Nee joh! Als je in deel 1 gereageerd hebt, komt deze nieuwe automagisch in je 'mijn actieve topics' terecht.quote:
Fijn deze uitleg, ik ben er ook nog niet helemaal uit met dit forum hihi, dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh! Als je in deel 1 gereageerd hebt, komt deze nieuwe automagisch in je 'mijn actieve topics' terecht.
Bij pagina 13 komt er een slotje op en zo ga je door.
Ik denk het ook wel. Waarom zou ze anders vrij direct een topic ban krijgen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef Snaky het volgende:
Nou ik ben nog steeds in shock. Ik weet echt zeker dat Sanne ook W is.
Natuurlijk is ze dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef Snaky het volgende:
Nou ik ben nog steeds in shock. Ik weet echt zeker dat Sanne ook W is.
Onderaan de gesloten versie kan je ook op het pijltje naar rechts >>> klikken om naar het nieuwe topic in de reeks te gaan!quote:
Ik blijf dat toch zo sneu vinden he.quote:
Vanwege de stemming makerij zou misschien nog kunnen. Ze hakte echt overal op in.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef Roselyn het volgende:
Joh, de mods willen het gewoon niet toegeven. Omdat ze bleven beweren dat er geen vlogger onder ons was.
Er is nl geen andere reden haar een topicban te geven.
Een ene Kevin heeft ook een topicban op Viva en die heeft 1c een flauwe opmerking gemaakt. Dus hoeft niet per sequote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef Roselyn het volgende:
Joh, de mods willen het gewoon niet toegeven. Omdat ze bleven beweren dat er geen vlogger onder ons was.
Er is nl geen andere reden haar een topicban te geven.
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Onderaan de gesloten versie kan je ook op het pijltje naar rechts >>> klikken om naar het nieuwe topic in de reeks te gaan!
Die zat wel in verschillende topics nogal aparte dingen te posten, weet niet of dat er ook mee te maken heeft gehad..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:27 schreef June. het volgende:
[..]
Een ene Kevin heeft ook een topicban op Viva en die heeft 1c een flauwe opmerking gemaakt. Dus hoeft niet per seIk zie dat ze allemaal wel een poging hebben gedaan om opnieuw te posten daar
Dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:30 schreef June. het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is dat Lot elke ochtend een fles krijgt en daar lijkt geen melk i te zitten maar iets van ranja. Of kijk ik verkeerd?
Guilty.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:33 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dat zag ik ook.
De fles zag er bij mij ook een keer uit nadat ik iets met rode pastasaus én de fles in de vaatwasser bij elkaar had gedaan. Ik denk wel dat het een papfles is, maar dat de fles dus verkleurd is.
Ja, klopt, waarschijnlijk zal het wel zoiets zijn. Bij mij is het alleen nooit zo oranje, maar ben dan ook een neuroot dat alle rode saus eerst afgespoeld moet voordat het de vaatwasser in magquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:33 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dat zag ik ook.
De fles zag er bij mij ook een keer uit nadat ik iets met rode pastasaus én de fles in de vaatwasser bij elkaar had gedaan. Ik denk wel dat het een papfles is, maar dat de fles dus verkleurd is.
Ja ze leek wel echt blij met alles!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Brokkel het volgende:
Dat snoetje van Jet in de ochtend *insert hartje*
Ze krijgt pyjamapapje. Dat ruikt en smaakt naar biscuitjes en is een beetje bruin. Soort suiker maar dan vloeibaar. Past uitstekend in het Geerts dieet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:33 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dat zag ik ook.
Oh gatver. Dat stinkt als een malle ook. Ik heb het ooit getest voor Nestlé, maar mijn oudste wilde het echt niet hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:42 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ze krijgt pyjamapapje. Dat ruikt en smaakt naar biscuitjes en is een beetje bruin. Soort suiker maar dan vloeibaar. Past uitstekend in het Geerts dieet.
Zouden ze niet gewoon een berichtje van een advocaat hebben gekregen over smaad en laster en daardoor zeven kleuren schijten?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:31 schreef Brokkel het volgende:
Ja, de topicban is hip. Dat is nou een ban die ik nog nooit heb gehad. Ik heb hem nog nooit ergens anders gezien dan op de family en het EHV-topic.
Wie wel of geen vlogger is, boeit me eigenlijk niet zo. Als je maar wat normaal forumt. Maar datis voor sommigen nogal een uitdaging
Dit dus. Wees gewoon eerlijk. Ik hou wel van een roddel, dus lees mee in allerlei topics. Leest dat positief? Neuh. Maar dat lukraak sluiten van een topic, gewoon voor de tweede keer!! En dan de zuigers die dan nog even langskomen, bleh.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef Roselyn het volgende:
Het stoort me vooral dat ze er niet open over zijn en maar wat doen. Met nul communicatie of inspraak.
Als ze gewoon zouden modereren dan liep het ook niet zo uit de klauwen. Je kan je een ons staffen, maar er gebeurde niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:39 schreef Brokkel het volgende:
Nou ja, dat is natuurlijk wel een ding. Is het smaad of laster? Als ik naar mezelf kijk niet, maar het topic an sich zit wel op het randje denk ik. Maar ja, dat is dus met elk topic op de entertainmentpijler.
Het artikel van dat zusjevan heeft me wel aan het denken gezet, waardoor ik wel anders ben gaan posten (denk ik). Het is goed om je wel altijd te realiseren dat er echte mensen achter een account zitten. En iets vinden van gedrag vind ik prima. 'Als het maar met respect is'.
Aan haar moeder lag het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:38 schreef Snaky het volgende:
Nou Jet heeft een leuke verjaardag gehad denk ik.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Ik denk dat dat onderdeel van de deal was.
Jullie houden ze onder controle, dan zeg ik niks meer over de fanclub.
Dat is een utopie natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Nou ja, als je niks meer kan zeggen omdat een topic op.slot zit...quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:40 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Aan haar moeder lag het niet.
Alle sponsoren hebben bijgedragen. Detweeling trok alles open. Lot kreeg een glijbaan. Er was geen eenhoorntaart.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Wie weet. Alleen hier gaat ze geen poot aan de grond krijgen. Gok ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik denk dat ze zo in de gaten heeft dat het elders doorgaat.
Oh my, dat was vanavond ook wel wat ja. Ik volg mommyvloggers niet op Viva, maar ben even naar dat topic geracet want die uithaal was heel duidelijk daarnaar gerichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:29 schreef Nexpreszo het volgende:
Die Kyra (Elgersma) weet zichzelf ook wel aimabel te presenteren hè? Not.
Ik zit vooral te wachten op het moment dat Wendy weer in een low schiet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:09 schreef Ditje het volgende:
[..]
Oh my, dat was vanavond ook wel wat ja. Ik volg mommyvloggers niet op Viva, maar ben even naar dat topic geracet want die uithaal was heel duidelijk daarnaar gericht
Tattoo van Wendy vind ik zelf niet mooi, maar wel bij haar passen
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Geef het een paar weken en ze zijn daar weer terug bij afquote:Op woensdag 23 maart 2022 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.
Maar het kan ook andersom. Misschien hebben de mods haar wel gevraagd om te stoppen met opruien in ruil voor strengere moderatie?
Kan ook. Maar het lijkt me hoe dan ook geen toeval.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.
Maar het kan ook andersom. Misschien hebben de mods haar wel gevraagd om te stoppen met opruien in ruil voor strengere moderatie?
Sowieso niet neequote:Op woensdag 23 maart 2022 09:46 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Kan ook. Maar het lijkt me hoe dan ook geen toeval.
Ook dat skelterachtige ding? Ik dacht al, dat zal vast gesponsord zijn zo'n lelijk ruimte innemend dingquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:06 schreef BettyBoop82 het volgende:
Jemig, is nou echt álles aan Jetje haar verjaardag gesponsord?! Echt álles?! Oh nee de eenhoorntaart niet….die zou mama zelf regelen
Die zijn nog niet gesponsord...quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:26 schreef Brokkel het volgende:
Zomerjurkjes met Bergsteins. Geef die kinderen sandalen of slippers alsjeblieft.
Ugh. Ja wat leest het negatief hè?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:28 schreef Brokkel het volgende:
Zolang het topic niet opgeschoond is (wat een klus he?), neem ik geen risico.
Er is gewoon te weinig mankracht om al die topics bij te houden en te lezen. Daarin is Fok beter, waar de mods ook gewoon users zijn. Het is wachten totdat er weer een vlogger meegaat schrijven. Ik pak de popcorn alvast.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:28 schreef Brokkel het volgende:
Zolang het topic niet opgeschoond is (wat een klus he?), neem ik geen risico.
Die ene die dat eerder deed heeft denk ik even geen tijd vanaf zaterdag...quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:47 schreef June. het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig mankracht om al die topics bij te houden en te lezen. Daarin is Fok beter, waar de mods ook gewoon users zijn. Het is wachten totdat er weer een vlogger meegaat schrijven. Ik pak de popcorn alvast.
Ik vind hem ook wel echt heel erg leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:45 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vind dat skelter achtige ding echt geweldig!!
Dacht eerst dat het elektrisch was, maar dat is niet zo. Erg leuk ding!
Het lijkt me vooral Heel Erg Warm aan de voeten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:34 schreef Marianka het volgende:
Echt...je laat je kinderen toch niet op die vreselijke laarzen lopen onder zo'n rok en met dit weer. Geen gezicht!
Deze snap ik even niet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:24 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Die ene die dat eerder deed heeft denk ik even geen tijd vanaf zaterdag...
Ja, mij ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:32 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral Heel Erg Warm aan de voeten.
Ja vreselijk. Brrr!quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:32 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral Heel Erg Warm aan de voeten.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:24 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Die ene die dat eerder deed heeft denk ik even geen tijd vanaf zaterdag...
Het was nog geen reeks, maar nu wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh! Als je in deel 1 gereageerd hebt, komt deze nieuwe automagisch in je 'mijn actieve topics' terecht.
Bij pagina 13 komt er een slotje op en zo ga je door.
Hmz. Ja misschien heb je daar wel een punt. Ik voer nooit een bliksem uit als mijn man er is, dus als die er wel is moet ik opeens aan de bak, en heb ik minder tijdquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:02 schreef Brokkel het volgende:
Oh, ik denk juist dat ze dan meer meeleest, omdat de avonden dan langer zijn. Tenminste, dat heb ik altijd. Als mijn man weg is, heb ik meer tijd om op fora rond te hangen.
Als Debbie nou even haar stenen oplaadt, een tarot kaart trekt, Wendy in de foute periode van haar cyclus zit, dan hebben wij weer wat te lullen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:38 schreef Snaky het volgende:
Zou ze zich daar iets van aantrekken? Die ontploft wel weer een keer als het volle maan is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |