Hallo aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Ben ik nu,dan is het voorbij.quote:
Thanks,ben er wel klaar mee.quote:
Oh ben je vandaag jarig???quote:
Niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
maar Fresh waarom is er geen TT voor jou?
Met deze dag ? Of het leven in het algemeen?quote:
Het leven is okee,maar 50 worden is zwaar kut.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met deze dag ? Of het leven in het algemeen?
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leven is okee,maar 50 worden is zwaar kut.
Niks mis meequote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Waarom? Je bent toch nog gezond, knap en zonder rimpels?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best wel een dingetjequote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch nog gezond, knap en zonder rimpels?
zolang jij jong van geest bentquote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.
Naar een housefeest gaan?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best wel een dingetjemaar niet alsof je nu bejaard bent ofzo, je kan nog zoveel leuke dingen doen en meemaken, als je maar gezond bent , da's het belangrijkste
![]()
![]()
Daar moet je ook niet teveel naar kijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.
weet je wat je dan moet denkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar een housefeest gaan?
Kijk daar staat een 50 jarige.
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.quote:
dat hoef ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.
Dat scheelt ook al..quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.
Of tig keer toeteren omdat ze een bord in de tuin zien met zoveel jaarquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hoef ik ook niet hoor
dat mensen die ik helemaal niet aardig vind me gaan feliciteren
hoe op met me hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of tig keer toeteren omdat ze een bord in de tuin zien met zoveel jaar
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar een housefeest gaan?
Kijk daar staat een 50 jarige.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellendus zoals ik al zei, gewoon schijt aan hebben, en doen wat jou gelukkig maakt
![]()
Ik ben zeker geen midlife tjap.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellendus zoals ik al zei, gewoon schijt aan hebben, en doen wat jou gelukkig maakt
![]()
Nou dan ! Dus waar heb je het over!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Beter van niet.quote:
Thanks Foshi,sta weer met beide benen op de grond.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou dan ! Dus waar heb je het over!![]()
En van die net te strakke t-shirtjes met van die korte mouwtjes lekker strak om de biceps heen waardoor je goed de recent gezette tribal zietquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En van die net te strakke t-shirtjes met van die korte mouwtjes lekker strak om de biceps heen waardoor je goed de recent gezette tribal ziet![]()
Goed zo ! Niet jezelf de grond in praten/denken omdat je nu 1 jaartje ouder bent dan gisterenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Foshi,sta weer met beide benen op de grond.
Preciesquote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed zo ! Niet jezelf de grond in praten/denken omdat je nu 1 jaartje ouder bent dan gisteren
Ik had vandaag dat idee wel even toen ik buiten liep.Voel me ook niet 50,maar ben het wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
je wordt pas oud als je jezelf oud gaat vinden
en lieve @:FreshFruit dat ben je nog lang niet
its just a numberquote:Op maandag 21 maart 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vandaag dat idee wel even toen ik buiten liep.Voel me ook niet 50,maar ben het wel.
Je bent zo lief.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
its just a number
schat zet dat uit je hoofd
je komt niet over als 50
je komt over als een jonge vent
FruitGodquote:Op maandag 21 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
its just a number
schat zet dat uit je hoofd
je komt niet over als 50
je komt over als een jonge vent
Gappie.quote:
jij komt ook niet over als iemand van boven de 50 Aloaquote:
1 van de beste vrienden van mn vriend is 57, en hij is serieus 1 van de coolste gasten die ik heb mogen leren kennen, superfit, ziet eruit als een kleinere versie van de Techno Vikingquote:Op maandag 21 maart 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vandaag dat idee wel even toen ik buiten liep.Voel me ook niet 50,maar ben het wel.
Een paar haartjes bij de slapen.quote:
Maar ik ben het welquote:Op maandag 21 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij komt ook niet over als iemand van boven de 50 Aloa
Je hebt iig nog haar op je kop dusquote:
goed zoquote:Op maandag 21 maart 2022 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel![]()
Leeftijd boeit mij persoonlijk niet zoveel.
En een knot.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je hebt iig nog haar op je kop dus
grijs haarquote:Op maandag 21 maart 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je hebt iig nog haar op je kop dus
Volgens mij krijgen we dit jaar weer een vuurwerkverbod. Want we moeten rekening houden met de vluchtelingen uit Oekraïne.quote:
En geen test-luchtalarm meer op de 1e maandag van de maand zekerquote:Op maandag 21 maart 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we dit jaar weer een vuurwerkverbod. Want we moeten rekening houden met de vluchtelingen uit Oekraïne.
hoe op met me hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we dit jaar weer een vuurwerkverbod. Want we moeten rekening houden met de vluchtelingen uit Oekraïne.
Daar heb ik een verhaal over.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En geen test-luchtalarm meer op de 1e maandag van de maand zeker![]()
Nee. Als het aan Bruls ligt gaan we straks ons huis delen met vluchtelingen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe op met me hoor
mogen we nog wel leven of wordt dat ook verboden
Ugh...Bruls...quote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Als het aan Bruls ligt gaan we straks ons huis delen met vluchtelingen.
Bruls neemt ze maar lekker zelf in huisquote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Als het aan Bruls ligt gaan we straks ons huis delen met vluchtelingen.
Wel "mazzel" dat de corona-maatregelen er niet meer zijn hè? Niet zo heel lang geleden was er nog een maximum aantal mensen dat over de vloer mocht komenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bruls neemt ze maar lekker zelf in huis
die heeft vast eten genoeg daar
toch gekquote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel "mazzel" dat de corona-maatregelen er niet meer zijn hè? Niet zo heel lang geleden was er nog een maximum aantal mensen dat over de vloer mocht komen
Logisch ook wel, want moslimsquote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch gek
dat die mensen uit Afghanistan en Syrie en Jemen niet zo'n warm welkom kregen
lekker in Nimwegen blijvenquote:
Hij heeft heel andere ambities ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker in Nimwegen blijven
al zijn ze daar ook niet zo blij met hem
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch gek
dat die mensen uit Afghanistan en Syrie en Jemen niet zo'n warm welkom kregen
Zo dik mogelijk worden?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft heel andere ambities ook.
walgelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Blij dat je er weer bent trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
I know, hypocrisie ten top, maar oh wee als je dat zegtquote:
Blij dat jij er ook weer bent ! Toch wat saaier hier zonder jouw aanwezigheidquote:Op maandag 21 maart 2022 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent trouwens.
Ja maar dat is anders.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blij dat jij er ook weer bent ! Toch wat saaier hier zonder jouw aanwezigheid
Hoe is dat anders?quote:
Mijn maatje.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb even aan dud0r gevraagd om een TT wijziging.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb even aan dud0r gevraagd om een TT wijziging. Feli FF
Gaan we nog wel eens doen.quote:
Ik kom wel weer terug.quote:
Dankewol.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
oh je bent jarig vandaag. Proficiat @:freshfruit
Aha op die manierquote:Op maandag 21 maart 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom wel weer terug.
Jij gaat soms weg en dan weet ik het niet.
Als iemand ineens wegblijft dan vraag ik mij af of er iets misschien met diegene gebeurd is.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha op die maniervoorlopig ben ik er wel weer, dus no worries
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha op die maniervoorlopig ben ik er wel weer, dus no worries
Dat ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als iemand ineens wegblijft dan vraag ik mij af of er iets misschien met diegene gebeurd is.
Ja dat heb ik ook weleensquote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als iemand ineens wegblijft dan vraag ik mij af of er iets misschien met diegene gebeurd is.
Een paar jaar geleden op fok een toffe gast leren kennen die ineens niet meer postte. Bleek plots overleden te zijn.quote:
Oh..da's best kutquote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden op fok een toffe gast leren kennen die ineens niet meer postte. Bleek plots overleden te zijn.
Ja veel op FOK.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden op fok een toffe gast leren kennen die ineens niet meer postte. Bleek plots overleden te zijn.
Amphorapotje in 40+, FF kent hem ook nog wel. Was net met pensioen en kon om alles lachen. Ik nam hem wel eens in de zeik en dan lachte hij harder dan ik.quote:
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je buiten fok contact met fokkers hebt. Dan kunnen die nog wat melden of checken.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens, met sommigen heb ik buiten Fok ook goed kontakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je buiten fok contact met fokkers hebt. Dan kunnen die nog wat melden of checken.
Dat waren supernachten.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Amphorapotje in 40+, FF kent hem ook nog wel. Was net met pensioen en kon om alles lachen. Ik nam hem wel eens in de zeik en dan lachte hij harder dan ik.
Zekers maar jij bent jarig dus weer terug naar gezelligere onderwerpen.quote:
Daarom heb ik jouquote:Op maandag 21 maart 2022 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je buiten fok contact met fokkers hebt. Dan kunnen die nog wat melden of checken.
Is mooi om daar even aan te denken juist.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers maar jij bent jarig dus weer terug naar gezelligere onderwerpen.![]()
En is het juist mooi dat je nog een verjaardag meemaaktquote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is mooi om daar even aan te denken juist.
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En is het juist mooi dat je nog een verjaardag meemaakt
Jij bent vandaag wel mijn cadeautje.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En is het juist mooi dat je nog een verjaardag meemaakt
Zal nog even snel een strikje om mezelf heen doen danquote:Op maandag 21 maart 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent vandaag wel mijn cadeautje.
En insmeren met slagroom.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal nog even snel een strikje om mezelf heen doen dan![]()
Dan is het al gelijk zo plakkerigquote:
Je hebt ervaring?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan is het al gelijk zo plakkerig
vieze plakzooiquote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan is het al gelijk zo plakkerig
Jij blijkbaar nietquote:
Kreng.quote:
1 of andere sufkut/lamlul die zichzelf "kinky" noemt en dan met van die fluffy handboeitjes en veertjes aan komt zetten ofzoquote:Op maandag 21 maart 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
vieze plakzooi
wie dat heeft bedacht
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
1 of andere sufkut/lamlul die zichzelf "kinky" noemt en dan met van die fluffy handboeitjes en veertjes aan komt zetten ofzo![]()
Of iemand die eigenlijk liever wat wil eten ipv aan oraal te doen
Ik had al en vermoeden dat het onnodig was om te zeggen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had al en vermoeden dat het onnodig was om te zeggen.
Je lijkt zo lief en onschuldig maar ondertussen...quote:
Thanks beste man.quote:
Is het al wat beter met je jochie?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
Daarover gesproken,toen wist ik dat een relatie voorbij was.
Ja, gelukkig wel. Hij zit nu in bad, altijd goed.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het al wat beter met je jochie?
Wel nog steeds een dinnetje en een turbulente tijd gehad .quote:
Patrick Swayzequote:
Roadhouse.quote:
The sharpest tool in the shedquote:
Ik heb de helft van dat lijstje en jou en nog een aantal anderenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou
en @:madam-april
en @:m1st1g
en @:already_in_use
en @:limoentjuh
en @:wadslak
en @:franticdj
en euh....
dat snap ikquote:Op maandag 21 maart 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel nog steeds een dinnetje en een turbulente tijd gehad .
ik heb een heel ander lijstjequote:Op maandag 21 maart 2022 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de helft van dat lijstje en jou en nog een aantal anderen
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is dan ook niet het allergrootste tuinhuis, maar ok.
Ik zat laatst nog te denken om North and South te gaan kijken maar hij heeft ook wel in goede films gespeeld.quote:
Ik zei toch niets over mooi of lelijk? Ik had het over grootte! En Ja ook hallo!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zit je nu ons prachtige tuinhuis af te kraken???
en hallo B00ster
Voor een eendje is het net een villaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is dan ook niet het allergrootste tuinhuis, maar ok.
Waaronder de film die Foshi net aanhaalt, Ghost.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat laatst nog te denken om North and South te gaan kijken maar hij heeft ook wel in goede films gespeeld.
Toen we elkaar voor het eerst zagen was het echt vuurwerk.Ik heb met haar een leuke tijd gehad.quote:
het is een balzaalquote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over mooi of lelijk? Ik had het over grootte! En Ja ook hallo!
Point Break!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat laatst nog te denken om North and South te gaan kijken maar hij heeft ook wel in goede films gespeeld.
Dat is waar. Alles is relatief.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor een eendje is het net een villa
heerlijk al die geluksstofjes door je lichaamquote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen we elkaar voor het eerst zagen was het echt vuurwerk.Ik heb met haar een leuke tijd gehad.
Zoveel mensen dat het er zo warm wordt dat er rook uit komt. Zoiets heb ik nog nooit gezien....quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een balzaal
kijk toch eens hoeveel mensen er in passen
Kan me daar wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen we elkaar voor het eerst zagen was het echt vuurwerk.Ik heb met haar een leuke tijd gehad.
Road House is ook een aanrader, samen met Sam Elliot.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waaronder de film die Foshi net aanhaalt, Ghost.
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zoveel mensen dat het er zo warm wordt dat er rook uit komt. Zoiets heb ik nog nooit gezien....
Als je nou eens oplet kuiken, zei ik vorige keer al dat Ghost en Road House mijn favoriete Swayze films waren. Toen hebben we het ook nog over North & South gehad en dat mijn ouders die keken, maar dat ik die nog nooit gezien hebquote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Road House is ook een aanrader, samen met Sam Elliot.
Maak je een grapje of zit je mij belachelijk te maken?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor een eendje is het net een villa
Zit daar een verschil in met jou als onderwerp?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je een grapje of zit je mij belachelijk te maken?
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je een grapje of zit je mij belachelijk te maken?
Niet echt.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zit daar een verschil in met jou als onderwerp?
wat mop?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Het werd me door velen ten zeerste afgeraden
Jawel, dan kan ik ook lachen.quote:
Om met haar een relatie te beginnen.quote:
Don't stick your dick in crazy zeggen ze hè? Maar fuck dat, de seks en de bijbehorende lol zíjn wel de moeite waardquote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Het werd me door velen ten zeerste afgeraden
hmmmquote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om met haar een relatie te beginnen.
Foshi duidt het even.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ik zou dat niet snel zeggen
iedereen moet daarin zijn eigen keus maken
Dat kan.quote:
Foshi weet waar ze het over heeftquote:
Alleen jij kunt zoiets poëtisch laten klinken.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy zeggen ze hè? Maar fuck dat, de seks en de bijbehorende lol zíjn wel de moeite waard![]()
Vind je? Vond het behoorlijk plat gezegd eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen jij kunt zoiets poëtisch laten klinken.
me2quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind je? Vond het behoorlijk plat gezegd eigenlijk![]()
Ook goedquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind je? Vond het behoorlijk plat gezegd eigenlijk![]()
Ja prima hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb alle vrouwen uit dat lijstje van @:haags![]()
Denk van alle FOK!kers met wie ik buiten FOK! contact heb @:haags de enige is die geen vrouw is
Wel to the point.quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen maar eens naar kantoor. En deze keer WEL MET toegangspasDie heb ik in de portemonnee gestopt
knalworstjequote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen maar eens naar kantoor. En deze keer WEL MET toegangspasDie heb ik in de portemonnee gestopt
Je kent me goed genoeg ondertussen om te weten dat ik heel makkelijk complimentjes accepteer, vond mezelf gewoon niet zo poëtisch daarnet, maar als jij dat wel vindt, mooi meegenomen danquote:Op maandag 21 maart 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Vrouwen en complimenten hoor hey
Neuh. Moet een en ander printen.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
knalworstje![]()
![]()
![]()
morgen juist een dag om hem te vergeten
en heerlijk een terrasje te pakken
Ik ben áltijd to the pointquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neuh. Moet een en ander printen.
Ik vond het maar plat.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg ondertussen om te weten dat ik heel makkelijk complimentjes accepteer, vond mezelf gewoon niet zo poëtisch daarnet, maar als jij dat wel vindt, mooi meegenomen dan![]()
Kan toch combineren. Even printen en dan tegen mn collega's zeggen: KOM WE GAAN SAUFEN FUCK WERRUK JONGUHquote:Op maandag 21 maart 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tjonge jonguhhh
geef je het beste idee van de week
en wat doe je
![]()
![]()
Wss zelf nooit meegemaakt.quote:
Mijn broertje had ooit een scharrel.quote:
en???quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit een scharrel.
kip of ei?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrije uitloop?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was wel heel leuk.Alleen de code,je weet.quote:
quote:
Match.quote:
Ik doe even serieus ja.quote:
bro's before ho'squote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was wel heel leuk.Alleen de code,je weet.
Dat is dan voor het eerst in 50 jaar.quote:
28 april vriend,ik ga je de hele dag feliciteren.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst in 50 jaar.
Dat was best een leuke/grappige filmquote:
ik kijk niet vaak komediequote:Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was best een leuke/grappige film![]()
We gaan er een feest van maken,quote:Op maandag 21 maart 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
28 april vriend,ik ga je de hele dag feliciteren.
Zijn scharrels dan ook off limits? En als je broer nou was uitgescharreld met haar? Was het dan nog steeds not done? Of is het omdat het om je broer , en niet om een vriend,van je ging? 🤔quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was wel heel leuk.Alleen de code,je weet.
Het was gewoon een leuk mens,gekker dan ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn scharrels dan ook off limits? En als je broer nou was uitgescharreld met haar? Was het dan nog steeds not done? Of is het omdat het om je broer , en niet om een vriend,van je ging? 🤔
Ik hoef iig geen scharrels of een one night stand.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn scharrels dan ook off limits? En als je broer nou was uitgescharreld met haar? Was het dan nog steeds not done? Of is het omdat het om je broer , en niet om een vriend,van je ging? 🤔
Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 21 maart 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef iig geen scharrels of een one night stand.
Maar ze rotzooide al met je broertje dus kon je er verder niks mee?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was gewoon een leuk mens,gekker dan ik.
Ik wel, ik moet toch wel liefde voelen als ik met een meisje in bed duik.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad
Dat is voor mij nooit een criterium geweestquote:Op maandag 21 maart 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, ik moet toch wel liefde voelen als ik met een meisje in bed duik.
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar ze rotzooide al met je broertje dus kon je er verder niks mee?
Voor mij ook niet, maar er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Al heb ik wel eens in de ochtend spijt gehad toen ik wakker werdquote:Op maandag 21 maart 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is voor mij nooit een criterium geweest
Spijt waarvan?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
One night stand is geen liefde.
Soms wel spijt.
Dat is niet logisch.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
@:aloa heb je spijt gehad van empathie?
Wakker worden naast iemand die niet mijn vriendin was.quote:
Ik bleef over het algemeen nooit slapen bij een one night stand, alleen als diegene zo "leuk" was in bed dat het uitliep op een 2 of 3 night standquote:Op maandag 21 maart 2022 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Al heb ik wel eens in de ochtend spijt gehad toen ik wakker werd
Ik was echt een klootzak een aantal jaren.quote:
Laat gaan man.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was echt een klootzak een aantal jaren.
Makes sense. Ik heb wel ooit een huisgenoot gehad die ONSjes gewoon vrij snel na de daad weg stuurdequote:Op maandag 21 maart 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik bleef over het algemeen nooit slapen bij een one night stand, alleen als diegene zo "leuk" was in bed dat het uitliep op een 2 of 3 night standen daarna vaste scharrels werden.
Als ze of tegenvielen of gewoon leuk waren voor die nacht dan was het gewoon "wham bam thank you sir" en belde ik een taxi.
Dat is niet slimquote:Op maandag 21 maart 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
Hele lieve en mooie vriendinnen gehad.Maar ik had schijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat is ook wel een kunde.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Makes sense. Ik heb wel ooit een huisgenoot gehad die ONSjes gewoon vrij snel na de daad weg stuurde
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet slim
Love this.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Geen idee, ik heb er net wel even gekeken naar de laatste paar posts, maar niet echt gezellige mensen daar.quote:
Who cares?quote:
Ben jij weleens vreemd gegaan?quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er net wel even gekeken naar de laatste paar posts, maar niet echt gezellige mensen daar.
Of Dottekequote:Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Ik gok dat DJMO op 1 staat ?
Netjes.quote:
Ik ging al weg uit mezelf na "de daad" , dus ben echt nooit weggestuurd door een ventquote:Op maandag 21 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Makes sense. Ik heb wel ooit een huisgenoot gehad die ONSjes gewoon vrij snel na de daad weg stuurde
Draakje.quote:
gedrag?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wilde ooit dat ze uitmaakte dor mijn gedrag.Werkte niet.
Iets over vroeger.quote:
Haloa Aloaquote:
Vroeger gedroeg je je zo en nu zo?quote:
Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad bij veel scharrels dat er gewoon een leuke klik wasquote:Op maandag 21 maart 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ging al weg uit mezelf na "de daad" , dus ben echt nooit weggestuurd door een ventsnap sowieso niet waarom iemand dan zou willen blijven slapen 🤔 zoals ik al zei, zelf deed ik dat alleen als ik een super klik had op seksgebied met iemand.
Een boek over mijquote:Op maandag 21 maart 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Haloa Aloa![]()
Ik lees momenteel een boek waar steeds Haloa wordt gezegd, en af en toe Hullo
En hulloquote:
voor de 19e eeuw geschreven, ben je zo oudquote:
Hulloquote:
Zie je welquote:Op maandag 21 maart 2022 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
voor de 19e eeuw geschreven, ben je zo oud
50.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo
Waar is jouw party en hoeveel jaartjes mag je al aantikken?
Ken ik niet, wat is het en waar kijk je diequote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Ik zit net de serie Timeless te kijken
The magic numberquote:
Netflix...iets met tijdreizigersquote:Op maandag 21 maart 2022 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat is het en waar kijk je die
Ik kijk teveel series al
Thanks.quote:
even checkenquote:
Ja same here, kan op 1 hand wel tellen hoeveel er tegenvielen, had zo'n 3 à 4 vaste scharrels, en soms een ander tussendoorquote:Op maandag 21 maart 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad bij veel scharrels dat er gewoon een leuke klik was
Goffer.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:02 schreef drakin het volgende:
Nu voor je motorrijbewijs en 20-jarig chickie
Thanks Chufi.quote:
Je hebt tenminste geen overgangsgedoequote:
Ik heb er ook 3 of 4 die echt tegenvielen. De meeste zijn scharrels en een enkeling zelfs een langdurige vriendschap.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja same here, kan op 1 hand wel tellen hoeveel er tegenvielen, had zo'n 3 à 4 vaste scharrels, en soms een ander tussendoor
Daar kijk dus tegenop over een decennium of 2 als muis ermee te maken krikgtquote:Op maandag 21 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt tenminste geen overgangsgedoe
Het is net een soort pubertijd op herhaling, je moet alleen af en toe op tijd duiken voor rondvliegend servies enzoquote:Op maandag 21 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kijk dus tegenop over een decennium of 2 als muis ermee te maken krikgt
Zo blij wat dat betreft dat ik een jongetje heb haha.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kijk dus tegenop over een decennium of 2 als muis ermee te maken krikgt
Wegduiken voor servies en andere dingen komt wel goed, daar train ik nu al in tijdens sommige periodes van de maandquote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is net een soort pubertijd op herhaling, je moet alleen af en toe op tijd duiken voor rondvliegend servies enzo
quote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo blij wat dat betreft dat ik een jongetje heb haha.
Een goedenavond uwe konijnlijkheid!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
En tevens goede avond (of voor jouw gevoel wellicht goede middag)![]()
Ik ga zo denk ik wel mijn nest in, volgens mij begin ik griep/corona te krijgen. Zit al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te hoestenquote:
Van maand naar dagelijksquote:Op maandag 21 maart 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wegduiken voor servies en andere dingen komt wel goed, daar train ik nu al in tijdens sommige periodes van de maand
Het was weer gezellig!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik wel mijn nest in, volgens mij begin ik griep/corona te krijgen. Zit al de hele dag mijn longen uit mijn lijf te hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |