abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:31:29 #176
284411 crew  heywoodu
pi_220487787
Probleem met iets met een batterij, temperatuur is 'out of range'
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:32:46 #177
284411 crew  heywoodu
pi_220487793
Over het weer:
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:26 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Commentataor zegt nu overigens dat het er wel prima uit ziet.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 23:33:02 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220487794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Probleem met iets met een batterij, temperatuur is 'out of range'
Daar gaat onze launch :'(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:33:56 #179
284411 crew  heywoodu
pi_220487800
En deze:

quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:09 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FTS IS GEFIXT _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Er was blijkbaar een Space Shuttle-onderdeeltje opgehaald wat men heeft gebruikt om iets te fixen :P FTS zelf was zo te lezen niet het probleem, maar een systeem wat nodig is om FTS te laten werken.
  woensdag 1 april 2026 @ 23:34:31 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487805
Ooh hier is iedereen
pi_220487808
Ik hoorde net 90% go
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:35:35 #182
284411 crew  heywoodu
pi_220487810
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:34 schreef Starhopper het volgende:
Ooh hier is iedereen
Ja, hopelijk wel :Y

Dit topic is 4 jaar geleden al aangemaakt door @-CRASH- speciaal voor Artemis 2, dus hier met z'n allen genieten van de lancering van Artemis 2 straks zou wel het meest logisch en leuk zijn lijkt me :9
  woensdag 1 april 2026 @ 23:36:35 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487815
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, hopelijk wel :Y

Dit topic is 4 jaar geleden al aangemaakt door @:-CRASH- speciaal voor Artemis 2, dus hier met z'n allen genieten van de lancering van Artemis 2 straks zou wel het meest logisch en leuk zijn lijkt me :9
Jah! :D
  woensdag 1 april 2026 @ 23:36:48 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487819
Je moet geen hoogtevrees hebben :T

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:37:16 #185
284411 crew  heywoodu
pi_220487823
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:36 schreef Starhopper het volgende:
Je moet geen hoogtevrees hebben :T

[ afbeelding ]
Claustrofobie ook niet :D

Hoewel het hier dan nog relatief ruim is natuurlijk, maar zelf moet ik er niet aan denken.
  woensdag 1 april 2026 @ 23:37:56 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Claustrofobie ook niet :D

Hoewel het hier dan nog relatief ruim is natuurlijk, maar zelf moet ik er niet aan denken.
En dan te bedenken dat Apollo krapper was. En Soyuz is nog erger als je de picca's ziet :')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:38:20 #187
284411 crew  heywoodu
pi_220487829
Koch van maart 2019 tot februari 2020 in het ISS geweest, die kwam dus letterlijk terug op een aarde waar alles hevig naar de kloten ging :D
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 23:38:37 #188
38824 crew  Droopie
pi_220487830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, hopelijk wel :Y

Dit topic is 4 jaar geleden al aangemaakt door @:-CRASH- speciaal voor Artemis 2, dus hier met z'n allen genieten van de lancering van Artemis 2 straks zou wel het meest logisch en leuk zijn lijkt me :9
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellen ;)

Ik ga denk ik ook wel kijken, heb hem nu opstaan, maar dan moet ie wel over 47 minuten opstijgen hoor.

Enig minpuntje, er zijn tegenwoordig zoveel lanceringen, dat het niemand meer heel uniek is.

Veel plezier allemaal :)
Hell To The Liars
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:39:09 #189
284411 crew  heywoodu
pi_220487836
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat Apollo krapper was. En Soyuz is nog erger als je de picca's ziet :')
  woensdag 1 april 2026 @ 23:40:06 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220487842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Claustrofobie ook niet :D

Hoewel het hier dan nog relatief ruim is natuurlijk, maar zelf moet ik er niet aan denken.
En het is te hopen dat er niemand shoarma met knoflook gegeten heeft :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:40:20 #191
284411 crew  heywoodu
pi_220487844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellen ;)

Ik ga denk ik ook wel kijken, heb hem nu opstaan, maar dan moet ie wel over 47 minuten opstijgen hoor.

Enig minpuntje, er zijn tegenwoordig zoveel lanceringen, dat het niemand meer heel uniek is.

Veel plezier allemaal :)
Maar deze is júist uniek omdat het meer dan een halve eeuw geleden is dat er mensen überhaupt daadwerkelijk richting de maan gingen :o

Dit is denk ik wel de meest historische lancering in onze tijd. Die SpaceX-tests en alles zijn natuurlijk supercool en spectaculair, maar dit is een historische stap naar iets wat uiteindelijk veel verder moet gaan dan Apollo.
  woensdag 1 april 2026 @ 23:40:31 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487846
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja. Niet te doen toch dit _O- Stel je krijgt kramp :')
pi_220487847
Chatgpt zegt dat het wss niet te zien is in Nederland
  woensdag 1 april 2026 @ 23:40:38 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220487849
Waar is het goed te volgen eigenlijk?

Zet net mijn PS5 uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220487853
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is het goed te volgen eigenlijk?

Zet net mijn PS5 uit.
Nasa YT
  woensdag 1 april 2026 @ 23:41:38 #196
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220487858
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is het goed te volgen eigenlijk?

Zet net mijn PS5 uit.
Bekijk deze YouTube-video
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:42:11 #197
284411 crew  heywoodu
pi_220487863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef Sjemmert het volgende:
Chatgpt zegt dat het wss niet te zien is in Nederland
Voor mij sowieso niet, als ik naar het zuiden wil kijken moet ik op het dak gaan staan (van ons rijtjeshuis) :+
  woensdag 1 april 2026 @ 23:42:19 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220487865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef Sjemmert het volgende:
Chatgpt zegt dat het wss niet te zien is in Nederland
Bij mij is het droog en helder.

Wat zien we straks eigenlijk als het te zien is?

Een bewegend stipje of ook een lichtspoor erachter of zo?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 1 april 2026 @ 23:42:38 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220487870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellen ;)

Ik ga denk ik ook wel kijken, heb hem nu opstaan, maar dan moet ie wel over 47 minuten opstijgen hoor.

Enig minpuntje, er zijn tegenwoordig zoveel lanceringen, dat het niemand meer heel uniek is.

Veel plezier allemaal :)
Ja. Maar mensen naar de maan is wat anders dan de zoveelste SpaceX raket. Ik kijk niet eens meer de crew missies naar ISS. Al heeft dat ook te maken omdat Musk een grote lul is. Maar deze mooie raket en dan ook neg eens met mensen naar de maan. Daar blijf ik voor wakker.
pi_220487880
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bij mij is het droog en helder.

Wat zien we straks eigenlijk als het te zien is?

Een bewegend stipje of ook een lichtspoor erachter of zo?
Ik heb geen idee :P

Dit zei ai

Kun je hem zien overvliegen?
In theorie:
Het zou een heel klein, snel bewegend lichtpuntje zijn
Alleen zichtbaar:
vlak na lancering
bij perfecte timing, donkere lucht en juiste baan
In praktijk in Nederland:
❌ Extreem onwaarschijnlijk dat je hem ziet
Hij is:
te ver weg
te laag helder
en te kort in een gunstige baan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')