SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
dat vind ik nu zo mooi aan jouquote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]Inderdaad. Je hebt een punt...liet me meeslepen.
dan weten we van wie Grace het heeftquote:Op maandag 21 maart 2022 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
Neeee is dat serieus de moeder van Grace op haar insta story? Die vrouw is echt ziek, en ik vind het wel lichtelijk chantage dat ze zegt "please laat grace niet in de steek".
Kijk naar dat filmpje op de insta van Grace Ik ben in shock, die vrouw kan bijna niet meer praten. Ik ben ook in shock dat het het voelt als chantage en helemaal huilie doen voor de voters. Hoe kan je als je moeder zo ziek is in dat fucking huis gaan!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef odie22 het volgende:
iek mis die tobi sukkeltje , huilie doen voor voters
ik doe geen uitlatingen over filmpjes op instaquote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kijk naar dat filmpje op de insta van Grace Ik ben in shock, die vrouw kan bijna niet meer praten. Ik ben ook in shock dat het het voelt als chantage en helemaal huilie doen voor de voters. Hoe kan je als je moeder zo ziek is in dat fucking huis gaan!![]()
. Het filmpje voelt niet goed, ook van die moeder niet.
Dat was Dimitriquote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Angelique61 het volgende:
Was dat nou Leroy die door de kamer sloop in de uitzending?
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kijk naar dat filmpje op de insta van Grace Ik ben in shock, die vrouw kan bijna niet meer praten. Ik ben ook in shock dat het het voelt als chantage en helemaal huilie doen voor de voters. Hoe kan je als je moeder zo ziek is in dat fucking huis gaan!![]()
. Het filmpje voelt niet goed, ook van die moeder snap ik het niet.
Grace zei dat ze een goed telefoongesprek met haar moeder heeft gehad, toen kon moeder dus wel praten...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
. Het filmpje voelt niet goed, ook van die moeder niet.
legoy kan nog niet sluipen , heeft nog au aan voetje van de legobaanquote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
legoy kan nog niet sluipen , heeft nog au aan voetje van de legobaan
Het is haar moeder die vraagt of ze op Grace willen stemmen en dat we haar niet in de steek mogen laten. Mensen zijn echt gek, heel die familie blijkbaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik doe geen uitlatingen over filmpjes op insta
Ze moest het ook lezen van een blaadje af, die naast haar lag.....en zag er zo kwetsbaar uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
dan weten we van wie Grace het heeft
Hey Marioquote:
Een echte Leroy komt rechtopstaand over legoblokjes binnen, niet sluipend.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Angelique61 het volgende:
Nou kijk die moeder nu als eens dood vogeltje zittenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Grace zei dat ze een goed telefoongesprek met haar moeder heeft gehad, toen kon moeder dus wel praten...
Ja ik kreeg er echt een naar gevoel bij.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:03 schreef zodeju het volgende:
Just me....thnx.
[..]
Ze moest het ook lezen van een blaadje af, die naast haar lag.....en zag er zo kwetsbaar uit.
je moest eens weten hoe zielig ik kan doenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou kijk die moeder nu als eens dood vogeltje zitten
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
legoy kan nog niet sluipen , heeft nog au aan voetje van de legobaan
Ja het was een erg dubbel gevoel, bad vibes. Bah bah, naar huis die Grace!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe zielig ik kan doen![]()
het komt bij mij als misbruik maken van de situatie over, sorry als ik iemand beledig!
Ik kreeg ook altijd kriebels als er een collecte was voor bijv. het gehandicapte kind dan lieten ze het kindje de collectebus vasthouden. Natuurlijk geef ik maar ook zoiets voelt voor mij als emitionele chantagequote:Op maandag 21 maart 2022 22:06 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja het was een erg dubbel gevoel, bad vibes. Bah bah, naar huis die Grace!
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd kriebels als er een collecte was voor bijv. het gehandicapte kind dan lieten ze het kindje de collectebus vasthouden. Natuurlijk geef ik maar ook zoiets voelt voor mij als emitionele chantage
Ja , het leek echt alsof ze totaal stoned in die stoel gepleurd is en er tegen haar gezegd is " dit moet je ff voorlezen". Ziek hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd kriebels als er een collecte was voor bijv. het gehandicapte kind dan lieten ze het kindje de collectebus vasthouden. Natuurlijk geef ik maar ook zoiets voelt voor mij als emitionele chantage
Janken kreng, dat kan harder!quote:
Ja mama zei ook nog ik ben zo blij dat je weer zo verliefd bent, gekke familiequote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Grace zei dat ze een goed telefoongesprek met haar moeder heeft gehad, toen kon moeder dus wel praten...
ik zou bijna medelijden met haar krijgenquote:
Zoon speelt met haar tepels. Dan weet ik genoeg hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja mama zei ook nog ik ben zo blij dat je weer zo verliefd bent, gekke familie![]()
Dit heb ik ook nooit begrepen.....vond dit ook een soort van chantage naar Tobias toe.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja mama zei ook nog ik ben zo blij dat je weer zo verliefd bent, gekke familie![]()
Tobias zal ook wel denken nu hij dit ziet, die beeft in een hoekje zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit begrepen.....vond dit ook een soort van chantage naar Tobias toe.
Zo van je laat me niet zitten nu mijn moeder zo blij is.
Ben benieuwd hoe de moeder van Tobias denkt over Grace!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nooit begrepen.....vond dit ook een soort van chantage naar Tobias toe.
grace gaat woensdagquote:Op maandag 21 maart 2022 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tobias zal ook wel denken nu hij dit ziet, die beeft in een hoekje zaterdag
Het is als Tobias zijnde wel raar om te zien dat haar moeder er ook al een soort van verwachting bij heeft lijkt me.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de moeder van Tobias denkt over Grace!
haha ik dacht hetzelfde, tegenovergestelde van elkaarquote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
daar is ze te netjes voorquote:Op maandag 21 maart 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Totaal ander slag volk. Denk wat minder positief maar dat zal ze nooit zeggen
dat kakwijfquote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel een keer tegen haar zoon zegt " ach jongen er zijn zoveel meisje op de aarde, doe maar lekker even niet"quote:Op maandag 21 maart 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Totaal ander slag volk. Denk wat minder positief maar dat zal ze nooit zeggen
mamssssssssssssssssquote:Op maandag 21 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
daar is ze te netjes voor
mijn dochter is ook wel eens met iemand (van FOK!) thuisgekomen, was ik ook niet blij mee
maar het is gelukkig overgegaan.
Die heeft ondertussen zijn tel.nr, veranderd en emailadres ook. En hij heeftquote:Op maandag 21 maart 2022 22:20 schreef odie22 het volgende:
Tobi kan woensdagavond lekker een ubertje pakken en grezepees afvoeren naar The Hague
Dus dat.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is als Tobias zijnde wel raar om te zien dat haar moeder er ook al een soort van verwachting bij heeft lijkt me.
omdat ik daar commentaar op hebquote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef just me het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat kakwijf
[/quote
omdat?
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
daar is ze te netjes voor
mijn dochter is ook wel eens met iemand (van FOK!) thuisgekomen, was ik ook niet blij mee
maar het is gelukkig overgegaan.
ja maar is het omdat ze erg netjes praat ?quote:
Veraquote:Op maandag 21 maart 2022 22:24 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wie moet er BB winnen volgens jou?
hahahahaquote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft ondertussen zijn tel.nr, veranderd en emailadres ook. En hij heeft
Grace 'n vals adres op gegeven, die van Leroy
ja zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar is het omdat ze erg netjes praat ?
zeg maar tegen die vriend dat mijn dochter gelukkig is en getrouwdquote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle dochters? (vraag ik voor een vriend)
Ach ja... soms komt dat voor, net zoals er mensen zijn die met een accent pratenquote:
Zal het doorgevenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
zeg maar tegen die vriend dat mijn dochter gelukkig is en getrouwd
je hebt haar niet gehoord in dat telefoon gesprek met tobiquote:Op maandag 21 maart 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ach ja... soms komt dat voor, net zoals er mensen zijn die met een accent praten
Dottekeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Je ig dacht even de streams kijken. Zijn de lampen al uit en liggen ze al in bed.
Dat was twee uur geleden ook alquote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Je ig dacht even de streams kijken. Zijn de lampen al uit en liggen ze al in bed.
Ja hoor, maar ik stoor me er niet aan.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
je hebt haar niet gehoord in dat telefoon gesprek met tobi
https://khgcc.nl/quote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik stoor me er niet aan.
Maar ik ga afsluiten, morgen een golfwedstrijd en nee, ik praat niet bekakt en ik ben ook niet bekakt
![]()
Ja jaquote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik stoor me er niet aan.
Maar ik ga afsluiten, morgen een golfwedstrijd en nee, ik praat niet bekakt en ik ben ook niet bekakt
![]()
Ze slapen allemaal al.quote:
Ze ligt wel in bed.quote:
Waardeloze warriorquote:
en voor braziel danquote:Op maandag 21 maart 2022 22:45 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat grace die geld wint, voor haar en ons
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
heeft zij hier an de venus gewiebbelt?
[ afbeelding ]
Dusssss......................Kristof voor the winquote:Op maandag 21 maart 2022 18:09 schreef Verida het volgende:
In het begin vond ik nouch nog wel een beetje leuk, de eerste paar dagen.
Maar nu .....vind ik haar vreselijk, echt helemaal niets leuks meer aan
en Salar vind ik ook met de dag minder leuk worden.
Ja net 5 minuten later ging haar broek uit!!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
heeft zij hier an de venus gewiebbelt?
[ afbeelding ]
Ik denk dat dan spontaan d'r extentions uit vallenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
haha jaaaa dat moeten we even aan Grace voorstellen
Even geen gegilquote:
ik dacht dat peter zei dat het in de uitzending bekent wordt gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2022 23:10 schreef Angelique61 het volgende:
Ben benieuwd hoelaat woensdag er iemand vertrekt hoop niet al te vroeg moet mn kleinzoon uit school halen
In de uitzending van morgen dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik dacht dat peter zei dat het in de uitzending bekent wordt gemaakt
Omdat ze slapenquote:
woensdag, halve live showquote:Op maandag 21 maart 2022 23:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
In de uitzending van morgen dan?
klopt geen ene hol van, verkeerde interpretatie van mijn kant, het komt ergens op de stream van de weekquote:
Oh hahaha nou ik wacht het wel af en lees het hier wel dankjequote:Op maandag 21 maart 2022 23:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Oh echt heb ik niks van meegekregen savonds dus
top, dit had ik nog neit gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt niets live meegekregen vandaag, misschien wil iemand dit nog terugzien ...![]()
Vertrek van de oud-bewoners - 21 maart 2022. https://streamable.com/pm0y3k
top , zie ik doe morgen wel, trustequote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vertrek van Peter door dat luik zat op de andere stream, die monteer ik ook nog even ...
Nog een paar dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, ze liggen al uren op bed, een paar al voor negen uur ....
Ja, het zal saai blijven de komende dagen, hoewel gisteren een geweldige streamdag was ....quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het zal saai blijven de komende dagen, hoewel gisteren een geweldige streamdag was ....![]()
Woensdag Grace eruit en dan Salar de winnaar, lijkt mij vrij duidelijk.
Ik hoop echt dat "jezus" dit ook wil, zielige mama die alleen maar tv kijkt. Is toch niks.quote:
De geruchten gaan dat er een Belg moet winnen en Salar is geen Belg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het zal saai blijven de komende dagen, hoewel gisteren een geweldige streamdag was ....![]()
Woensdag Grace eruit en dan Salar de winnaar, lijkt mij vrij duidelijk.
Morgen wordt er pas een naar huis gestemd toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet gaat Grace vandaag wel weg?!![]()
Goedemorgen Cos
Tja ik geloof niet alles meer, ze hadden ons ook meer streams beloofd en meer aktiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen wordt er pas een naar huis gestemd toch?
Meer SLquote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ik geloof niet alles meer, ze hadden ons ook meer streams beloofd en meer aktie![]()
nou heb meer slaap-tv gezien, dan bewoners in aktie
Ik heb geen idee. Ik weet ook niet op wie ik moet stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Voor wie is dit de een-na-laatste BB dag?
Gracequote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:17 schreef Benny het volgende:
Voor wie is dit de een-na-laatste BB dag?
Al in een vrij vroeg stadium had ik drie van de vier voorspeld. Vera ontbreekt ipv Grace.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet ook niet op wie ik moet stemmen.
Heb geen voorkeur wie mag winnen vind ze alle 4 niets.
Hoe zouden ze dat moeten spinnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Al in een vrij vroeg stadium had ik drie van de vier voorspeld. Vera ontbreekt ipv Grace.
Ergens ga ik er nog steeds vanuit dat Kristof wint. Een Belgische man, nadat een Nederlandse vrouw won.
Maar hoop dat Salar wint
Oke, dan had je dat goed ingeschat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Al in een vrij vroeg stadium had ik drie van de vier voorspeld. Vera ontbreekt ipv Grace.
Ergens ga ik er nog steeds vanuit dat Kristof wint. Een Belgische man, nadat een Nederlandse vrouw won.
Maar hoop dat Salar wint
Dat die de finale heeft gehaald is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:26 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Nouch morgen gaan,wat een darm is dat![]()
Daar komt bij dat ik Grace wil zien afgaan in de finale
Ik snap niet dat die vrouwen altijd zo overdreven moeten gillen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag van mij voor de koffie nog vertrekken
Absoluutquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag van mij voor de koffie nog vertrekken
"Ergens verwacht ik...". Zit geen zekerheid in. Ik verwacht het ergens omdat ze zoooo krampachtig vasthouden aan een 'eerlijke verdeling' tussen man-vrouw en Belg-Nederlander.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat moeten spinnen.
Salar die ook nu in de poll op de dames mijlen ver voorligt.
Ik gun het Kristof
Maar het is niet realistisch
Eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:34 schreef engine het volgende:
Allemaal naar huis en Nawel nog paar daagjes terug
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens.
Achter een SL.
Na aanstaande zaterdag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens.
Achter een SL.
Na aanstaande zaterdag.
Wensen mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond spraken ze ook nog de wens uit dat ze een ontbijtje willen. Met koffie.
Nick stond niet dik voorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:33 schreef Benny het volgende:
[..]
"Ergens verwacht ik...". Zit geen zekerheid in. Ik verwacht het ergens omdat ze zoooo krampachtig vasthouden aan een 'eerlijke verdeling' tussen man-vrouw en Belg-Nederlander.
Kristof was ook verzekerd van een finaleplaats, waardoor hij twee weken winst had. Past ook niet geheel in het plaatje van het verloop van BB.
Maar goed, een paar suggesties: Salar die opeens een geldbedrag wint in ruil voor vertrek. De knop in de tuin die ervoor zorgt dat je er direct voor de finale uitvliegt. Of zoals vorig jaar... Dat stemmen tijdens de finale opeens niet zo goed bleek te werken (Nick stond in sommige polls ook dik voor op FB en Twitter)
Als ze willen dat een bepaald iemand wint, gebeurd het toch wel.
En toch: Salar wint.
Ach in die laatste weekquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond spraken ze ook nog de wens uit dat ze een ontbijtje willen. Met koffie.
Ze hebben vast wel een koffiemachine achter.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach in die laatste week
Zou BB ook niet zo moeilijk moeten doen
Dat er wordt gestuurd is een understatement.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick stond niet dik voor
Het was redelijk gelijk
Meer België NL clash meer Belgen voor Nick en Nederlanders voor Jill
En het stemmen bleek in NL en België niet goed te werken
En als ze een geldbedrag bieden.. tja zou kunnen maar dan moeten ze het enkel salar bieden
En ja alles wordt gestuurd
Ben ik me ter dege van bewust
Ze hebben een espressomachine.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel een koffiemachine achter.
Kannetje vullen. Bij het hotel wat broodjes kaas en worst halen.
Melk en suiker hebben ze al. Fruit ook.
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn.
Maar zelden koffie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een espressomachine.
En heb Tobias het 1x zien gebruiken.
Alleen het idee al dat ze er is hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens.
Achter een SL.
Na aanstaande zaterdag.
Anders plukken ze toch gewoon een nieuwe kokosnoot uit grace.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:11 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen Cossers, ik hoop dat de bewoners genoeg olie hebben om zich in te smeren vandaag
Heb je beyond big brother al gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:38 schreef ammartje het volgende:
Goedemorgen cos, ik mag vandaag weer thuis werken, dus meekijkenhopelijk niet alleen zonnen, maar nog even een paar leuke opdrachten.
En anders gewoon 'n broodje minder bakken in olie, houden ze iets over om in het zonnetje te bakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:11 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen Cossers, ik hoop dat de bewoners genoeg olie hebben om zich in te smeren vandaag
Kijk uit malloot een 🥥quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:38 schreef engine het volgende:
[..]
Anders plukken ze toch gewoon een nieuwe kokosnoot uit grace.
Vandaag weerquote:
Zit ik daar weer de hele dag mee in mijn hoofdquote:
Die zweten oliequote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar weer de hele dag mee in mijn hoofd![]()
Je zou toch bijna denken dat ze van binnenuit al genoeg geoliedzijn om bruin te kunnen worden
Dat weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
Ps is de begintune van Ovide en zijn vrienden
Ze heeft van 3 tot 7 wakker gelegenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:48 schreef humpty het volgende:
Grace praat niet zo zielig![]()
Ze had een nachtmerrie en wist in de nachtmerrie dat het een nachtmerrie was
en werd toch wakker en kon toen niet meer slapen
Schop onder haar reet kan ze krijgen wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:49 schreef humpty het volgende:
Nouchine heeft honger en wil iets van BB
ik krijg nooit iets zegt ze
Ja precies....ach die liegt alles aan elkaar daarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft van 3 tot 7 wakker gelegen
Toch knap
Als je dat weet zonder klok op de slaapkamer
Ze heeft een innerlijke klok, de stem van Godquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft van 3 tot 7 wakker gelegen
Toch knap
Als je dat weet zonder klok op de slaapkamer
En das trouwens een beste reet in dat te strakke broekkie wat ze nu draagt...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schop onder haar reet kan ze krijgen wat mij betreft
Is het pakje van Gracequote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
En das trouwens een beste reet in dat te strakke broekkie wat ze nu draagt...
gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:54 schreef ledn81 het volgende:
2000 euro voor de pot als Nous 24u niet loopt te krijsen
Ja zo bedoelde ik het idd ook. Dat broekje wat ze nu aan hebt doet weinig positiefs voor haar! Maar niet zo gek als het van Grace is..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
Vind het lichaam van Nous trouwens niks mis mee
Wel de kleding die ze dan aantrekt
Te kort en te kleinquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het idd ook. Dat broekje wat ze nu aan hebt doet weinig positiefs voor haar! Maar niet zo gek als het van Grace is..
Nouch moest net al de helft van dat pakje uit d'r muis trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te kort en te klein
Is zo’n onepiece dus trekt dan lekker
Dat is darmreiniging incluis.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer hoe die Nouch haar tanden poetst, het zit nog net
niet op d'r achterhoofd
Chocolade fluitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
Salar zegt ik heb een dikke eric
Ik dacht even aan heel iets anders![]()
Ik snap waarom hij dat denktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:00 schreef humpty het volgende:
Salar weet zeker dat er oud bewoners komen door de doucheminuten
en ze hebben heel veel eten gekregen
Tot Grace zelf opstaptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:02 schreef Silves het volgende:
Alweer oudbewoners? hoeveel info willen ze daar krijgen..
Doe dat maar dan anders hebben we die Tobias Leroy Nawel weer...de slechte verliezersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap waarom hij dat denkt
Maar dan zullen er misschien nog eerder bewoners van vorig jaar komen
Ja hij vraagt wel veel steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:11 schreef Silves het volgende:
Damnn salar ..die wil ook wel alles, weer de familie en vrienden op bezoek..die kunnen ondertussen zelf een Rls beginnen, zo vaak zijn die in beeld geweest!
Nog nooit in mijn leven een kaasschaaf gebruikt, wel een rasper voor mijn parmazaan...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik begin meestal bij 'n kaas aan het smalste gedeelte, ff 1e cm eraf snijden en
uit het vuistje. Daarna beginnen met de kaasschaaf, heb je wel in het begin smalle
plakjes maar je holt tenminste de kaas niet uit zoals Nouch
Parmazaan is ook 'n harde kaas wat beter te raspen is, 'n gouda kaas is 'n zachte kaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een kaasschaaf gebruikt, wel een rasper voor mijn parmazaan...
Kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:27 schreef humpty het volgende:
Salar over Peter die had gezegd dat ze een hele leuke week tegemoet gaan
weer over vrienden en familie die misschien langs komen
Nouch:straks komen Dago en Sharon samen binnen
Salar:geen partners want dan gaat het een grote neukpartij worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nouch moest net al de helft van dat pakje uit d'r muis trekken
Misschien wil ze hem beter leren kennen....heeft hij geldquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kent die gozer amper/helemaal niet![]()
Ja ze weten dat er nog iemand afvalt maar niet wanneer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:49 schreef spapaars het volgende:
Opdracht: Praten over vanavond.
En dan wordt er heel wat gefantaseerd, en misschien weten ze het allang dat de mededeling komt dat er morgen 1 moet vertrekken.
Was al zo met de einddatum die ze heus wel wisten.
Ze weten allemaal hoe het vorig jaar ging, ze zijn fervente BB-volgers.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze weten dat er nog iemand afvalt maar niet wanneer.
Maar ze weten ook van de finale en finale week omdat kris al in de finale zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze weten allemaal hoe het vorig jaar ging, ze zijn fervente BB-volgers.
Natuurlijk wisten ze al dat BB met 4 bewoners nooit zoveel weken kon duren.
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:58 schreef humpty het volgende:
Salar denkt dat de eerste oud bewoner zo het ontbijt komt brengen
hij heeft zelf geen honger.... het geklier tussen Salar en Nouch begint weer
Mag Salar steeds minderquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.
Het ene half uitgepakt opzij gooien, en het volgende graaien om het papier vanaf te scheuren. Zo eet hij ook, twee happen in zijn mond gooien, met zijn andere hand nog iets erbij proppen, de volgende hap vast klaarzetten en dan na het bunkeren nog trek hebben.
Hij wordt steeds zeurderiger wat er allemaal nog moet komen en dat hij dat nu, meteen, wil. Hij zou beter nog even genieten van de laatste paar dagen.
de kaasschaaf is iets typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef humpty het volgende:
Jeetje Nouch vraagt of de korst van de kaas er af moet
met plakjes schaven....weten niks schijnbaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef Magean het volgende:
Woensdag Nouche eruit, dan Grace, en dan Slar want die gaat met de 20.000 euro er vanzelf wel uit en dan wint Kris. Niet mijn favoriet maar oke. (Eigenlijk geen van deze vier gun ik de pot. Twee gillende keukenmeiden, een wandelde hairspraybus en een egotripper die denkt dat hij alles het beste weet)
Ja als ze al zeggen twee Belgen en twee Nederlanders in de finale moeten zitten dan geloof ik ook niet meer in eerlijke stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef Magean het volgende:
Ik stem ook niet meer hoor. Ze zoeken het BB maar zelf uit (Hebben ze ws allang gedaan)
Is ook nooit eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze al zeggen twee Belgen en twee Nederlanders in de finale moeten zitten dan geloof ik ook niet meer in eerlijke stemmen.
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef Magean het volgende:
Ik stem ook niet meer hoor. Ze zoeken het BB maar zelf uit (Hebben ze ws allang gedaan)
Het wordt inderdaad irritantquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.
Het ene half uitgepakt opzij gooien, en het volgende graaien om het papier vanaf te scheuren. Zo eet hij ook, twee happen in zijn mond gooien, met zijn andere hand nog iets erbij proppen, de volgende hap vast klaarzetten en dan na het bunkeren nog trek hebben.
Hij wordt steeds zeurderiger wat er allemaal nog moet komen en dat hij dat nu, meteen, wil. Hij zou beter nog even genieten van de laatste paar dagen.
Geloofwaardig komen deze al helemaal niet overquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is ook nooit eerlijk geweest.
BB heeft gewoon een scenario afgedraaid.
Bewoners zijn de 3e rangs b acteurs die het nog een beetje geloofwaardig moeten doen overkomen![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:36 schreef Hieraldo het volgende:
nouch graait weer alles wat los en vast zit
het gaat ook nergens overquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:55 schreef tiki het volgende:
Sorry, maar kan geen touw vastknopen aan het geraas van Grace......
Niet echt he, Kristof krijgt ook niet echt kans om iets te zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:55 schreef tiki het volgende:
Sorry, maar kan geen touw vastknopen aan het geraas van Grace......
Alleen maar beterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
Grace maakt haar eigen graf even wat dieper![]()
![]()
Je moet echt goed luisteren om haar goed te kunnen verstaanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:58 schreef tiki het volgende:
Grace doet een Nawelletje.......zelf veel spuien maar totaal niet luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.
Ja precies! Maar dat vergeet Grace ffquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:00 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind dit zo raar. Het is toch logisch dat je voor je beste maatjes kiest. Grace verkoos ook Tobias boven Kris.
Dat vergeet ze voor het gemak maar even.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:00 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind dit zo raar. Het is toch logisch dat je voor je beste maatjes kiest. Grace verkoos ook Tobias boven Kris.
Grace en goed Nederlands sprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
"zo heb ik ervaart", zegt zeDat Nederlands van haar is niet al te best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |