SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag is een perfecte dag. Warmer moet voor mij niet
quote:
anders heeft het weinig zin de ama's buiten te zetten he... moet wel koud zijnquote:
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag is een perfecte dag. Warmer moet voor mij niet
Een prima voldoende.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is met vakantie, dus die is over een uur terug.
Maar bij absentie van @:haags, een 6,8 op de schaal van @:haags
Helaas zit ik morgen weer de hele dag binnenquote:
dat doe je jezelf aanquote:Op maandag 21 maart 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas zit ik morgen weer de hele dag binnen
Af en toe moet datquote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 21 maart 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegen de wind in of met de wind mee pissen is nog altijd een keuze
wees blijquote:Op maandag 21 maart 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn visum voor Helmond is afgewezen
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn visum voor Helmond is afgewezen
Je bent gewoon jaloers dat je niet in Hellmouth resideertquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in Hellmouth resideert
quote:
watblief?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat roze buikjeDie blauwe oogjes
Die scherpe tandjes
Die boontjes
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wie is er allemaal naar de Chinees gegaan?
Ik niet
Die is hier dicht op maandagquote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik niet
Oh dacht dat je er gewoon puppy rendang mee wilde makenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussentjes noemen ze ook wel beans.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.
vandaag nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik niet
raarquote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussentjes noemen ze ook wel beans.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.
Oh ja, hier ookquote:
Is hij in Limburg wèl open op maandag ?quote:
In roffaquote:
Arbeit macht freiquote:
de vieze waar je niet moet bestellen wel. de goede niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij in Limburg wèl open op maandag ?
Wij hebben geen vieze Chinees hierquote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vieze waar je niet moet bestellen wel. de goede niet.
Waarom ben je hier aan het typen terwijl je aan het rijden bent danquote:Op maandag 21 maart 2022 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik rijd net bijna twee mensen aan
Die staken gewoon random over
Extra doodwens of zo ?
Ik lig op de bank, papsquote:Op maandag 21 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je hier aan het typen terwijl je aan het rijden bent dan
Elke ochtend nog wel flink hoesten ja. Verder gaat het de goede kant op. Ben nog niet topfit maar dat komt wel weer.quote:
lucky youquote:Op maandag 21 maart 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben geen vieze Chinees hier
En echt teveel sushitenten hierquote:
hier zit er nu ook 1. nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En echt teveel sushitenten hier
Mensen die op hun telefoon bezig zijn in de auto horen tegen de muurquote:
Het is lekkerder om het daar te eten, maar op een luie dag is het primaquote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zit er nu ook 1. nog niet geprobeerd.
Het is niet iets wat ik normaal snel thuis wil eten
dat is hier niet aan de orde.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die op hun telefoon bezig zijn in de auto horen tegen de muur
Bedankt voor je mening, we doen er verder niks mee maar we waarderen de genomen moeite.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
Dat spul ligt daar al dagen in van die warmhoudbakken weg te rotten en te vergaan![]()
"Een keel mummel dlieentwintig, de kadavel met lijst"
Bos Clooneyquote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag een Nespresso gekocht![]()
Dan is het goed ...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat is hier niet aan de orde.
Goed voor de weerstand...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
Dat spul ligt daar al dagen in van die warmhoudbakken weg te rotten en te vergaan![]()
goede sushi is nog steeds geen chinees.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is lekkerder om het daar te eten, maar op een luie dag is het prima
Wel duur
vaak wel jaquote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
spreek voor jezelfquote:Op maandag 21 maart 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, we doen er verder niks mee maar we waarderen de genomen moeite.
Dat lijkt wel een hoelentent.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
vaak wel ja
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2022/03/19/#606
chinezen zijn er gek opquote:Op maandag 21 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet van het gekleurde licht, dan ziet je eten er zo overleden uit.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vanmiddag bij de film en had de auto bij m'n ouders geparkeerd, heeft m'n vader de auto schoongemaakt want die zat nog onder het zand![]()
Anders was ik net door de wasstraat gegaan, maar dat vindt hij altijd zonde van het geld 'want hij doet dat even'.
Ik kan mij vinden in dit cijfer.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is met vakantie, dus die is over een uur terug.
Maar bij absentie van @:haags, een 6,8 op de schaal van @:haags
ik krijg van de baas waarschijnlijk een wasstraat abo.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vanmiddag bij de film en had de auto bij m'n ouders geparkeerd, heeft m'n vader de auto schoongemaakt want die zat nog onder het zand![]()
Anders was ik net door de wasstraat gegaan, maar dat vindt hij altijd zonde van het geld 'want hij doet dat even'.
Mijn vader is 6 jaar jonger, maar die zou dat niet meer kunnenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:07 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader heeft me vandaag ook geholpen het huis leeg te halen, 76 maar nog steeds kwiek
Voor dat geld ben ik met de trein in Utrecht. Retour tweede klas.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinkaartje Graz-Ljubljana, eerste klas, 22,90 euro
Netjesquote:Op maandag 21 maart 2022 19:07 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader heeft me vandaag ook geholpen het huis leeg te halen, 76 maar nog steeds kwiek
Ik vind het wel fijn als ie lekker blinktquote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg van de baas waarschijnlijk een wasstraat abo.
heb ik echt helemaal niks aan
¤23,71quote:Op maandag 21 maart 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld ben ik met de trein in Utrecht. Retour tweede klas.
Denk ik.
Je gaat naar de kip van Europa??quote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Treinkaartje Graz-Ljubljana, eerste klas, 22,90 euro
17,60 retour tweede klas vol tarief, ik overdreef.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
¤23,71
Enkele reis
Treinreis: 2e klas, vol tarief
afhakkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb al een week een beginnende mega ontsteking naast mijn neus. Inmiddels begin je het beetje te zien maar het is zo irritant en ook zo'n vervelende plek met neus snuiten.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
¤23,71
Enkele reis
Treinreis: 2e klas, vol tarief
Ja, echt bizar goedkoop. Wenen-Graz, toch ook 2,5 uur reizen, was zelfs maar 10 euro.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld ben ik met de trein in Utrecht. Retour tweede klas.
Denk ik.
nja, dat wel, maar die wasstraat ligt naast ons kantoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als ie lekker blinkt
Had wel bijna de auto van de buurvrouw geraakt met achteruit inparkeren, maar die staat altijd helemaal scheef uit het vak. Dus dan let ik op de andere auto van 'als ik daar strak naast parkeer zit ik goed', maar nee, want truus staat met haar kont buiten haar vak.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat naar de kip van Europa??![]()
(kijk maar eens naar de vorm van dat land)
ah eindelijk door aan het krijgen dat dat niet handig is?quote:
Viel mij ook op toen. En ik ben echt niet de enige als ik zo op internet kijk..quote:
Beetje radicaal voor een ontsteking/puist.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah eindelijk door aan het krijgen dat dat niet handig is?
bahquote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje radicaal voor een ontsteking/puist.
Hmm, ziet er tof uit, maar ligt precies in een hoek van het land waar ik niet zal komen. Ik ga meer naar het noorden, naar het meer van Bled en de bergen in.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar Buda, ik vond in Slovenië de grotten van Postojna erg indrukwekkend en er is schijnbaar nog een grottencomplex daar...
ja nee ja... krijg altijd rillingen van het woord 'puist'quote:
ik kan je wel buiten zetten?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet nog even naar buiten.
Klinkt alsof ik mezelf moet uitlaten
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik nog wel wat te eten had liggen maar ik heb alleen een blikje bruine bonen. Waar blijft alles elke keer toch?
jeugdtrauma's komen bovendrijven hierquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
hue hue?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Braadworsten zijn best lekker, alleen waarom moet dat altijd zo hysterisch spetteren dat gelijk de halve keuken onder zit
dekselsquote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Braadworsten zijn best lekker, alleen waarom moet dat altijd zo hysterisch spetteren dat gelijk de halve keuken onder zit
Had het deze keer al in een braadpan met deksel gedaan, maar die moet ook af en toe open om de worst om te draaienquote:Op maandag 21 maart 2022 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deksels
kan je reactie zijn of de oplossingzelf kiezen
Begrijpelijk, maar waarom eigenlijk?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Mensen bij mij op werk zijn boos omdat ze vinden recht te hebben op gratis vlees
Dat ding is rond, je kunt hem toch wel draaien zonder de deksel te openenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het deze keer al in een braadpan met deksel gedaan, maar die moet ook af en toe open om de worst om te draaien
Of heel klein beetje openquote:Op maandag 21 maart 2022 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ding is rond, je kunt hem toch wel draaien zonder de deksel te openen
DEKSELS DEKSELS EN NOGEENS DEKSELSquote:Op maandag 21 maart 2022 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deksels
kan je reactie zijn of de oplossingzelf kiezen
Hoe ga ik met de tang door het deksel heen danquote:Op maandag 21 maart 2022 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ding is rond, je kunt hem toch wel draaien zonder de deksel te openen
gewoon goed schudden met die pan, wel de deksel vasthouden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het deze keer al in een braadpan met deksel gedaan, maar die moet ook af en toe open om de worst om te draaien
Ik ken mezelf en dat is een heel slecht planquote:Op maandag 21 maart 2022 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon goed schudden met die pan, wel de deksel vasthouden.
Bij een avonddienst heb je recht op eten van werk en dat was altijd met vlees en daar stoppen ze nu (deels) mee. Ik snap ook wel dat het rot is als je van vlees houdt maar mensen zijn echt maaaaad. JIJ MOET VOOR MIJ VLEES KOPEN!!! Vinden dat dat een recht is vind ik bijzonderquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ga ik met de tang door het deksel heen dan
Its magic!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon goed schudden met die pan, wel de deksel vasthouden.
Videoquote:Op maandag 21 maart 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en dat is een heel slecht plan
Maar wat bieden ze nu ter vervanging aan dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij een avonddienst heb je recht op eten van werk en dat was altijd met vlees en daar stoppen ze nu (deels) mee. Ik snap ook wel dat het rot is als je van vlees houdt maar mensen zijn echt maaaaad. JIJ MOET VOOR MIJ VLEES KOPEN!!! Vinden dat dat een recht is vind ik bijzonder
Heb ook meteen gezegd kaviaar, oesters en champagne te willen want dat is pas écht belangrijk.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en dat is een heel slecht plan
quote:
met slomotionquote:
Vast vega balletjes ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat bieden ze nu ter vervanging aan dan?
Ga je een tat laten zetten?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Heeeey trouwens, de tattooartiest die ik had uitgenodigd om naar Nederland te komen die komt al in mei!
Naar mijn stad zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm, ja van alles? Soms vleesvervangers en soms nietquote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat bieden ze nu ter vervanging aan dan?
Vega balletjes kunnen best lekker zijn, al hebben die vaak wel een sausje nodig omdat ze zo droog zijnquote:
En dan krijgen ze gewoon een bordje met aardappelschijfjes en boontjes ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ja van alles? Soms vleesvervangers en soms niet
Als het zo'n standaardmaaltijd is dan zit er meestal een vleesvervanger bij. Bij gerechten zoals pasta blabla nietquote:Op maandag 21 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan krijgen ze gewoon een bordje met aardappelschijfjes en boontjes ofzo?
Heb er al een paarquote:Op maandag 21 maart 2022 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste? Of heb je er al een paar.
Ja dat vind ik ookquote:
Welke tattooartiest? Gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Heeeey trouwens, de tattooartiest die ik had uitgenodigd om naar Nederland te komen die komt al in mei!
Naar mijn stad zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik ben daar veel te mietig voorquote:Op maandag 21 maart 2022 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb er al een paaral blijf ik het altijd super spannend vinden.
En jij?
@zibal.tattow op instaquote:Op maandag 21 maart 2022 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Welke tattooartiest? Gewoon nieuwsgierig
Ok ga het zo ff checkenquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 21 maart 2022 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik ben daar veel te mietig voor
haha goed onder de plak daarquote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, ik moet dingen doen
tot over een paar maanden![]()
Hey! Dankjewel!!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Foshy![]()
Nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Durf je nog mee met ons nieuwjaarsrondje?
Ja ik heb het wel op mijn bucketlist staan.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wilde het al vanaf puberleeftijd gok ik maar heb mn eerste ook pas drie jaar geleden laten zetten.
Maar toen pas wist ik het zeker
Wie weet ooit!
Geeft niet, komt nog wel, ooit, misschienquote:Op maandag 21 maart 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey! Dankjewel!!![]()
![]()
En nee, ben nog niet zo stoer om aan meetings of tripjes van FOK te doen![]()
![]()
Wil je een portret dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel op mijn bucketlist staan.
Maar dan moet Kat von D 'm zetten
Niet perse.quote:
Gewoon allemaal doen.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet perse.![]()
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Ik vind een engel of een feniks of rozen wel mooi.
Ohja, moet makkelijk lukken.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lifequote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef Recce het volgende:
Net Keuringsdienst van Waarde gekeken over verse vis in de supermarkt. Ging over kabeljauw. Dit gebeurt er waarschijnlijk: de vis wordt gevangen en in z'n geheel ingevroren in Noorwegen, per zeecontainer naar China verscheept, daar ontdooid en "geproduceerd" (filetjes van gemaakt). Die filetjes worden weer ingevroren en gaan per zeecontainer weer terug naar Europa. Ondertussen kan de vis dan al een jaartje of twee oud zijn. Vervolgens wordt de vis ontdooid en als verse vis in het schap gelegd.Het is dan drie keer zo duur als bevroren vis en het is niet te vreten.
Vind zelf dan Filip Leu wel wat, maar die had ooit een wachtlijst van hier tot Tokyoquote:Op maandag 21 maart 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou kijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet ze nog een TV show, komt onze dimmy daarbij
Is dat leuk? Heeft me nooit zo aangetrokkenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel wat uren L.A. Ink achter de keuze.
Ik werd altijd zenuwachtig van dat gekauw op dat stokje van die snorremans.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat leuk? Heeft me nooit zo aangetrokken
Die programma's waarin ze verneukte tattoo's proberen te fixen wel, dat was wel grappig
Gelukkig ga ik morgen aan de vissticksquote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef Recce het volgende:
Net Keuringsdienst van Waarde gekeken over verse vis in de supermarkt. Ging over kabeljauw. Dit gebeurt er waarschijnlijk: de vis wordt gevangen en in z'n geheel ingevroren in Noorwegen, per zeecontainer naar China verscheept, daar ontdooid en "geproduceerd" (filetjes van gemaakt). Die filetjes worden weer ingevroren en gaan per zeecontainer weer terug naar Europa. Ondertussen kan de vis dan al een jaartje of twee oud zijn. Vervolgens wordt de vis ontdooid en als verse vis in het schap gelegd.Het is dan drie keer zo duur als bevroren vis en het is niet te vreten.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet ze nog een TV show, komt onze dimmy daarbij
Ik vond het er altijd al heel verdacht uitzien, vis in de supermarkt. Gelukkig alleen wel eens zalm gekocht, dat lijkt niet bevroren te zijn geweest.quote:
Volgens mij wordt die vis al aan boord van het schip in blokken ingevroren. Dat lijkt me een stuk minder erg dan twee keer bevriezen en ontdooien en dan nog een paar dagen in de winkel liggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik morgen aan de vissticks
Ik haal nooit vis in de supermarkt.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef Recce het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, zoveel heb ik het gekekenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik werd altijd zenuwachtig van dat gekauw op dat stokje van die snorremans.
Uhuquote:Op maandag 21 maart 2022 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het een heel belangrijke mededeling. Dat ze je huis morgen gaan slopen of zo.
Ik vind dit soort dingen nooit zo boeiendquote:Op maandag 21 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het er altijd al heel verdacht uitzien, vis in de supermarkt. Gelukkig alleen wel eens zalm gekocht, dat lijkt niet bevroren te zijn geweest.
Verstandig. Ik vind dat het verboden moet worden vis zo te verkopen. Hier zit echt niemand op te wachten.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haal nooit vis in de supermarkt.
Mja heel soms een zalmpje.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die vis al aan boord van het schip in blokken ingevroren. Dat lijkt me een stuk minder erg dan twee keer bevriezen en ontdooien en dan nog een paar dagen in de winkel liggen.
Daarom eet ik alleen nog maar gefrituurd, weet je tenminste zeker dat je ongezond eetquote:Op maandag 21 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. Ik las laatst ergens dat groente uit een potje of blikje soms ook gezonder is omdat ook dat heel snel wordt verwerkt.
Daar geloof ik niks van. Volgens mij knaag jij allemaal gezonde dingenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom eet ik alleen nog maar gefrituurd, weet je tenminste zeker dat je ongezond eet
Gemakszucht. De meeste mensen willen niet apart naar de slager of vishandel.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstandig. Ik vind dat het verboden moet worden vis zo te verkopen. Hier zit echt niemand op te wachten.
Ooit eens kibbeling in de supermarkt gekocht. Man man manquote:Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gemakszucht. De meeste mensen willen niet apart naar de slager of vishandel.
Dat. Maar de meeste mensen willen gewoon een goedkoop kippetje eten.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan daar heel goed in zijn maar sinds corona is mn eetgedrag super ongezond. Al is dit volgens mn omgeving niet waar want als je dun bent dan eet je ook gezond!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Volgens mij knaag jij allemaal gezonde dingen
Lekker plofkippetjequote:Op maandag 21 maart 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Maar de meeste mensen willen gewoon een goedkoop kippetje eten.
Hmm, dat is natuurlijk niet zo. Je kunt superdun zijn en tegelijkertijd flink aan het dichtslibbenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan daar heel goed in zijn maar sinds corona is mn eetgedrag super ongezond. Al is dit volgens mn omgeving niet waar want als je dun bent dan eet je ook gezond!![]()
Ik bedoelde deze gast uit Ink Master:quote:Op maandag 21 maart 2022 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, zoveel heb ik het gekeken
Oh, het is vast niet heel ongezond of zo, maar het is wel een soort oplichting. En het is kut dat producten over de hele aarde worden gesleept terwijl het eindresultaat niet te vreten is.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen nooit zo boeiendons lichaam kan meer aan dan onze hersenen zeg maar
Maar als je verse vis koopt, denkt er toch niemand dat dat twee keer is ingevroren en ontdooid en twee jaar oud is? Ik snap dat er behoefte aan vis in de supermarkt is, maar dit lijkt me geen goede oplossing.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
AH verkocht ook jarenlang ‘vers’ rundergehakt dat uit koelwarenhuizen in Namibië kwam. Rare praktijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je verse vis koopt, denkt er toch niemand dat dat twee keer is ingevroren en ontdooid en twee jaar oud is? Ik snap dat er behoefte aan vis in de supermarkt is, maar dit lijkt me geen goede oplossing.
Dat is dan ook wel weer een echte UitWindhoek van de wereld..quote:Op maandag 21 maart 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AH verkocht ook jarenlang ‘vers’ rundergehakt dat uit koelwarenhuizen in Namibië kwam. Rare praktijken
Het ging heel goed en toen kwam corona en raakte ik mn hele ritme kwijt. En eten op werk was ineens gratis, dat kon ik gewoon niet weerstaanquote:Op maandag 21 maart 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat is natuurlijk niet zo. Je kunt superdun zijn en tegelijkertijd flink aan het dichtslibben
Waarom is je eetgedrag ongezonder sinds corona?
Zouden ze mensen die hierin handelen, hun eigen handel eten? Ik denk het niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AH verkocht ook jarenlang ‘vers’ rundergehakt dat uit koelwarenhuizen in Namibië kwam. Rare praktijken
Oooooh! Ja die ken k wel. Hahaha ja waarom doet ie dat eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze gast uit Ink Master:
[ afbeelding ]
Ja dat oplichten en slecht voor het klimaat vind ik wel shit. Maarja, LIFEquote:Op maandag 21 maart 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, het is vast niet heel ongezond of zo, maar het is wel een soort oplichting. En het is kut dat producten over de hele aarde worden gesleept terwijl het eindresultaat niet te vreten is.
Ik moest direct aan jou denken bij dat bericht.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ouwe snoepert![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)ongere-vriendin.html
Nou op je 85 ste nog zo’n feest dat is toch lachen!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest direct aan jou denken bij dat bericht.
Sommige mensen doen dat om zich een houding te geven, denk ik? Of om iets te doen te hebben? En nu hoort het bij z'n imago.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Oooooh! Ja die ken k wel. Hahaha ja waarom doet ie dat eigenlijk
Ja, stop maar met die LIFE shit, anders begint het bij mijn LIFEquote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Ja dat oplichten en slecht voor het klimaat vind ik wel shit. Maarja, LIFE![]()
Oke ik stop met die LIFE shit
Die vrouw is trouwens niet heel goed bezig nog. Ze moet wel even met 'm trouwen voordat-ie de pijp uit gaat.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou op je 85 ste nog zo’n feest dat is toch lachen!
Bernie Ecclestone lacht in zijn vuistje.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ouwe snoepert![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)ongere-vriendin.html
Combinatie van alles!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat om zich een houding te geven, denk ik? Of om iets te doen te hebben? En nu hoort het bij z'n imago.
[..]
Ja, stop maar met die LIFE shit, anders begint het bij mijn LIFEte horen.
Godverquote:Op maandag 21 maart 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow Miss_Dynastie overleden, dat is toch wel even schrikken
Regelmatig wel gesproken door de jaren heen
37 is niet echt een leeftijd om te gaan, maar het menselijk lichaam kent geen standaardenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver![]()
Ja mensen doen dat. Zijn net mensen, die fokkers
Nou ze geven gewoon feest dus niet getrouwd, helaas voor haar hij is 6 miljard waard.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vrouw is trouwens niet heel goed bezig nog. Ze moet wel even met 'm trouwen voordat-ie de pijp uit gaat.
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
oei dat is wel jong jaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
37 is niet echt een leeftijd om te gaan, maar het menselijk lichaam kent geen standaarden
Ja daar mag de VWA wel strenger mee worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar als je verse vis koopt, denkt er toch niemand dat dat twee keer is ingevroren en ontdooid en twee jaar oud is? Ik snap dat er behoefte aan vis in de supermarkt is, maar dit lijkt me geen goede oplossing.
Kende haar niet, ze was neem ik aan nog vrij jong?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
37, vrij jongquote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kende haar niet, ze was neem ik aan nog vrij jong?Laatst Remqo ook al
Die ouwe is gewoon slim genoeg om te weten dat ze saai wordt als-ie nu al trouwt.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ze geven gewoon feest dus niet getrouwd, helaas voor haar hij is 6 miljard waard.
ESF / Miss_Dynastie onverwacht overleden.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, remqo is overleden?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu gaat het laatste drupje er nog uit, na het trouwen gaat er ochtendurine in zijn koffie.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Die ouwe is gewoon slim genoeg om te weten dat ze saai wordt als-ie nu al trouwt.
Ik vind dit soort stellingen echt stuitend. "HIJ" is helemaal niks waard als als niet wat naastenliefde kan opbrengen. Zijn bezittingen zijn misschien 6 miljard waard. Maar vind maar eens een koper.quote:
Nou ja niet letterlijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit soort stellingen echt stuitend. "HIJ" is helemaal niks waard als als niet wat naastenliefde kan opbrengen. Zijn bezittingen zijn misschien 6 miljard waard. Maar vind maar eens een koper.
HIJ is niet 6 miljard waard. Nooit.
quote:
quote:
Dit had ik even niet meegekregen, wat ontzettend naarquote:
Nou zo wordt het wel gebracht overal.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk natuurlijk.
Woonde ook echt nog maar net in Mexico.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had ik even niet meegekregen, wat ontzettend naar
39. Hou opquote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KLB / User The_Emotion overleden. (Remqo, Fernando_Martinez)
Hopelijk vind je je ritme nu langzaam weerquote:Op maandag 21 maart 2022 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging heel goed en toen kwam corona en raakte ik mn hele ritme kwijt. En eten op werk was ineens gratis, dat kon ik gewoon niet weerstaan. Ik leef voornamelijk op eetbuien en compensatiegedrag atm, dusja dan kom je niet aan maar gezond is het verre van
LIFE![]()
In mijn omgeving maak ik laatste jaren sowieso wel dingen mee die je doen beseffen dat je in het nu moet leven.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu 2 met hartaanval zo jong, zet mij ook wel even aan het denken.
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopelijk vind je je ritme nu langzaam weer![]()
Ja, tell me about it
Ja, ik probeer dat zelf ook wel maar is toch niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn omgeving maak ik laatste jaren sowieso wel dingen mee die je doen beseffen dat je in het nu moet leven.
Ik kende ‘m alleen van naam eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Kende 'm vooral van 'vroeger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |