Ja ze weten dat er nog iemand afvalt maar niet wanneer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:49 schreef spapaars het volgende:
Opdracht: Praten over vanavond.
En dan wordt er heel wat gefantaseerd, en misschien weten ze het allang dat de mededeling komt dat er morgen 1 moet vertrekken.
Was al zo met de einddatum die ze heus wel wisten.
Ze weten allemaal hoe het vorig jaar ging, ze zijn fervente BB-volgers.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze weten dat er nog iemand afvalt maar niet wanneer.
Maar ze weten ook van de finale en finale week omdat kris al in de finale zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze weten allemaal hoe het vorig jaar ging, ze zijn fervente BB-volgers.
Natuurlijk wisten ze al dat BB met 4 bewoners nooit zoveel weken kon duren.
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:58 schreef humpty het volgende:
Salar denkt dat de eerste oud bewoner zo het ontbijt komt brengen
hij heeft zelf geen honger.... het geklier tussen Salar en Nouch begint weer
Mag Salar steeds minderquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.
Het ene half uitgepakt opzij gooien, en het volgende graaien om het papier vanaf te scheuren. Zo eet hij ook, twee happen in zijn mond gooien, met zijn andere hand nog iets erbij proppen, de volgende hap vast klaarzetten en dan na het bunkeren nog trek hebben.
Hij wordt steeds zeurderiger wat er allemaal nog moet komen en dat hij dat nu, meteen, wil. Hij zou beter nog even genieten van de laatste paar dagen.
de kaasschaaf is iets typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:19 schreef humpty het volgende:
Jeetje Nouch vraagt of de korst van de kaas er af moet
met plakjes schaven....weten niks schijnbaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef Magean het volgende:
Woensdag Nouche eruit, dan Grace, en dan Slar want die gaat met de 20.000 euro er vanzelf wel uit en dan wint Kris. Niet mijn favoriet maar oke. (Eigenlijk geen van deze vier gun ik de pot. Twee gillende keukenmeiden, een wandelde hairspraybus en een egotripper die denkt dat hij alles het beste weet)
Ja als ze al zeggen twee Belgen en twee Nederlanders in de finale moeten zitten dan geloof ik ook niet meer in eerlijke stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef Magean het volgende:
Ik stem ook niet meer hoor. Ze zoeken het BB maar zelf uit (Hebben ze ws allang gedaan)
Is ook nooit eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze al zeggen twee Belgen en twee Nederlanders in de finale moeten zitten dan geloof ik ook niet meer in eerlijke stemmen.
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef Magean het volgende:
Ik stem ook niet meer hoor. Ze zoeken het BB maar zelf uit (Hebben ze ws allang gedaan)
Het wordt inderdaad irritantquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar gaat steeds meer lijken op een verwend jongetje dat op zijn verjaardag een hele berg cadeautjes krijgt.
Het ene half uitgepakt opzij gooien, en het volgende graaien om het papier vanaf te scheuren. Zo eet hij ook, twee happen in zijn mond gooien, met zijn andere hand nog iets erbij proppen, de volgende hap vast klaarzetten en dan na het bunkeren nog trek hebben.
Hij wordt steeds zeurderiger wat er allemaal nog moet komen en dat hij dat nu, meteen, wil. Hij zou beter nog even genieten van de laatste paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |