Daar gaat onze launchquote:Op woensdag 1 april 2026 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Probleem met iets met een batterij, temperatuur is 'out of range'
Er was blijkbaar een Space Shuttle-onderdeeltje opgehaald wat men heeft gebruikt om iets te fixenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:09 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FTS IS GEFIXT![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hopelijk welquote:
Jah!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel
Dit topic is 4 jaar geleden al aangemaakt door @:-CRASH- speciaal voor Artemis 2, dus hier met z'n allen genieten van de lancering van Artemis 2 straks zou wel het meest logisch en leuk zijn lijkt me
Claustrofobie ook nietquote:Op woensdag 1 april 2026 23:36 schreef Starhopper het volgende:
Je moet geen hoogtevrees hebben![]()
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat Apollo krapper was. En Soyuz is nog erger als je de picca's zietquote:Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Claustrofobie ook niet
Hoewel het hier dan nog relatief ruim is natuurlijk, maar zelf moet ik er niet aan denken.
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel
Dit topic is 4 jaar geleden al aangemaakt door @:-CRASH- speciaal voor Artemis 2, dus hier met z'n allen genieten van de lancering van Artemis 2 straks zou wel het meest logisch en leuk zijn lijkt me
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Apollo krapper was. En Soyuz is nog erger als je de picca's ziet![]()
En het is te hopen dat er niemand shoarma met knoflook gegeten heeftquote:Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Claustrofobie ook niet
Hoewel het hier dan nog relatief ruim is natuurlijk, maar zelf moet ik er niet aan denken.
Maar deze is júist uniek omdat het meer dan een halve eeuw geleden is dat er mensen überhaupt daadwerkelijk richting de maan gingenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellen
Ik ga denk ik ook wel kijken, heb hem nu opstaan, maar dan moet ie wel over 47 minuten opstijgen hoor.
Enig minpuntje, er zijn tegenwoordig zoveel lanceringen, dat het niemand meer heel uniek is.
Veel plezier allemaal
Nasa YTquote:Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is het goed te volgen eigenlijk?
Zet net mijn PS5 uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is het goed te volgen eigenlijk?
Zet net mijn PS5 uit.
Voor mij sowieso niet, als ik naar het zuiden wil kijken moet ik op het dak gaan staan (van ons rijtjeshuis)quote:Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef Sjemmert het volgende:
Chatgpt zegt dat het wss niet te zien is in Nederland
Bij mij is het droog en helder.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:40 schreef Sjemmert het volgende:
Chatgpt zegt dat het wss niet te zien is in Nederland
Ja. Maar mensen naar de maan is wat anders dan de zoveelste SpaceX raket. Ik kijk niet eens meer de crew missies naar ISS. Al heeft dat ook te maken omdat Musk een grote lul is. Maar deze mooie raket en dan ook neg eens met mensen naar de maan. Daar blijf ik voor wakker.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Net als "jullie doen met de superbowl finale", mag ik dan allemaal domme vragen stellen
Ik ga denk ik ook wel kijken, heb hem nu opstaan, maar dan moet ie wel over 47 minuten opstijgen hoor.
Enig minpuntje, er zijn tegenwoordig zoveel lanceringen, dat het niemand meer heel uniek is.
Veel plezier allemaal
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij is het droog en helder.
Wat zien we straks eigenlijk als het te zien is?
Een bewegend stipje of ook een lichtspoor erachter of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |