SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag is een perfecte dag. Warmer moet voor mij niet
quote:
anders heeft het weinig zin de ama's buiten te zetten he... moet wel koud zijnquote:
ik heb slecht nieuws voor jequote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag is een perfecte dag. Warmer moet voor mij niet
Een prima voldoende.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is met vakantie, dus die is over een uur terug.
Maar bij absentie van @:haags, een 6,8 op de schaal van @:haags
Helaas zit ik morgen weer de hele dag binnenquote:
dat doe je jezelf aanquote:Op maandag 21 maart 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas zit ik morgen weer de hele dag binnen
Af en toe moet datquote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 21 maart 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegen de wind in of met de wind mee pissen is nog altijd een keuze
wees blijquote:Op maandag 21 maart 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn visum voor Helmond is afgewezen
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn visum voor Helmond is afgewezen
Je bent gewoon jaloers dat je niet in Hellmouth resideertquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in Hellmouth resideert
quote:
watblief?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat roze buikjeDie blauwe oogjes
Die scherpe tandjes
Die boontjes
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wie is er allemaal naar de Chinees gegaan?
Ik niet
Die is hier dicht op maandagquote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik niet
Oh dacht dat je er gewoon puppy rendang mee wilde makenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussentjes noemen ze ook wel beans.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.
vandaag nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik niet
raarquote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussentjes noemen ze ook wel beans.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die is dicht op maandag.
Oh ja, hier ookquote:
Is hij in Limburg wèl open op maandag ?quote:
In roffaquote:
Arbeit macht freiquote:
de vieze waar je niet moet bestellen wel. de goede niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij in Limburg wèl open op maandag ?
Wij hebben geen vieze Chinees hierquote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vieze waar je niet moet bestellen wel. de goede niet.
Waarom ben je hier aan het typen terwijl je aan het rijden bent danquote:Op maandag 21 maart 2022 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik rijd net bijna twee mensen aan
Die staken gewoon random over
Extra doodwens of zo ?
Ik lig op de bank, papsquote:Op maandag 21 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je hier aan het typen terwijl je aan het rijden bent dan
Elke ochtend nog wel flink hoesten ja. Verder gaat het de goede kant op. Ben nog niet topfit maar dat komt wel weer.quote:
lucky youquote:Op maandag 21 maart 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben geen vieze Chinees hier
En echt teveel sushitenten hierquote:
hier zit er nu ook 1. nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En echt teveel sushitenten hier
Mensen die op hun telefoon bezig zijn in de auto horen tegen de muurquote:
Het is lekkerder om het daar te eten, maar op een luie dag is het primaquote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zit er nu ook 1. nog niet geprobeerd.
Het is niet iets wat ik normaal snel thuis wil eten
dat is hier niet aan de orde.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die op hun telefoon bezig zijn in de auto horen tegen de muur
Bedankt voor je mening, we doen er verder niks mee maar we waarderen de genomen moeite.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
Dat spul ligt daar al dagen in van die warmhoudbakken weg te rotten en te vergaan![]()
"Een keel mummel dlieentwintig, de kadavel met lijst"
Bos Clooneyquote:Op maandag 21 maart 2022 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag een Nespresso gekocht![]()
Dan is het goed ...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat is hier niet aan de orde.
Goed voor de weerstand...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
Dat spul ligt daar al dagen in van die warmhoudbakken weg te rotten en te vergaan![]()
goede sushi is nog steeds geen chinees.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is lekkerder om het daar te eten, maar op een luie dag is het prima
Wel duur
vaak wel jaquote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten bewaren?
spreek voor jezelfquote:Op maandag 21 maart 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, we doen er verder niks mee maar we waarderen de genomen moeite.
Dat lijkt wel een hoelentent.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
vaak wel ja
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2022/03/19/#606
chinezen zijn er gek opquote:Op maandag 21 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet van het gekleurde licht, dan ziet je eten er zo overleden uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |