Zijn Dido en Roel nog samen ??quote:Op maandag 21 maart 2022 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ook bij Roel en Dido......vond ze helemaal niet bij elkaar passen.....nette Dido met boefie Roel.
Had te maken met het reizen voor de afspraken. Dat je toch wel ff de agenda's moest trekken om er de tijd voor te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat het tussen hem en Vera moeizaam ging ?
waarom?quote:
Ik krijg die signalen hier niet bij.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
Ze leren elkaar gewoon op een normale manier kennen nu, De afstand maakt het misschien niet makkelijk, maar het lijkt mij voorlopig wel goed zitten
tja....jouw signalen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg die signalen hier niet bij.
Roel zijn broer/neef? zat in Utopia en toen kwamen ze beide op visite.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:54 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
L
Lees net op het net dat ze getrouwd zijn in 2006
Natuurlijk zijn Vera en Dimitri nog samen , en ze zien elkaar nog altijd heel graag .quote:Op maandag 21 maart 2022 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
tja....jouw signalen.
Het lijkt mij wel goed zitten tussen die twee
was dat die Rob, die overal zat ? en waar verder niet veel energieks uitkwam toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Roel zijn broer/neef? zat in Utopia en toen kwamen ze beide op visite.
ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
was dat die Rob, die overal zat ? en waar verder niet veel energieks uitkwam toch?
Nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:57 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn Vera en Dimitri nog samen , en ze ziet ze nog altijd heel graag .
UTO / Waar zit Rob nu?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
was dat die Rob, die overal zat ? en waar verder niet veel energieks uitkwam toch?
Denk dat dit ook veel leuker is dan in het huis.....zitten niet op elkaar lip. Hoeven niet alles te verantwoorden wat er gezegd wordt en dus veel spontaner en open kan buiten huis.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dimi zei in de badkamer ook dat hij gelukkig is met Vera
Geen camera waar Dimi zijn flirt game heel ongemakkelijk van werd..quote:Op maandag 21 maart 2022 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat dit ook veel leuker is dan in het huis.....zitten niet op elkaar lip. Hoeven niet alles te verantwoorden wat er gezegd wordt en dus veel spontaner en open kan buiten huis.
Neef.quote:
anders kunnen ze niet knippen en plakken in de uitzendingquote:Op maandag 21 maart 2022 13:13 schreef zodeju het volgende:
Waarom mogen die slingers niet blijven hangen die paar dagen....
Zit nu al aan 3,5Kquote:Op maandag 21 maart 2022 13:04 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty kan bijna op vakantie
Kitty in de Keuken 3K subscribers.
Ja valt op hequote:Op maandag 21 maart 2022 13:16 schreef zodeju het volgende:
Nouchine en Salar zijn goed bezig met opruimen.
Salar idem.....Grace doet een hoop daar.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:19 schreef czvt het volgende:
Nouchine doet zoals gewoonlijk niets. Wat een profiteur. Wat mij betreft Nouchine en Grace eruit.
Er zijn altijd mensen die hopen dat het uit gaat om te kunnen zeggen dat ze gelijk hadden.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dimi zei in de badkamer ook dat hij gelukkig is met Vera
Fijn dat Kitty dat weetquote:Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
Kitty zegt tegen Peter als Kristoff niet in de finale stond had hij er woensdag uit gegaan.
Wat wil je, 4 Nixnuttten aangevuld met 4 nog grotere Nixnutten die elkaar allang nix meer te zeggen hebben..quote:Op maandag 21 maart 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
Wat een grafstemming in dat huis? Hebben ze te horen gekregen dat Nawel terug komt ofzo? Ow sl...
is ook wel te merken dat ze kristoff niet moet. Die is nog steeds pissig om de 2e week dat hij tegen haar is ingegaan met die pizzaquote:Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
Kitty zegt tegen Peter als Kristoff niet in de finale stond had hij er woensdag uit gegaan.
Ze heeft nog steeds een hekel aan krisquote:Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef zodeju het volgende:
quote:
Zoek de ware winnaar???quote:Op maandag 21 maart 2022 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Lamlendig zooitje... beschamende vertoning, al maanden lang eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
En toch vind ik dat Tobias de eerste was die tegen haar inging om iemand te verdedigen (weet niet meer wie).quote:Op maandag 21 maart 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
is ook wel te merken dat ze kristoff niet moet. Die is nog steeds pissig om de 2e week dat hij tegen haar is ingegaan met die pizza
Ze noemde hem gisteren een l*l.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch vind ik dat Tobias de eerste was die tegen haar inging om iemand te verdedigen (weet niet meer wie).
Was op een nette harde manier.
Weet eigenlijk niet of ze dat ook tegenover Tobias had.
Rene.quote:
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagtquote:
is mij ook onbekend hoe ze in de finale is gekomen die dooie doosquote:Op maandag 21 maart 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagt
Ja,maar ze moest even sneren.En Kitty haar eerste aanvaring met Tobias ging over de slaapplekken en Kitty haar snurken.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is mij ook onbekend hoe ze in de finale is gekomen die dooie doos
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagt
Het was dacht ik iets in de keuken. Over waarom niemand het recht had om ook te koken.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar ze moest even sneren.En Kitty haar eerste aanvaring met Tobias ging over de slaapplekken en Kitty haar snurken.
Zullen we het bij BB van nu houden/COS commentaar op de streamsquote:
Kan ook hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was dacht ik iets in de keuken. Over waarom niemand het recht had om ook te koken.
Een buitenspel.Ze moesten naar binnen.quote:
Pffff ik dacht de oud bewoners gaan weg maar neequote:Op maandag 21 maart 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een buitenspel.Ze moesten naar binnen.
Van mij mogen ze ook wel weg.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff ik dacht de oud bewoners gaan weg maar nee
Ze weten zelf van gekkigheid niet wat ze moeten doenquote:
Nu ik erover denk het was om Vera....die wilde ook graag wat maken of doen. Al in de eerste weken ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook hoor.![]()
Ze was wel vaker booswoest.
Ze zitten opgesloten, the endquote:Op maandag 21 maart 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we het bij BB van nu houden/COS commentaar op de streams
Die haatquote:Op maandag 21 maart 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu ik erover denk het was om Vera....die wilde ook graag wat maken of doen. Al in de eerste weken ofzo.
ZItten ze mooi opgeborgen daarquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die haat
van haar naar Vera was echt bizar
Kind had niks mis gedaan
ze moeten in de woonkamer zitten van bbquote:Op maandag 21 maart 2022 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZItten ze mooi opgeborgen daar
Allemaal lui en moe zo te zien
Daar is een spreekwoord/gezegde van.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Is het wel de bedoeling dat de visite zo lang blijft?
Het begint ongemakkelijk te worden.
Slappe lach, dom gelul.
maar dat is 3 dagen fris, en dit zooitje is er pas 1 dag...quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is een spreekwoord/gezegde van.
Iets met visite en vis....
Weet ik, voor die tijd zaten ze buitenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moeten in de woonkamer zitten van bb
En ze zaten hearlik in de zon.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
Moeten ze lekker verplicht binnen zitten
Dit is oude vis die blijft niet zo lang frisquote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is een spreekwoord/gezegde van.
Iets met visite en vis....
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is oude vis die blijft niet zo lang fris
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:03 schreef zodeju het volgende:
Vera zou een mooie toevoeging zijn tussen de jongens nu als winnaar.
Kon ook beter met de mannen opschieten dan met de dames.....
Die bedoel ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat is 3 dagen fris, en dit zooitje is er pas 1 dag...
Vera was al geen winnaarquote:Op maandag 21 maart 2022 14:03 schreef zodeju het volgende:
Vera zou een mooie toevoeging zijn tussen de jongens nu als winnaar.
Kon ook beter met de mannen opschieten dan met de dames.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |