Hallo aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Ben ik nu,dan is het voorbij.quote:
Thanks,ben er wel klaar mee.quote:
Oh ben je vandaag jarig???quote:
Niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
maar Fresh waarom is er geen TT voor jou?
Met deze dag ? Of het leven in het algemeen?quote:
Het leven is okee,maar 50 worden is zwaar kut.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met deze dag ? Of het leven in het algemeen?
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leven is okee,maar 50 worden is zwaar kut.
Niks mis meequote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Waarom? Je bent toch nog gezond, knap en zonder rimpels?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best wel een dingetjequote:Op maandag 21 maart 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch nog gezond, knap en zonder rimpels?
zolang jij jong van geest bentquote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.
Naar een housefeest gaan?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best wel een dingetjemaar niet alsof je nu bejaard bent ofzo, je kan nog zoveel leuke dingen doen en meemaken, als je maar gezond bent , da's het belangrijkste
![]()
![]()
Daar moet je ook niet teveel naar kijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om het cijfer.30 worden vond ik ook vreselijk. 40 totaal niet.Maar dit is wel ernstig.
weet je wat je dan moet denkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar een housefeest gaan?
Kijk daar staat een 50 jarige.
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.quote:
dat hoef ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.
Dat scheelt ook al..quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo`n Abraham op de oprit.
Of tig keer toeteren omdat ze een bord in de tuin zien met zoveel jaarquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hoef ik ook niet hoor
dat mensen die ik helemaal niet aardig vind me gaan feliciteren
hoe op met me hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of tig keer toeteren omdat ze een bord in de tuin zien met zoveel jaar
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar een housefeest gaan?
Kijk daar staat een 50 jarige.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellendus zoals ik al zei, gewoon schijt aan hebben, en doen wat jou gelukkig maakt
![]()
Ik ben zeker geen midlife tjap.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben joh, je komt toch voor de muziek , niet voor het zien en gezien worden toch ? Kijk, als je je echt gedraagt of erbij loopt als een stereotype "midlifecrisis" tjap, dan is dat best sneu om te zien op zo'n feest, maar dat kan ik me bij jou niet voorstellendus zoals ik al zei, gewoon schijt aan hebben, en doen wat jou gelukkig maakt
![]()
Nou dan ! Dus waar heb je het over!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Beter van niet.quote:
Thanks Foshi,sta weer met beide benen op de grond.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou dan ! Dus waar heb je het over!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |