Het was @Poppejans ik zat in het IM topic, maar goed... dat doet er natuurlijk niet toe.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:51 schreef Troel het volgende:
Dit is heel lang geleden voor mij.
BE meldde in het vorige topic dat miss_dynastie overleden is. Dat was afgelopen zaterdag. Heel plotseling. Ze mocht slechts 37 jaar oud worden. Aanstaande vrijdag is de begrafenis.
ESF / miss_Dynastie onverwacht overleden.
Als rouwadvertentie bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:03 schreef Leandra het volgende:
Ik las het vanmorgen in de krant, geen idee dat het om Miss_D ging
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:54 schreef SQ het volgende:
[..]
nee, zij was een raadslid, dus het heeft de kranten wel gehaald...
Ah ok, ik snapte al niet waarom er een artikel over zou zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ze overleden was, als raadslid.
Maar geen idee dat het een FOK!ker was.
Maar fuck dat huishouden dan toch? Of je nou elke dag stofzuigt of 1x in de drie dagen dan... Who cares? Echt, dat zou het eerste zijn dat ik uit mijn handen liet vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Manlief had zondagavond een positieve zelftest en maandag ook een positieve PCR test.
Simon is vooralsnog negatief, elke ochtend voor school test ik hem.
Na 2 dagen ben ik helemaal kapot: werken, zorg voor kind, koken, iets van huishouden (wat dus niet lukt), klagende man. Nu ben ik dus echt super chagrijnig![]()
Echt groot respect voor alle ouders die dit lange tijd hebben moeten doen tijdens de lockdowns![]()
Dat ja..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:42 schreef BE het volgende:
Fijn dat je je goed voelt Quoi!En goed nieuws van die genetische uitslag!
[..]
Maar fuck dat huishouden dan toch? Of je nou elke dag stofzuigt of 1x in de drie dagen dan... Who cares? Echt, dat zou het eerste zijn dat ik uit mijn handen liet vallen.
Haha, ik voel me een viesnek nu, als 1x per 3 dagen 'ook nog oké' isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:42 schreef BE het volgende:
Of je nou elke dag stofzuigt of 1x in de drie dagen dan...
Ik voel me een levensgenieter nu, als 1x per 3 dagen 'ook nog oke' isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Haha, ik voel me een viesnek nu, als 1x per 3 dagen 'ook nog oké' is![]()
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:47 schreef Quoi het volgende:
Gister kennisgemaakt met onze nieuwe schoonmaker(s)Dan raak ik zelfs geen stofzuiger meer aan, of zuigstoffer, of dweil, of watdanook.
Ennuh.....ieder zijn/haar eigen standaard uiteraard.
Voor de dagelijkse zuigers hè!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Haha, ik voel me een viesnek nu, als 1x per 3 dagen 'ook nog oké' is![]()
Hoort boven stofzuigen er ook bij dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:24 schreef Fazz het volgende:
Beneden stofzuig ik 1x pw, boven probeer ik dat ookHet lukt maar niet een schoonmaakster te vinden dus het enige alternatief is de lat erg laag te leggen
![]()
Tijdje terug alweer dat we een huishoudopsom hadden![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:41 schreef BE het volgende:
[..]
Hoort boven stofzuigen er ook bij dan?
Het is dat ik er de discipline niet voor heb maar er is wél iets te zeggen voor ‘schoenen uit in de gang’.
#nieuweopsom
Wij komen via de garage binnen, daar heb ik een kapstok, schoenenrekken en een bankje staan, kun je nog zitten ook, als je je schoenen aan of uit doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:41 schreef BE het volgende:
[..]
Hoort boven stofzuigen er ook bij dan?
Het is dat ik er de discipline niet voor heb maar er is wél iets te zeggen voor ‘schoenen uit in de gang’.
#nieuweopsom
Och, wat een waardeloze situatiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het ging hier pasgeleden over de sluiting van de bso… Ik kreeg vandaag bericht dat de hele school van Sjaak gaat sluitenZe hopen nog 1,5 jaar open te blijven, maar er zijn zo weinig leerlingen dat ze het niet kunnen garanderen. Ik vind het zo klote. Sjaak zit eindelijk op zijn plek daar en nu moet hij wéér naar een andere school. Waar ik 1,5 jaar geleden al moeite had om een school voor hem te vinden, is dat nu eigenlijk alleen maar moeilijker geworden, want we weten steeds beter waarom hij specifiek maatwerk nodig heeft. Ik acht de kans dat ik een passende school voor hem vind 50%, met dus ook 50% kans op een thuiszittend kind.
En morgen (of volgende week) kan ik vast weer in oplossingen denken, maar nu even niet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |