dit, het begint toch een beetje op een fout van het team te lijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik las is dat de standaardbrandstofpomp niet goed tegen de hetere temparaturen van de nieuwe E10 brandstof kan, wat vooral een rol speelt bij een nagenoeg lege tank als de brandstof heen en weer klotst.
De FIA had na de kwalificatie een verzoek aan de teams gedaan om de brandstofpomp te inspecteren en zo nodig te vervangen. O.a. McLaren heeft toen de brandstofpomp vervangen.
dat is wel mooi hoor Ferrari er weer bij, hopelijk houden ze het ook een beetje vol qua ontwikkelingquote:
Je zegt het precies goed. 'Max heeft ook wel eens....'.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ach, Max heeft ook wel eens rare uithalen. Het zou niet helemaal fair zijn om over dit soort dingen bijzonder kritisch te zijn richting Hamilton.
Haha dat besef had ik gisterenavond ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het erger vind dat Hamilton op het podium eindigde dan dat RB zonder brandstof kwam te zitten
Maar gezien een kampioenschapsgevecht ook wel leuk is, hoop ik dat RB er komend weekend wel staat.
Dus je Hamilton-haat is groter dan je Verstappen-liefde?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het erger vind dat Hamilton op het podium eindigde dan dat RB zonder brandstof kwam te zitten
Maar gezien een kampioenschapsgevecht ook wel leuk is, hoop ik dat RB er komend weekend wel staat.
Ze kwamen niet zonder brandstof te zitten. Er is een probleem met de standaard brandstofpomp.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Itt sommigen hier, ben ik gewoon echt een fan van de sport. En mij boeide het voor het seizoen echt geen enkele zak welk team er dit jaar met de overwinning vandoor gaat, als het maar niet WEEEEER Mercedes is. Verstappen vs Leclerc zou echt een topshow zijn, eindelijk eens wat anders.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je Hamilton-haat is groter dan je Verstappen-liefde?
Pijnlijk
Als je echt fan bent van de sport dan ga je er niet van balen dat een coureur die je toevallig niet leuk vindt een podium behaalt. Dan is dat gewoon mooi in de auto waar in hij rijdt. En zoals dat Magnussen P5 pakt.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Itt sommigen hier, ben ik gewoon echt een fan van de sport. En mij boeide het voor het seizoen echt geen enkele zak welk team er dit jaar met de overwinning vandoor gaat, als het maar niet WEEEEER Mercedes is. Verstappen vs Leclerc zou echt een topshow zijn, eindelijk eens wat anders.
ik heb niet zo'n moeite met Hamilton als coureur, hij is ook gewoon goed, wel vind ik hem er buiten een beetje nepquote:Op maandag 21 maart 2022 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je Hamilton-haat is groter dan je Verstappen-liefde?
Pijnlijk
Je hebt ook mensen die op een forum over F1 niets anders kunnen dan overal met een gestrekt been in gaan en coureurs bij hun nummer noemen omdat ze te beroerd zijn die namen te leren. Dan valt dit nog mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je echt fan bent van de sport dan ga je er niet van balen dat een coureur die je toevallig niet leuk vindt een podium behaalt. Dan is dat gewoon mooi in de auto waar in hij rijdt. En zoals dat Magnussen P5 pakt.
Wijze woorden. Als je in de praktijk zelf echt zo objectief was, dan hadden ze nog enige waarde gehad.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je echt fan bent van de sport dan ga je er niet van balen dat een coureur die je toevallig niet leuk vindt een podium behaalt.
Ah als we het inhoudelijk niet kunnen winnen dan maar op de man spelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die op een forum over F1 niets anders kunnen dan overal met een gestrekt been in gaan en coureurs bij hun nummer noemen omdat ze te beroerd zijn die namen te leren. Dan valt dit nog mee.
Ik probeer hier de objectieve balans gewoon te brengen. Als iedereen lovend over Verstappen is, ben ik juist kritisch. Als iedereen hier tegen Hamilton is, verdedig ik hem.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wijze woorden. Als je in de praktijk zelf echt zo objectief was, dan hadden ze nog enige waarde gehad.
Maar als iedereen kritisch is over Verstappen en lovend over 'that other guy', ben je toch een stuk minder bereid om de 'objectieve balans' te brengen.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik probeer hier de objectieve balans gewoon te brengen. Als iedereen lovend over Verstappen is, ben ik juist kritisch. Als iedereen hier tegen Hamilton is, verdedig ik hem.
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik probeer hier de objectieve balans gewoon te brengen. Als iedereen lovend over Verstappen is, ben ik juist kritisch. Als iedereen hier tegen Hamilton is, verdedig ik hem.
expres het tegenovergestelde kiezen =/= objectief.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt toch nooit voorquote:Op maandag 21 maart 2022 11:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar als iedereen kritisch is over Verstappen en lovend over 'that other guy', ben je toch een stuk minder bereid om de 'objectieve balans' te brengen.
Tsja. Tuurlijk geluk. Maar wel gewoon mooi. Een coureur die niet de goede auto heeft, maar er wel gewoon staat.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]objectief ben je zeker niet en 3e worden met een auto die een seconde per ronde langzamer is kunnen we toch wel geluk noemen
Niet per s objectief, maar het zorgt wel voor een betere balans.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
expres het tegenovergestelde kiezen =/= objectief.
is verder niks mis mee dat je Hamilton fan bent maar doe dan gewoon niet alsof je een neutrale kijker bentquote:Op maandag 21 maart 2022 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet per s objectief, maar het zorgt wel voor een betere balans.
Ook een idee: zeg wat je daadwerkelijk vindt en gelooft, zonder te kijken naar wat de rest zegt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet per s objectief, maar het zorgt wel voor een betere balans.
Niks objectiefs aan dus.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |