abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204180137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je redeneert andersom. Met dat werk is niets mis. Waar het omgaat is dat Marc gedrag heeft dat in zijn algemeenheid problematisch is, maar helemaal in een leidinggevende functie. Machtsverhoudingen enzo.
En nu krijgt hij dan de kans om dat beter te doen.
-nee-
pi_204180188
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
En dat vindt ik dus niet goed.
pi_204180194
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.

Als je dan een Overmars aanstelt die koud zes weken werkloos is omdat hij mensen die onder hem werkten dickpics stuurde én stalkingsachtig gedrag vertoonde, alleen maar omdat hij wel wat goede aankopen heeft gedaan laat je gewoon duidelijk zien dat het je helemaal geen reet kan schelen hoe het personeel zich binnen de organisatie voelt, zolang het eerste maar presteert.

En dat wil niet zeggen dat hij nooit meer aan de bak mag verder, maar daar kan je best nog even langer mee wachten. Geef het een jaar, zeg dat hij in therapie is geweest of wat dan ook, laat die storm even overwaaien zodat het geloofwaardig is als hij zegt dat hij echt veranderd is en je ook intern naar je personeel kan verkopen dat ze niet per direct onder iemand komen te werken waar ze niet alleen mee in een kantoor willen zitten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204180196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En dat vindt ik dus niet goed.
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?
-nee-
pi_204180206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Een telefoon van de zaak zou juist goed zijn, wetende dat die gemonitord wordt.
Ik zou het risico niet nemen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_204180233
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vind het echt een klap in het gezicht van alle vrouwelijke medewerkers bij Antwerp. Hij wordt leidinggevende, en een taak van een leidinggevende is allereerst om te zorgen dat er een veilige werkomgeving is voor iedereen die onder hem (huehue) werkt.
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.

quote:
En dat wil niet zeggen dat hij nooit meer aan de bak mag verder, maar daar kan je best nog even langer mee wachten. Geef het een jaar, zeg dat hij in therapie is geweest of wat dan ook, laat die storm even overwaaien zodat het geloofwaardig is als hij zegt dat hij echt veranderd is en je ook intern naar je personeel kan verkopen dat ze niet per direct onder iemand komen te werken waar ze niet alleen mee in een kantoor willen zitten.
Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?
-nee-
pi_204180274
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Allereerst ja? Dat wist ik niet. Dat klinkt meer als een soundbite dan als iets wat echt zo werkt.
Je geeft leiding, dus ben je verantwoordelijk voor het welzijn van het team dat onder jouw leiding werkt. Dat lijkt mij in alle gevallen de zwaarste verantwoordelijkheid die je als leidinggevende kunt hebben. Wil uiteraard niet zeggen dat alle leidinggevenden dit goed doen, of dat alle organisaties dit belang ook voorop stellen.

quote:
Ik dacht dat de storm eigenlijk al was overgewaaid eigenlijk, maar prima. Maar dan nog vind ik bijvoorbeeld 'een jaar' heel arbitrair klinken. Antwerp vindt het goed, Overmars vindt het goed... Tja. Dan moeten ze het toch lekker samen uitzoeken?
'Antwerp' vindt het goed is wat kort door de bocht. De eigenaar vindt het goed. Dat zegt helemaal niks over de rest van de club natuurlijk.
pi_204180285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:16 schreef theunderdog het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik deze beslissing buitengewoon ongepast vind. Ook het argument: 'iemand moet een tweede kans krijgen' begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk moet iemand weer aan de slag, maar dat hoeft toch niet in een leidende functie? iemand die jarenlang seksueel getinte, stalkerige appjes naar vrouwelijke medewerkers heeft gestuurd moet je volgens mij niet meer in zo'n rol willen hebben.

Marc kan toch ook gewoon de plee's schoonmaken? of kroketten frituren?
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat geven :?
pi_204180294
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar geloof je er dan niet in dat mensen kunnen leren van hun fouten en nieuwe kansen verdienen?
Nieuwe kans =/= dat je een vergelijkbare functie mag bekleden.

Vrijwel iedereen moet op den duur weer meedoen met de maatschappij (uitzonderingen daargelaten), maar je moet niet het kat op het spek binden. Zoals ik al zei: geef Marc lekker een niet-leidinggevende functie.
pi_204180304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dus je wilt gaan bepalen wat voor baan 'n private partij 'm gaat geven :?
Uh?
pi_204180342
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:05 schreef Ludachrist het volgende:

'Antwerp' vindt het goed is wat kort door de bocht. De eigenaar vindt het goed. Dat zegt helemaal niks over de rest van de club natuurlijk.
Dat lijkt me echt heel erg hun pakkie aan verder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nieuwe kans =/= dat je een vergelijkbare functie mag bekleden.

Vrijwel iedereen moet op den duur weer meedoen met de maatschappij (uitzonderingen daargelaten), maar je moet niet het kat op het spek binden. Zoals ik al zei: geef Marc lekker een niet-leidinggevende functie.
Maar als hij dat nou niet wilt of ambieert en er zijn werkgevers die hem in zo'n functie willen? Want dat is het geval. Mag dat dan niet, omdat hij in het verleden liet zien daar niet goed mee om te gaan? Ook Overmars kan leren van zijn fouten, en ook Overmars mag een mogelijkheid zoeken om dat te laten zien.

Wat is dan wel oke? Moet hij eerst een jaar wachten voordat hij zoiets probeert? Of mag het nooit meer? Moet hij eerst door 20 hoepels springen voordat mensen die hij nog nooit ontmoet heeft tevreden zijn en het dan goed vinden als hij weer reintegreert? Het is alweer eventjes terug en alles wat er over gezegd kan worden is gezegd en dan zie ik gewoon niet in waarom je zo'n man nog tegen moet houden.
-nee-
pi_204180369
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Eh ja, nou en? Dat zij een besluit nemen wil niet zeggen dat ik niks over dat besluit mag vinden.
pi_204180386
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Eh ja, nou en? Dat zij een besluit nemen wil niet zeggen dat ik niks over dat besluit mag vinden.
Dat lijkt mij ook.
-nee-
pi_204180388
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[..]
Maar als hij dat nou niet wilt of ambieert en er zijn werkgevers die hem in zo'n functie willen? Want dat is het geval. Mag dat dan niet, omdat hij in het verleden liet zien daar niet goed mee om te gaan? Ook Overmars kan leren van zijn fouten, en ook Overmars mag een mogelijkheid zoeken om dat te laten zien.

Wat is dan wel oke? Moet hij eerst een jaar wachten voordat hij zoiets probeert? Of mag het nooit meer? Moet hij eerst door 20 hoepels springen voordat mensen die hij nog nooit ontmoet heeft tevreden zijn en het dan goed vinden als hij weer reintegreert? Het is alweer eventjes terug en alles wat er over gezegd kan worden is gezegd en dan zie ik gewoon niet in waarom je zo'n man nog tegen moet houden.
Sorry, maar ik weet echt niet hoe ik mijn standpunt in deze duidelijker kan maken. Maar goed, nogmaals:

Ik ben van mening dat iemand die vergelijkbaar gedrag als dat van Overmars heeft gebezigd, niet geschikt is voor een leidinggevende functie.
pi_204180389
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook.
Lekkere dooddoeners, respect.
pi_204180399
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Lekkere dooddoeners, respect.
Ik vond die van jou meer een dooddoener. Natuurlijk mag je van alles vinden, dat is toch inherent aan de discussie? Ik vind alleen iets anders, dus vandaar dat we een discussie voeren. Als jij dan opeens zegt ' Ik mag dit toch vinden?' dan vind ik dat een dooddoener.
-nee-
pi_204180404
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond die van jou meer een dooddoener. Natuurlijk mag je van alles vinden, dat is toch inherent aan de discussie? Ik vind alleen iets anders, dus vandaar dat we een discussie voeren. Als jij dan opeens zegt ' Ik mag dit toch vinden?' dan vind ik dat een dooddoener.
Een betere reactie op de 'ja, dat moeten ze lekker zelf weten'-post van jou kon ik helaas niet bedenken, excuus.
pi_204180425
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een betere reactie op de 'ja, dat moeten ze lekker zelf weten'-post van jou kon ik helaas niet bedenken, excuus.
Nou dat geeft niks, de boog kan niet altijd gespannen staan.
-nee-
pi_204181128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Sorry, maar ik weet echt niet hoe ik mijn standpunt in deze duidelijker kan maken. Maar goed, nogmaals:

Ik ben van mening dat iemand die vergelijkbaar gedrag als dat van Overmars heeft gebezigd, niet geschikt is voor een leidinggevende functie.
Dat mag je vinden. Bij Antwerp denken ze daar blijkbaar anders over.
pi_204181446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat mag je vinden. Bij Antwerp denken ze daar blijkbaar anders over.
Die hebben gewoon al hun scrupules overboord gezet om ze snel mogelijk een TD binnen te halen die het laatste decennium aantoonbaar succesvol werk heeft afgeleverd. En zo werkt dat in de voetbalwereld, de een zijn dood is de ander zijn brood. Ik denk overigens dat Overmars wel een jasje heeft moeten uitdoen, want ik denk niet dat hij in Antwerpen kan verdienen wat hij bij Ajax verdiende, en ook zal hij het met een minder budget moeten doen om spelers aan te trekken en zal hij dus in een andere vijver moeten vissen.

Maar ook in Belgie zijn er kritiekvolle noten te horen geweest, een reporter vroeg zich af of het allemaal niet een beetje te vroeg is, het ligt allemaal nog vers in het geheugen. Bovendien heeft Overmars niet eens een fatsoenlijke poging tot boetedoening gedaan, het enige wat je uit die hoek te horen kreeg was 'ik wist niet dat mijn gedrag grensoverschrijdend was' (Rutte had het niet beter kunnen doen), en 'ik hoop dat men mij en mijn familie rust gunt en mijn priveleven respecteert'.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')