De NAVO-landen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt er of er bestuurlijk wel of geen gegronde redenen zijn?
Kijken hoe lang hij het uithoudt..quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wishfull thinking. De zwijgende meerderheid is voor deze oorlog en volkomen gebrainwashed.
Omdat die zwijgende meererheid gehersenspoelde jandoedels zijn die geen benul hebben wat er een straat verderop dan waar ze wonen gebeurt. Ik geloof niet dat de meerderheid van de Russen voor deze oorlog zijn, ze worden systematisch voorgelogen en dom gehouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wishfull thinking. De zwijgende meerderheid is voor deze oorlog en volkomen gebrainwashed.
Waarschijnlijk zijn het toch dienstplichtigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:27 schreef AnneX het volgende:
Read…read…read…
Tweets en verslagen pruim ik beter dan de betweters op hun zolderkamer.
Dit vind ik ‘normaal’ fatsoenlijk gedrag om omgekomen Russische kinderen terug te geven.
Al komt het mooi uit als ruilmiddel.
https://kyivindependent.c(...)s-for-dead-russians/
Quote:” None of the assault’s participants had any identification documents with them.
“They simply take the IDs away from them before the attack,” Ukrainian soldiers say.
“No service cards, no dog tags, nothing. We don’t get it – did their commanders believe they would fight harder if left to die nameless?”
Dat is toch godgeklaagd! Anoniem voor vadertje putin in de modder je einde vinden.
https://www.aljazeera.com(...)ed-five-young-peoplequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
So what?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het toch dienstplichtigen.
De jongere generatie krijgt natuurlijk ook meer mee van de wereld buiten Rusland, dus logisch dat die meer moeite hebben met de 'speciale militaire operatie'.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.aljazeera.com(...)ed-five-young-people
De jongere generatie is er meer op tegen. Al maken ze zich meer druk om tiktok en dat de H&M dicht zit
Zie ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is van alle tijden, net zoals Russen worden doodgeschoten als ze zich terugtrekken, net als in WO2, weet je ook gelijk waar die enorme aantallen gesneuvelden toendertijd vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:27 schreef AnneX het volgende:
Read…read…read…
Tweets en verslagen pruim ik beter dan de betweters op hun zolderkamer.
Dit vind ik ‘normaal’ fatsoenlijk gedrag om omgekomen Russische kinderen terug te geven.
Al komt het mooi uit als ruilmiddel.
https://kyivindependent.c(...)s-for-dead-russians/
Quote:” None of the assault’s participants had any identification documents with them.
“They simply take the IDs away from them before the attack,” Ukrainian soldiers say.
“No service cards, no dog tags, nothing. We don’t get it – did their commanders believe they would fight harder if left to die nameless?”
Dat is toch godgeklaagd! Anoniem voor vadertje putin in de modder je einde vinden.
Is tiktok toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De jongere generatie krijgt natuurlijk ook meer mee van de wereld buiten Rusland, dus logisch dat die meer moeite hebben met de 'speciale militaire operatie'.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ven-online~ab4036a1/quote:De Russische pro-Kremlin-krant Komsomolskaja Pravda heeft vannacht veel aandacht gekregen nadat een deel uit een bericht was verwijderd. Daarin was abusievelijk of moedwillig gemeld dat grote aantallen Russische militairen in Oekraïne zijn gesneuveld. In het online-artikel van gisteren, waarin het Russische ministerie van Defensie werd geciteerd, stond dat 9861 soldaten zouden zijn omgekomen sinds het begin van de oorlog en 16.153 gewond waren geraakt.
Het is dan ook onzin (en nogal bekeken vanuit een ouderwetse bril) om te denken dat dingen als Twitter en TikTok nérgens goed voor zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is tiktok toch nog ergens goed voor.
Of misschien horen ze dit op chaturbate.
Dat mag wettelijk niet in Rusland. Pas bji een oorlog en dit is een "Speciale Militaire Operatie"quote:
Man man man, het gros van de landen op aarde zou z'n leger enorm kunnen verstevigen met de aantallen die Rusland aan materieel kwijt is geraakt in een paar weken tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Het doden aantal lijkt wel te kloppen volgens de tweet van een Russische ministerie die snel weer werd verwijderd.
10k Russische soldaten en 4k van Wagner
[ afbeelding ]
Ik beweer niet dat Rusland daar een stem in heeft, ik beweer dat Rusland er een rol in heeft. Ze stemmen er niet over, maar ze spelen wel degelijk een rol. Als Rusland zijn schouders op zou halen over een Navo lidmaatschap van Oekraine, dan was Oekraine allang lid geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook wel iets anders dan wat jij beweert, namelijk dat Rusland daar ook een stem in zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |