Al had Nick Marsman er gestaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te zeggen na zo'n wedstrijd van 'Ajax verdiende het niet' of 'Feyenoord verdiende het wel'. Uiteindelijk denk ik dat het spelplan van Feyenoord prima was en had je de marge gewoon kunnen verdedigen omdat Ajax er niet echt uitkwam, alleen verneukt onze keeper het, maar dat is uiteindelijk ook een gebrek aan kwaliteit bij ons. Het is echter wel heel frustrerend om het op die manier weg te geven. Zijn het twee mooie aanvallen waaruit Ajax scoort dan kan je er wel mee leven, nu blijf je denken van 'als Bijlow er maar had gestaan'.
ik vind hem dat nu al hoor maar ga er wel vanuit dat hij nog beter wordt, ook wat betreft hoofd wat koeler houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet ie echt nog constanter worden hoor. Misschien wel de meeste potentie sinds Robben.
Alle transfers afgelopen zomer waren koopjes, ik denk niet dat de betere keepers voor het oprapen waren. Geen idee hoe hij het bij z'n vorige club deed verder.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk onbegrijpelijk dat Feyenoord zo'n matige tweede keeper heeft gescout wetende van de blessuregevoeligheid bij Bijlow.
Heb wel moeite om een jongen als Antony objectief te beoordelen ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit de argumenten zijn dan houdt ook alles op. Maar leuk dat je mee post, Pi-air.
hoezo kwam Ajax er niet uit? Als je er niet uit komt kan je ook niet scorenquote:Op maandag 21 maart 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te zeggen na zo'n wedstrijd van 'Ajax verdiende het niet' of 'Feyenoord verdiende het wel'. Uiteindelijk denk ik dat het spelplan van Feyenoord prima was en had je de marge gewoon kunnen verdedigen omdat Ajax er niet echt uitkwam, alleen verneukt onze keeper het, maar dat is uiteindelijk ook een gebrek aan kwaliteit bij ons. Het is echter wel heel frustrerend om het op die manier weg te geven. Zijn het twee mooie aanvallen waaruit Ajax scoort dan kan je er wel mee leven, nu blijf je denken van 'als Bijlow er maar had gestaan'.
Daar verschillen de meningen over: https://www.ad.nl/nederla(...)-hibernian~ad5767ea/quote:Op maandag 21 maart 2022 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle transfers afgelopen zomer waren koopjes, ik denk niet dat de betere keepers voor het oprapen waren. Geen idee hoe hij het bij z'n vorige club deed verder.
Het klopt ook niet. Nou ja, wel voor de laatste 40 minuten natuurlijk, maar de eerste 50 minuten was ook aan de bal gewoon goed.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke analist was het daar niet mee eens.
Voor een paar ton heb je een keeper als Olij wel binnen, dan heb je iemand die relatief jong is en nog kan doorgroeien maar wel al geruime tijd bewezen heeft een bepaald niveau te hebben. Kun je hem de situatie met Bijlow schetsen (grote kans op minuten bij afwezigheid) en dan kan hij op een gegeven moment het stokje overnemen als Bijlow een mooie stap maakt. Maar misschien is dat allemaal wat te simplistisch gedacht van mij.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle transfers afgelopen zomer waren koopjes, ik denk niet dat de betere keepers voor het oprapen waren. Geen idee hoe hij het bij z'n vorige club deed verder.
In de 16 vonden ze de ruimtes niet, ik bedoelde niet van 'ze komen er niet uit' als ze kwamen niet meer naar voren want de wedstrijd was duidelijk een linie verschoven.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo kwam Ajax er niet uit? Als je er niet uit komt kan je ook niet scoren
Ik had dat ook prima gevonden hoor. Of bijvoorbeeld een Gorter die bij Ajax veroordeeld is tot KKD. Maar begreep de keuze voor een ervaren keeper die geen zenuwen zal hebben als ie er ineens na 5 potjes al zou moeten staan ook welquote:Op maandag 21 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een paar ton heb je een keeper als Olij wel binnen, dan heb je iemand die jong is maar wel al geruime tijd bewezen heeft een bepaald niveau te hebben. Kun je hem de situatie met Bijlow schetsen (grote kans op minuten bij afwezigheid) en dan kan hij op een gegeven moment het stokje overnemen als Bijlow een mooie stap maakt. Maar misschien is dat allemaal wat te simplistisch gedacht van mij.
Ik hoop liever op een fossiel die zijn plek kent eigenlijk, en nog een derde keeper die vooral leuk is op de karaoke-avonden. Zeker nu Bijlow in marktwaarde ook wel flink gaat dalen hoop ik eigenlijk dat ie voorlopig bij Feyenoord blijft en er een betere tweede keeper wordt gevonden.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een paar ton heb je een keeper als Olij wel binnen, dan heb je iemand die relatief jong is en nog kan doorgroeien maar wel al geruime tijd bewezen heeft een bepaald niveau te hebben. Kun je hem de situatie met Bijlow schetsen (grote kans op minuten bij afwezigheid) en dan kan hij op een gegeven moment het stokje overnemen als Bijlow een mooie stap maakt. Maar misschien is dat allemaal wat te simplistisch gedacht van mij.
Als je Olij op kunt pikken zou ik dat wel doen, maar hij moet ook perspectief hebben natuurlijk. Een jaar als 2e keeper accepteert hij misschien nog, maar die jongen wil op een gegeven moment wel spelen. Bijlow blijft uiteraard eerste keeper.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop liever op een fossiel die zijn plek kent eigenlijk, en nog een derde keeper die vooral leuk is op de karaoke-avonden.
Klopt. Het is als jonge keeper ook fijner als je een vast ritme kan opbouwen. Bijlow was op een gegeven moment ook gewoon eerste keeper tot aan zijn blessure, dat vond ik een goede keuze van Gio toen.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je Olij op kunt pikken zou ik dat wel doen, maar hij moet ook perspectief hebben natuurlijk. Een jaar als 2e keeper accepteert hij misschien nog, maar die jongen wil op een gegeven moment wel spelen. Bijlow blijft uiteraard eerste keeper.
Bedoel je iemand behalve klaas?quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er hier iemand die Slot dit seizoen nog wat aanrekent eigenlijk? Vinden jullie dat hij dit jaar ook maar 1 fout heeft gemaakt?
Natuurlijk, maar dat is ook niet zo erg zolang je dat als trainer eerlijk reflecteert en niet in hetzelfde patroon blijft vervallen, en dat doet Slot gewoon. Verder heeft hij ook met de beperkingen te leven in de selectie en dat zijn er helaas wel wat.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er hier iemand die Slot dit seizoen nog wat aanrekent eigenlijk? Vinden jullie dat hij dit jaar ook maar 1 fout heeft gemaakt?
hij zal best fouten hebben gemaakt maar hij heeft wel wat neergezet, nu is het afwachten of er weer een stap gemaakt kan worden volgend seizoenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja eens. Maar dan nog kan ik eigenlijk geen fout opnoemen.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is ook niet zo erg zolang je dat als trainer eerlijk reflecteert en niet in hetzelfde patroon blijft vervallen, en dat doet Slot gewoon. Verder heeft hij ook met de beperkingen te leven in de selectie en dat zijn er helaas wel wat.
Het ergste zijn trainers aan wie het nooit ligt en dat zijn ook vaak de trainers die het niet ver schoppen.
Klopt, Arne Slot is als mens volmaakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog kan ik eigenlijk geen fout opnoemen.Jij wel?
Hij was bijvoorbeeld een paar wedstrijden aan het aanklooien met Geertruida-Toornstra en dan Pedersen-Alireza wat allebei geen goede koppeltjes zijn op rechts. Inmiddels lijkt Slot wel echt voor Geertruida te kiezen maar dan moet je wel echt met een buitenspeler spelen en Alireza is gewoon prut dit seizoen. Denk dat de keuze voor Nelson nu wel goed uitvalt.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog kan ik eigenlijk geen fout opnoemen.Jij wel?
Geertruida die rapt?quote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Caland het volgende:
Vanaf 2:07
Die man kan ook alles, benieuwd of het een one take was.
Hij heeft wellicht ook te lang gewacht met het inpassen van Aursnes. Die speelde ook weer zo goed gisterenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was bijvoorbeeld een paar wedstrijden aan het aanklooien met Geertruida-Toornstra en dan Pedersen-Alireza wat allebei geen goede koppeltjes zijn op rechts. Inmiddels lijkt Slot wel echt voor Geertruida te kiezen maar dan moet je wel echt met een buitenspeler spelen en Alireza is gewoon prut dit seizoen. Denk dat de keuze voor Nelson nu wel goed uitvalt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Caland het volgende:
Vanaf 2:07
Die man kan ook alles, benieuwd of het een one take was.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida die rapt?
Ik heb niet de hele dag de tijd om een video te kijken.
Dat is echt een baas. Wat is die kerel goedquote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht ook te lang gewacht met het inpassen van Aursnes. Die speelde ook weer zo goed gisteren
Dat is wel echt een ongekende steal voor 5 ton ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht ook te lang gewacht met het inpassen van Aursnes. Die speelde ook weer zo goed gisteren
Eens wel, al kan ik het allemaal niet los zien van een enorme scheidsrechtelijke dwaling. Ook echt wel op cruciaal moment. Bij 1-3 is het waarschijnlijk gelopen.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met enige afstand de beste man op het veld gisteren ook weer. Misschien wel de beste aankoop van de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is echt een baas. Wat is die kerel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |