SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Niet van z'n legendarische paints?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende ‘m alleen van naam eigenlijk
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.quote:
Triest hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.
Moeten we user mexicanobakker vragen??quote:
Nou, doe maar nietquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten we user mexicanobakker vragen??
Hopelijk heeft ie er nog wel een beetje van kunnen genieten.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maakt het eigenlijk nog wel extra lullig ofzo. Eindelijk je droom waargemaakt en dan ben je vrijwel meteen dood.
Dat had ik voor het eerst toen mijn directeur overleed. Boom van een Ier, zijn hele leven op hoog niveau rugby gespeeld. Binnen twee maanden *poef* wegquote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blijft wel raar. die 2 berichten van users die jonger overlijden dan dat jezelf bent...
Oud-studiegenootje heeft ruim een jaar geleden zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik voor het eerst toen mijn directeur overleed. Boom van een Ier, zijn hele leven op hoog niveau rugby gespeeld. Binnen twee maanden *poef* wegNet 35 toen.
Het enige goeie uit Mexico is tequilaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Trek in Mexicaans nu. Dat is echt lang geleden.
Met of zonder teen?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige goeie uit Mexico is tequila
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
En een paar jaar geleden is een kennis uit m'n studententijd 's ochtends niet meer wakker geworden. Was 33 geloof ik.
Stay strong Bossiequote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
raar is denk ik niet het juiste woord. Maar ja ik heb weer een strijd met mijn brein qua duistere gedachtes. Ga zo maar wat op bed liggen met muziek op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |