SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..quote:Op maandag 21 maart 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook niet voor gekocht eigenlijk, maar stond al een paar jaar in de kast en toen zag ik dat die opeens al over de 300 ging dus toen heb ik de doos maar niet opengemaakt
Daar heb ik een team op zitten. Mijn populariteit heeft ongekende hoogten bereikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef Recce het volgende: [..] Zodat je tijd hebt met een gevat antwoord terug te komen?
Was ik daarmee ook niet van plan, heb sowieso volgens mij maar 1 keer een set verkocht en dat was hier op FOK!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..
Denk dat we maar over eten moeten gaan praten. Zou wel lekker spareribs of speklapjes lustenquote:
Oh, vraag je het gewoon aan iedereen!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoordapparaat aanstaan.
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk is dat he
Al kunnen we het nu wel weer oppakken maar ik loop nog een beetje achter. Jij?
quote:
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan tochquote:Op maandag 21 maart 2022 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien die van jou
[..]
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan toch
En dat denk ik ook. Huisfeestjes zijn al okee alleen echt uitgaan nog niet gedaan
kan best gezellig zijn diep in de nachtquote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijk
Mja niet mijn dingquote:Op maandag 21 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn diep in de nacht
Droom fijn over je biljetje!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga toch maar gewoon mijn bedje opzoekenmorgen weer werken en zo
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de ebike opgeladen. Net even losgekoppeld voor ik naar bed ging.
Had ik de stekker niet in het stopcontact gedaan.
Ik word zo moe van mezelf.
Klinkt als een topdagje Floryquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Het was weer een zware dag,*kuch* nieuwe Lowa's gekocht, verplicht wandelen dus![]()
Af en toe pauze, terrasjes met biertjes en erna ribben a volonté![]()
Thuis nog een wijntje en nu uitgeteld in bed![]()
![]()
Slaap lekker
Best wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een topdagje Flory
Dan zal je wel lekker geslapen hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Het was weer een zware dag,*kuch* nieuwe Lowa's gekocht, verplicht wandelen dus![]()
![]()
Slaap lekker
Is het weer zo'n feest?quote:
Lowa, Poah, das mien merkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
![]()
Slaap lekker
Klussers bellen hier meestal exact om 7u aan. En dan staan ze eerst al 20 min netjes voor de deur te wachten tot het precies 7u isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:37 schreef Karzai het volgende:
Geen idee wanneer de vloerlegmannetjes komen vandaag? Ben er maar om 7 uur uit gegaan
Klinkt als een beter land voor autistenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussers bellen hier meestal exact om 7u aan. En dan staan ze eerst al 20 min netjes voor de deur te wachten tot het precies 7u is
Oh ja dan is het wel erg vroeg jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vakantie, dan verwacht ik minstens een uur later wakker te worden
Daarom begin ik standaard om 8 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Extra vroeg beginnen is extra vroeg stoppen.
Vind ik dan.
Begin je dan ook extra vroeg met verwenkoffie?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom begin ik standaard om 8 uur.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je dan ook extra vroeg met verwenkoffie?
Ja, standaard...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen positieve coronatest, ik zet in op ziek in het weekend.
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Hoe was je nerdweekend?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen positieve coronatest, ik zet in op ziek in het weekend.
Tofquote:
Daar denkt mijn balboekje doorgaans anders over.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TofLui weer eens irl gezien die ik al veel te lang niet meer gezien had.
Ik moet "alert" blijven tijdens m'n pauze, dus die tijd gooi ik effectief naar het einde van de dag. 8 tot 16 leef yoooooquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaar
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet wel een beetje aangenaam wakker worden
Nee, nee, dat zie je verkeerd: da's preventief.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon mee
lastig als je moet sluitenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Uitloggen en laptop dicht yooo.quote:
deur van het pand open laten enzoquote:
Ja joh, lekker luchten. Misschien een beetje wat in de tuin doen.quote:
En ik maar binnen zitten rotten op locatie vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, lekker luchten. Misschien een beetje wat in de tuin doen.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Mag je tijd voor tijd of overuren schrijven?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.
Ja wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denkt mijn balboekje doorgaans anders over.
Ja, gewoon doorschuiven die handelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet "alert" blijven tijdens m'n pauze, dus die tijd gooi ik effectief naar het einde van de dag. 8 tot 16 leef yooooo
Klopt, anders functioneer ik niet en valt er weinig te verdienenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon mee
Oh, ik zit ook vooral binnen hoor, en ik moet m'n thuiskantoor een béétje aan kant hebben, dus vanmiddag maar even doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar binnen zitten rotten op locatie vandaag
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Klopt, gelukkig hoef ik de toko niet te sluitenquote:
ik compenseer het wel weer ergens. en het is maar een paar weken per jaar dat er zulke dagen tussen zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je tijd voor tijd of overuren schrijven?
Of 'hoort' dat gewoon bij je baan?
Bij mijn vorige werk vond mijn leidinggevende het heel normaal dat je tot 21.30 aan het werk was.
Nou ik niet en ik verdien niet net zo veel als hem, dus regel dat eerst maar eens
oh was joop uiteindelijk positief? dat had ik gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook vooral binnen hoor, en ik moet m'n thuiskantoor een béétje aan kant hebben, dus vanmiddag maar even doen.Met die coronalijer thuis maar even niet teveel bij collega's zitten enzo.
Ja, dan is het primaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik compenseer het wel weer ergens. en het is maar een paar weken per jaar dat er zulke dagen tussen zitten.
nee dat is waar. heb de afgelopen maanden genoeg extra werk verricht door personeelstekort.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet oke als je structureel moet overwerken en er niets voor krijgt
Ja, gisteren eerste positieve test. Nu zit ik hier vandaag toch alleen, dus dan boeit het toch niet, maar morgen zou het een hok vol zijn, dus laten we dan maar gewoon even verstandig doen enzo. Dus ik test nu maar even dagelijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh was joop uiteindelijk positief? dat had ik gemist
Nee, dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet oke als je structureel moet overwerken en er niets voor krijgt
ja dan is het wat lastiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gisteren eerste positieve test. Nu zit ik hier vandaag toch alleen, dus dan boeit het toch niet, maar morgen zou het een hok vol zijn, dus laten we dan maar gewoon even verstandig doen enzo. Dus ik test nu maar even dagelijks.
Mja, lastig te zeggen. Manflu vooral nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan is het wat lastiger.
heeft hij er veel last van of valt het mee
Volgens mij snap je het zzp-wereldje niet zo goed.quote:
prima dagje toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.
Dat klinkt als de horror, tot zo laat nog bezig zijn. In de middag nog wat dingen kunnen regelen ftw.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
prima dagje toch?
ik werk standaard van 10 tot 19
Dat was wel precies de reden dat ik niet 4x9 mocht werken, omdat andere collega's al strandaard zoveel op een dag werkten. Ja, moeten die collega's wetenquote:
Ohhhhquote:
Ik denk niet dat ZZP-ers zo kunnen werken, dan verliezen ze klantenquote:
ben zzper dus snap het prima, ik kon op bepaald moment prima zeggen 'nu is het klaar' (dat ik dat vrijwel niet deed ligt meer aan mij)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het zzp-wereldje niet zo goed.
tja, er zijn idd mensen die stipt weg moeten....quote:Oh, en ik ben geen zzp-er.
het kan wel, maar uiteraard in overlegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ZZP-ers zo kunnen werken, dan verliezen ze klantenZe zijn wel flexibeler met hun tijd, dus dan werken ze in de avond wel door
Alles in overlegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
het kan wel, maar uiteraard in overleg
Die moet je niet onderschatten hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, lastig te zeggen. Manflu vooral nu.
niet als mijn normale dag maar 07:24 uur is om te werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
prima dagje toch?
ik werk standaard van 10 tot 19
Goedemorgen beige prinses met het snaakse scherpe brein, de ware koningin van de voorzichtige glimlach, onze hoedster van den juiste moraal, de zonaanbiddende hagelslag veroverende stuiterbal.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag draait de wind naar het oosten en dat levert hogere temperaturen op dan voorgaande dagen. In de zuidelijke provincies is voor het eerst dit jaar 20 graden mogelijk, lokaal zelfs 21 graden. Elders wordt het 18 of 19 graden. Daarbij schijnt de zon volop. Vanavond en vannacht is het helder en daalt de temperatuur landinwaarts naar waarden rond of iets onder nul. Morgen schijnt opnieuw de zon en wordt het 16 tot 19 graden.
oh jeetjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen beige prinses met het snaakse scherpe brein, de ware koningin van de voorzichtige glimlach, onze hoedster van den juiste moraal, de zonaanbiddende hagelslag veroverende stuiterbal.
niet altijd #ready zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijf aan het gahapen met traanoogjes, even de versnelling erin gooien [ afbeelding ]
quote:
*kijkt*quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zwaai even in jouw richting vanuit de locatie hier.
goed uit je raam kijken
komen ze vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:13 schreef Karzai het volgende:
9 uur geweest, nog geen vloerlegmannetjesik ga maar bellen zo
zag je hetquote:
neequote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
zag je het
ik heb zin in verse gebrande nootjes van de markt
hebben ze de hele dag werk? of kunnen ze ook na de lunch nog komen opdagen?quote:
Ieuwwwl.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Freaky wel, de Russen hebben koelwagons vol gesneuvelden staan op het spoor en weten niet zo goed wat ze ermee moeten doen en de koeling hapert, krijg je dadelijk zo'n ontplofte trein vol zombies of zo.
Kunnen we bij jou terecht voor een daghoroscoop?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik liep net het werk binnen en kreeg het gevoel een bepaalde wijk te hebben, kom bij mijn werkplek aan en ja hoor die wijk lag voor me klaar![]()
Paranormabossie
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Freaky wel, de Russen hebben koelwagons vol gesneuvelden staan op het spoor en weten niet zo goed wat ze ermee moeten doen en de koeling hapert, krijg je dadelijk zo'n ontplofte trein vol zombies of zo.
ohquote:
*kijkt*quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh
je moet even de kant van de kralingse plas op kijken
* dud0r zwaait heel hardquote:
Denk dat ze in een halve dag klaar zijn. Ik ga zo bellen als die zaak open gaat om half tienquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze de hele dag werk? of kunnen ze ook na de lunch nog komen opdagen?
Heb je nou veel spullen aan 1 kant of moest echt alles er uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat ze in een halve dag klaar zijn. Ik ga zo bellen als die zaak open gaat om half tien
Nee denk het niet, mijn spullen staan allemaal in de slaapkamer en die kan ik op slot doenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannend. Blijf je de dag er voor thuis ook?
oh ja dat is een beetje link jaquote:
Inderdaad maar eens buiten gaan lunchen vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Wat een gruwelijk lekker weer, ik zeg terrasje
Nou hopelijk leggen ze wel alles goed en heb je straks een mooie nieuwe vloerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:00 schreef Karzai het volgende:
Om 11 uur komen ze, ik had tot tien uur in bed kunnen blijven liggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/VZ78bIG
swipe je nu in hongarije?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm geen reactie van die Hongaarse die ik gisteren een berichtje heb gestuurd
Flinke zoekradius.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm geen reactie van die Hongaarse die ik gisteren een berichtje heb gestuurd
Gek genoeg heb ik meer op mijn bordje dan bij mijn vorige werkgeverquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwaar leven dat ambtenarenleven.
Gewoon je hele gevuldekoekenimperium in de verkoop doenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik overweeg te stoppen met de winkel. Ik ben de enige vaste verkoper en als ik ziek ben moet ik toch gewoon helpen. Die druk ben ik al een tijdje zat.
Het is niet van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je hele gevuldekoekenimperium in de verkoop doen
Poahquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik overweeg te stoppen met de winkel. Ik ben de enige vaste verkoper en als ik ziek ben moet ik toch gewoon helpen. Die druk ben ik al een tijdje zat.
Ja dta blijktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, afstand staat op 50 km geloof ik, maar daar heeft die app een beetje maling aan
Ziek is ziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Ama het volgende:
Wat zei je? "Ik kom hier voor mijn rust"?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik meer op mijn bordje dan bij mijn vorige werkgever
Ja, maar dat is niet jouw probleem als je ziek bent. Dat gesprek kun je toch ook aangaan? Dat daar een normale oplossing voor moet komen?quote:
Gevraagd waar het zwembad is, maar dat hebben ze ook al nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? "Ik kom hier voor mijn rust"?
Wat een kuthotel zegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevraagd waar het zwembad is, maar dat hebben ze ook al niet
quote:
Ja dat is er dus niet. Gaf net ook aan dat ik echt knallende koppijn heb en een loopneus etc maar ik moet wel hier nu staan. Ik dacht zelf meer aan corona testje maar oké.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet jouw probleem als je ziek bent. Dat gesprek kun je toch ook aangaan? Dat daar een normale oplossing voor moet komen?
jezus wat een armoede allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevraagd waar het zwembad is, maar dat hebben ze ook al niet
Wel apart dat we laatst op Bal zaten te hameren dat ze thuis moest blijven en dat het het probleem van de baas was, maar nu doe je het zelf ookquote:
ik zeg niksquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel apart dat we laatst op Bal zaten te hameren dat ze thuis moest blijven en dat het het probleem van de baas was, maar nu doe je het zelf ook
Gewoon importeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit profiel sprak me erg aan, maar het is inderdaad wel een tikje ver weg.
met hagelslag?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En tussen de middag weer die kutcrackers.
Lees je wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel apart dat we laatst op Bal zaten te hameren dat ze thuis moest blijven en dat het het probleem van de baas was, maar nu doe je het zelf ook
Op de grond gaan liggen en doen alsof je flauwgevallen bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees je wel?Ik wil nu weg maar mag niet.
Nee ik kan niet lezen, klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Janken, dat werkt ook somsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de grond gaan liggen en doen alsof je flauwgevallen bent.
ja zijn ook lekker jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMet kaas.
Beschuitjes met hagelslag vind ik wel erg lekker
Dit doet me denken aan de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMet kaas.
Beschuitjes met hagelslag vind ik wel erg lekker
Jawel, maar ik werk thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn ook lekker ja
Is de kantine daar al nie open?
ja en nog te koud. Heb daar geen zonquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al op je balkon? Of zijn er nog spinnen die daar overwinterd hebben?
Ik leef ook nog een beetje in de vorige eeuwquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de vorige eeuw.
In huis overwinteren ze ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al op je balkon? Of zijn er nog spinnen die daar overwinterd hebben?
Ik heb vrij wisselend ervaring met blauwe bessen. Onbetrouwbaar fruitje is hetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ontbeten met blauwe bessen. Het is niet hetzelfde als chocola. Dat is wel een verbeterpuntje.
Hmm?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb vrij wisselend ervaring met blauwe bessen. Onbetrouwbaar fruitje is het
Waar ging poging 1 mis?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Oké poging twee tot het opladen van de ebike.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Ziek is ziek maar ziek is zelden echt ziek, ik heb ooit eens een keuken gezet samen met mijn vader, twee rechterhanden dat woeste werkbeest maar in een vlaag van onoplettendheid zaagt hij zijn vinger er bijna af met een haakse slijper, keer grommen, pleistertje erom en doorgaan, die types bestaan ook, daar hebben we onze welvaart aan te danken.
Spinnen zijn ook gewoon normaal toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg het bestuur laatst naar al die spinnen. Ze zijn er erg blij mee want dat betekent dat de constructie van het gebouw droog is ofzo
Soms heb je en prima bakje, anders keren gaat er 1 schimmelen en steekt de rest aan. soms zijn ze lekker, andere keren te hard of te zacht.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Ziek is ziek maar ziek is zelden echt ziek, ik heb ooit eens een keuken gezet samen met mijn vader, twee rechterhanden dat woeste werkbeest maar in een vlaag van onoplettendheid zaagt hij zijn vinger er bijna af met een haakse slijper, keer grommen, pleistertje erom en doorgaan, die types bestaan ook, daar hebben we onze welvaart aan te danken.
Iedere VVE-bijeenkomst over beginnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg het bestuur laatst naar al die spinnen. Ze zijn er erg blij mee want dat betekent dat de constructie van het gebouw droog is ofzo
Klinkt een beetje als een donkere grot waar sprinkhanen nog uit weg hupsen zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nog te koud. Heb daar geen zon
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere VVE-bijeenkomst over beginnen.
Meestal eten ze je dan op.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
onderaan de voedselketen moet je je gewoon ziek kunnen melden toch
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
onderaan de voedselketen moet je je gewoon ziek kunnen melden toch
ja op dat gebied ben ik er echt op achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een donkere grot waar sprinkhanen nog uit weg hupsen zo.
Gelukkig hou je niet zo van zon.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op dat gebied ben ik er echt op achteruit gegaan.
Je Haagse woning was erg vochtig, balquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pruimenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vorig jaar een bakje kruisbessen gekocht. Die waren niet te pruimen
mis niks neequote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig hou je niet zo van zon.
Met die lekkage?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je Haagse woning was erg vochtig, bal
Wij ook, eerst kregen we nog wel eens semi-spannende foto's van bal op het balkonquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is dat geweest dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij ook, eerst kregen we nog wel eens semi-spannende foto's van bal op het balkon
'ik ben ziek, doei'quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar je kan ze toch niet zomaar in de steek laten?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
Iedereen hier: je ziet er ook niet echt fit uit ofzo.
Joooooh
Ik ga straks wel weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar je kan ze toch niet zomaar in de steek laten?
Maar als je echt ziek bent, moet een werkgever/winkel je dan echt op de vloer willen hebben?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar je kan ze toch niet zomaar in de steek laten?
jawel. Wel minder als hierquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik niet.Maar je had daar geen spinnen.
Kreeg er zelf ook schuurptsd van.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de terrasschuurtijd waren er dagen dat de broek van US niet boven de enkels kwam.
Schijnbaar. Bij @bitterbal deden ze ook moeilijk toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als je echt ziek bent, moet een werkgever/winkel je dan echt op de vloer willen hebben?
we ztten hier al volquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
fluistert naar spinnenlegioen: goedzo jongens ga maar bitterbal lastigvallen
Ow, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Schijnbaar. Bij @:bitterbal deden ze ook moeilijk toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg er zelf ook schuurptsd van.
nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Zo lang je beweegt blijven spinnen wel weg maar als je in slaap valt in de zon dan komen ze, beetje rondspringen tussen de krullen, in donkere hoekjes kruipen, nestplekjes uitzoeken.
hmm, dat is wel essentieel lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stekker in het stopcontact steken.
Goed idee!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kopje thee zetten om je handjes aan op te warmen
Mijn tijd is gewoon niet gratis. Tijd investeren an sich is prima, maar het hangt wel van de verwachte payout af. Heeft het als gevolg dat een klant meer met ons wil doen (aka meer omzet, aka meer bonus voor IJs), dan is dat die tijd prima waard. Heeft dat als gevolg dat ik (of een van m'n collega's) nergens anders meer aan toe komt, dan moet er verder gekeken worden naar aanpassingen in taken (of als het blijvend lijkt: een extra poppetje aannemen). Dat heeft niets te maken met "geen hart voor de zaak", maar juist met waardering voor je werknemers.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ben zzper dus snap het prima, ik kon op bepaald moment prima zeggen 'nu is het klaar' (dat ik dat vrijwel niet deed ligt meer aan mij)
[..]
tja, er zijn idd mensen die stipt weg moeten....
voor het geval die gejat was?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
Er stond een enorme doos voor de deur. Ook nog briefje in de brievenbus dat pakket voor de deur staat. Ja nee dat had ik idd zelf niet gezien.
daarvoor moet je wel even langs de huisartsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik kon gisteren ook ineens een half uur bijna niks zien. Naja had wel zicht maar het was wazig en kon met moeite letters lezen.
Moet sowieso eigenlijk even weer bellen voor mijn knie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor moet je wel even langs de huisarts
freakyquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik kon gisteren ook ineens een half uur bijna niks zien. Naja had wel zicht maar het was wazig en kon met moeite letters lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |