Kut ik bedoelde @Littlerabbitquote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabit Pierre gebruikt ook verkleinwoorden.
[ twitter ]
Filosofie met Freek, is dat een avondje schedelmeten?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als iets dat @:scrummie zou kopen
Nee, ik doe niet aan NFT's, oplichterij.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als iets dat @:scrummie zou kopen
Kan je je aanmelden voor een tag jaquote:
Dit wist ik godverdomme ook al niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je je aanmelden voor een tag ja
Wat ben ik toch een boomer
Nu kun je jezelf voortaan meteen laten onderdompelen in een Krabbystuk.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je je aanmelden voor een tag ja
Wat ben ik toch een boomer
@Nattekat gunnen we een DRS’jequote:Op maandag 21 maart 2022 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:nattekat en ik zijn ook niet echt vrienden.
Ik speel hem door naar @:de_boswachter
ik vraag mij ook af wat de bijbel zegt over iemand doodrijden vs iemand een foto van je penis sturenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Scrummie het volgende:
@:KingRoland hoe denk jij dat God erin staat wat betreft Kluivert als opvolger Ten Hag?
Dat is een prima begin van de dag!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:02 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 276 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 72 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 62 4/6
⬛🟩⬛🟪⬛🟪⬛🟪
🟪🟩⬛🟪🟪⬛⬛⬛
🟪🟩🟪⬛🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Scrummie het volgende:
@:KingRoland hoe denk jij dat God erin staat wat betreft Kluivert als opvolger Ten Hag?
Ook God kent vergiffenis, moet je wel naar de kerk gaan danquote:Op maandag 21 maart 2022 21:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vraag mij ook af wat de bijbel zegt over iemand doodrijden vs iemand een foto van je penis sturen
@:kingroland, graag duiding!
ik zie niks, alleen dat @Mortaxx naar een vrouw zoekt blijkbaar (lees ik uit de TT van klb sc)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:14 schreef AFCNiels het volgende:
@:Kingroland , @:Wereldgozer post in Klaagbaak, kun jij voor hem bidden dat het ooit weer goed met hem komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |