De 3-2 vond ik geen fout.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als die erin was gegaan, was dat ook zijn fout. Hij ging bij geen enkele goal vrijuit.
Had 'ie wel kunnen hebben naar mijn idee. Of ja, hij niet, een normale keeper. Geen hele opzichtige blunder zoals die andere 2.quote:
Je moet er vooral voor zorgen dat Ajax niet in de buurt van de 16 komt. Als Ajax dat maar vaak genoeg voor elkaar krijgt, dan is het bijna niet te voorkomen dat er verdedigend foutjes worden gemaakt. Of misschien moeten we Ajax gewoon de credits geven. Ze zorgen voor veel dreiging, en dan komen de foutjes bij de tegenstander achterin meestal vanzelf een keer.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die overtreding bij de vrije trap van Tadic was het een ultieme poging om een voorzet te voorkomen, hoe had Malacia het volgens jou goed kunnen doen daar?
En Tagliafico werd ook amper gehinderd. Feyenoord stond erbij en keer er na. Beetje a la Peru bij die 6-0 tegen Argentinië in 1978.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet van hem, Antony stond vogeltjevrij
Denk dat maar weinig keepers die bal hadden gehad van zo dichtbij en tegendraads ingeschoten, hij loopt ook net de andere kant op. Maar dat het geen geweldenaar is mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had 'ie wel kunnen hebben naar mijn idee. Of ja, hij niet, een normale keeper. Geen hele opzichtige blunder zoals die andere 2.
Je moet ook wel een beetje naar het eigen spel kijken, de ander het voetballend moeilijk maken is niet hetzelfde als zelf heersen, aan de bal was Feyenoord gewoon niet zo goed en die 2 goals waren wat mij betreft ook cadeautjes, vooral die 2e.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De 3-2 was geen fout, als in hij promoveerde geen matig schot/voorzet tot een doelpunt of grote kans zoals hij vier keer eerder deed.
Maar het is gewoon echt een kutkeeper. Vrees er voor dat hij je ook de Europese campagne gaat kosten, zoals we de eerste helft spelen tegen Ajax kan je het iedereen lastig maken, ook Slavia en Marseille, maar dat 90 minuten volhouden is bijna niet te doen en als je dan een marge moet verdedigen is het gewoon wachten totdat de keep opzichtig gaat blunderen. Die typische 'billenknijp'-wedstrijden waar we het Europees vaak van moeten hebben hou je dan nooit vol.
En dan benoem je het grootste probleem van dit soort keepers niet eens specifiek, dat het altijd gaat uitstralen op je gehele achterste linie. Ik geloof dat kale kletser dat in het begin van het seizoen een keer riep: met Bijlow is het net alsof je met 5 verdedigers speelt. Als je dat vertrouwen niet meer hebt gaat het ook daar vaker mis.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De 3-2 was geen fout, als in hij promoveerde geen matig schot/voorzet tot een doelpunt of grote kans zoals hij vier keer eerder deed.
Maar het is gewoon echt een kutkeeper. Vrees er voor dat hij je ook de Europese campagne gaat kosten, zoals we de eerste helft spelen tegen Ajax kan je het iedereen lastig maken, ook Slavia en Marseille, maar dat 90 minuten volhouden is bijna niet te doen en als je dan een marge moet verdedigen is het gewoon wachten totdat de keep opzichtig gaat blunderen. Die typische 'billenknijp'-wedstrijden waar we het Europees vaak van moeten hebben hou je dan nooit vol.
Elke analist was het daar niet mee eens.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje naar het eigen spel kijken, de ander het voetballend moeilijk maken is niet hetzelfde als zelf heersen, aan de bal was Feyenoord gewoon niet zo goed
Ik had zelfs het idee dat die 3-2 nog houdbaar was.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als die erin was gegaan, was dat ook zijn fout. Hij ging bij geen enkele goal vrijuit.
Eens dat hij kwetsbaar is op meerdere vlakken, oa in de lucht maar ook dat ie weinig ballen klem heeft. Maar als ie echt zo slecht is moeten we toch eens kijken of onze andere keepers niet gewoon verder zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klopt inderdaad. Ik vond ons echt goed verdedigen en de aanval werd bij Ajax steeds gefrustreerder/onnauwkeuriger. Als je dan een Bijlow hebt die vaak in een wedstrijd groeit en iedere geforceerde voorzet of afstandsschot eruit plukt behoud je dat overwicht, nu bleef Ajax er vertrouwen in houden en profiteert Tadic uiteindelijk van Marciano die zich waardeloos opstelt.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan benoem je het grootste probleem van dit soort keepers niet eens specifiek, dat het altijd gaat uitstralen op je gehele achterste linie. Ik geloof dat kale kletser dat in het begin van het seizoen een keer riep: met Bijlow is het net alsof je met 5 verdedigers speelt. Als je dat vertrouwen niet meer hebt gaat het ook daar vaker mis.
Ja, dat idee heb ik ook, maar daar verschillen de meningen over. Geen opzichtige blunder in elk geval, zoals die andere 2 goals, maar wat mij betreft prima houdbaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had zelfs het idee dat die 3-2 nog houdbaar was.Was ook niet perfect in de hoek ingeschoten, zat er nog met een handje aan.
Dat jaquote:Op maandag 21 maart 2022 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje naar het eigen spel kijken, de ander het voetballend moeilijk maken is niet hetzelfde als zelf heersen, aan de bal was Feyenoord gewoon niet zo goed en die 2 goals waren wat mij betreft ook cadeautjes, vooral die 2e.
Ja dit is heel erg zonde. Eigenlijk komt het er nu op neer dat je gewoon geen kansen mag weggeven want zelfs afstandsschoten leveren vrijwel altijd rebounds op.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er wordt toch gewoon inhoudelijk over de wedstrijd en situaties gediscussieerd? Het enige sneue zijn de posts van jou waarin je al 3x het woord 'woenstijnvolk' gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Al dat gestook van dat woestijnvolk hier, sneu gedrag.
Ja dat mag nu ook wel stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt toch gewoon inhoudelijk over de wedstrijd en situaties gediscussieerd? Het enige sneue zijn de posts van jou waarin je al 3x het woord 'woenstijnvolk' gebruikt.
Hij miste ook twee keer een voorzet waardoor Brobbey zelfs een keer vrij kon inkoppen. Je geeft Ajax de mogelijkheid om het te blijven proberen want de keeper verwerkt een deel van de simpele ballen gewoon niet goed.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Die 3-2 was wel hard genoeg om het niet op de keeper te gooien wat mij betreft.
Vond de 1-1 ook in eerste instantie een fout dat Gravenberch zo vrij kon schieten, daarna slecht verwerkt uiteraard.
De 2-2 vond ik de grootste fout in elk geval.
quote:An in-depth look at Feyenoord's Tyrell Malacia and his role under Arne Slot
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke analist was het daar niet mee eens.
Gewoon heel erg jammer allemaal. Kan ook echt gewoon je hele slotfase van het seizoen verkloten. Hij vergooide toen bij Slavia ook al bijna de wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, maar daar verschillen de meningen over. Geen opzichtige blunder in elk geval, zoals die andere 2 goals, maar wat mij betreft prima houdbaar.
Je vraagt je echt af hoe ze zo'n kneus hebben kunnen scouten.
Die speelde gisteren erg goed ja, al is die Braziliaanse travestiet eigenlijk altijd heel erg matig tegen de betere backs in de eredivisie.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Tyrell Malacia — Feyenoord’s All-Action Fullback
[..]
Hij zal ook niet elke pot deze ondergrens aantikken lijkt mij, las hier van de week dat hij best wat potjes goed heeft gekeept. (heb ze zelf niet geheel gezien) Niet het alles zegt maar de 1e keeper van Israël zal toch wel iets kunnen? En anders moet je die Roemeen er gewoon inzetten al zit je dan wel met het feit dat Marciano Europees alsnog moet keepen en aan de kant is gezet.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit is heel erg zonde. Eigenlijk komt het er nu op neer dat je gewoon geen kansen mag weggeven want zelfs afstandsschoten leveren vrijwel altijd rebounds op.
Waardeloos.
Toch fijn dat iemand die heel erg matig speelt nog de winnende maakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde gisteren erg goed ja, al is die Braziliaanse travestiet eigenlijk altijd heel erg matig tegen de betere backs in de eredivisie.
Hij komt vooral stabiel over als ie weinig hoeft te doenquote:Op maandag 21 maart 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zal ook niet elke pot deze ondergrens aantikken lijkt mij, las hier van de week dat hij best wat potjes goed heeft gekeept. (heb ze zelf niet geheel gezien) Niet het alles zegt maar de 1e keeper van Israël zal toch wel iets kunnen? En anders moet je die Roemeen er gewoon inzetten al zit je dan wel met het feit dat Marciano Europees alsnog moet keepen en aan de kant is gezet.
Ben het vaak met je analyses eens en natuurlijk was Ajax een minuut of 60 ook zwaar de dominante partij maar los van de keepersfouten heeft Feyenoord dus maar 1 grote kans weggegeven.quote:
Op zich is dat tegen Ajax ook niet echt nodig, de ruimtes ontstaan vooral uit balverlies van Ajax en daar vond ik Feyenoord de eerste helft erg scherp in, zowel in het forceren van balverlies als het profiteren ervan. In de tweede helft konden we duidelijk aan de bal minder omdat het beste bij Sinisterra en Nelson eraf was, maar; in zo'n fase is je beperken tot tegenhouden helemaal niet erg, zeker omdat Ajax bijzonder slordig was in de eindpass en Berghuis, Tadic en Antony er geen moment echt uitkwamen. Alleen ja. Die keep.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje naar het eigen spel kijken, de ander het voetballend moeilijk maken is niet hetzelfde als zelf heersen, aan de bal was Feyenoord gewoon niet zo goed en die 2 goals waren wat mij betreft ook cadeautjes, vooral die 2e.
Hij heeft het vooral moeilijk als hij onder druk wordt gezet, die spaarzame redding maakt hij wel maar tegen Slavia en Ajax uit, wedstrijden waarin je een bepaalde controle hebt maar wel in fasen naar achteren gedrukt wordt, knoeit hij heel de tijd. Ben bang dat dit niet eens een ondergrens is maar gewoon zijn niveau.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zal ook niet elke pot deze ondergrens aantikken lijkt mij, las hier van de week dat hij best wat potjes goed heeft gekeept. (heb ze zelf niet geheel gezien) Niet het alles zegt maar de 1e keeper van Israël zal toch wel iets kunnen? En anders moet je die Roemeen er gewoon inzetten al zit je dan wel met het feit dat Marciano Europees alsnog moet keepen en aan de kant is gezet.
Ja. Met een fatsoenlijke keeper verloor Feyenoord gisteren niet. En als 'ie de rest van het seizoen op goal staat, gaat 'ie hoe dan ook punten kosten. Net zoals Drommels PSV punten heeft gekost.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon heel erg jammer allemaal. Kan ook echt gewoon je hele slotfase van het seizoen verkloten. Hij vergooide toen bij Slavia ook al bijna de wedstrijd.
dat Malacia is zo goed riedeltje is wel leuk natuurlijk maar Antony is ook gewoon een buitencategorie aanvaller, maakt de 3-2 en was in de uitwedstrijd ook beslissend bij dat penalty momentquote:Op maandag 21 maart 2022 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch fijn dat iemand die heel erg matig speelt nog de winnende maakt.
Dan is het eigenlijk onbegrijpelijk dat Feyenoord zo'n matige tweede keeper heeft gescout wetende van de blessuregevoeligheid bij Bijlow.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft het vooral moeilijk als hij onder druk wordt gezet, die spaarzame redding maakt hij wel maar tegen Slavia en Ajax uit, wedstrijden waarin je een bepaalde controle hebt maar wel in fasen naar achteren gedrukt wordt, knoeit hij heel de tijd. Ben bang dat dit niet eens een ondergrens is maar gewoon zijn niveau.
Is voor de Eredivisie toch ook buitencategorie? Maakt in het Braziliaanse elftal ook regelmatig minuten. Denk niet dat hij voor minder dan 40 miljoen weggaat.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel erg matig voor een 'buitencategorie'.
Beetje dezelfde categorie buitencategorie als Toivonen, dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en tegen PSV thuis was hij ook meer dan prima dus die vlieger gaat sowieso niet zo op.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Malacia is zo goed riedeltje is wel leuk natuurlijk maar Antony is ook gewoon een buitencategorie aanvaller, maakt de 3-2 en was in de uitwedstrijd ook beslissend bij dat penalty moment
Mee eens! Ontzettend zonde. Dan moet je toch voor een fossiele keeper gaan die enige ervaring heeft in de top.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk onbegrijpelijk dat Feyenoord zo'n matige tweede keeper heeft gescout wetende van de blessuregevoeligheid bij Bijlow.
En kekke jasjes heeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens! Ontzettend zonde. Dan moet je toch voor een fossiele keeper gaan die enige ervaring heeft in de top.
Ja dit.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is dat tegen Ajax ook niet echt nodig, de ruimtes ontstaan vooral uit balverlies van Ajax en daar vond ik Feyenoord de eerste helft erg scherp in, zowel in het forceren van balverlies als het profiteren ervan. In de tweede helft konden we duidelijk aan de bal minder omdat het beste bij Sinisterra en Nelson eraf was, maar; in zo'n fase is je beperken tot tegenhouden helemaal niet erg, zeker omdat Ajax bijzonder slordig was in de eindpass en Berghuis, Tadic en Antony er geen moment echt uitkwamen. Alleen ja. Die keep.
Antony is toch wel gewoon heel goed?quote:Op maandag 21 maart 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was geen Benfica nee. Ik vond Geertruida trouwens beter dan Malacia.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het wel meevallen hoe sterk die verdedigers zijn. Als je met zoveel man in je strafschopgebied gaat staan lijkt de aanval van de tegenstander al snel matig.
Malacia had een overtreding nodig om Blind af te stoppen (lol) waaruit de 2-2 viel. Antony stond ook helemaal vrij bij de 2-3.
Ik vond Feyenoord ook echt wel goed de 1e helft alleen is het natuurlijk niet zo dat als je Ajax het voetballend moeilijk maakt je ook meteen recht hebt op de overwinning, daar moet je wel wat meer voor doen en dat analisten dat dan allemaal niet vinden zegt me weinig (al kijk ik dat meestal ook niet).quote:Op maandag 21 maart 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waar wij het oneens zijn is dat je aan de bal heel goed moet zijn. Ik vond Feyenoord ook niet zo heel goed aan de bal maar als je de tent dicht houdt in de Arena dan doe je het gewoon uitstekend. Goed verdedigen deed Feyenoord wel.
Feitelijk is het ook gewoon denigrerend. Feyenoord heeft Ajax het voetballen moeilijk gemaakt en het wordt geprezen alsof ze een wereldprestatie op de mat hebben gelegd.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
Ik vond Feyenoord ook echt wel goed de 1e helft alleen is het natuurlijk niet zo dat als je Ajax het voetballend moeilijk maakt je ook meteen recht hebt op de overwinning, daar moet je wel wat meer voor doen en dat analisten dat dan allemaal niet vinden zegt me weinig (al kijk ik dat meestal ook niet).
Ik heb wat moeite dat los van elkaar te zien.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Antony is toch wel gewoon heel goed?
Even afgezien van het feit dat hij mokerirritant kan zijn
Nu overdrijf jij ook...quote:Op maandag 21 maart 2022 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feitelijk is het ook gewoon denigrerend. Feyenoord heeft Ajax het voetballen moeilijk gemaakt en het wordt geprezen alsof ze een wereldprestatie op de mat hebben gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |