quote:
Zoek de ware winnaar???quote:Op maandag 21 maart 2022 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Lamlendig zooitje... beschamende vertoning, al maanden lang eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
En toch vind ik dat Tobias de eerste was die tegen haar inging om iemand te verdedigen (weet niet meer wie).quote:Op maandag 21 maart 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
is ook wel te merken dat ze kristoff niet moet. Die is nog steeds pissig om de 2e week dat hij tegen haar is ingegaan met die pizza
Ze noemde hem gisteren een l*l.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch vind ik dat Tobias de eerste was die tegen haar inging om iemand te verdedigen (weet niet meer wie).
Was op een nette harde manier.
Weet eigenlijk niet of ze dat ook tegenover Tobias had.
Rene.quote:
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagtquote:
is mij ook onbekend hoe ze in de finale is gekomen die dooie doosquote:Op maandag 21 maart 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagt
Ja,maar ze moest even sneren.En Kitty haar eerste aanvaring met Tobias ging over de slaapplekken en Kitty haar snurken.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is mij ook onbekend hoe ze in de finale is gekomen die dooie doos
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Had je haar niet beter op kunnen voeden? En zeg dat het geen gezicht is zoals ze haar trui draagt
Het was dacht ik iets in de keuken. Over waarom niemand het recht had om ook te koken.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar ze moest even sneren.En Kitty haar eerste aanvaring met Tobias ging over de slaapplekken en Kitty haar snurken.
Zullen we het bij BB van nu houden/COS commentaar op de streamsquote:
Kan ook hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was dacht ik iets in de keuken. Over waarom niemand het recht had om ook te koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |