Leuk voor Zolderkamer dat hij weer eens een primeurtje heeft, was erg lang geleden.quote:
Schijnbaar is er nog meer. Zal wel met die Zweedse jeugdspelers die ze proberen te halen te maken hebbenquote:Op maandag 21 maart 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk voor Zolderkamer dat hij weer eens een primeurtje heeft, was erg lang geleden.
Deed het goed tegen Belgrado, ik blijf wel gecharmeerd van Hendriks. Volgend seizoen maar kijken of hij in aanmerking komt voor een basisplek.
1908 bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:40 schreef Caland het volgende:
Kan ik nu dat andere accountje van ZKA gebruiken voor de pushmeldingen?
Ben er wel een beetje klaar mee dat ik pushmeldingen krijg van middelbare school fitties.
Yess.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:40 schreef Caland het volgende:
Ben er wel een beetje klaar mee dat ik pushmeldingen krijg van middelbare school fitties.
Ik heb de pushmeldingen van zijn oude account ook al uit staan. Walgelijk triest.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:40 schreef Caland het volgende:
Dat scheelt dan weer. Hoeft er op de training niemand die Marciano hard te schoffelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De Roemeen mag worden ingeschreven
Eruit met die jodenzooiquote:Op maandag 21 maart 2022 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De Roemeen mag worden ingeschreven
Wel meer waard op Transfermarktquote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga er niet direct vanuit dat de keeper van SK Dnipro nou meteen heel veel beter is dan die kamperjew eigenlijk
1.95, er komt wel iemand binnen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga er niet direct vanuit dat de keeper van SK Dnipro nou meteen heel veel beter is dan die kamperjew eigenlijk
Als je een oorlog overleeft red je het ook wel in een kolkende Kuip tochquote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Karimgodquote:El Ahmadi krijgt ook de vraag wat hij had gedaan tegen Antony in de slotfase. ''Zonder VAR had ik hem door midden geschopt'', zegt de middenvelder met een glimlach.
Met VAR kunnen dat soort dingen ook gewoon momenteel toch.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karimgod
@:dombohetolifantje1
Niet als je voor Feyenoord speelt.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met VAR kunnen dat soort dingen ook gewoon momenteel toch.
Zag op een paar andere fora geanalyseerd dat hij de ballen net zo beroerd verwerkt als Marciano en ze nooit klemvast heeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
Zolang 'ie ze dan maar naar de zijkanten tikt i.p.v. recht vooruit bij een tegenstander in de voeten. Had het er van het weekend over met wat Roemenen op een verjaardagsfeestje en die waren er niet heel enthousiast over.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zag op een paar andere fora geanalyseerd dat hij de ballen net zo beroerd verwerkt als Marciano en ze nooit klemvast heeft.
Kan dus alleen maar meevallen.
Klinkt gezellig, zat na afloop je telefoon nog in je zak?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang 'ie ze dan maar naar de zijkanten tikt i.p.v. recht vooruit bij een tegenstander in de voeten. Had het er van het weekend over met wat Roemenen op een verjaardagsfeestje en die waren er niet heel enthousiast over.
We gaan het zien. Vrees ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang 'ie ze dan maar naar de zijkanten tikt i.p.v. recht vooruit bij een tegenstander in de voeten. Had het er van het weekend over met wat Roemenen op een verjaardagsfeestje en die waren er niet heel enthousiast over.
Motor van het kampioenselftal.quote:
Nee, zeker niet alleen. En dat was ook wel terecht na zijn eerste periode. Maar daarna, samen met Vilhena. Wat een genot was dat.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Motor van het kampioenselftal.
Was eerst een van de degenen die het hardst grappen zat te maken van "El Dramadi". Zelden een speler gezien die mijn beeld zo 180 graden heeft kunnen draaien.
Stond daar ook niet alleen in als ik het me goed herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |