SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Niet van z'n legendarische paints?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende ‘m alleen van naam eigenlijk
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.quote:
Triest hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.
Moeten we user mexicanobakker vragen??quote:
Nou, doe maar nietquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten we user mexicanobakker vragen??
Hopelijk heeft ie er nog wel een beetje van kunnen genieten.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.
Dat had ik voor het eerst toen mijn directeur overleed. Boom van een Ier, zijn hele leven op hoog niveau rugby gespeeld. Binnen twee maanden *poef* wegquote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blijft wel raar. die 2 berichten van users die jonger overlijden dan dat jezelf bent...
Oud-studiegenootje heeft ruim een jaar geleden zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik voor het eerst toen mijn directeur overleed. Boom van een Ier, zijn hele leven op hoog niveau rugby gespeeld. Binnen twee maanden *poef* wegNet 35 toen.
Het enige goeie uit Mexico is tequilaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Trek in Mexicaans nu. Dat is echt lang geleden.
Met of zonder teen?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige goeie uit Mexico is tequila
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
En een paar jaar geleden is een kennis uit m'n studententijd 's ochtends niet meer wakker geworden. Was 33 geloof ik.
Stay strong Bossiequote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
raar is denk ik niet het juiste woord. Maar ja ik heb weer een strijd met mijn brein qua duistere gedachtes. Ga zo maar wat op bed liggen met muziek op..
Ja was bizar. Eerst nog leuke berichtjes op Facebook over Koningsdag en z'n kater en twee dagen later berichten van vrienden die op hem proosten.quote:
Op de route huis Appie zitten (minimaal) 2 mexicaanse restaurantsquote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Trek in Mexicaans nu. Dat is echt lang geleden.
Mehquote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oud-studiegenootje heeft ruim een jaar geleden zelfmoord gepleegd.
En een paar jaar geleden is een kennis uit m'n studententijd 's ochtends niet meer wakker geworden. Was 33 geloof ik.
Ik vind dat ook raar om te lezen altijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
raar is denk ik niet het juiste woord. Maar ja ik heb weer een strijd met mijn brein qua duistere gedachtes. Ga zo maar wat op bed liggen met muziek op..
Hier geen. Moet ik naar Arnhem.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op de route huis Appie zitten (minimaal) 2 mexicaanse restaurants
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar om te lezen altijd.
Heb je nog een goed deuntje voor ons voor je je bed in duikt?
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen tequila, sorry.
https://eu.usatoday.com/s(...)n-canada/4081899002/
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vriendin nooit hoofdpijn?
EN DAN PAK IK DIE HAND VAN DIE VERVELENDE OME HENKquote:
MET DE HAMER MET DE IJZEREN PUNTIESquote:Op maandag 21 maart 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN DAN PAK IK DIE HAND VAN DIE VERVELENDE OME HENK
EN DAN STOP IK DIE EFFE IN DIE KOKENDE FRITUUR
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik net avocados en blauwe bessen gekocht in plaats van chocola.
Hou vol!!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik net avocados en blauwe bessen gekocht in plaats van chocola.
Ik moet afkicken.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is dat voor zelfdestructief gedrag?
Goedkopen kalorietjes voor den gansen dagquote:Op maandag 21 maart 2022 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net trouwens dat de Hema eitjes met cookiedoughvulling heeft. Zitten zes eitjes in een doosje. Dat 2,50 kost. Koekoek.
Zijn dat van die lepel-eitjes?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net trouwens dat de Hema eitjes met cookiedoughvulling heeft. Zitten zes eitjes in een doosje. Dat 2,50 kost. Koekoek.
Geen kleine eitjes neem ik aan dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee gewoon kleine eitjesquote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn dat van die lepel-eitjes?
Salma Hayekquote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[ [url=https://img.manners.nl/images/7I1fJ0prhIaaFg2zd8h-1P_s18c=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F09%2Fgif-1.gif]afbeelding[/url] ]
Mexicaans eten
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn dat van die lepel-eitjes?
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon kleine eitjes
https://www.hema.nl/pasen(...)80gram-10051003.html
Iemand stuurde me laatst een filmpje terug van een feestje in London in een vorig leven en nu heb ik heimweequote:
Ik verwacht ook niet echt dat een Mexicano uit Mexico komtquote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige goeie uit Mexico is tequila
Vast in m'n agenda zetten.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even wachten tot pasen voorbij is zodat je al die eitjes voor een fractie van de prijzen kunt kopen
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon kleine eitjes
https://www.hema.nl/pasen(...)80gram-10051003.html
Nee komt gewoon uit Dordtquote:Op maandag 21 maart 2022 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet echt dat een Mexicano uit Mexico komt
Misschien dat ze hier bij de chocolatier op Rosada weer een Too good to go hebben van een kilo chocolade voor een tientjequote:
Na pasen komen de kruidnootjes toch weer?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even wachten tot pasen voorbij is zodat je al die eitjes voor een fractie van de prijzen kunt kopen
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
University Challenge blijft een top programma op TV
Onbevruchtequote:Op maandag 21 maart 2022 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
De vrouwen in deze SC zijn wel heel erg geobsedeerd door eitjes
Eerst nog een hele zomer ijsjes.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na pasen komen de kruidnootjes toch weer?
Kruidnootjes, Ama, kruidnootjes.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog chocolade pepernoten in de kast liggen.
dibs op je kastquote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog chocolade pepernoten in de kast liggen.
En dan zo weinig ruimte tussen de tafels dat je de hele avond de bips van de serveerster in je gezicht hebt.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker!
Wel hekel aan zo’n klein kuttafeltje.
Vriendje moppert daar ook altijd over, maar het was volle bak daar dus best logisch danquote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker!
Wel hekel aan zo’n klein kuttafeltje.
Even sniffenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zo weinig ruimte tussen de tafels dat je de hele avond de bips van de serveerster in je gezicht hebt.
Toch weer eens uit eten gaan
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zo weinig ruimte tussen de tafels dat je de hele avond de bips van de serveerster in je gezicht hebt.
quote:Op de Horecava in 2020 werd een nieuwe versie van de Mexicano gepubliceerd: Mexicano Burger. Deze Mexicano is vierkant, in plaats van rechthoekig.
Pepernoten met chocolade lijkt me niet echt een geslaagde combiquote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruidnootjes, Ama, kruidnootjes.
Gevaarlijk!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste ijszaak van de stad is ook weer open
Oh maar het is ook kut, dan past je drinken bord en sideplates niet eens op tafel.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Vriendje moppert daar ook altijd over, maar het was volle bak daar dus best logisch dan
quote:
Gewoon hetzelfde dus, alleen dan in een ander vormpjequote:De Mexicano Burger heeft exact dezelfde smaak als de standaard Mexicano, dus een pittig smaak. Ook de herkenbare ribs zijn op de vierkante burger aangebracht. Aan de pittige smaak en het gewicht van 135 gram heeft de snack de slogan ontleent: “niet voor watjes”.
https://www.snack-nieuws.(...)is-niet-voor-watjes/
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand stuurde me laatst een filmpje terug van een feestje in London in een vorig leven en nu heb ik heimwee
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruidnootjes, Ama, kruidnootjes.
Moet je naar de Griek in jouw dorp gaan, daar is amper ruimte om te lopenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee hier, enige waar ik me aan erger is de emmertjes die overvol zijn, maar die werden op tijd geleegd vanavondquote:Op maandag 21 maart 2022 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh maar het is ook kut, dan past je drinken bord en sideplates niet eens op tafel.
Laten ze ook nog lege flesjes staan
Ik ook, alsof je er weer in moet groeien.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk is dat he
Al kunnen we het nu wel weer oppakken maar ik loop nog een beetje achter. Jij?
Daar ben ik ergens in de tijd van Plato voor het laatst geweestquote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je naar de Griek in jouw dorp gaan, daar is amper ruimte om te lopen
ja geen ideequote:
jurkje? foto's van jou in jurkje...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee
had vannochtend eigenlijk de datum naar woensdag aangepast en kreeg ik vanmiddag toch nog een mail dat ze tot 2130 zouden komen.
Jurkje
Raak daar altijd een beetje verliefd op de Griekse eigenaressequote:Op maandag 21 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik ergens in de tijd van Plato voor het laatst geweest
Dat heb ik ook steeds, dan wijzig ik de tijd en dan komen ze nog op het oude tijdstip.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee
had vannochtend eigenlijk de datum naar woensdag aangepast en kreeg ik vanmiddag toch nog een mail dat ze tot 2130 zouden komen.
Jurkje
Krullen zeker?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raak daar altijd een beetje verliefd op de Griekse eigenaresse
nee ben al uurtje thuisquote:Op maandag 21 maart 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aan het jongleren met tomatensoep?
Fantaseren over kontneuken?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raak daar altijd een beetje verliefd op de Griekse eigenaresse
ja is hier nog nooit geluktquote:Op maandag 21 maart 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds, dan wijzig ik de tijd en dan komen ze nog op het oude tijdstip.
Dat is hier oprecht wel zo gok ik. Misschien binnenkort gewoon maar wat inplannen, denk dat het wel weer snel went als je gewoon gaatquote:Op maandag 21 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook, alsof je er weer in moet groeien.
Satquote:Op maandag 21 maart 2022 22:11 schreef Ama het volgende:
Lay's komt met nieuwe smaken ribbelchips. Help.
ja maar je kan bij dhl pas aanpassen als je de tijd krijgt waarop ze komenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:12 schreef mschol het volgende:
je moet er vroeg bij zijn is mijn ervaring
bij postnl moet ik em echt om 23:00 de avond van te voren aanpassen anders kan het niet..
Een nieuw gesprek?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weer eens een berichtje verstuurd op de dating-app
Jaa, ben benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2022 22:11 schreef Ama het volgende:
Lay's komt met nieuwe smaken ribbelchips. Help.
Jaquote:
Gewoon een eenpersoonsportiequote:
Ja, poging tot in gesprek rakenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een nieuw gesprek?
[..]
Jaa, ben benieuwd
te lang geleden maar volgens mij kan je toch gewoon altijd aangeven wat je wil?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan bij dhl pas aanpassen als je de tijd krijgt waarop ze komen
Je kan het wel aangeven maar ze doen er niets mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te lang geleden maar volgens mij kan je toch gewoon altijd aangeven wat je wil?
als je de tracking link maar volgt..
Ik heb vandaag nacho cheese Doritos gekocht.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag een zak paprikachips naar binnen gewerkt. Blijft lekker
ja maar kreeg pas vandaag die tracking linkquote:Op maandag 21 maart 2022 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te lang geleden maar volgens mij kan je toch gewoon altijd aangeven wat je wil?
als je de tracking link maar volgt..
Toch wel Croky?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag een zak paprikachips naar binnen gewerkt. Blijft lekker
Dat snap ik. Doritos zijn niet echt lekkerquote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nacho cheese Doritos gekocht.Maar zak zit nog dicht.
Daarom is het zo lekker.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Chips is wel echt puur empty calories
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Doritos zijn niet echt lekker
mja, hier lukt het meestal wel, als ik maar vroeg erbij ben..quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kan het wel aangeven maar ze doen er niets mee.
Oke USquote:Op maandag 21 maart 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Chips is wel echt puur empty calories
Ligt er aan hoe lekker het isquote:
Is ook lastig.. Welke app?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, poging tot in gesprek rakenMaar de vorige pogingen leverden niks op.
Een echte kennerquote:
postpakketslangquote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kreeg pas vandaag die tracking link
Daarvan is altijd de helft maar matig gekruidquote:
terwijl ze bijna gingen bezorgen? das wel heel slechtquote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kreeg pas vandaag die tracking link
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvan is altijd de helft maar matig gekruid
Okcupid.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lekker het is
[..]
Is ook lastig.. Welke app?
Ja dat er op de helft van de chips nauwelijks genoeg kruiden zittenquote:
Dat probleem heb ik echt nooit. Ook niet met goedkope chips.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat er op de helft van de chips nauwelijks genoeg kruiden zitten
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zat alweer bijna bij de 70 kilo
Dan moet die er afquote:
tot na de zomervakantie even geen biljetjes meer kopenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ze kunnen niet tellen, niet 20 maar slecht 10 pounds
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag?quote:
Nou ja komende maanden niet veel meer neequote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zou de rest van het jaar geen biljetjes meer kopen
Oh daar hoor ik niet zoveel over eigenlijk. Of is dat voor een andere generatie?quote:
*block*quote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag?
Oh heb dat echt altijd, daarom altijd Crokyquote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik echt nooit. Ook niet met goedkope chips.
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot na de zomervakantie even geen biljetjes meer kopenDeze was beetje duur
Voor 40 plussersquote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh daar hoor ik niet zoveel over eigenlijk. Of is dat voor een andere generatie?
Oh dan hoef ik zo ook geen kattengifje te postenquote:
Potje bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
mag ze nooit meer slapenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik zo ook geen kattengifje te posten
Voor bejaarden zoals ikquote:Op maandag 21 maart 2022 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh daar hoor ik niet zoveel over eigenlijk. Of is dat voor een andere generatie?
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potje bierteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Potje bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Potje bierDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hey, hobby's![]()
[..]
Potje bierJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja maar hij is nou gearriveerdquote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zou de rest van het jaar geen biljetjes meer kopen
[..]
Potje bierDaar kun je ook aardig van op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
of veel lego van kopenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook aardig van op vakantie
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rijke 40 plussers? Dan misschien even kijkje nemen
presentquote:Op maandag 21 maart 2022 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, hoef alleen nog geraniums te kopenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om de laatste jaren gezellig samen te spenderen
Nou ja weet ik nog niet. Misschien moet ik nou ook wel op zoek naar de andere drie in zo'n houdertjequote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En doe je die dan in een map of hang je die apart op?
Of allebeiquote:
is wel mooi als die een mooie plek krijgt natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet ik nog niet. Misschien moet ik nou ook wel op zoek naar de andere drie in zo'n houdertje
Nee man, die zijn lelijk. Doe dan leuke bloempiesquote:Op maandag 21 maart 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, hoef alleen nog geraniums te kopen
Je kunt Buda ook gewoon een DM sturen hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
incl lasers en alarmen..quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wel mooi als die een mooie plek krijgt natuurlijk
Gewoon voor 3 op vakantie en de rest aan Legoquote:
ja moet wel eigenlijk he. Moet echt wel flink van genoten wordenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wel mooi als die een mooie plek krijgt natuurlijk
dan heb ik nog niet eens mn meest gewilde model...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor 3 op vakantie en de rest aan Lego
strikt genomen: ik heb een huis...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Afgezien van de budabolide bezit ik niks dat ook maar in de buurt komt van 4.000 euro in waarde
Beetje in zwemmen als Dagobert Duck.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moet wel eigenlijk he. Moet echt wel flink van genoten worden
Wel zorgen dat je ze niet in zonlicht hangtquote:Op maandag 21 maart 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet ik nog niet. Misschien moet ik nou ook wel op zoek naar de andere drie in zo'n houdertje
komt er een scheurtje inquote:Op maandag 21 maart 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje in zwemmen als Dagobert Duck.
Veel verder dan een auto en huis kom ik denk ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Afgezien van de budabolide bezit ik niks dat ook maar in de buurt komt van 4.000 euro in waarde
als ik dat ding buiten beschouwing laat heb ik ook niet enorm dure dingen... ja een lego model van wellicht 2k..quote:
Ik geef ook eigenlijk niet om spullenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat ding buiten beschouwing laat heb ik ook niet enorm dure dingen... ja een lego model van wellicht 2k..
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef ook eigenlijk niet om spullen
Je moest eens weten hequote:Op maandag 21 maart 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje in zwemmen als Dagobert Duck.
Heb ik gehad. Maar verkocht.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat je koophuis had. Ook niet erg toch.
Dat is toch gewoon afgunst van die handelaren?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten heIk ben dan maar een verzamelaar, voor n biljetje zoals deze lig ik dan maanden krom. Maar dan kom ik in de club melden "BOOH kijk mij hebben"_O_ " Zijn er allemaal handelaren die zeggen van "Oh ik heb er 12 voor je, kun je kiezen welk serienummer je wilt" etc. Niet grappig.
Heb nog wel oude modellen liggen, maar die gaan denk ik niet richting die prijsquote:Op maandag 21 maart 2022 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat ding buiten beschouwing laat heb ik ook niet enorm dure dingen... ja een lego model van wellicht 2k..
ik koop graag goed spul, en dat kost initeel wat meer.. en gaat een stuk langer mee...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef ook eigenlijk niet om spullen
nee niet eens, voor hun is dat gewoon handel. Die kopen net zo hard als ze verkopen.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon afgunst van die handelaren?
Zeker, gewoon gaan en je kent niet anders meer.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is hier oprecht wel zo gok ik. Misschien binnenkort gewoon maar wat inplannen, denk dat het wel weer snel went als je gewoon gaat
Okequote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt Buda ook gewoon een DM sturen hoor
https://www.bricklink.com(...)S&O={%22iconly%22:0}quote:Op maandag 21 maart 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog wel oude modellen liggen, maar die gaan denk ik niet richting die prijsWeet niet of de 10248 al veel waard is tegenwoordig?
Hmm, dacht dat die al wel meer waard was inmiddelsquote:Op maandag 21 maart 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...)S&O={%22iconly%22:0}
200 ofzo dus?
er is echt bijna geen pijl op te trekken wat ze waard wordenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat die al wel meer waard was inmiddels
Van god los!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, gewoon gaan en je kent niet anders meer.
Daar had ik hem ook niet voor gekocht eigenlijk, maar stond al een paar jaar in de kast en toen zag ik dat die opeens al over de 300 ging dus toen heb ik de doos maar niet opengemaaktquote:Op maandag 21 maart 2022 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
er is echt bijna geen pijl op te trekken wat ze waard worden
Zodat je tijd hebt met een gevat antwoord terug te komen?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoordapparaat aanstaan.
Hij gaat gewoon even een serenade insprekenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zodat je tijd hebt met een gevat antwoord terug te komen?
Pubertjesknallenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Jezus.Er was vandaag ook uitgelekt dat er al bijna 10.000 Russen zijn omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |