeft FEBO er goed ingeramdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heeft hij vaker gezegd dat hij met zijn exvriendin elke avond de aflevering keek
Dat houden ze voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou BB daar kan je een hoop zenders voor kopen
Dat hij Grace ook graag zou omruilen voor Toobquote:
Denk het niet, men is bij NEP niet zo blij met deze zendersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat houden ze voor het nieuwe seizoen.
Grace zei liever Tobi te hebben dan Kris.quote:
Snap ook niet waarom ze niet gewoon die clip microfoons gebruiken die ze in Utopia ook gebruikte. In al die reality soaps zie je zo'n snoer om de nek van deelnemers.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk het niet, men is bij NEP niet zo blij met deze zenders
Zelfs Bradge heeft zo'n ding.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet gewoon die clip microfoons gebruiken die ze in Utopia ook gebruikte. In al die reality soaps zie je zo'n snoer om de nek van deelnemers.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef Verida het volgende:
Grace heeft dus geen geld meer over voor de stichting die ze met Tobi zou opzetten....
toobs is helemaal uit beeld nu
En andersom ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef Verida het volgende:
Grace heeft dus geen geld meer over voor de stichting die ze met Tobi zou opzetten....
toobs is helemaal uit beeld nu
Voor die Lavaliermicrofoons is de plaatsing wat belangrijker, daarnaast zitten ze in zo'n ketting naast altijd op juiste plaats ook wat veiliger.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet gewoon die clip microfoons gebruiken die ze in Utopia ook gebruikte. In al die reality soaps zie je zo'n snoer om de nek van deelnemers.
Is een jeugddroom.Ze liegt alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef Silves het volgende:
Met kinderen naar disney? mss sparen en niet op vakantie alleen naar ibiza..
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dom gelul,zeg gewoon dat jezelf wil winnen,anders zat je daar toch niet?
Ja als het allemaal waar is Ik heb daar sterk mijn twijfels bijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef Was-beer het volgende:
Kris: Grace is een heel slimme vrouw met een ontzettend sterk verhaal![]()
Kun je op 2 manieren uitleggen
Kris is verbaal heel erg goed. Die kan inderdaad een venijnige opmerking maken terwijl het vriendelijk klinkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef Was-beer het volgende:
Kris: Grace is een heel slimme vrouw met een ontzettend sterk verhaal![]()
Kun je op 2 manieren uitleggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef Verida het volgende:
mag ik een braakbakkie aub,
grace en nouch
Ze moesten iemand anders kiezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:17 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Excuse me,geen stream lees even mee
gaat zij nu met roy donders?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ieder programma met Michella was hilarisch, zelfs shopping queens.
Snotneuzen zeggen ze bij ons.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn wel allemaal jonkies die de vragen mogen stellen
Nee.quote:
Ik wilde het netjes houdenquote:
No worries. Maar het is too close to call met Nouch dus die heeft nog wat stemmen nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:25 schreef mangalie het volgende:
OMG ...Ik hoop echt dat Grace er morgen uitvliegt.
Ik ook...jankend het huis uitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:25 schreef mangalie het volgende:
Big Brother paaauwquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:25 schreef mangalie het volgende:
Staat veel op haar kleding.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
En weet nog steeds niet wat Pow betekend.
Zou zelf haar een kerkmis geven, van zo,n 4 uur lang....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:29 schreef humpty het volgende:
ze wil graag iets zien van familie ien brasil
Let's gooo!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de champagnefles al in de koelkast gezet, die gaat los als Grace er morgen uit gaat, ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik me zo irriteerde aan iemand in dit soort programma's
heb er 2 Nous en Grace..het is bijna zo dat ik moet drinken om die 2 te moeten aanhoren..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de champagnefles al in de koelkast gezet, die gaat los als Grace er morgen uit gaat, ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik me zo irriteerde aan iemand in dit soort programma's
Hij lijkt wel op een zeker iemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Is dit misschien een COSSER>?
ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op een zeker iemand.
Qua leuke personen is deze BB sowieso matig, er is een lange tijd geweest dat ik eigenlijk niemand echt sympathiek vond, Salar en Kristof zijn er uiteindelijk positief uitgekomen waarvan ik Kristof dan de sympathiekste vind omdat hij meer in huis doet en iets minder camerabewust isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef Silves het volgende:
[..]
heb er 2 Nous en Grace..het is bijna zo dat ik moet drinken om die 2 te moeten aanhoren..
Slappe billen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |