quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Jockari het volgende:
Allemaal knappe mensen zegt Nouch. Krijgen die andere beelden te zien dan wij ?
Ik hoef de bijbel ook niet te lezen.Ken het allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geloof ook in God. Ieder zijn ding toch. Loop er trouwens niet mee te koop
haar moeder mag wederom lekker thuis op haar stoel zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
Moet je horen wat Grace zegt Waar is in dit antwoord haar moeder. Ze wil na BB feesten, zuipen en op vakantie
Schijnheilig gedoequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef humpty het volgende:
naar de fans nieuwe wereld verlang heel erg daar heen
Ik heb ooit 250 euro gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
hier niet in ieder geval
een reep chocola op mantelzorg dag![]()
![]()
een jaar of 8 geleden kreeg je hier inderdaad nog zoietsquote:
PGBtje aanvragenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
Feesten!!! mss je moeder verzorgen, ja mantelzorg..krijg je ook nog geld voor..
Ja, valt mij toch tegen van de berekenende Grace. Hier had ze natuurlijk punten kunnen scoren door te zeggen dat ze meteen naar haar zielige moeder toe zou gaan om haar verder te verzorgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
Moet je horen wat Grace zegt Waar is in dit antwoord haar moeder. Ze wil na BB feesten, zuipen en op vakantie
precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace gevoel volgen en dat tijd het belangrijkste is.
Waarom zit je dan niet bij je zieke moeder?
Verkeerde programma gekozen.quote:
misschien is haar volgende keus dan Expiditie Robinsonquote:
Suikerpappiesquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Grace feest 2 a 3 keer in de maand
waarvan dan?????
Echte dames in the jungle was wel hilarisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is haar volgende keus dan Expiditie Robinson
(net als Nawel)![]()
![]()
arme kind heeft het zo slechtquote:
Alles draait om de centen bij Gracequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
arme kind heeft het zo slecht
2 a 3 x per jaar op vakantie
2 a 3 x per maand naar een feest
tig alie pakketjes
Ik denk oprecht dat de helft gelogen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
arme kind heeft het zo slecht
2 a 3 x per jaar op vakantie
2 a 3 x per maand naar een feest
tig alie pakketjes
pfffquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles draait om de centen bij Grace
waar betaald ze dat van dan, vraag ik mij af?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lillfex het volgende:
al zou ze 1 x per jaar naar Brazil gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat de helft gelogen is.
PP gaf het antwoord al.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waar betaald ze dat van dan, vraag ik mij af?
Ieder programma met Michella was hilarisch, zelfs shopping queens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echte dames in the jungle was wel hilarisch.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoef de bijbel ook niet te lezen.Ken het allemaal wel.
Jij weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ieder programma met Michella was hilarisch, zelfs shopping queens.
Grace zal vast liggende gelden hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
al zou ze 1 x per jaar naar Brazil gaat
dat is al stervensduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |