SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..quote:Op maandag 21 maart 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook niet voor gekocht eigenlijk, maar stond al een paar jaar in de kast en toen zag ik dat die opeens al over de 300 ging dus toen heb ik de doos maar niet opengemaakt
Daar heb ik een team op zitten. Mijn populariteit heeft ongekende hoogten bereikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef Recce het volgende: [..] Zodat je tijd hebt met een gevat antwoord terug te komen?
Was ik daarmee ook niet van plan, heb sowieso volgens mij maar 1 keer een set verkocht en dat was hier op FOK!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..
Denk dat we maar over eten moeten gaan praten. Zou wel lekker spareribs of speklapjes lustenquote:
Oh, vraag je het gewoon aan iedereen!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoordapparaat aanstaan.
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk is dat he
Al kunnen we het nu wel weer oppakken maar ik loop nog een beetje achter. Jij?
quote:
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan tochquote:Op maandag 21 maart 2022 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien die van jou
[..]
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan toch
En dat denk ik ook. Huisfeestjes zijn al okee alleen echt uitgaan nog niet gedaan
kan best gezellig zijn diep in de nachtquote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijk
Mja niet mijn dingquote:Op maandag 21 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn diep in de nacht
Droom fijn over je biljetje!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga toch maar gewoon mijn bedje opzoekenmorgen weer werken en zo
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de ebike opgeladen. Net even losgekoppeld voor ik naar bed ging.
Had ik de stekker niet in het stopcontact gedaan.
Ik word zo moe van mezelf.
Klinkt als een topdagje Floryquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Het was weer een zware dag,*kuch* nieuwe Lowa's gekocht, verplicht wandelen dus![]()
Af en toe pauze, terrasjes met biertjes en erna ribben a volonté![]()
Thuis nog een wijntje en nu uitgeteld in bed![]()
![]()
Slaap lekker
Best wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een topdagje Flory
Dan zal je wel lekker geslapen hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Het was weer een zware dag,*kuch* nieuwe Lowa's gekocht, verplicht wandelen dus![]()
![]()
Slaap lekker
Is het weer zo'n feest?quote:
Lowa, Poah, das mien merkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
![]()
Slaap lekker
Klussers bellen hier meestal exact om 7u aan. En dan staan ze eerst al 20 min netjes voor de deur te wachten tot het precies 7u isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:37 schreef Karzai het volgende:
Geen idee wanneer de vloerlegmannetjes komen vandaag? Ben er maar om 7 uur uit gegaan
Klinkt als een beter land voor autistenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klussers bellen hier meestal exact om 7u aan. En dan staan ze eerst al 20 min netjes voor de deur te wachten tot het precies 7u is
Oh ja dan is het wel erg vroeg jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vakantie, dan verwacht ik minstens een uur later wakker te worden
Daarom begin ik standaard om 8 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Extra vroeg beginnen is extra vroeg stoppen.
Vind ik dan.
Begin je dan ook extra vroeg met verwenkoffie?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom begin ik standaard om 8 uur.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je dan ook extra vroeg met verwenkoffie?
Ja, standaard...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen positieve coronatest, ik zet in op ziek in het weekend.
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Hoe was je nerdweekend?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog geen positieve coronatest, ik zet in op ziek in het weekend.
Tofquote:
Daar denkt mijn balboekje doorgaans anders over.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TofLui weer eens irl gezien die ik al veel te lang niet meer gezien had.
Ik moet "alert" blijven tijdens m'n pauze, dus die tijd gooi ik effectief naar het einde van de dag. 8 tot 16 leef yoooooquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar nu was ik om half 8 al begonnen, dus om 16.00 uur ben ik wel klaar
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet wel een beetje aangenaam wakker worden
Nee, nee, dat zie je verkeerd: da's preventief.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon mee
lastig als je moet sluitenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik dan.
Uitloggen en laptop dicht yooo.quote:
deur van het pand open laten enzoquote:
Ja joh, lekker luchten. Misschien een beetje wat in de tuin doen.quote:
En ik maar binnen zitten rotten op locatie vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, lekker luchten. Misschien een beetje wat in de tuin doen.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Mag je tijd voor tijd of overuren schrijven?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.
Ja wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denkt mijn balboekje doorgaans anders over.
Ja, gewoon doorschuiven die handelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet "alert" blijven tijdens m'n pauze, dus die tijd gooi ik effectief naar het einde van de dag. 8 tot 16 leef yooooo
Klopt, anders functioneer ik niet en valt er weinig te verdienenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je hoeft het niet eerst de verdienen maar start er gewoon mee
Oh, ik zit ook vooral binnen hoor, en ik moet m'n thuiskantoor een béétje aan kant hebben, dus vanmiddag maar even doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar binnen zitten rotten op locatie vandaag
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Klopt, gelukkig hoef ik de toko niet te sluitenquote:
ik compenseer het wel weer ergens. en het is maar een paar weken per jaar dat er zulke dagen tussen zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je tijd voor tijd of overuren schrijven?
Of 'hoort' dat gewoon bij je baan?
Bij mijn vorige werk vond mijn leidinggevende het heel normaal dat je tot 21.30 aan het werk was.
Nou ik niet en ik verdien niet net zo veel als hem, dus regel dat eerst maar eens
oh was joop uiteindelijk positief? dat had ik gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook vooral binnen hoor, en ik moet m'n thuiskantoor een béétje aan kant hebben, dus vanmiddag maar even doen.Met die coronalijer thuis maar even niet teveel bij collega's zitten enzo.
Ja, dan is het primaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik compenseer het wel weer ergens. en het is maar een paar weken per jaar dat er zulke dagen tussen zitten.
nee dat is waar. heb de afgelopen maanden genoeg extra werk verricht door personeelstekort.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet oke als je structureel moet overwerken en er niets voor krijgt
Ja, gisteren eerste positieve test. Nu zit ik hier vandaag toch alleen, dus dan boeit het toch niet, maar morgen zou het een hok vol zijn, dus laten we dan maar gewoon even verstandig doen enzo. Dus ik test nu maar even dagelijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh was joop uiteindelijk positief? dat had ik gemist
Nee, dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is niet oke als je structureel moet overwerken en er niets voor krijgt
ja dan is het wat lastiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gisteren eerste positieve test. Nu zit ik hier vandaag toch alleen, dus dan boeit het toch niet, maar morgen zou het een hok vol zijn, dus laten we dan maar gewoon even verstandig doen enzo. Dus ik test nu maar even dagelijks.
Mja, lastig te zeggen. Manflu vooral nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan is het wat lastiger.
heeft hij er veel last van of valt het mee
Volgens mij snap je het zzp-wereldje niet zo goed.quote:
prima dagje toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet altijd. gisteren begon ik om 0830 en om 1730 was het pas klaar.
Dat klinkt als de horror, tot zo laat nog bezig zijn. In de middag nog wat dingen kunnen regelen ftw.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
prima dagje toch?
ik werk standaard van 10 tot 19
Dat was wel precies de reden dat ik niet 4x9 mocht werken, omdat andere collega's al strandaard zoveel op een dag werkten. Ja, moeten die collega's wetenquote:
Ohhhhquote:
Ik denk niet dat ZZP-ers zo kunnen werken, dan verliezen ze klantenquote:
ben zzper dus snap het prima, ik kon op bepaald moment prima zeggen 'nu is het klaar' (dat ik dat vrijwel niet deed ligt meer aan mij)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het zzp-wereldje niet zo goed.
tja, er zijn idd mensen die stipt weg moeten....quote:Oh, en ik ben geen zzp-er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |