Wat vond je er zo goed aan? Oprechte vraag, ik heb me op een paar filmpjes na niet echt verdiept in Dermane.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik zat zaterdag dat eerste helftje te kijken en toen vond ik hem echt heel aardig spelen. KarimGod.
Eigenlijk zo’n typische Afrikaanse stofzuiger, was overal wel zo’n beetje te vinden. Al gingen bij hem de meeste ballen nog redelijk snel naar voren en naar de juiste kleur ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat vond je er zo goed aan? Oprechte vraag, ik heb me op een paar filmpjes na niet echt verdiept in Dermane.
Ik heb eerste helft gemist en na een seconde of 30 toen ik wél keek gaf hij een prachtige steekbal en veroverde een paar keer uitstekend de bal. Kreeg ook zo'n beetje elke bal bij een aanval.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zo’n typische Afrikaanse stofzuiger, was overal wel zo’n beetje te vinden. Al gingen bij hem de meeste ballen nog redelijk snel naar voren en naar de juiste kleur ook.
Maar ik heb maar een minuutje of 30 gezien. Maar dat zo’n jongen rechtstreeks uit Afrika al zo snel kan aanhaken op een redelijk niveau is prima lijkt me.
Goede teksten.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karimgod
@:dombohetolifantje1
Dat waren niet zijn beste seizoenen toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede teksten.
Wat een held is dat zeg. Nog een gesigneerd shirtje uit 2008 ofzo van hem aan de muur hangen die ik bij een veiling gekocht had.
Het is een shirt die naarmate de tijd vorderde meer waard werd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat waren niet zijn beste seizoenen toch?![]()
[ afbeelding ]
in die periode vond hij het leuk om te pingelen rond de eigen 16 tegen ajax thuisquote:Op maandag 21 maart 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een shirt die naarmate de tijd vorderde meer waard werd.
Was toendertijd ook de goedkoopste van heel de selectie.
zou erg fijn zijn, zo'n type er bijquote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zo’n typische Afrikaanse stofzuiger, was overal wel zo’n beetje te vinden. Al gingen bij hem de meeste ballen nog redelijk snel naar voren en naar de juiste kleur ook.
Maar ik heb maar een minuutje of 30 gezien. Maar dat zo’n jongen rechtstreeks uit Afrika al zo snel kan aanhaken op een redelijk niveau is prima lijkt me.
Klinkt als een ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen krijgt hij blijkbaar naar de juiste kleur, dus dat is wel een verschil met dat MONSTER van PSVquote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Klinkt als een ONGELOOFLIJK MONSTER.
watquote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alleen krijgt hij blijkbaar naar de juiste kleur, dus dat is wel een verschil met dat MONSTER van PSV
Nee hij is 1 meter 70 ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij was zeg maar de Aursnes van de selectiequote:Op maandag 21 maart 2022 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een shirt die naarmate de tijd vorderde meer waard werd.
Was toendertijd ook de goedkoopste van heel de selectie.
Destijds eerder de Tapiaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij was zeg maar de Aursnes van de selectie
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Haha maar die heeft het uiteindelijk niet laten zien bij ons hè, in tegenstelling tot KEA en Aursnes.quote:
Karim moest ook eerst aan de zandbak verhuurd worden voordat ie goed werd, Aursnes heeft het meteen laten zien. Er zijn weinig spelers die na 3 jaar zonder succes bij een club ineens nog zo belangrijk worden. En z'n 3e periode was nog beterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haha maar die heeft het uiteindelijk niet laten zien bij ons hè, in tegenstelling tot KEA en Aursnes.
Jahanbaksh is momenteel onze Tapia.
Dat hij naar die zandbak moest was ook omdat Been hem niet aan het voetballen kreeg toch en het daar tussen rommelde? In mijn beleving lag dat niet alleen aan hem hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karim moest ook eerst aan de zandbak verhuurd worden voordat ie goed werd, Aursnes heeft het meteen laten zien. Er zijn weinig spelers die na 3 jaar zonder succes bij een club ineens nog zo belangrijk worden. En z'n 3e periode was nog beter
Iets vergelijkbaars met Tapia ga je sowieso niet meer zo snel krijgen denk ik, die heeft vijf jaar lang bij ons ondergepresteerd maar liet het elders wel zien. Heel vreemde speler, Gio zag het eigenlijk totaal niet in hem en Tapia pakte in de basis ook zelden echt de kans, ook Advocaat verkoos Fer boven Taap. Maar onmiskenbaar wel een goede speler.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haha maar die heeft het uiteindelijk niet laten zien bij ons hè, in tegenstelling tot KEA en Aursnes.
Jahanbaksh is momenteel onze Tapia.
Die hype dat Tapia naar een topclub in Spanje zou gaan is inmiddels ook wel over. Sinds de winterstop is ie zelfs invaller bij Celta.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars met Tapia ga je sowieso niet meer zo snel krijgen denk ik, die heeft vijf jaar lang bij ons ondergepresteerd maar liet het elders wel zien. Heel vreemde speler, Gio zag het eigenlijk totaal niet in hem en Tapia pakte in de basis ook zelden echt de kans, ook Advocaat verkoos Fer boven Taap. Maar onmiskenbaar wel een goede speler.
Denk dat hij het onder Slot wel goed had gedaan overigens.
Wel wat blessures gehad en op zijn positie speelt nu één van hun grootste talenten, die heeft tijdens de afwezigheid van Tapia zijn kans gegrepen. Maar de hype is wel wat gaan liggen dit seizoen ja. Voelt het toch wat minder zuur aan, zeker nu we met Aursnes eindelijk weer een goede speler op die plek hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hype dat Tapia naar een topclub in Spanje zou gaan is inmiddels ook wel over. Sinds de winterstop is ie zelfs invaller bij Celta.
Ik denk nog steeds dat het een prima speler voor ons had kunnen zijn, maar zijn top lijkt niet heel veel hoger te liggen. Voor Amrabat geldt eigenlijk hetzelfde
Het zijn toch allebei ook geen hele bijzondere spelers? Fysiek niet uitzonderlijk, nooit scoren, redelijke ontregelaars.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hype dat Tapia naar een topclub in Spanje zou gaan is inmiddels ook wel over. Sinds de winterstop is ie zelfs invaller bij Celta.
Ik denk nog steeds dat het een prima speler voor ons had kunnen zijn, maar zijn top lijkt niet heel veel hoger te liggen. Voor Amrabat geldt eigenlijk hetzelfde
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die klassieker heeft er wel echt in gehakt bij deze jongen. Goeie genade wat laat hij zich kennen.
Ik hoop dat ze hem bij FC Afkicken geen aandacht meer geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die klassieker heeft er wel echt in gehakt bij deze jongen. Goeie genade wat laat hij zich kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |